-
Fototrend
Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója
Új hozzászólás Aktív témák
-
dino_m
senior tag
Hali!
Vanitt olyan akinek Philips PUS8505-ös(Android 11) vagy e közeli tv-je van és van előfizetése MAX prémiumra? A kérdésem az lenne, hogy jön-e a MAX-on a Dolby Atmos rendesen, mert nálam egyik jelzett műsornál se jön Atmos, csak DD+ 5.1 maximum. -
dino_m
senior tag
válasz
ngabriello
#34627
üzenetére
8888
-
dino_m
senior tag
Frissítette a tévémet, semmit nem rontott el, de ahogy elnézem nem is javított semmin.
Changelog még nem elérhető. -
dino_m
senior tag
Arról lehet valamit tudni, hogy mi van azzal az ígérettel, hogy a 2020-as Philips TV-k is frissítve lesznek Android 10-re?
-
dino_m
senior tag
válasz
Alien!
#31703
üzenetére
Ezért gondoltam végül, hogy az erősítő a rossz. Papíron tudja az ARC-t, csak éppen nem működik a gyakorlatban. Főleg mert a kép se ment át a TV felé.
A két ARC-t nem próbáltam, de a Philips azt írja az én készülékemnél, hogy mind a négy HDMI ARC képes, tehát elvileg tudnia kellene. Bár, ha belegondolok, hogy az erősítő kikapcsolt állapotban is átengedi az adatfolyamokat, így lehet, hogy az elsődleges ARC az erősítő marad kikapcsolt állapotban is. -
dino_m
senior tag
válasz
rainman72
#31695
üzenetére
Semmit nem kell bekapcsolni most a Yamahánál. Átrakom Netflixre, Prime-ra vagy AppleTv+-ra és automatikusan lejátssza a hangot, legyen az bármi. Egyébként se találkoztam még a Himediaval. Ez persze nem zárja ki, hogy esetleg a Pioneer se rossz, de ezzel a Philips TV-vel nem lehet összhangba hozni. Egy év alatt elég sok dolgot kipróbáltam végül megállapodtam annál, hogy optikán keresztül halgattam a TV felől jövő hangokat.
-
dino_m
senior tag
Gondoltam leírom ide, hátha másnak is volt/van hasonló problémája.
Na szóval, van egy 58PUS8505-ös TV-m. Adott volt egy Pioneer VSX-529 házimozi erősítő mellé. Mióta, egy éve megvettem a TV-t azóta nem tudtam használni a HDMI ARC funkciót, mert az erősítő HDMI-n keresztül nem ment át a kép a TV felé, a TV felől meg nem tudtam HDMI-n keresztül kihangosítani a többcsatornás DD hangokat, érdekes módon a többcsatornás DTS az átment TV-n HDMI-n kersztül, de ugye DTS-t egyik streamer se használ vagy éppen TV adás sincs, csak DD. Mivel nem volt senkinek a környezetemben házimozi erősítője így tanácstalan voltam, hogy az erősítő a rossz vagy a TV. Az erősító felismerte más HDMI forrrásból az összes papíron támogatott hagforrást, DTS-HD MA, DD True HD vagy éppen a DD+-ot. A TV-vel semmi baj nem volt, szinte tökéletes a DV, HDR, HDR+. Persze nem egy OLED-hez képest, hanem az LCD szegmensen belül. Még az MVA panel betekintési szöge se akkora probléma.
Most végre megoldódott a problémám. Sikerült vennem egy új erősítőt, egy Yamaha RX-V681-et. Abszolút minden a helyére került. Minden kép és hang átmegy HDMI-n keresztül a TV felé és a TV felől is minden hang rendben van. Most végre egy év után kijelenthetem, hogy sikerült egy szinte tökéletes Philips 58PUS8505-ös TV-t kifognom, aminek a panelje is hibátlan és a kérdéses hang problémák se léteznek. Szóval, nálam most, egy év után kap a Philips 58PUS8505 egy 9/10-et. -
dino_m
senior tag
Szerintem, kellene már egy külön Philips OLED TV topik.
-
dino_m
senior tag
Nem tudom, nekem nincs Apple hardverem. Mindenesetre nekem sokkal jobbnak tűnik a 4K kép, mint a Netflixen vagy a Prime Videón. Tökéletes a DV is, bár azzal a Netflixen sincs baj. Talán a Primon a HDR+ lehetne kicsit jobb, de az se annyira rossz, hogy ne lehetne filmet/sorozatot nézni.
-
dino_m
senior tag
Újra elérhető az Apple TV+ app, a Philips Android TV-khez.
-
dino_m
senior tag
Aki letöltötte és regisztrált, annak továbbra is működik, de sok köszönet nincs benne.
Igazából erre, így ebben a formában nem fizetnék elő. Tartalomra se nagy szám és ráadásul teljes mértékben élvezhetetlen. -
dino_m
senior tag
Próbálta már valaki Philips TV-n az androidra készült Apple TV+ appot? Ha igen, akkor mik a tapasztalatok? Nálam van egy kis bibi vele. Rögtön, sorozat vagy film elindításánál nincs hang, majd kis beletekerés után már van. Ezzel még el is lenne az ember, de szinte azonos időközönként szétesik, bekockásodik a kép. Ez az ingyenes tartalmaknál jön elő, mert még nem indítottam el a hét napos ingyenes próbaidőszakot.
Ja, igen! Próbáltam wifivel és LAN-nal is. -
dino_m
senior tag
válasz
Ricsi.M
#28951
üzenetére
Játszani nem szoktam rajta. Szinte csak sötétben filmezek. Film képmódra van kapcsolva. Sőt, ilyenkor az ambit is ki szoktam kapcsolni. Teljesen részletgazdag ilyenkor is. A feketék is megvannak ahol kellenek, a sötétebb jeleneteknél is jól láthatók a részletek. Kikapcsoltam szinte minden, úgynevezett képjavítót is. Lényegében az alap, gyári beállításokat használom. Nekem így tetszik, de ez ízlés szerint változhat másoknál.
-
dino_m
senior tag
válasz
Pandimakaay
#28907
üzenetére
Frissítés után csináltál Gyári beállítást vagy TV újrahangolást?
-
dino_m
senior tag
válasz
Digitalis
#28644
üzenetére
Mondjuk azt nem nagyon értem, hogy az ilyen videók mire valók?
Nézek a videón két tévét és azt mondom, hogy x tévé képe jobban tetszik. Miközben a saját tévémen látom minkét tévé képét. Ergo. Az én tévém képe alapján tudom megállapítani, hogy a két tévé nem egyforma, viszont hál'isten az én tévém minkét tónust meg tudja jeleníteni.
-
dino_m
senior tag
Szerintem nem biztos, hogy rosszabbul járnál, ha nem tudnád ugyan erre e típusra cserélni, mert szinte biztos, hogy a csere is ilyen lenne. Sajnos minél nagyobb az IPS panel, annál nagyobb valószínűséggel jön elő ez a probléma. VA-nál is előjöhet, de az eddigi hsz-ekből úgy tűnik, hogy kisebb eséllyel.
Elállsz a vásárlástól(pénz visszatérítés) és kötsz egy új szerződést egy másikra. Igazából az eddigiek alapján vagy az 58"-os vagy a 70"-os 8505 lenne a jobb választás. De Tkom-nál nem láttam 70-est. Vagy más gyártó... OLED... QLED...
-
dino_m
senior tag
válasz
Astor22
#28590
üzenetére
A módja, hogy másik készüléket vegyél tőlük, hogy erre a mostanira pénz visszafizetést kérsz és kötsz egy újabb szerződést egy másikra. Olyan valóban nincs, hogy egy drágábbra cseréled ezen szerződésen belül. Ezért is ajánlott a telekomos srác árban megfelelő készülékeket.
-
dino_m
senior tag
válasz
kchris78
#28540
üzenetére
Például ezt nézd meg a TV saját YouTube appján keresztül. Profi HDR kamerás felvétel. Nincs semmi mesterséges megvilágítás, csak járja az utcákat. Már-már zavarba ejtően jó a minősége és még ízlés szerint kiválasztható a neked tetsző színvilág is, egyénitől az ISF éjszakaiig.
-
dino_m
senior tag
válasz
kchris78
#28534
üzenetére
A HDR-nek pont az a lényege a film forgatásnál, hogy alacsony fényviszonyoknál is értékelhető információ látható a képen. Nem kell már plusz reflektorokkal is megvilágítani egy helyiséget, mint a régi szép időkben és éppen hogy egy gyertya fénye mellett is lehet felvételt készíteni. Régebbi filmeknél nem egy jelenetben előfordult, hogy gyújtottak egy gyertyát és hirtelen az egész szoba fényárba úszott. A HDR hozta el azt, hogyha meggyújtod azt a bizonyos gyertyát, akkor annak a fénye mellett elkészülhet a felvétel. De persze ez a gyertya dolog csak egy példa volt.
Na és persze, nem tudhatod, hogy az a háborús film eredetileg is HDR-rel készült vagy kapott egy HDR utómunkálatot.

-
dino_m
senior tag
válasz
Alien!
#28529
üzenetére
Én ezzel nem értek egyet. Ha a 4K HDR demók hibátlanok, akkor szerintem a TV képes jól megjeleníteni a HDR-t. Szerintem ott a hiba, hogy a különböző forrásból származtatott úgynevezett HDR tartalmakat úgy kezelik, mintha azok egyenértékűek lennének a "gyári" HDR tartalmakkal. Ezek a netről letöltött agyon tömörített 4K HDR filmek vagy a Netflix szintén tömörített DV tartalmai vagy éppen a napokban néztem bele kicsit a Prime HDR 10+ tartalmaiba, hát nem estem hanyatt. Bár a Netflix és a Prime még mindig jobb minőségű a letölthető HDR tartalmak minőségéhez képest. Azt most nem veszem figyelembe, hogy ez a HDR cucc elsősorban egy kereskedelmi parasztvakítás és jócskán túl van lihegve. A minőségi eltérések magukért beszélnek. A HDR demók mellett csak is a BD UHD HDR tartalmak alapján kellene tesztelni a TV-ket, minden más egyéb forrásból fals eredményt kaphatunk. De ez csak az én véleményem. Peace!
-
dino_m
senior tag
-
dino_m
senior tag
Kíváncsi lennék, hogy ez a maiakkal mennyire van versenyben. Ha egyáltalán...
-
dino_m
senior tag
válasz
Bozsi80
#28285
üzenetére
Ezt írja a manuálban.
Multimédia
Támogatott tárolóeszköz
USB (FAT vagy DOS formázású; csak
„Háttértár osztály” megfelelőségű)
Támogatott képfájlok
JPEG (*.jpg, *.jpeg): EXIF, JFIF, SPIFF
Támogatott video- és hangfájlok
AVI videofájlok (*.avi): MPEG-4 SP,
MPEG-4 ASP, MPEG-4 Part 2
AVI audiofájlok (*.avi): AC3, MPEG-1
L3, MPEG L2, AAC_ADTS, AAC_ISO
MPEG videofájlok (*.mpg, *.mpeg,
*.vob, *.ts): MPEG-1, MPEG-2
MPEG audiofájlok (*.mp2, *.mp3,
*.mpg, *.mpeg, *.vob): MPEG-1 Layer 2,
MPEG-2 Layer 2, AC3
MPEG-4 videofájlok (*.mp4): MPEG-4
AVC (H.264, L2-CIF), MPEG-4 AVC
(H.264, L4-HD), MPEG-4 Part 2
MPEG-4 audiofájlok (*.mp4): AAC-LC,
AC3, AAC_ADTS, AAC_ISO, HE-AAC
(v1, v2)
MKV videofájlok (*.mkv): H.264
MKV audiofájlok (*.mkv): HE AAC,
AC3
Támogatott audiofájlok (videofájlok nem)
MPEG audiofájlok (*.mp3): MPEG-1
Layer 3
WMA audiofájlok (*.wma, *.asf): WMA
(v2 – v9.2)
LPCM audiofájlok (*.lpcm, *.pcm, *.wav,
*.aif, *.aiff): az *.lpcm és a *.pcm
formátum nem minden készüléken
támogatott.
MPEG-4 audiofájlok (*.aac, *.mp4,
*.m4a): AAC-LC, HE-AAC (v1, v2)
Lejátszási listák (*.pls, *.m3u)
Megjegyzés: A multimédiás fájlnevek nem
lehetnek 128 karakternél hosszabbak.
Elvileg le kellene tudni játszani rajta az AAC hangokat.
-
dino_m
senior tag
Élvezze az Ambilightélményét 30 napig otthonábanHa mégsem kedveli, visszahozhatja tévéjét.
Most vettem észre, hogy lejárt közben.
-
dino_m
senior tag
válasz
Kroni1
#28179
üzenetére
Persze, az idő megszépíti a dolgokat.
Nekem az első lapos TV-m egy sima LCD, 40"-os FHD Samsung volt. A harmadik panel csere után feladtam, mert mindegyik hibás volt. Az maradt meg, amelyik csak alul vízszintesen árnyékosodott. A második szintén egy Samsung, egy 46"-os LED LCD, volt némi bevilágítás, meg nagyon gyatra volt a szofvere, lassú volt mint állat és állandóan lefagyott. A következő Sony 4K "csak" bevilágításos volt, de gyönyörű képpel. Azután egy Philip7304, bevilágítás, elszíneződés. És a mostani egy 8505, ami szinte hibátlan. Ennyit a nosztalgiáról.
-
dino_m
senior tag
válasz
koppasz1986
#28130
üzenetére
Senki nem mondta, hogy ezek sz@rok, de ha valaki keresi hibát az meg is találja. Szerintem Philipsen is jól mutatnak, de nem hibátlanok. De azért együtt lehet élni ezzel a kis kompromisszummal.

-
dino_m
senior tag
válasz
MEXX_85
#28120
üzenetére
Mint írtam, jelenleg gyári beállításokkal használom és ki vannak kapcsolva a képjavítók. Talán annyi, hogy HDR-nél a dinamikus kontraszt auto beállításon van és a kontraszt üzemmód ki van kapcsolva. TV nézéshez az ISF Nappalit használom. Mivel szinte minden HDMI-n megy át,( PC, IPTV), így külön elmenti mindig az utolsó beállítást adott forrásnál. Így Tv-zésnél a kontraszt üzemmód normálra van állítva, dinamikus kontraszt ki van kapcsolva, és a HDR felkonvertálás be van kapcsolva. Minden más gyári. Netflixet általában DV sötét beállítással nézem és ahol nincs HDR, ott a film profilt használom film és sorozat nézésre. Jelenleg nekem így megfelel.
A fakulás meg sajnos a VA panel sajátossága és talán egyetlen hátránya az IPS-sel szemben. Elég kicsit oldal irányba elmozdulni és már fakóbbnak tűnik. Viszont nincs bevilágítás és foltosodás. -
dino_m
senior tag
válasz
ZoltayA
#28084
üzenetére
Gondolom a bőr színhelyességét úgy állapítod meg, hogy tisztában vagy a stúdió bevilágításával, a stúdióban uralkodó színekkel és azzal hogy a bőrnek hány féle árnyalata van... És személyesen odaállnak a TV-d mellé az úriemberek, hogy szemre összehasonlítsd, azzal amit a TV-ben látsz.
-
dino_m
senior tag
válasz
MEXX_85
#28058
üzenetére
Mióta van meg ez a TV neked?
Mikor megjött a TV-m az első héten szétállítgattam, próbálgattam. Aztán eluntam, már magam se tudtam, hogy pontosan mit is keresek. Először visszaállítottam a gyári beállításra, majd egy hirtelen ötlettől vezérelve, csináltam egy Tv újra hangolást. Azóta ezeket a beállításokat használom és úgy érzem így a legjobb, minden forrásnál. Persze az is lehet, hogy mostanra már teljesen hozzászokott a szemem ehhez a TV-hez.

-
dino_m
senior tag
válasz
MEXX_85
#28021
üzenetére
Tényleg nem kötekedni akarok, de te magad is írod, hogy a forrástól függ, hogy milyen. Az mennyiben a TV hibája, hogy változó minőségű a forrás?
Csak ha a magam tapasztalatából indulok ki, akkor van egy Tkom IPTV beltéri, valami olcsó Sagem. Ráköthetem ezt egy csúcs minőségű OLED-re is, de azon még hatványozottabban látszani fognak a hibái. Még az időjárástól is függ a minőség. Rossz felhős időben még gyengébb jel jön. Vagy a letöltött HD/4K filmek, amiknek szintén változó a minősége. Egy 50 gigás film összetömörítve 6-10 gigára.
Streamer csatornák szintén tömörítve jönnek. Persze a Netflix is 4K felbontásban jön, de tömörített formában. HBO GO tömörített FHD max. Sokszor a DVD minőséget hozza. Komolyan, mire kellene számítani? Sz@rból nem lehet várat építeni.
Érdekes módon, mikor a Youtube-ról egy 4k HDR demót játszunk le akkor azt mindenki egyöntetűen elismeri, hogy milyen szép, de rögtön hozzá is tesszük, de az csak egy demó. És azt nem ugyanezzel a TV-vel játsszuk le, amink éppen van? -
dino_m
senior tag
Így reklámozni a HDR-t meg szemen-szedett átverés, félrevezetés.
Bár a baloldal hasonlít a legtöbb TV-n megjelenő HDR-re.
-
dino_m
senior tag
válasz
Digitalis
#27989
üzenetére
Igen, elképzelhető.
Viszont az is észrevehető, hogy minőségi különbség van a HDR-rel készült és a HDR nélkül készült filmek között is. Ha felvételkor nem használták, akkor soha nem lesz olyan egy HDR nélküli film, utó HDR-rel. Szerintem nem kellene csodát várni a HDR-től, főleg ebben a kategóriában, de szerintem úgy általánosságban sem. Felcímkéznek mindent HDR-rel és már viszik mint a cukrot.
Azért nem ártana tisztában lenni azzal, hogy mi is a HDR. A HDR nem csak egy egyszerű ficsör az új TV-ken. -
dino_m
senior tag
válasz
GordonSamway
#27970
üzenetére
Nekem egy 58PUS8505 van. Nem általánosítható természetesen, mivel ez egy tapasztalat, de az enyémnek 0 bevilágítása van. Abszolút tökéletes és hibátlan. Egyetlen egy hibája van, amennyiben csak a megjelenítésről beszélünk, mivel MVA panel így elég érzékeny a betekintési szöge, azaz oldal nézetből jóval fakóbbnak látszik, mint egy IPS panelnél. Ezenkívül, a kategórián belül szinte tökéletes az összes HDR megjelenítés is. Saját lejátszóról, Netflixről és már PC-ről is sikerült beállítani az élvezetes HDR filmnézést. Viszont szerintem, ez a TV nem játékra való. Egy vegyes használatú TV-zésre és filmnézésre viszont kiváló.
-
dino_m
senior tag
válasz
Kroni1
#27962
üzenetére
Ezért mondom, hogy nem a magyar átlag vetítőterem az etalon.
Továbbá nem a moziban tapasztalt hibák elérése a cél, hanem az a feeling, amit a mozi ad. Az egyre nagyobb és az egyre jobb TV-ken, házimozirendszereken lassan elérhető lesz a Nagy Vászon feeling. Szerintem maga a Gemini Man az áttörés. Innentől kezdve gyerekjáték lesz.
-
dino_m
senior tag
válasz
Alien!
#27952
üzenetére
Az van, hogy a mozifilmek mindig is a TV-k előtt jártak. Már a sima fekete-fehér filmek is több információval bírtak, mint anno a fekete-fehér TV-k meg tudtak jeleníteni. És ez azóta is így van. Akkor sikerült valamennyire a mozifilmek megjelenésének közelébe kerülni, mikor megjelentek az LCD kijelzővel ellátott készülékek. De közben a mozira készült anyagok is fejlődtek. Nem hiszem, hogy túlzok, de a mai 4k képes TV-k tudják megközelítőleg úgy megjeleníteni a 60-70-80-90-es évek nagy költségvetésű filmjeit, ahogy azt anno a szerzőik megálmodták. A 2000-es évek viszont újabb nagy ugrásokat hajtottak végre fejlődés terén, amit a mai csúcskategóriás TV-k is csak kompromisszumokkal tudnak követni. PL. a 3D-t már el is engedték. Gondolom TV-n az IMAX is felejtős. És ez nem a magyar átlag vetítő termekhez van mérve, hanem Dolby vetítőtermekhez, THX termekhez, stb...
-
dino_m
senior tag
válasz
Alien!
#27949
üzenetére
Nem. Nem adja vissza egy alap TV.
Gemini Man (2019)Technical Specifications
Pontosan melyik alap modell rendelkezik ezekkel a mutatókkal, ami képes ezt visszaadni?
Nem akarom magam ismételni, de még mindig nem a magyar átlag vetítőtermek az etalon.

-
-
dino_m
senior tag
válasz
Alien!
#27909
üzenetére
Mondjuk a filmek 99%-át nem a hazai nagy átlag mozikra tervezik. Pont úgy, ahogy a magyar piac általában sehol a világon nem számít meghatározónak. És pont úgy, ahogy a te filmnézési szokásaid se szignifikánsak, mikor egy rendező megtervezi a látvány és a hangzás világát egy filmnek. Már megbocsáss.
-
dino_m
senior tag
válasz
Alien!
#27900
üzenetére
Mondjuk, akik azokat a kese/fakó/életlen/24 képkockás filmeket csinálják, azok pont úgy álmodták meg, hogy úgy nézzenek ki, ahogy moziban megjelenik. Ha most én ezen változtatok és csinálok belőle egy "szappanopera" kénézetet, az kb. olyan mintha átírnám a IX. szimfóniát, mert nekem úgy jobban tetszik.

-
dino_m
senior tag
válasz
Pandimakaay
#27859
üzenetére
És miről megy a Viasat 6? Parabola beltéri, IPTV box, stb... ?
-
dino_m
senior tag
-
dino_m
senior tag
-
dino_m
senior tag
válasz
Alien!
#27724
üzenetére
Igen. És azután a mosógép szerelőnek elromlik a hűtője és pár hét eseménytelenség után ugyanúgy lehülyézi a hűtőgép szerelőket. Persze ez csak egy fikció.
Egyébként a versenyhelyzetben lévő birkaságokat se kell az ügyfélre rálőcsölni. Ha meg úgy járunk, ahogy a példádban van, akkor azonnal kellene a kuncsaftot értesíteni és nem megvárni amíg ő telefonál. Mert akkor már olyan, mintha a szerelő sumákolna.
Na, pont ez a fajta kommunikáció hiányzik a legtöbb esetben és nagyrészt ez szándékos, mert az általánosan elterjed vélekedés, hogy az ügyfél alapból hülye. De ha feltesszük, hogy ez igaz lenne, akkor is a hülye ügyfelekből élnek és az lenne az érdekük, hogy minél több hülye ügyfél keresse fel őket. Az ügyfeleket meg úgy lehet megtartani, ha rendesek vele.Más. Jártak nálam az utóbbi időben szakik, akik úgy pocskondiázták az előző szakik munkáját, mintha azért fizetném őket.
-
dino_m
senior tag
válasz
Alien!
#27718
üzenetére
Éppen ezért, már nem hat meg, hogy a szervizes/szolgáltató munkatárs is emberből van, le van terhelve, rossz napja van, szült a macskája, stb... Fordított helyzetben őt se igen érdekelné. Mindenkinek van valami problémája, mindenki alulfizetett, de attól mindenkinek el kell végeznie a munkáját, ha meg akar élni. Korábban írtam és fenn tartom, hogy ha lenne normális versenyhelyzet, akkor ez most kevésbé lenne téma.
-
dino_m
senior tag
válasz
Alien!
#27709
üzenetére
Nézd korábban volt egy 40"-os Samsung TV-m. Elkezdett befelhősödni a kijelzője. Felhívtam a Samsungot, kiküldték a szomszéd megyéből a szerelőjüket. Megnézte, azt mondta, hogy mivel még használható itt hagyja és megrendeli a kijelzőt és ha megjött akkor majd újra jelentkezik. De felajánlott egy csere készüléket is a zavartalan TV-zéshez és akkor el is vitte volna. Mondtam maradjon a TV, kivárom. Megjött az új kijelző felhívott a szerelő, másnap eljött és a helyszínen kicserélte, beüzemelte.
Egy éven belül megint elkezdett befelhősödni a kijelző. Felhívtam a Samsungot, kiküldték a szerelőt, de már volt Pécsen is, tehát helybeli volt. Kijött, megnézte, elkezdte összepakolni. Kérdem mit csinál? Azt mondja elviszi és ha megjött a panel akkor majd visszahozza. Kérdem ez kb. mennyi idő. Azt mondta min. egy hónap. Mondom akkor hagyja itt és ha megjött az új akkor eljön és helyben kicseréli, ahogy a korábbi szerelő, egyébként is egy ekkora készüléknél ez már elvárható, hogy ne kelljen rohangászni vele. Vagy adjon egy cserekészüléket és viheti. Cserekészüléke nem volt. Leállt vitatkozni, hogy azt úgy nem lehet, meg hát mennyivel több a kiszállási díj is, amit egyébként elszámolhatott a Samsung felé, mivel még mindig garanciás volt a TV. Mondtam neki, hogy TV marad, felhívtam helyben a Samsungot és elmondtam mi a helyzet. Felhívták a szerelőt, letette, majd közölte, hogy ha megjött a panel, hozza és kicseréli. Nos minkét esetben én voltam az ügyfél és volt két merőben más hozzáállású szervizes.
Mindig hozzáállás kérdése. -
dino_m
senior tag
válasz
Alien!
#27705
üzenetére
Az biztos, hogy sok múlik rajta. Főleg, ha van.

Ez is olyan mint a verekedés. Nem úgy kezdődik, hogy valaki visszaüt.
Saját bevallásod szerint, neked bejárásod van hozzájuk, érthető, hogy védeni próbálod őket.
Éééés nem! A hiba miatt senki se okolta őket. A hiba orvoslását viszont magukra vállalták, ezért ők a garanciális szerviz. Sőt azt se vontam kétségbe, hogy jó szakemberek. De van az úgy, hogy rossz emberre osztják ki az ügyfelekkel való érintkezést. Ha valaki nem tud emberekkel kommunikálni, az rányomja, esetünkben a szervizre a bélyegét. És ilyenkor ez az egy ember alapján ítélik/ítéljük meg az egész szerviz munkáját. -
dino_m
senior tag
-
dino_m
senior tag
válasz
Alien!
#27684
üzenetére
Szerintem itt vagy tévedésben te is és a szerviz is. Ugyanis nem kell, hogy az ügyfelet érdekelje, hogy mennyire vannak leterhelve, nem kell nekem tudni, hogy hogy megy náluk a belső ügyintézés. Főleg úgy hogy kizárólagos garanciaszervizként működnek. Vagyis nem vihetem a TV-met más szervízbe garanciálisan. Van egy fogyasztóvédelmi törvény, azt kell az ügyfél felé betartaniuk. Ha nem győzik, vegyenek fel még embert vagy a márka szervizként való működésüket szüntessék meg, majd megpályázza valaki más.
Sajnos még mindig ott tartunk, hogy mindig az ügyfélnek/fogyasztónak kellene belátónak lennie. Holott a fogyasztó pénzéből élnek és nem a fogyasztó élősködik a szolgáltatókon. Ha rendes versenyhelyzet lenne ezek a dolgok fel se merülnének, mert az ilyen helyek elég hamar kiesnének a forgalmi láncból. -
dino_m
senior tag
válasz
rainman72
#27671
üzenetére
Óóó! Én már rengetegszer. Mindig megjött eddig... minden. Talán egyedül a garanciáztatás miatt rizikós, de éppen ezért drágább dolgokat nem érdemes rendelni, meg nem is igen olcsóbb. De például egy csomó, úgymond apróságot, amit itthon sok ezerért árulnak és Kínából hozattak, azt én is meg tudom magamnak rendelni, sokszor pár száz forintokért. Viszont a többnyire ingyen szállítás fejében várhatok rá egy-két hónapot.
Szóval ha valami hamar-hamar kell akkor nem Kínából rendelem. 
-
dino_m
senior tag
válasz
banderas362
#27650
üzenetére
Neked is fel kellene hívnod a Philips ügyfélszolgálatot. Ha többen jeleznek hasonló hibát az közelebb hozná egy esetleges javítás lehetőségét.
-
dino_m
senior tag
válasz
Alien!
#27612
üzenetére
Az hogy nagy számban, az eléggé képlékeny dolog. Nem tudni hány darabot adtak el ezekből a készülékekből és abból hányan vannak akik panaszkodnak, különböző fórumokon. Nem tudni, hogy hányan garanciáztatták összesen, azokat is beleértve, akik nem mentek egyik fórumra se. És nem tudni azt se, hogy hányan elégedettek vagy csak nem foglalkoznak vele. Ezt úgy mondom, hogy én is visszatérítést kértem egy 7304-nél.
E miatt. -
dino_m
senior tag
válasz
ZoltayA
#27606
üzenetére
Lehet, hogy ez a film nem a legjobb példa, mert eredetileg nem HDR-rel lett felvéve. A régebbi filmek, amik most kijönnek BD HDR-rel, hagynak még némi kívánni valót HDR téren. Mivel film, így speciális szűrőket is használtak, főleg a trükkök miatt. A mobil kép se valami jó minőségű. Nem kellene stúdióminőségű bőrszínt várni.
-
dino_m
senior tag
válasz
AssAssynn
#27583
üzenetére
Itt 8+2FRC-t írnak.
Ahány oldal, annyi féle. A gyártó viszont sehol se jelzi ezeket az adatokat, hivatalosan. -
dino_m
senior tag
válasz
AssAssynn
#27558
üzenetére
"Philips 7805 and 7855 specs
Sizes: 43in (43PUS7805, 43PUS7855), 50in (50PUS7805, 50PUS7855), 55in (55PUS7805, 55PUS7855), 58in (58PUS7805, 58PUS7855), 65in (65PUS7805, 65PUS7855), 70in (70PUS7805, 70PUS7855), 75in (75PUS7805, 70PUS7855)
Screen type:LCD with direct LED backlight
Resolution: 4K
Processor: P5
HDR: HDR10, HDR10+, Dolby Vision,
HLGOperating system: Saphi
Ambilight: three sides
Sound: 2.0 speakers rated to 20W total, Dolby Atmos" -
dino_m
senior tag
válasz
rainman72
#27572
üzenetére
Értem én. Csak jobban örülnék az olyan véleményeknek, ahol látom, hogy mi az etalon és ahhoz képest milyen. És azt se feledjük, hogy ebben általában az ízlés is jócskán belejátszik. Persze ez nem azt jelenti, hogy alaptalannak tartom az efféle véleményeket, de nem is tekintem őket végső igazságnak.
-
dino_m
senior tag
válasz
AssAssynn
#27570
üzenetére
Lehet, hogy vicc, de ebből nem derül ki, hogy melyik a színhelyes. Részemről a második képen lévő állhat közelebb az eredeti zakó színéhez. De persze azt te nem látod, hogy nálam milyen, ahogy én sem látom, hogy te milyennek látod.
Tehát ebből kiindulva én biztos nem mások véleménye alapján választanék tévét, de nem is hagynám figyelmen kívül, hogy mik a vélemények. És azt se felejtsük, hogy elsősorban a többség a negatív élményeit szereti megosztani.
Már azok többsége, akik egyáltalán megosztják a véleményüket.
Új hozzászólás Aktív témák
- reMarkable - paper tablet
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Képernyős trükkök növelik a notebookok üzemidejét
- Linux kezdőknek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- One mobilszolgáltatások
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Battlefield 6
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
- SAMSUNG (QE85QN85B) 215CM NEO-QLED SMART PRÉMIUM ! AKCIÓ!
- SAMSUNG (QE65QN800b) 165CM 8K NEO Q-LED PRÉMIUM ! AKCIÓ!
- LG 50QNED85T3A / QNED / 50" - 127 cm / 4K UHD / 120Hz / HDR Dolby Vision / FreeSync Premium / VRR
- SAMSUNG (QE75QN95A) 190CM 4K NEO QLED PRÉMIUM ! AKCIÓ!
- SAMSUNG QE82Q800T 207CM 8K QLED PRÉMIUM ! AKCIÓ!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3280, 100% akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3391
- Új Asus Zenbook Pro Duo 14 OLED QHD 120Hz i7-12700H 16GB 1TB Nvidia RTX 3050Ti Studio Win11 Garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 Ti 8GB Zalman Z1 Plus CM 750W
- Vadiúj AM5 procik! Több darab kèszleten! Kamatmentes rèszletre is!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

👌




