Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz Moby #248315 üzenetére

    Kicsit amúgy egyet tudok érteni, de ez egy alapvető hozzáállásbeli különbségre vezethető vissza: amit te keresel ebben a játékban, az a kihívás, amit Deck, az meg a looter jelleg, buildezés.
    A baj az, hogy nem vagy rákényszerítve a különböző lehetőségek használatára, ezért meg lehet oldani nélkülük is. Jó dolog a stance váltás, jó dolog a sok-sok soul core képesség, vannak köztük hasznosak is, a build építgetés, de a nap végén ugyanazt a három csapásos kombót tolom odachi-val.
    És ezzel egy kicsit magam ellen beszélek, mert azzal védtem a Bioshock Infinite játékmenetét anno, hogy azért tűnik egysíkú lövöldének mindenki más számára, mert egysíkú lövöldeként játsszák, pedig lehet azt színesíteni. Viszont itt ezt nem érzem annyira, hogy jobb lenne a játékélmény, ha kihasználnám a játék összes lehetőségét.
    Nekem ez a játék megmarad egy kis ds pótléknak, elég sok pályája remek kihívás, de szerintem én sem fogom mélyebben beleásni magam, mert egyszerűen fárasztóan sok számomra az egész rendszer (és sok esetben feleslegesnek tűnik, pl háromféle pénznem).
    És itt jön ki a másik oldal, hogy így is végig lehet vinni, pár fétisiszta biztos azt mondja, hogy nem teljesértékű így a játék, meg húúú 300 óra után nyílik ki az igazi Nioh élmény, de ezzel sajnos nem tudok egyetérteni.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák