Új hozzászólás Aktív témák

  • ML320

    aktív tag

    válasz tusi74 #457 üzenetére

    Munkaidőben valóban nincs sok leállás. De a júzerek többsége hétvégén netel, csetel, pecsel, és telefonál, hogy nincs net. A hétvégi ügyelet és hibaelhárítás (akár a gyorsaságot, akár a minőséget nézve) viszont hagy némi kívánnivalót...
    Nálunk Csepreg (Vas megye) és környékén a fő gond az, hogy minden héten más-más csapat van. Nincs fix ember, egymásra mutogatnak a szerelők, a probléma nincs megoldva, a kifogások széles tárházát meg már ismerem.

    Egy helyen kb 20m-re arrébb rakta le az ügyfél a gépet, így WLAN routerrel oldottuk meg. A net persze egy idő után nem ment.
    - Ügyfélszolgálat
    - Gondunk van, blablabla...
    - A router rossz!
    - Két routerrel is próbálva.
    - Akkor a Wlan kártya a gépben.
    - Erősített antennával van felszerelve, a hálózat működik. Notebookkal is kipróbálva.
    - Akkor is a router a rossz!
    - Kábelt is kihúztunk.
    - Hibás a kábel.
    - A kábel jó, mert a routert fel lehet vele konfigurálni.
    - Akkor a hálózati kártya MAC-je nincs a rendszerben.
    - De bent van, illetve egy notebookkal is tesztelve, kábelen keresztül a routerrel sem, direkt a kábelmodemem keresztül sem működik.
    - Akkor az operációs rendszer...
    - :O
    :W :W :W

    A politikai élet már unalmasnak tűnik egy-egy ilyen beszélgetéshez képest...

    És még amit nevetségesnek tartok: az új bekötéseknél nem hoznak létre postafiókot az ügyfélnek! Net bekötve, kimegyek, beállítanám a levelezést is, de üres a szerződés ezen része. Ennyire lusták? Vagy igénytelenek? Erre nem tudok olyan magyarázatot kitalálni, amit megértenék. Mert hogy valamit megértek, az még nem azt jelenti, hogy el is fogadom... És ez a magatartás elfogadhatatlan!!! :F

    Ember tervez, Isten perverz...

Új hozzászólás Aktív témák