Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz .LnB #213375 üzenetére

    Igen, az Unreal 3-mal magyarázták, miért kellett kevesebb npc-t használni. Azért is volt kicsit keserédes ez a dolog, mert fél évvel korábban az AC Unity-ben kolosszális méretű tömeg volt Párizsban mindenhol (mondjuk ott érezték is, hogy overkill, a Syndicate-ben látványosan visszavettek a járókelők számából), szóval volt ellenpélda. Cserébe a Knightban nem volt látható töltőképernyő az egész sztori alatt, szóval gondolom valamit valamiért. Amúgy szerintem is az irányítás az, ahol érezhető a kor, a Shadow of Mordor például már vele egyidősen is folyékonyabb (cserébe könnyebb) volt, a Shadow of War meg végképp túlszárnyalta, ahogy Spidey is.

    A Batmobile-nál jobb lett volna, ha gombbal váltasz a két mód között, nem kell folyamatosan nyomva tartani a ravaszt és akkor lehetne ott a fék, gondolom próbálgatták ezt a módot is, de nem akarom elhinni, hogy tényleg így lett a legkényelmesebb a Rocksteady szerint. :D Nem is az a baj, hogy gagyi, csak annyira más, mint bárhol máshol, nehéz átállni fejben.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák