-
Fototrend
PlayerUnknown's Battlegrounds
Új hozzászólás Aktív témák
-
vigyori78
őstag
válasz protegum #19800 üzenetére
Kevesebb lett sajnos, viszont cserébe a csalók maradtak.
Vicc, hogy terepjáróval mentem elég gyorsan és nekem jobb oldalról a srác 100-120 méterről lőtt 1-et karral és persze fejes lett. Következő meccsen havert falon át 2 lövésből kiszedték, majd engem 10 másodperccel később 4 házzal arrébb ugyan az a srác 25 ablakból pont tudta melyiknél vagyok ahogy kihajoltam egyből fejes.[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz vigyori78 #19804 üzenetére
Ilyet már én is mákoltam, ráadásul úgy hogy semmi se volt a Kar-on Landoltam egy hangár tetején Miramaron San Martin-nál mikor még bent voltak a város széli dupla hangárok, csávó látom nagyon szalad a Buggy-hoz, találtam egy Kar-t a tetőn, felkaptam gyorsan betáraztam majd ahogy ment el előttem olyan 40-50 méterre az úton random elé céloztam iron sighttal és lőttem egyet ő meg kipottyant a buggyból a fejes találattól... Mutterom biztos csuklott utána...
Random tehetségekből viszont tényleg elég sok van, látszólag szar statokkal is úgy lőnek sokan h bizony Shroud is megirigyelné ha látná. Tegnap előtti squadban pl. egy 0.6 - 0.7 K/D körüli játékos kilőtte az egyikőnket két M416-ból kilőtt golyóval (hallottam mindkét lövést) a 140-el haladó Mirado-ból olyan 100-120 méterről. Neki olyan 45 fokos szögben mentünk, ami igaz nekem könnyű szög (mármint hogy ilyesmi érkezési szögben így kilőni az enemyt járműből). Majd megálltunk hogy segítsünk a társunkon és engem 2-ből kétszer ellőtt úgy M24-el hogy futkároztam előtte jobbra balra (1 testlövés majd egy fejes). Valószínűleg sorozatos mákja volt, nem mondom hogy csal, de azért elég fura hogy ilyenekből is egyre több van.
-
esfrost
tag
Most olvastam, hogy mindenki szamara elerheto lesz a custom game letrehozasa, nem akar valaki szervezni egy duo vagy squad prohardveres bulit? Akar minden este lehetne fixen csinalni ilyen jatekokat. Ugyan abban az idoben, mondjuk este 9. Tamogatja mas is az otletet?
-
#80123904
törölt tag
válasz esfrost #19809 üzenetére
"Most olvastam, hogy mindenki szamara elerheto lesz a custom game letrehozasa"
Édes f_szom. Az ő általuk indított dedikált szerverek sem bírják a terhelést, de mindenkinek custom game lehetőség? Ez aztán a remek hír.
Remélem csak félreértetted és nem lesz még rosszabb a helyzet, mint amilyen mostanság. -
sagem
addikt
válasz #80123904 #19811 üzenetére
max 10 ezer custom szerver lesz, ebben benne vannak a már kiadott szerverek is a partnerek számára, és a partnerek mindig prioritást kapnak a szerverindítások során.
[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
-
esfrost
tag
válasz Don.Corleone #19813 üzenetére
Szerintem simán.
-
saen
Topikgazda
válasz hegegabi80 #19816 üzenetére
Ha megírjátok beteszem, de szervezni most nem tudok.
-
tankraid
aktív tag
Sziasztok,
Csapatársakat duo-hoz vagy squad.hoz merre lehet találni? (nem pro.kat XD )
-
wassabi11
aktív tag
Sziasztok.
2 napja abba a problémába ütköztem hogy jármű vezetésnél eléggé dropol az fps-em 80-90fps-ről 15 fps-re,
ez most valami patch hiba? Esetleg másnál is előfordul ez? Lehet csinálni vele valamit hogy ne dropoljon az fps? (valamint futás közben is gondol egyet és csak úgy dropol az fps..) -
ЯΞD
senior tag
Bizakodásra ad okot ez a Hír. Csak attól félek idén még nem lesz ebből semmi.
-
hunmarkov
csendes tag
Csak az elején lesz ingyenes, de jobb is így, a közösségnek is általában jobbat tesz, gondolom nem akarjátok azt látni mindenhol, hogy 12 évesek hívják az embereket a custom szervereikre Szerintem is a legjobb megoldás az lenne, hogy partnerek kapjanak mindenképp lehetőséget + eseményekhez lehetne kötni még, nagyobb tartalomgyártók vagy közösségek is kaphatnának. Az mindenképp jó reklám lenne, csak az a baj, hogy sokan csak customre járnának a normal meccsek helyett, így mégjobban megborulna a matchmaking. Mindenestre kíváncsi vagyok, hogy lesz megoldva, de erre még biztos várnunk kell mert jelenleg még versenyre se túl alkalmasok a szerverek (lag/desync). Charity cup final-nél is kidobott a lobbyból a game a 4. meccsen és vissza se tudtam menni úgy, hogy rankingban top5-be voltam, gg.
[ Szerkesztve ]
Weboldal készítés: https://zeusweb.hu
-
sagem
addikt
válasz Create. #19830 üzenetére
abban is + egy videós interjúban beszélt arról, hogy azon dolgozik most a csapat, hogy újraírják a kód nagyját, azt linkeltem is valamelyik korábbi hszben
[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
-
Johnny_vT
senior tag
Újraírni az Unreal Engine-t? Ezek ennyire hülyének néznek minket??
(#19833) saen
Várjuk meg inkább a hivatalos bejelentést, mert ez a Blikk szintű pletykálkodás tök értelmetlen. Az előbb még engine, aztán csak sejtelmesen kód, egyszer PU mondja, egyszer más.[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Pahli
tag
Elsődlegesen nem a kódolás a probléma, hanem hogy kínaiak, kóreaiak számára 2 fajta játék létezik. Valami grindelős fos, mint a telefonos játékok vagy ki tud lenyomni több gombot adott időn belül, ja és legyen addiktív. Ezeken a kereteken belül nehéz bármit is létrehozni lássuk be. Ezt igazolja az is, hogy a mobil pubg emulátorral jobb! mint a pc-s verzió, grafika, fps, lag, desync problémák nincsenek. Az meg hogy random majomfejeket renderel a játék meg olyan objektumokat amiket nem is látsz, ja de az unreal a sz@r, meg a szerverek, meg a kódolás meg minden más.
Mindig mondom, a pubg a világon az első olyan játék, amit akárhányszor lepeccselnek sz@rabb lesz. -
addikt
A laghoz, desynchez mi köze annak, hogy milyen stílusú a játék?
Johnny_tv: azt sehol se mondták, hogy új enginre mennek, azt csak én írtam, hogy ha már az unity szerverre átmennek, akkor hátha a jelenlegi engine-t is kukáznák, tudván hogy már mondták, hogy előlről kellene írni a játék kódot.
[ Szerkesztve ]
-
saen
Topikgazda
válasz Johnny_vT #19832 üzenetére
Konkrétan nulláról nem fogják újraírni a játékot úgy, hogy kidobják az egészet. Olyat csinálnak, hogy bizonyos részeket újraírnak, pl pár hozzászólással feljebb lévő interjúban a szerver háttérkódot emlegette, de ezen már túl vannak, szóval nem váltotta meg a világot.
Abban is biztos vagyok, hogy nem lesz olyan patch, hogy varázsütésre minden szuperül fog működni. Lassú javulás előfordulhat és egy idő után jó lehet a játék technikai oldalról is bőven jó, de ettől még ahogy PU be is ismerte, messze vannak. -
saen
Topikgazda
válasz Create. #19839 üzenetére
Ha motort akarsz váltani, akkor újra kell írni a játékot, erre valjuk be őszintén nem sok esély van, főleg úgy, hogy egyszer már csináltak unreal motorban verzióváltást, az is baromi nagy meló volt nekik.
A mostani szerverek meg az amazon, direkt játékok alá szánt full-os szerverparkján futnak. Nem ezzel van a baj, mások tudnak rajta normálisan működni. Meg kell csinálni rendesen a kódolást és akkor majd ez is jól fut. Rendszeresen mondom, hogy tudáshiány van PUBG-nél, dolgoznak serényen, egyelőre ennyire elég. Van azért olyan játék a történelemben amit egy gyenge kezdés után az évek alatt rendbe raktak, reméljük a PUBG is ilyen lesz. -
PeL
addikt
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Create. #19848 üzenetére
Amúgy viccen kívül a Battlefield 4 példájával kellene élniük. Megjelenés után 8-12 hónapig annak is ratyi volt a netkódja, azóta pedig példaértékűen tökéletesre csiszolták. Mindezt tudtommal külső szakértők bevonásával tették. Nem a szerverszolgáltató váltogatásával
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
Új hozzászólás Aktív témák
- Facebook és Messenger
- Apple notebookok
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Overwatch 2
- Automata kávégépek
- PlayStation 5
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Politika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest