-
Fototrend
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KaitouP
Topikgazda
válasz BusinessGuy #104098 üzenetére
A személyeskedést offoljad. Nekem megy a vita anélkül is.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
Mr.Wiking
tag
Sziasztok! Vettem egy Horizon Forbidden West játékot egy konzolboltban, ahol magyar felirattal hirdették, de a a dobozra nincs ráírva,hogy magyar feliratos, valamint magyar nyelvű szöveg sem olvasható a borítón. Ettől függetlenül lehet benne magyar nyelv? Ajándékba vettem, így nem bontanám ki.
[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
senior tag
válasz Sundesz #104099 üzenetére
Rendben csak akkor ne hazudozzanak a promókban és ne szemeteljék tele a netet a fizetett tesztekkel amik áradozáson túl egy másodpercig sem említik meg a játék hiányosságait.
Persze ezeken a fizetett teszteken is mindig meg a mosolygás meg a pénzes bőrönddel viccelődés holott ennél sokkal egyszerübb dologgal fogják a kiadók a teszterek és gamer médiák tökét...Rosszat írsz? Akkor lehet többé nem hívnak bemutatóra zárt ajtós tesztelésekre promóciókra nincs megjelenés elötti példány nincs semmi. Márpedig ezek bizony kellenek a nézettséghez/olvasottsághoz.
Kíváncsi lennék vajon mennyire lennének nyitottak a japánok a fejlődésre ha nem működne a fizetett média és minden létező tesztben leírnák ezeket a valós problémákat a játékukkal kapcsokatban ami tán eredményezné azt is hogy lehasalna a kasszáknál de legalábbis nem fogyna úgy mint azt elvárnák...Ahogy irtam lehet késöbb jobb lesz lásd GT Sport.De én singleplayer Gran Turismo-t vettem, annak volt igérve annak volt mondva annak volt ráadásul rengeteg helyen agyonmagasztalva méltatva. Nem pedig egy mikrotranzakciókra élezett liveservice játékot aminek jórészét kiherélték és amiben az egyedüli dolgok amik méltók a Gran Turismo névhez az a grafika a menük és információk minősége az autótörténelemről és a szokásos GT hangulat nomeg a felhozott jócskán idejétmúlt gameplay megoldások.
Az ember meg várja a patcheket biztos majd javítanak a dolgokon. Eddig a nagy javítások konkrétan elfuserálták a játékot és tartalom tekintetében meg tovább tolták a játékot a mikrotranzakciók irányába ahelyett hogy a jogos felháborodások után ami a játékot érte megjelenés óta ilyen téren inkább enyhítettek volna rajta...Kaitoup: nem személyeskedtem sehol. Pláne nem abban a kommentben amire ezt írtad, ha az személyeskedés hogy elbagatelizálod a hibákat akkor ugyan úgy személyeskedés a részedről hog amit leírtam az wall of text a semmiröl.
Amúgy ha már a kezdetek óta jelen vagy a játékban elmondom én is ahogy sokunk. Ám a széria csúnyán megtorpant egy jóideje és nem méltó egykori önmagához, ez a probléma nem más.[ Szerkesztve ]
-
2018
aktív tag
válasz BusinessGuy #104103 üzenetére
Egyetértek. Reszemrol a forza motorsport 8 nagyon varos lett. Gt7 et nagyon gyorsan felejteni fogom.
-
válasz KaitouP #104100 üzenetére
" jól tudom, mit képvisel, milyen úton halad, és mit akar a jövőben."
Akkor ezt írd le nekem légyszíves. Mit akar ez a játék a jövőben?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
BusinessGuy
senior tag
válasz KaitouP #104100 üzenetére
Melyik dolog nem volt a GT profilja ha már itt tartunk? Az endurance versenyek a márkaversenyek? Az autóeladás? Melyik? Csak érdekel mert szerinted amiket problémának vélek nem voltak sosem a GT profiljában - holott eddig a GT széria gyökeres elemei voltak... Ellenben a kasztrált gameplay tartalom a mikrotranzakciók az hogy patchekkel kell rendbeszedni tartalmilag a játékot, na az nem. Azt mondod az elejétöl benne vagy - én is. Szerinted ez a jó irány? Hogy fizetős autós enciklopédiát csinálnak a játékból amiben a versenyzés singleplayer része ahelyett hogy fejlődne inkább butul és tartalmilag csökken és totálisan szétvágják az eddigi egyensúlyt, több figyelmet kap a menü meg a fotózgatás mint a játék valós gameplay tartalma?
-
errorcode06
őstag
válasz BusinessGuy #104106 üzenetére
De jó ezt olvasni. Köszönöm hogy megosztottad a véleményed. Akkor nem autósjátékozom még egy darabig :(
"Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave
-
S e t h
nagyúr
Megnéztem kétszer is, hogy nem az otherworld csatornára tévedtem-e.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
lo_jo
senior tag
válasz KaitouP #104100 üzenetére
Ezt a hagyomány bullshitet inkább ne told túl. Persze az is túlzás, hogy ősrégi az egész játék koncepciója, mert az csak a Caféra igaz. Sima versenyen van állórajt, nem csak utolsó helyről indulás, bárki összerakhat bármilyen versenyt, stb.
De az, hogy single player kontent online-hoz van kötve, az is hagyomány? Ja igen, olyan Ubisoft és Rockstar féle, amit a gyönyörűen fotózott autókból leszívott benzinnel kéne felgyújtani. PC-n ezeknél a megoldásoknál volt az, hogy a kalóz verzióval boldogan játszottak, míg az eredetivel ott álltak a tulajok és pislogtak. Semmi nem indokolja reálisan. Persze ez is meg van magyarázva, hogy a mi érdekünkben, hogy ne legyen save file mahinálás. Hát engem rohadtul nem érdekel, hogy ki hogyan játszik a saját save file-jaival, majd online versenyen el lehet kenni annak a száját, aki nem tud vezetni, csak pénzt és autókat hozzáadni.
A mikrotranzakció következménye ez is, az is nagyon jó hagyomány, főleg teljes árú AAA játékoknál. Persze az megint bullshit, hogy 8x ára van az autóknak, könnyen magyarázható, de nincs így, csak akkor, ha kizárólag valós pénzzel akarja megvenni.
Utoljára a GT2vel játszottam huzamosabban, de ez a játéktermi arcade karrier még bőven elmenne, egy mód a sok közül, ráadásul tudtam, hogy mire számítsak. De 2022-ben ennyi kommunikáció egy több, mint 24 órás leállásról és a játék kibelezett offline verziójával elfogadhatatlan. Még f2p vonalon is, nemhogy teljes árú AAA címnél.
-
pr0bi
senior tag
válasz errorcode06 #104108 üzenetére
Vedd meg nyugodtan, nagyon jó lett a GT7.
Kurva érzékeny világban élünk sajnos, senkinek semmi nem jó, mindenki csak sír meg panaszkodik ha valami nem az elképzelésének megfelelően alakul.
-
tothl
addikt
Így elment a kedvem a GT7 -től...hozzáteszem jogosan. A GT Sportot is nemrég kezdtem el és miután kigoldoztam a sulit, döbbenten látom, hogy nincs benne egy rendes karrier mód. Ennyi erővel a Project Cars egy sokkal színvonalasabban összerakott autós játék.
Más.
Nem nagyon találok infókat, de lehet, hogy csak én vagyok a béna...a hamarosan megjelenő Sniper Elite 5 -ben vajon lesz CrossPlay ? -
3L1T3
addikt
válasz pr0bi #104113 üzenetére
Vagy csak ideje lenne VALÓBAN fejlődnie is a szériának nem? Biztos mindig a világ a túlérzékeny csak azért mert a GT nyilvánvalóan megrekedt egy szinten? Mondjuk úgy a PS3 éra óta?
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
EmThor
addikt
válasz stemplar07 #104117 üzenetére
Majd karpotolnak egy loot box-szal :D (nalam se megy)
Gaming is staying up until 3am to earn a trophy that isn't real....but is!
-
2018
aktív tag
válasz stemplar07 #104117 üzenetére
Tok jo most megy fel a patch. Akkor nem fogok tudni jatszani vele, grat polipóni. Nekem is ugyan ez a hiba. Reszemrol a fejleszto kukaba landol nem veszunk toluk semmit.
[ Szerkesztve ]
-
KaitouP
Topikgazda
A kezdetektől fogva a vezetés élménye, az autózás és az autók, azok történelme van a középpontban. Ezzel kezdte, ezen az úton halad, és ezt is fogja képviselni a jövőben. És ezt barki bármit mond, jól csinálja. A szériának ez a kvinteszenciája, minden egyes rész e körül forog, hol jobb, hol kevésbé jó megvalósításban. Kaz egy autórajongó, és egyben profi pilóta, megszállott japán rajongással. Ez valakinek bejön, valakinek nem, de a játékain ez kézzelfogható. A GT7-ben sincs ez másképp, épp csak szerencsétlen lett a körítés a mikrotrazakciós biszembaszommal. Ez utóbbi szerintem sem helyes így, de ezért teljes mértékben a Sony a hibás, nem a Polyphony.
Közel sem tökéletes a GT7, meg úgy általában a széria, félreértés ne essék. De legalább hű önmagához és a rajongóihoz, 25 éve azt adja, amit a core rajongók várnak tőle. Simán lehet hogy egy Forza más tekintetben jobb, ügyesebb, én ezt nem vitatom el. De a GT más irányt követ, és pont ez teszi egyedivé. Ebben pedig sem a mikrotrazakció, se az elhúzodott maintenance nem változtat. Előbbi egy szar húzás a Sony-tól, a masik meg egy szerencsétlen - de biztos nem rendszeres - probléma.
Egy jó interjú Kazzal: [link]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
pr0bi
senior tag
válasz 3L1T3 #104118 üzenetére
PS3 éra óta rengeteget fejlődött a GT, elég csak a mechanikáját és viselkedését megnézni. Vagy mire értetted a valós fejlődést? A japán készítésű játékok kategóriától függetlenül mindig is egy teljesen más dimenziót képviseltek mind vizualitásban, tartalomban és koncepcióban
-
2018
aktív tag
válasz stemplar07 #104124 üzenetére
Sosem volt meg ilyen patch ami felrakasat kovetoen tobbet ne induljon el a jatek. Kb 25 eves gamer palyafutasom ota egyszer sem, egy platformon sem. Fullra ki van nyitva a router. Dmz is van. Es igy is csak par japanra csatlakozott ra a tobbire hibauzenetet dobott a multi. Amig mukodott.
[ Szerkesztve ]
-
KaitouP
Topikgazda
válasz lo_jo #104111 üzenetére
Utoljára a GT2-vel játszottál huzamosabban, de az a hülye és az tolja túl, aki minden résszel összesen... több ezer órát? Ne haragudj, de kellő tapasztalat nélkül én nem büfögök bele abba, hogy egy Elden Ring miért jó vagy nem, pedig játszottam a DS 2-vel egy kicsikét.
Hát engem rohadtul nem érdekel, hogy ki hogyan játszik a saját save file-jaival
Akkor más miért kéne érdekeljen, hogy neked probléma az online jelenlét?God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
3L1T3
addikt
válasz pr0bi #104123 üzenetére
Legfőképp a koncepció az és az esszencia ami nem változik, fejlődik modern kornak megfelelően.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
lo_jo
senior tag
válasz stemplar07 #104124 üzenetére
Nem kell addig visszamenni, elég megnézni, hogy a Rockstar milyen shitshow-t művelt a GTA trilogy megjelenéskor PC-n. Eleve a játék(ok) katasztrófális minősége, mellé meg jött az, hogy rossz build-et raktak ki, benne maradt egy csomó kivágott kontent és dev note, ezért le kellett lőni a PC-s Rockstar Launchert. Ebben az volt a vicc, hogy mindegy, hogy Epicen, Steamen vagy saját launcherben volt meg bármelyik játékuk, nem tudtál velük játszani. A trilogy-ra magasról tojó GTA5 speedrun (tehát 100% offline, ráadásul régebbi buildeken tolják) és RP közösség ugyanúgy szívott, mint aki csak egy kicsit nosztalgiázni szeretett volna pl. egy LA Noire-ral vagy Bullyval. De legalább torrentre felkerült, így a tört verzióba azonnal belerakták modderek a kivágott zenéket, azaz a kalóz verziósok játszhattak a teljesebb élménnyel, az eredetisek meg várták, hogy a teljesen inkompetens banda javítsa a launchert.
-
BusinessGuy
senior tag
válasz KaitouP #104121 üzenetére
Akkor igen komoly gondok vannak Kazzal ha szerinte egy porsche úgy viselkedik mint itt a játékban.
Mindig emögé az autóversenyző meg autómániás dolog mögé bújtatják mikor a vezetésélményröl volt szó. Az nem vezetés élmény ha egy autó indokolatlanul irreálisan viselkedik az eredetihez képest. Azt meg hogy japán versenyző inkább hagyjuk is...
Igen a vezetés élménye az autózás meg az autók adták az eddigi részek savaborsát. A versenyek és az autók iránti szeretet és történelem. Erre itt a GT7 amiben a versenyek jórészét kiherélték egy rövid singleolayer kampányra, alapvető eddig minden részben megjelenő versenyeket minimalizáltak vagy töröltek ki teljesen, a sorozat legeleje óta bent lévő alapvető funkció(ka)t szedtek ki a mikrotranzakciók kedvéért, és közben amikkel promózták a játékot az konkrétan mint kiderült erős ferdítés és hazugság áradattal volt kirakva. Bizony az auto tuning is a sorozat fyökeres része volt és részek óta kérték a rajongók ennek is a fejlősését ez sem történt meg érdemben.Itt nem csak a mikrotranzakciók a probléma és nem is a patch hibák. Hanem az hogy ez a játék már csak nyomokban követi azt ami a GT volt és amikben a rajongók is várnák a fejlődést az szimplán nem történik meg. Szó nincs itt arról hogy bárki más irányba terelné a szériát. Igértek egy rendes single player GT részt a sport után. Fejlesztett tuning rendszerrel. Ebböl nemhogy nem valósult meg kb semmi a sorozatban megszokott elemeket is kiherélték a játékból. Ha pedig nincs szerver nem játszhatsz a singleplsyer játékoddal ami önmagában nevetséges és indokolatlan.
Változatlanul kérdezem mi a fejlődés és az irány amivel ez a játék jobb lett az elődeinél vagy akár csak ugyan olyan miközben az említett eddigi játékelemeket kezdve a singleplayer tartalommal kiherélték? Tényleg érdekel mert én aki szintén az első rész óta tolom a sorozatot és a 4-ig hatalmas rajongója voltam nem látom hogy ez ami történik a sorozattal ez miért jó. Messze nem vagyok vele olyan derülátó mint te pedig imádtam ezt a szériát viszont egyre inkább azt érzem hogy az irány ahova tart nagyon nem jó.
-
Sundesz
őstag
A GT 7 frissítés elcseszés most fordul elő először, valamit tényleg nagyon benéztek, de emiatt nem lesz rosszabb a játék. A mindig online koncepció persze hülyeség. Szóval várjunk, ha mégegyszer elront valamit a frissítés (most nem számolom a dirt gumi keverést), akkor jogosan küldhetjük el az anyjukba őket.
BusinessGuy: Annyiszor olvasni a véleményedet, hogy még azt fogják hinni, hogy ez egy rossz játék. Senki ne ettől tegye függővé a megvételét. Én pl. élvezem, napi 1-2 órát elvagyok vele és nem érzem magam becsapva sem.
[ Szerkesztve ]
Hörcsög Powa'
-
válasz KaitouP #104121 üzenetére
Ez nem válasz a kérdésemre. De tudod a választ. Az ami akar lenni ez a sorozat a jövőben, az ugyan az, amilyen most. Mert nem akar más lenni, nem akar érdemben fejlődni. És az oké, hogy te ezt elfogadod. De ne puffogjál már, ha valaki ezt szóvá teszi.
Értsd meg, hogy van akinek nem kell a zenés autózás, a millió fotómód háttér. Hanem komplexebb versenyzési élményt vár. Nagyobb volumenű egyjátékos módot, aminek a fele ne az legyen, hogy teljesíts egy kanyart, pályát arany serlegre.. ésatöbbi.
Mint írtam, és ezt némileg te is alátámasztod, ez a játék Yamauchi autó szeretetéről szól. Nem a versenyzés, vezetés élményéről. És ez ma már szerintem kevés. Elment ez mellett a recept mellett a világ.
Azt hiszem nem túl nagy jóslás részemről, de a GT7-nek úgy ki fogja fújni az orrát a Forza Motorsport 8, hogy majd csak pislogtok. Mert az autók iránti szeret benne van abban is, a tartalom és a technika is. És lehet, hogy autómúzeum, meg fényképész oktatás nem lesz benne, de a versenyzés élménye maxon lesz.
Ui.: Ja, és ahogy a példa mutatja, Kaz vélhetően süket, vagy elég rosszul hall már, mert ezek a hangok elég kiábrándítóak a játékban. Szóval csak a szemével szereti az autókat az öreg?
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
3L1T3
addikt
Hát ha igazak az FM"8" pletykák akkor jó novemberünk lesz.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
válasz Sundesz #104133 üzenetére
Nem, nekem a GT Sport volt az első. PS4 volt az első konzolom. Lehet játszottam vele ismerősöknél, de nem emlékszem már rá.
Viszont a mostani hangok sem kielégítőek szerintem. Mármint oké, történt előrelépés, de például a Horizon 5 nagyon erős hangokban. Itt egy összehasonlító videó: [link]
Na meg az is, hogy túráztatod a 6.3 literes V8-at, aztán a kasztni meg sem billen.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
lo_jo
senior tag
válasz KaitouP #104126 üzenetére
Jajj bocsánat, nem tudtam, hogy csak azok szólhatnak bele, akik sokezer órát játszottak a sorozattal. Legközelebb lehetne valami extra gatekeeping teszt a komment elküldése előtt, hogy véletlenül se írja le valaki azt, ami neki nem tetszik.
Mondjuk egy 10 oldalas esszé elég lenne, amiben kifejtjük, hogy hogyan ad hozzá az autózás szeretetéhez az, hogy a 90-es évek játéktermi árkád versenyek szintjén tart a café és a music rally. Esetleg arról is lehet értekezni kötött pulóveres szabadbölcsészet szintjén, hogy miért jó, ha nem érhető el semmi érdemleges single player funkció a fizetős online lét nélkül egy teljes árú játékban. Vagy esetleg arról, hogy más save file buherálása hogyan érint engem abban, hogy licence test vagy mission módot játszhassak további költségek nélkül egy olyan játékban, amiért már teljes árat fizettem.
De már megérte ma felkelni, emlékeztettél, hogy miért nem jó fanatikusokkal vitatkozni. A tények nem hatnak rájuk. Legközelebb majd újra jövök, ha méltó leszek a fizetős online mögé bújtatott single player tartalmat kritizálni, addig meg boldogan fogok kihúzott netkábellel is PC-n Assetto Corsázni. Lehet, hogy nem úgy állnak a csillagok, ahogy a valóságban (egy ingyenes moddal de), de legalább elérhető minden tartalom, amiért fizettem. Persze csak akkor csinálom, ha szerinted alkalmas vagyok rá 1300 óra után. Egyébként bele se mernék fogni.
stemplar07 #104135
Nekem is ez a bajom vele. Van sokezer órám hardcore szimulátorokban, nem ma kezdtem. Pont azért tetszett meg a GT7, mert nem a hc sim vonal, hanem egy annál sokkal könnyedebb, de mégsem NFS arcade színvonalú játék. Nem zavar a grind, nem zavar a mikrotranzakció, de az igen, hogy nem játszhatok azzal, amiért fizettem. Legyen szó a PS+ mögé zárásról vagy egy ilyen helyzetről, hogy állnak a szerverek. Ez elfogadhatatlan.[ Szerkesztve ]
-
KaitouP
Topikgazda
"Azt hiszem nem túl nagy jóslás részemről, de a GT7-nek úgy ki fogja fújni az orrát a Forza Motorsport 8, hogy majd csak pislogtok."
Ez amolyan e-pénisz méregetés, mint az oviban hogy kinek szebb az anyukája? Komolyan, ez egy érv egy elvileg szakmai vitában? Juj, hát beijedtünk mi, GT-sek. Made my day. Sajnos így nem igazán tudunk érdemben vitatkozni, ha idáig húzod le a szintet.A többit az Xbox topikban szeretettel várják a Forzával kapcsolatban.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
Topikgazda
-
TrishtanAG
aktív tag
GT 7 így, GT7 úgy, de legalább viszik az ufók a teheneket benne:
[link]www.adventuregames.hu
-
válasz KaitouP #104138 üzenetére
Úgy értettem, hogy jelentősebb fejlődés lesz látható, mint ami itt történt a GTSport után.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
lo_jo
senior tag
válasz KaitouP #104138 üzenetére
Ne hívd szakmai vitának ezt, mert nem az. Se a mi oldalunkról, se a tiédről. Fanatikus vitatkozik mások véleményével és tényekkel, kisebb nagyobb sikerrel.
Válaszolni kell erre a kérdésre? Komolyan? Tessék:
Ha online is versenyzel, csak idő és belefektetett "munka" kérdése, de megveheted a meta autókat, így semmilyen hátrányod nem lesz azokkal szemben, akik valamilyen save file hack útján szerzik meg a végtelen pénzt és az összes autót. A pályán onnantól pedig az fog dönteni, hogy ki tud az adott játékban jobban vezetni. Jópárszor láttam az elmúlt napokban is Red Bull X2014-es játékosokat, akik egy kört nem tudtak megtenni. Ha hátrány is ér, az minimális, de ledolgozható. A mérleg másik felén pedig jelenleg mindenkit hátrány ér, hogy nem éri el a játék jelentős részét, csak a legalapabb arcade módokat. Ha a kettő szerinted egy szinten van, akkor tényleg nincs értelme a vitának.[ Szerkesztve ]
-
KaitouP
Topikgazda
válasz lo_jo #104142 üzenetére
Rajongó vagyok, nem fanatikus. Van némi elfogultság bennem, de emelett látom a hibákat is. Ahogy kifejtettem, se a mikrotrazakció, se az állandó online jelenlét nem a legjobb megoldás, gondok voltak, vannak, lesznek is. Lehetne bizonyos dolgokat máshogy csinálni, senki se mondta hogy minden tökéletes. De az alapvető koncepcióbeli elemek savazásaval nem értek egyet, és én ennek adtam hangot. Szerencse, hogy sok cím van a zsánerben, mindenki megtalálja a magáét.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
Deck
titán
-
válasz KaitouP #104138 üzenetére
Egyébként nem arról van szó, hogy ne tartanám jónak a GT7-et. Erről szó sincs. Csak lássuk a hibáit, a hiányosságait. Én nagyon vártam, és nagyon biztatóak voltak az előzetesek. Aztán a tesztek is. Na és ez is felcseszett, hogy jó pár hiányosság valahogy leíratlanul maradt a tesztekben. Főleg olyanok, amik számomra kérdésesek, és sarkallatos pontok voltak. Ha a teszteknek hittem volna, day1 vétel lett volna. Aztán jól arcon csapott volna a valóság. Azok a dolgok, amikről csak kommentek által értesültem.
Az meg az én hülye"becsípődésem", hogy ez a hülye "The Real Driving Simulator" alcím/mottó ez kiveri nálam a biztosítékot. Szerintem ez borzasztó megtévesztő. iRacing, Assetto Corsa Competizione után lenne odaírva, azt mondom oké. De ehhez...
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
WhiteWalker
nagyúr
válasz KaitouP #104138 üzenetére
Elég sok érvet felsorakoztattak már ebben a szakmai vitában.
Mire te csak annyit írtál "látom mit hoz a jövő és mit képvisel a GT".
Akkor ez micsoda?Mindenesetre jó olvasni azok véleményét akik látják a fától az erdőt és igenis elmondják miért "gyenge" már a GT ebben a formában.
-
Én erre csak azt tudom mondani neked szakmailag, hogy
Gamepass
Mennyit röhögtünk ezen az érven még a PS4 topikban...?![ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Jogos? Mi jogos ezen? Csak poénnak írtam.
És ráadásul, jóval olcsóbb is PS-re. Gondolkodtam rajta hétvégén, de nem kell nekem.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Lackooo84
nagyúr
válasz keIdor #104032 üzenetére
Egyértelmű, hogy le kell venni (én mondjuk már minden küldit + a 3 bunyós arénát + öregasszonyt megcsináltam nagyon nehézen mikor ezeknek nekiálltam), mert pl. a lopakodósnál nem pusztulnak meg egy leszúrástól, így kvázi lehetetlen is megcsinálni úgy.
The Truth is out there...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Futás, futópályák
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Tőzsde és gazdaság
- Napelem
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...