-
Fototrend
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lo_jo
senior tag
Amit leírtál, az nagyon is reális. Nem kell sokat keresgélni hozzá, hogy találj ilyen felvételeket, egy rendesen leszakadó esőben a slick gumi olyan, mintha bőrtalpú cipőben mennél a műjégpályára. Aki interen vagy esős gumin van, az úgy megy el melletted, mint a Shaolin testvérek a "csattogós" gyorskorcsoláyval.
-
BusinessGuy
senior tag
válasz RangerFox #104600 üzenetére
F1 játékok akár régebbiek és látsz. Akár régebbi részekben is. Ebben semmi extra nincs. Amúgy az hogy a slick kb mintha jégpályán mennél teljesen reális ha szakad az eső és van víz a pályán ezzel semmi baj nem volt szerintem. Az viszont nem, hogy sima sport meg utcai kerék is vezethetetlenné válik konkrétan. Ahogy az sem függetlenül a gumitipusoktól amilyen úttartása van nagynevű európai cégek autóinak a játékban. Még egy olasz szemétre csakcsak elhiszi az ember, nürburgi méréseken sem tündökölnek versenymodifikációk nélkül, de hogy a Porsche...Meg az AMG merci mikor 50-el sodródsz ki olyan kanyarból amit még egy suzuki wagonr-el is beveszel csikorogva nemhogy ilyen autókkal....
Közben az amcsi vasak amik híresen fosabbak ilyen téren úgy tapadnak hogy beszarsz, akárcsak a japó vasak. Míg az 1.5t farmotoros gt3-al rendesen gépészkedsz hogy 150-el tartsd pályán kanyargós részeken illetve U kanyarban 30-nál ne pördüljön ki slickel, ugyan ez egy közel 2 tonnás camaroval mintha sinen mennél úgy betapad sportgumikon is.[ Szerkesztve ]
-
2018
aktív tag
válasz BusinessGuy #104604 üzenetére
Koszi megerositettel benne hogy a real racing sim a jatek neveben nem fedi a valosagot. Total szarul kezeli a gumikat a jatek esoben.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz BusinessGuy #104604 üzenetére
Hát F1 játékokkal többet játszottam, mint GT-vel, és továbbra is tartom magam az állításomhoz. Meg pár napja leírtam a véleményemet is a játékról, engem nem kell győzködnöd.
-
BusinessGuy
senior tag
Nem erősítettelek meg semmiben, a slicket jól kezeli a többi a kérdőjeles kissé túlzó csúszással. A slick aminek a lényege a jó hőmérséklet és a tökéletes 100% felületretapadás az konkrétan vezethetetlen a való életben is esőben amint hülni kezd a gumi és egyre több a víz a pályán.
Ranger nem állt szándékomban győzködni. Én utoljára az f1 2020-al játszottam abban volt ilyen vizes felszáradós kijárt íves megoldás. A komment többi része gyakorlatilag nem neked szólt csak nem választottam szét. :)
[ Szerkesztve ]
-
2018
aktív tag
válasz BusinessGuy #104610 üzenetére
Vitatkoznek gokart palyan esos mentem es a slick gumi nem valt vezethetetlenne. A valo eletben. Kocsim is van az sem valik vezethetetlenne full leszakado esovel autopalyan. Itt meg meg a sport meg a tobbi mintas gumival is vezethetetlen egy bizonyos sebesseg felett gt7 ben az osszes kocsi. Nezem az f1 futamokat scumacher ota, igen , slick gumival nagy sebessegnel nem lehet megallni azokkal az autokkal sem de az kiraly kategoria meg a valo elet.
[ Szerkesztve ]
-
2018
aktív tag
válasz BusinessGuy #104614 üzenetére
Tapasztalatod az nincs a vezetesrol az latszik. Csak egy egyszeru fotel harcos vagy jogsi meg kocsi nelkul.
[ Szerkesztve ]
-
sting2
addikt
válasz Nayrobi #104618 üzenetére
A megboldogult 576 is hasonlóan jó lett már a megszűnése idejében (2006 - 2008).
Martinék lesem tagadták, hogy honnan meritettek sokat.
Kár, hogy a sok kazuár, filléres, nyugdíjas egyetemista Gamer, nem engedhette meg magának azt a 1000 forintot..Sound & Vision : Marantz- Sony - Playstation
-
Bazdki! Feltettem a Fortnite-ot, mert nincs benne építés. Első meccs, win. Jó a második, mert az elsőn nem tudtam, hogy ha átszaladok a fegyveren, akkor nem veszi fel automatikusan. Aztán csak csákány volt nálam. És hamar betaláltak landolás után. De akkor is. Ez lesz az én játékom, már érzem
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
HaZsolt
őstag
Konzolvilág arat emelt? Az is drágábban kapja aki még a normalis aron rendelte meg? A bundles gepek mar 250 korul vannak.
-
proly01
őstag
Nem teszem spoilrebe mert szerintem nem az a másik dolog pedig,hogy hátha valakinek segítek is....
HFW téma.
Van egy mellék küldetés a címe : Ragyogó példa
A lényege,hogy el kell menni egy helyre fémvirágot elpusztítani és ott zöld csillámot felszedni.
Na most, én odamentem,de nem álltam neki a gépeknek meg harcolni stb... hanem fogtam elpusztítottam a virágot felszedtem a cuccost és épp tovább álltam volna,de jön még egy nagyobb gép is, a gépet legyőztem erre kiírja a játék,hogy pusztítsd el a fémvirágot és gyűjtsd be a jutalmad.Aha,csak én már elpusztítottam az eljén így nem enged tovább a játék és nem zárja le a küldetést sem.Úgy veszi,hogy nekem azt ott el kell pusztítani és ott is van felette a sárga küldetés ikon.
Ilyenkor mi a fene a teendő? 104 órám van a játékban.Kezdjem előről?....Pr:)ly....
-
lo_jo
senior tag
válasz BusinessGuy #104604 üzenetére
1300 óra felett járok PC-n ACC-ban, 2000 körül AC-ban: a Porsche még a GT3 kategóriában is az egyik olyan autó, ami teljesen másképp viselkedik, mint a többi. A utcai és a GT3 pont azért, mert farmotoros, az RSR pedig egy nagyon hátratolt középmotoros. Nagyon jól átadja a GT7, hogy mekkora különbség van egy autó csúcsra járatott utcai és verseny verziója között és nem feltétlen motorerőben. AC-ban is ilyen, az utcai GT3 RS-nél gyengébb a GT3 Cup verzió, de kanyarban másik liga (GT3 RS 500HP, 1420kg, GT3 Cup 480HP, 1220kg). Mellé ott még kipróbálhatod a GT3 R-t és a középmotoros RSR-t is. De ugyanez igaz egy Ferrari 488 GTB-re, jobb a tömeg/lóerő aránya, mint a GT3 verziónak, az utóbbi mégis rommá veri bármelyik kanyarban. Az SLS AMG, a Lambo Huracan, a BMW Z4 és a Corvette C7 és ezek GT3 verziói is hasonlóan viszonyulnak. A versenyautók mintha sínen mennének az utcaihoz képest, leginkább a futómű miatt.
Az utcai gumi esőben nem vezethetetlen, ha normál tempóban mész. De nagyon nem úgy mész. Több oka is van, hogy miért csalóka ez. Az egyik az, hogy egy pályán jóval messzebb van tőled minden, mint egy közúton. Sokkal szélesebb az út, sokkal messzebb vannak a tereptárgyak, így viszonylag ritkán fogsz ugyanolyan helyzettel találkozni, mint a valóságban. Nagyon más a sebességérzet. Lehet csúcsszuper gumid, ha te alacsonynak érzed a tempót, de közben 80 felett mész be egy hajtűbe, akkor az nem fog menni. A második a pálya gumizása. A 30 körös, eleredő esős, majd felszáradós Tsukuba mission alatt nagyon szépen érződik, hogy ideális ív mellett jobban lehet gyorsítani, lassítani és fordulni is, amíg vizes a pálya. Amint elkezd száradni, újra az ideális ív lesz a leggyorsabb. Ja és itt ugye limitált a gumiválasztás is, SH-SM-SS, tehát még csak nem is slick. A harmadik pedig a fék. Nagyon nem érződik, hogy egy ilyen pályán fékezés mennyivel másabb, mint egy közúti. Egy hajtű előtti fékezés közúton gyakorlatilag vészfékezésnek számít. Ilyenkor úgy terhelődik az autó, ahogy a forgalomban a legtöbb soha nem fog, olyan súlypont áthelyezéssel, ami érződik is a vezethetőségen. És itt megint képbe jön az autó egyensúlya. Egy orrmotoros autónál sokkal nagyobbat bólint fékre és jobban kezelhető, mint egy farmotoros, ami még gázadásra is vagy alulkormányzott lesz az elkönnyülő első tengely miatt, vagy túlkormányzott, ha meglendül a hátulja. Na ezek pont azok az apróságok, amik sok másik arcade vagy simcade játékból hiányoznak, de itt megvan.
A 30-nál megforgó Porsche nálam csak olyan helyen volt, ahol én hibáztam, túl korán adtam gázt rázókövön fordulva a spai hajtűben túl nagy kormányszögnél, de abban a pillanatban éreztem a ravaszon, hogy elpuhult, csak későn reagáltam.
Az tény, hogy a digitális kuplung (0 vagy 1, nincs átmenet) egy nagy hiányossága, pont az a tényező, amivel a kicsit komolyabbra, de nem HC simre vágyókat meg lehetne fogni és ösztönözni egy 3 pedálos szett vásárlására.
[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
senior tag
Ebbe a gyermeteg vitába meg már bele se megyek. Dedó szint és még durván mellé is lőttél vele. Tartsd meg magadnak. Csak szembesítettelek a tudatlanságoddal slick gumik terén de úgy fest ahelyett hogy utánanéznél legalább mi fán terem jösz nekem azzal hogy te gokartoztál meg elkezdesz szemékyeskedni. Nice one.
F1 topikban érdeklődve olvasnák soraidat a slick vizes viselkedéséről menj oda vitázni hátha vevő erre a stílusra valaki.Lo_jo: ha életben ilyen lenne egy akár utcai gt3 mint itt a játékban a porsche cég már eltünt volna a süllesztőben. Ez mindent vissza ad csak nem az európai autókat pláne nem szimuláció szinten. Ha mostmár ott tart a dolog hogy a GT szimuláció inkább megyek is játszani mert nem megyek bele ilyen butaságokba feleslegesen.
[ Szerkesztve ]
-
eisento
addikt
válasz BusinessGuy #104627 üzenetére
Te probalsz mindenkit meggyozni, hogy szar a gt7. Szerinted szar. tobbi forumozo meg eldonti kell-e neki vagy nem... Azt nem ertem, hogy miert nem tesznek a topikgazdak pihenore par napra...
Motorola Edge 40 | PSN ID: HUN_Ejzi
-
válasz RangerFox #104600 üzenetére
F1GP3-ban már úgy száradt a pálya, hogy először az ideális ív lett száraz. Mondjuk az igaz, hogy nagyon kevés játék nem is reprodukálta ezt egy jó darabig még. (Most gondolkodom, hogy az F1GP2-ben volt e ez már, de ott szerintem még nem)
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Most ideiglenes. Azt hiszem, hogy a héten, de ha siker lesz, lehet marad külön játékmódként. Elvileg. Nem játszom egyébként ezzel a játékkal, de ezt hallotta..
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
BusinessGuy
senior tag
válasz eisento #104628 üzenetére
Az megvan hogy 2018 akinek válaszoltam fikázza az autók vielkedését vizes pályán a játékban, pláne a slicket, és nem én? Talán olvass vissza... Azt se mondtam hogy szar. Győzködni se győzködtem senkit. De persze el kell némítani mindenkit akinek nincs verőfényes véleménye. Komoly vagy.
[ Szerkesztve ]
-
2018
aktív tag
válasz eisento #104628 üzenetére
En is sokat vartam gt 5 es gt sport utan. Na de olyan lett amilyen, tole vannak sokkal rosszabb versenyzos jatekok. Meglatjuk a jovoben hogyan bovul tovabb. Mar ha foglalkoznak vele eveket. A sport menuje nem rossz egesz maskepp fogja fel vele az ember a multit es idonkent valoban cserelodnek a palyak es a szukseges kocsi. Nem tudom mit hogy kellene allitani hogy nyerjek, forza r kategorias lobbyba csomoszor nyerek. Ugy erzem az adaptiv ravasz fekezeskor tul kemenyre van allitva es nem nyomom be elegge , igy sokszor elmerem a feltavot.
[ Szerkesztve ]
-
stemplar07
őstag
válasz BusinessGuy #104631 üzenetére
,,...a sorozat eddigi alja...,, ezt írtad tegnap a GT7-ről ez nem azt jelenti hogy xar? keress vissza... lassan olyan vagy mint MZP.. kimondasz valamit, másnap a cáfolat ..,,ááá nem is nem azt mondtam ... kiemelték a kontextusból ..
-
BusinessGuy
senior tag
válasz stemplar07 #104633 üzenetére
Ahogy azt is írtam hogy 7-8 pont rá a reális. Szóval hol mondtam hogy sz*r? 7-8 pont az sz*r? Az hogy az eddigi részek legalja értsd eddigi leggyengébb gt az azt jelenti? Na ezzel az erővel te meg olyan vagy mint a megafonosok, félmondatokat kiemelve félremagyarázod a valós tartalmat.
Egy árva szóval nem mondtam hog a GT sz*r lenne még csak nem is utaltam rá. Azt írtam es szajkózom indokokkal és tényekkel alátámasztva hogy miért csalódás és gyengébb mint az eddigiek. Miközben nem egyszer kiemeltem a jó oldalait is, ma is.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz proly01 #104634 üzenetére
Azt tudod még csinálni (próbálni), hogy teljesítessz pár másik küldit, és utána azok után visszatérsz ide.
Nekem is volt 1-2 ilyen beragadt küldim, de később valamilyen formában visszatérve mindig be tudtam fejezni, ha nem volt save közvetlen előtte ahonnan instant újra próbálhattam elölről.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
BusinessGuy
senior tag
Akik tolják az Eldent...A legfőbb ganajokat csak sorrendben lehet kicsinálni? Mert Godrick után én kipucoltam a déli részeket illetve a keletet de akad pár hely ahova nem jutok be és olyan komoly bossok mint Godrick videóval nem voltak...Most indulok északra... Miközben már sárkányokat ebédelek.
[ Szerkesztve ]
-
eisento
addikt
válasz stemplar07 #104633 üzenetére
"A fizika nem fejlődött egy szemvillanásnyit se" <<<---ezt is te irtad
"Az megvan hogy 2018 akinek válaszoltam fikázza az autók vielkedését vizes pályán a játékban, pláne a slicket, és nem én?" es ezt is....szedni kellene cavintont
Motorola Edge 40 | PSN ID: HUN_Ejzi
-
BusinessGuy
senior tag
válasz eisento #104639 üzenetére
Gondolom nekem címezted mellényomtál..
Én írtam igen. Mert nem fejlődött. Ugyan azok a gyermekbetegségek megvannak benne mint az elődökben. Ez azt jelenti hogy sz*r? Ez sz*rozás neked?
A gumi ügyben meg olvass vissza. De segítek, ő írta slick esőben vezethetetlen ez arcade. Erre többen írtuk hogy ez valós, én is írtam kiegelve hogy viszont a többi gumi kevésbé valós de a slick az talált. Mire megköszönte hogy megerősítettem, erre válaszolva írtam hogy nem erősítettem meg semmit és a slick-röl is kifejtettem miért reális a játékban vizesen. Erre gokart slick fotelhuszározás stb....
Sőt ezt is én írtam ez is csak a szavaiddal élve "sz*rozás".. [link]
Pláne ha elolvasod mire írtam...Szívesen. A személyeskedést meg tartsd meg pláne ezt a miért nem némítanak és kinek mit kéne szedni dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
KaitouP
Topikgazda
Szeretném ezúttal végleg megkérni a kedves tagokat, hogy a Gran Turismo 7 kapcsán ezt a fajta vitát fejezzék be. Egyrészt nem vezet sehova, mert mindenki a maga által igaznak vélt állítást fújja, másrészt már-már a személyeskedés határáig fajul, harmadrészt baromi unalmas már a témában érintetteknek is, hát még a laikusoknak. Van Gran Turismo topik, inkább ott menjen az egymás végtelenséig tartó győzködése, de ott is a szabályokon belül. Remélem a kérés megértésre talál. Köszi!
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
-
-
syler123
veterán
Jó mondjuk minden esélyed megvan, hogy gyerekekkel dobott össze a játék Gondolom én ők a Fortnite legnagyobb játékosbázisa. Egyszer mondjuk így majd én is rálesek újra, mert az építést rühelltem legjobban a játékban, elkezdem lőni a tagot, aztán pár másodperc alatt felhúzott egy lakónegyedet....
-
válasz Blaze_ #104646 üzenetére
Ismerőseim nem így kezdtek. De gondolom low level marchmaking persze. Na de én is low level vagyok.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Medvebocs26
csendes tag
válasz BusinessGuy #104638 üzenetére
Story szempontjabol az eszaki resz hamarabb van, mint a keleti. Bar en nem emlekszem az elejerol tul sok helyre ahova nem tudsz eljutni barmikor.
-
Bencus88
nagyúr
Na elfeküdt a főboss Elden ringbe. 78 óránál tartok, de sok helyet jelöltem ahova vissza kell menjek. Egy részről egy csoda volt a játék, másrészt örülök, hogy megúsztam agyvérzés nélkül Még kicsit kolbászolok világba, nagyon jó kaland volt
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!