Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Johnny_vT

    senior tag

    válasz gtamate2 #19188 üzenetére

    Egyik oldalról:
    Ezt a pofátlan, minősíthetetlen és amatőr szarságot kábé három-négyhavonta ráöntik a játékosokra. Pályaválasztás, csalók, lag, optimizáció, fegyver balansz. MINDIG egy lépést előre és kettőt hátra. Aztán mi, játékosok vagyunk a hülyék, amiért szólni merünk.

    Ahelyett, hogy általános iskolás hülyegyerekhez méltón mindig gyorsan visszacsinálják a dolgokat valami logikátlan, mentegetőző magyarázó szöveggel, kurvára bele kéne állniuk a saját szarukba és megdolgozni azért a 900 millió akárhány dollárért, amit bezsákoltak.

    Vagy te ha a boltban elfogyott a tej, de látod, hogy ott van még egy bontatlan karton hátul, akkor inkább hazamész tej nélkül mintsem belefektess egy kis energiát a probléma megoldásába? Kétlem, ők viszont pont így kezelnek minden szituációt az elmúlt lassan másfél évben. (Első napos játékos vagyok.)

    Túl hangos az eső? Vegyük ki, nehogy energiát öljünk a letekerésébe!
    Rossz Miramar? Átdolgozni nehéz, kényszerítsük a játékosokat, hogy játszanak rajta.
    "Szuper kaotikus játékmenetet" akarunk elérni? Tegyük össze a noob-okat a bajnokokkal és mondjuk nekik, hogy így fejlődnek.
    A játékosok gyakorlótérért könyörögnek egy éve? Mondjuk nekik, hogy ez nem illik a játék szellemiségéhez, de nehogy véletlenül programozzunk bármit is. (PUBG Mobile????)
    A második leggyakoribb halálok a motorral való felborulás? Hosszas unszolás után... ne tegyünk semmit.
    Gránát robbanás után nem a sebzéstől, hanem az eséstől halunk meg? Kapcsoljuk ki a fall damage-et, de véletlenül se programozzunk semmit!
    Az emberek megszokták a fegyvereket és mindenféle új fícsört akarnak a játékba? Gyorsan változtassunk meg minden fegyvert, csak dolgozni ne kelljen.
    Új és hatékony csalók elleni eljárás? Inkább mégis vegyük ki, mert a havernak 5-tel kevesebb fps-e lett.
    Region lock? Áh, mégse, inkább vegyük ki.
    Három pálya van és egy-két rövid időszakban lehet, hogy kevés lesz a játékos? Rakjunk egybe a háromból kettőt és mondjuk, hogy ezzel minden megoldódik, csak nehogy gondolkodni kelljen!

    Látszik már, hogy mi a probléma? Hogy a Bluehole letett két új pályát az asztalra (amiből az egyik a közönség egyöntetű gyűlöletét élvezi olyan szar), azon kívül meg egy helyben toporog! Ja, van vaulting, de érdekes a SCUM-ban és a RoE-ben bármiféle giga-mega felhajtás és marketing hullám nélkül is bele tudták tenni. Jobban is működik.
    Apropó: te mekkorát röhögnél, ha a Battlefield V marketingkampányát hirtelen kiéleznék arra, hogy a földön fekve tudsz forogni és lőni is? Nevetséges lenne, nem? Na ugyanez volt itt a szitu, de a PUBG-nek nem volt emellett más, amibe kapaszkodhat, EZÉRT nyomatták ezerrel.

    Tehát attól, hogy a PUBG saját magához (a nullához) képest szép lassan fejlődget, attól az még egy kibírhatatlanul lassan javuló, végtelenül problémás játék abszolút, a szakma legeslegaljára való inkompetens gyökér vezetőkkel és PR-ral.

    TLDR: Kurvára elegem van, hogy 3-4 havonta hülyének néz a Bluehole! Főleg úgy, hogy a játék nem fejlődik vetélytársaihoz mérhető módon, a céges kommunikáció pedig arroganciájával és elitizmusával csak ráerősít erre a hülyének nézésre.

    Másik oldalról:
    Végülis 30 euró nem olyan sok érte, meg már én is beletettem kb. 250 órát, pedig alig van időm játszani.

    - És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

Új hozzászólás Aktív témák