Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ML320

    aktív tag

    Jelentem a helyzet nyugaton változatlan :O

    PR tyilikom, a nyugati határszélen még inkább alkot. A tőletek lebontott végterméket helyezik fel itt. Informatikai vonalon dolgozom, és alapból nem azzal akarok sikert elérni, hogy a másikat lehordom a sárga földig, de az ügyfélszolgálat néha tök analfabétákból áll. A hibás bekötéseken nem is csodálkozom, de amikor tényleg legutolsó mentsvárként felhívjuk őket az ügyféllel, ne nézzenek már hülyének...
    A legújabb errefelé a következő:
    Nem megy a net... Kimegyek, noti rádug, azzal sem megy, újraindít, ellenőriz, egyértelműen valami gány van a rendszerükben. Telefonos ügyfélszolgálatuk közli, hogy az operációs rendszerrel van probléma, ők a modemig mindent látnak. Nagy nehezen meggyőzőm, hogy 2 gépen sem megy, és nagy nehezen megértik, hogy a notim MAC-je is be van regisztrálva. Kegyet gyakorolnak, kiküldenek egy szerelőt. A szerelő megjön, biztos ami biztos felmászik a póznára és ellenőriz. Mit ad isten, megjavul! Erre bejön, leül a gép elé, a Nod32-öt letörli, AVG-t felrak, előttem közli, hogy gyökér volt aki a rendszert telepítette, mert az vírusos volt és elkér 2500 Ft-ot...
    Bár olyan is volt, hogy a modemig láttak mindent, és szintén nagy kegyesen kijöttek az ügyfélszolgálattól egy utcányira lévő helyre. Kioktatást megkaptam, hogy a Motorola modem nincs benne az eszközkezelőben, így ezért nincs net... Aha, hálókártyába ment a csatlakozás. A notimra megint megkaptam a MAC ID beregisztrálásának történetét. Utánna elővették az ő notijukat. Na, itt kértem a házigazdától chipset, kólát és fotelt... :D
    Tehát no comment. Reklamálni meg nem tudunk, mert ugyebár ha a szolgálatás időszakában 10%-os időkiesés van, az még tűréshatáron belüli... A környékünkön meg még nincs teljes lefedettség az ADSL-re. Bár az Invitel már hivogat, hogy váltsak rájuk. De ott meg csak egy lista van, és mindenkit végighívogatnak. De kézségesen elmagyarázom nekik, hogy itt még nem fognak 1 évig beszerelni semmit, mert a vonal már telefonáláskor is recseg...

    Ember tervez, Isten perverz...

  • ML320

    aktív tag

    válasz tusi74 #445 üzenetére

    Munkahelyeden ők a szolgáltatók? Akkor jöjjön az örök klasszikus téma: router... Gondolom, nem csak egy gépe lehet a sulinak...

    Van pár ügyfelem, akik csak egy gépet használnak, és a számítógépet meg új szobába tették át. Fúrni nem tudok, 30m kábelt nincs kedve nézegetni a kuncsaftnak, így marad az, hogy beteszek egy WLAN routert. El is mondom az ügyfélszolgálatos csajszikának, hogy nem több gépes megosztás van ennek ellenére le vagyok ejtve, ők routerrel nem foglalkoznak és legyek hálás, hogy ezt az ügyet nem jelentik a főnökeiknek (megint furcsa megjegyzés: ''a beszélgetést rögzítjük'')
    - De ha visszarakok egy gépet, másik gépet, rendben bekötöm, akkor sem működik...
    - De akkor is router van fent.
    - Nincs router, direkt bekötésben sem megy...
    - De ott a router...

    Ezek szerint vigyázzatok a routerekkel! Káros a kisugárásuk...

    Ember tervez, Isten perverz...

  • ML320

    aktív tag

    válasz tusi74 #450 üzenetére

    Én egy szolgáltató cégtől elvárnám az ügyfélközpontúságot. Szerintem többet nyernének azzal, ha beismernék, hogy tévedtek, de azon vannak, hogy neked a legoptimálisabb megoldást megtalálják a lehető leggyorsabban... Ha elnézést kérnének a hibáért, nagyon sok ügyfelem megértő volna. Így viszont...

    Kárpótlásul emelhetnének... :D

    Ember tervez, Isten perverz...

  • ML320

    aktív tag

    válasz tusi74 #457 üzenetére

    Munkaidőben valóban nincs sok leállás. De a júzerek többsége hétvégén netel, csetel, pecsel, és telefonál, hogy nincs net. A hétvégi ügyelet és hibaelhárítás (akár a gyorsaságot, akár a minőséget nézve) viszont hagy némi kívánnivalót...
    Nálunk Csepreg (Vas megye) és környékén a fő gond az, hogy minden héten más-más csapat van. Nincs fix ember, egymásra mutogatnak a szerelők, a probléma nincs megoldva, a kifogások széles tárházát meg már ismerem.

    Egy helyen kb 20m-re arrébb rakta le az ügyfél a gépet, így WLAN routerrel oldottuk meg. A net persze egy idő után nem ment.
    - Ügyfélszolgálat
    - Gondunk van, blablabla...
    - A router rossz!
    - Két routerrel is próbálva.
    - Akkor a Wlan kártya a gépben.
    - Erősített antennával van felszerelve, a hálózat működik. Notebookkal is kipróbálva.
    - Akkor is a router a rossz!
    - Kábelt is kihúztunk.
    - Hibás a kábel.
    - A kábel jó, mert a routert fel lehet vele konfigurálni.
    - Akkor a hálózati kártya MAC-je nincs a rendszerben.
    - De bent van, illetve egy notebookkal is tesztelve, kábelen keresztül a routerrel sem, direkt a kábelmodemem keresztül sem működik.
    - Akkor az operációs rendszer...
    - :O
    :W :W :W

    A politikai élet már unalmasnak tűnik egy-egy ilyen beszélgetéshez képest...

    És még amit nevetségesnek tartok: az új bekötéseknél nem hoznak létre postafiókot az ügyfélnek! Net bekötve, kimegyek, beállítanám a levelezést is, de üres a szerződés ezen része. Ennyire lusták? Vagy igénytelenek? Erre nem tudok olyan magyarázatot kitalálni, amit megértenék. Mert hogy valamit megértek, az még nem azt jelenti, hogy el is fogadom... És ez a magatartás elfogadhatatlan!!! :F

    Ember tervez, Isten perverz...

  • ML320

    aktív tag

    Ja, az e-mailfiókokhoz hozzátenném még: Nem túl égő az, hogy csak 10MB? A különböző INGYENES szolgáltatók különbül megoldják ezt a kérdést. Többet is adnak, jóval többet is adnak, ha extra terület kell, szintén megoldható... Egy szolgáltató cég ismérve a szolgáltatás minősége, illetve a hozzáadott érték: a felár nélküli extra szolgáltatások! Vagy én élek ilyen álomvilágban? Nem az lenne érdekük, hogy olyan jellegű szolgáltatást adjanak, amit pl a tonlájn nem tud?
    Én úgy vettem észre, hogy mi itt fórumozunk, de sok fiatal, középkorú, idősebb felhasználó ismerete erre terjed ki: ''mutasd meg, melyik gombot kell megnyomni''. Ha már el kell valakinek magyaráznom a webmail működését, meg hogy a fiától miért nem tudja az unokás képeket fogadni, arról nem beszélve, hogy a webkamera/Skype/IP telefon...
    Engem kérdez, mert ügyfélszolgálat említésére legyint, sóhajt, röhög... De innentől már én is inkább az ADSL-t javaslom az újabb bekötésekre. Nekem mindegy, hogy ki felé fizet a másik, viszont nem mindegy, ki és milyen szolgáltatást ad. Este és hétvégén pihenni szeretnék. Nem azzal foglalkozni, hogy az általam összerakott gépet vagy felrakott rendszert az unatkozó hülyegyerek lefikázza, mert ő az ügyfélszolgálatos, és most éppen neki is hétvégéje lenne, ha nem kéne ügyeletben lenni... :(

    Ember tervez, Isten perverz...

  • ML320

    aktív tag

    válasz tusi74 #459 üzenetére

    Emléxem :) Egy kicsit pikantérikus lett volna a megjegyzés, csak arra nem tudom semmivel sem kiemelni :D

    Ember tervez, Isten perverz...

  • ML320

    aktív tag

    válasz tusi74 #462 üzenetére

    Ez a modemet húzza ki pár percre szintén kedvenc téma... Már többet szexelek a modemmel, mint az asszonnyal :DDD :DDD :DDD

    Ember tervez, Isten perverz...

  • ML320

    aktív tag

    Most jött mail: PR Telekom Tavaszi Akció!!!
    ''sávszélesség emelés az első félév végéig''

    Ember tervez, Isten perverz...

  • ML320

    aktív tag

    válasz [w] #475 üzenetére

    Ja, a dunántúlon meg minden második este nincs kapcsolat, az ügyfélszolgálat meg elérhetetlen... Tegnap este utalni szerettem volna...

    Ember tervez, Isten perverz...

  • ML320

    aktív tag

    válasz tusi74 #481 üzenetére

    Ha legalább lenne más választási lehetőség... Csepreg City, Szombathely környéke. Az ADSL-t értékesítik, utánna közlik, hogy majd amint meglesz az elegendő érdeklődő, akkor talán... Addig marad ez a csoda... Csakhogy megint szexelni kell a modemmel. Kihúz, bedug... Vasárnap reggeltől hétfő estig. Persze ünnepnapon! Az ügyfélszolgálat meg elérhetetlen. A sávszélességemelésről sincs semmi hír, a Matávot sem látom semerre... Történhetne már valami... :O

    Ember tervez, Isten perverz...

  • ML320

    aktív tag

    válasz shabbarulez #551 üzenetére

    De át ne nyergelj rájuk...
    Nekem a nyáron lejár a hűségnyilatkozatom. ADSL lesz belőle. A hétvégéken a letöltési szint egy EKG-ra hasonlít.
    Ami meg a legszebb: Néha egy-egy mailt küldök magamnak melóhelyről - nehogy elfelejtsek valamit. Kb 2 hete visszapattanak a levelek. Árjegyzék: az összes pr.hu végződésről visszajön. Az ügyfélszolgálat semmit sem tud mondani. No comment. :(((

    Ember tervez, Isten perverz...

Új hozzászólás Aktív témák