-
Fototrend
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Szabi® #253372 üzenetére
Megnyugtatlak, attól mert magadat jelentetted, még kaphatsz büntetést. Én is kaptam, jogos is volt. És ha kapsz, az is jogos lesz. Teljesen mindegy, hogy mit gondolsz.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
saelin
veterán
-
frankdelgado
őstag
válasz Szabi® #253415 üzenetére
De emlékszem. A ps4 hardverének fikázása, ( pl.:hűtés, traktorhang és ezek okainak firtatása) valamint a radírgumi és a kínai műanyag talpacskák magasztalása inkább szakmai, mint a fedetlen animált női altest látványán való örömködés. Szerintem. Ezzel persze nem azt mondom, h nem volt jó poén....
[ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
válasz Szabi® #253827 üzenetére
Helyes, ha mondjuk 4-5 évente jönnének ezek a címek, nekem lehet nem is kéne más játék, ugyanis a Witcher 3 még a mai napig is bőven jó. (csak győzze kivárni az ember a modokat )
(#253828) S e t h
Igaz, én a Witcher 3 előtt se szerettem ezeket a Ubisoft által készített, lötyögős, szalagon kifosott játékokat, mert unalmasak és érdektelenek, de cserébe jól néz(het)nek ki, csak ez kevés. Ott a Metro széria, botrány a gameplay, de az atmoszféra és az a grafika te jó Isten, és ez is működik.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
VTom
veterán
válasz Szabi® #253973 üzenetére
"játékok részleteit,kidolgozottságát,élettelteliségét illleti"
Ez pont az a terület, amiben hatalmasat fejlődött az AC széria. Ill. közel sem egyenlő az NPC-k száma a régi részekben és az újakban. Emlékszem, mikor kijött az Origins, követtem pár NPC-t, hogy mit csinálnak. Dolgoznak, kenyeret sütnek, beszélgetnek, köszönnek egymásnak, esznek, alszanak, pisilnek, stb. Azért ehhez képest a régi AC-k elég élettelenek, ráadásul az ellenfelekre is 2 skin volt összesen.Amiben visszaesett, az a sztori színvonala, de ez a Black Flagtől kezdve megfigyelhető, mert az már egy faék egyszerű sztori volt.
A Ubi a Wildlands óta a tájra és a világ felépítésére fordít több erőforrást. Történt náluk egy szemléletváltás, ők a sorozatgyártói a hatalmas nyílt világú, RPG elemekkel megtűzdelt kalandjátékoknak. Aztán hogy ez épp milyen környezetben játszódik, az az adott címtől függ, a recept ugyanaz, csak bagollyal, sassal vagy épp drónnal deríted fel a terepet.
Egyébként ízlésen kár vitatkozni, mert mindig szubjektív marad. Ugyanez a sztorik mélysége is, pl. az Odyssey-ben a fő sztori oké, hogy közepes, de a mellékküldetések nagyon jók, és eddig az első DLC is, az Atlantiszost még nem kezdtem el.
Van akinek tezszik ez, van akinek nem, én szeretek elveszni ezekben a nagy nyílt világokban, ahol tennivaló mindig akad, ugyanezt várom a Valhallától is, és nem is ad majd mást.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
Gery9112
őstag
válasz Szabi® #253981 üzenetére
Pontosan, egy open world játékhoz több idő kell...ha normálisan csinálják. Ezért is van az, hogy egy GTA, Red Dead vagy Witcher 3 helyszíneire vagy küldetéseire hónapokkal/évekkel később is emlékezni fogsz míg egy újkori Assassin's Creed játéknál már a stáblista lepörgése közben se tudnál 2 helyszínt felidézni.
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Szabi® #253992 üzenetére
Mondjuk ehhez az is hozzátartozik, hogy a reneszánsz korban több/szebb/kidolgozottabb ruhadarabok voltak, mint az ókorban. Ilyen téren meg a Unity-re rá lehet fogni, hogy hatalmas előrelépés az elődökhöz képest, hiszen abban van a legtöbb ruhavariáció, legtöbb npc. Csak arra akarok rámutatni, hogy a játékot egyetlen aspektusból összehasonlítani az elődeivel teljesen felesleges, mert ha még ebben az egyben alul is marad az elődökkel szemben, könnyen találhatunk 1000+1 másik szempontot, amiben túlteljesíti azokat.
Kiváló példa erre, amikor az FC2-t az 5-tel hasonlítják össze, hogy a 2-ben továbbterjed a bozóttűz, míg az 5-ben elalszik egy idő után. Vagy nem Ubisoftos példa: az RE2 Remake-ben a zombik hullái a földön maradnak, míg a 3-ban egy idő után eltűnnek onnan. És az ilyenekre még számtalan példa van. Ezeket ki lehet emelni, fel lehet fújni, de végső soron az összképet kell nézni és értékelni.
-
nemorino
tag
válasz Szabi® #254020 üzenetére
A karaktereknek szó szerint nincs bibliográfiájuk.Kb a játék végéig semmit nem tudsz meg még arról a karakterről sem,akivel mész.
Ezt én is pont így érzem, platináztam az Originst és a történelmi személyeken túl nem tudnék egy mellékszereplőt sem névről említeni. Általában védem a Ubisoftot, de most úgy érzem, hogy komoly gondban vannak és nem látom a kreatív tartalékot a cégben, hogy képesek legyenek újítani. A Division 2 minden erőfeszítsé dacára bukott, a Breakpointon meg azt láttam, hogy nem is nagyon erőlködtek. A megújított AC mostanra nekem unalmasabb, mint bármelyik régi volt, két játék alatt elkopott a formula, a Valhallától semmi különöset nem várok. A Ubisoft egy profi módon üzemelő játékgyár, amely megbízhatóan szállít, de minden játéka ugyanaz. Mint egy fagyizó, ahol nem tudod megkülönböztetni a citromos és a csokifagyi ízét, de tudod, hogy bármikor mehetsz hozzájuk, mert mindig van nekik fagyijuk.
"Le style est l'homme même." Georges-Louis Leclerc de Buffon
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Szabi® #254020 üzenetére
A karakterek kidolgozottsága meg a sztori már megint egy totál más téma, ráadásul még senkit sem hallottam, aki szerint a két új rész jobb lenne az elődeinél ilyen téren. És igen, ismerem a videót. Valójában a nagyobb kontraszt érdekében hasonlították össze az 5-tel a játékot, ugyanis már a 3-ban sem voltak benne ezek már. Többek között azért, mert más irányba vitték el a Dunia engine fejlesztését, mások lettek a prioritások, egyébiránt pedig gameplay design-beli döntések, illetve technológiai korlátok állnak a háttérben. Mondjuk a 2 mondhatni szegényes növényzetével eljátszható volt az ágtöréses fizika, de a 3 trópusi környezetében már nem. Vagy nem lehet átlőni a fémlemezeken --> passzívan ráveszik a játékost az agresszívabb játékra, nem véletlenül vezették be a brutális késeléseket, a becsúszás/ugrás közbeni kivégzéseket. Arra szeretnék rámutatni ezzel, hogy kicsit árnyaltabb a dolog annál, minthogy elsilányult a cég. És már megint ott tartunk, hogy fel lehet hozni 1001 ellenpéldát, amiben előrelépés volt az elődjéhez képest a játék technológiai szempontból.
"És manapság színes műanyagot árulnak.Részletes kidolgozás nélkül."
Történet és gameplay szinten egész biztosan. Viszont a korhűn lemodellezett városok és építmények kidolgozottsága páratlan, és ez a teljesítmény megsüvegelendő. Aki pedig vevő ezekre, az nagyon sokra értékeli ezt. A Ubisoft nem csinál mást, csak azt, amiben igazán jó: hatalmas és kellően részletes világokat hoz létre, amit aztán megtölt ötlettelen, repetitív ám nagyon addiktív tevékenységekkel. És azt a szokásos minőséget általában hozzák is a játékok. Nem akarnak versenyezni más területen a többi játékkal, pontosan tisztában vannak vele, hogy nem tudnak. Jó ez nekünk? Nem annyira. Jövedelmező nekik? Egész biztosan. -
S e t h
nagyúr
válasz Szabi® #254181 üzenetére
Nekem a mindennapi fikacunami a fura,
főleg mivel játékokról van szó.
Milyen az amikor valóban fontos dolgok miatt pöccensz be?
Egyik nap elnézést kértél másoktól, mert túltolod, de úgy látszik vmiért csak jólesik csinálni.
Lelked rajta, csináld, csak fura.This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
S e t h
nagyúr
válasz Szabi® #254185 üzenetére
Az Odyssey topikbeli szereplés után mondanám, hogy meg tudsz lepni, de ugyanaz a séma, itt is azt folytatod. Egészségedre, agyvérzést ne kapj, annyit nem ér.
Viszont akkor nem értem miért kértél egyik nap elnézést.
Legyél következetes, nyomd fullban!This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
S e t h
nagyúr
válasz Szabi® #254187 üzenetére
Én azt tapasztaltam, hogy azok járnak oda, akik éppen játszanak.
Persze voltak kivételek, de azok egy idő után megunták, hogy az isten mégsem az ő képmásukra teremtette a mindent is.
Szar az ubi?
Legyen.
Lapozhatunk?
Vagy ezt minden nap szükséges tudatosítani a megtévedt bárányoknak?This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
kill_switch
senior tag
válasz Szabi® #254187 üzenetére
Én inkább csak azt nem értem (már bocs, hogy beleszólok a vitátokba), hogy az emberek miért akarnak egy játékból mást, mint ami? Értem a rókabőr érzést, de a Ubi mindig is a biztosat próbálja tapogatni, nem nagyon vannak úttörő játékaik (talán majd most az új Watch Dogs, de én azzal szkeptikus vagyok kicsit).
Akinek tetszik a Far Cry, annak a 3 óta nem is kell más, csak új sztori. Ettől függetlenül egy kicsit mindig szebb és több. De gyökeresen miért kéne változnia? Ha teljesen meg akarja bárki is reformálni a címet, akkor az nem Far Cry-t akar játszani, csak valamit ami ugyanolyan, de mégse. Egyszerűen más címet kell keresni, ha ez nem a te asztalod. Szerintem van bőven minden létező kategóriában választék.
Ismerősöm is mondja, hogy neki abból van már elege, hogy mindig van a gonosz karakter, aki húdegonosz és mindig van a jó, akivel meg kell ölni a rosszat és felszabadítani a várost. De mikor megkérdeztem mit rakna bele helyette, nyilván nem tudott mit mondani... Terroristák? CoD... Valós vagy fiktív háborúk? CoD/BF... Sci-fi? Hagy ne soroljam... Szinte mindenre van már válasz FPS kategórián belül, szóval a változtatás max annyit eredményezne, hogy akkor meg az lenne a baja a népnek, hogy ezt meg azt másolja, de cserébe akinek eddig tetszett a sorozat, az is fintorogna, hogy ez már nem ugyanaz a játék amit ő szeretett...
Ha bemész a boltba és leveszed a Far Cry-t a polcról, akkor pontosan tudod, hogy az mi és pontosan azért veszed le onnan. -
Lackooo84
nagyúr
válasz Szabi® #254644 üzenetére
Hát nagyon nem.
De nem csak a grafika gagyibb, a fizika is. Pl. a növények nem hajlanak el úgy előtted mikor hozzáérsz, pedig az tetszett a legjobban a trélerekben. Meg olyat, hogy végtag csonkolás (trélerekben volt) azt is felejtsd el, nincs. Na ez is rohadt gagyi benne...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
-
#10186752
törölt tag
válasz Szabi® #255592 üzenetére
A többi szó szerint érdektelen olyan felhasználók számára akik sony exeken edződtek már a ps1-ps2 éra óta.
Olcsó húsnak ugye......
Ez hatalmas demagóg duma, ráadásul még baromság is. Egyrészt, te nem döntöd el, hogy másnak mi érdektelen és mi nem. Másrészt még én is szemezgettem GP-ből, legalább 6-8 játékot végigtoltam a kínálatból, pedig az én ingerküszöböm sokkal magasabb, mint az átlagnak. Harmadrészt, attól, mert egy Sony-exkluzív jó, nem lesz kevésbé jó egy multiplatform cím. -
stilo18
addikt
válasz Szabi® #255592 üzenetére
+1
Tavaly nyáron cimborámmal cseréltünk gépet, odaadtam a Pro-t, ő meg a One X-et.
Megbeszéltük ki mit töltsön le a másiknak, ki mivel szeretne.
Ő hosszú listát írt, én azt mondtam, amit ő gondol.Mára én úgy érzem, hogy soha nem veszek boxot, ő neki meg a One X mellett már van egy Pro - ja...
#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
Wesder
félisten
válasz Szabi® #255606 üzenetére
Ja vàgyik, mert olyan nagyon elérhetetlen egy PS... Ja nem.
Aki megveszi a boxot, és panaszkodik hogy hol vannak a Sonyverő címek, meg vàgyakozik a Sony címek irànt az szimplàn hülye.
[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Okos Otthon / Smart Home
- EA Sports WRC '23
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Videós, mozgóképes topik
- Autós topik
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest