Új hozzászólás Aktív témák

  • tusi74

    őstag

    válasz ML320 #458 üzenetére

    Nekem nem kell bemutatnod őket. Pontosan azért írtam a munkaidőt, ugyanis itthon októberben úgy átmentem ADSL-re, mint a szél. Ugyanis augusztusban volt egy közel 72 órás leállás. Ha visszaolvasol, akkor elolvashatod a sztorit.

    Nem akarok ellenreklámot csinálni, de én azóta elfelejtettem itthon a hibabejelentést. Atomstabil a szolgáltatás, kimaradás NINCS! Jön az emelés.
    Ha mégis van valami gondom, a saját fórumjukon HOZZÁÉRTŐ emberek válaszolnak, általában 10 percen belül. Ég és föld, nem lehet őket 1 lapon említeni a PR-rel. Ők a Magenta (T-Online).
    Itt a fórumjuk, bele lehet nézni. [link]
    Vannak ügyeletes ''angyalok'', akik ügyfélszám megadása után azonnal SEGÍTENEK.

    Egy példa. Valami oknál fogva én a harmadik számlázási ciklusba kerültem, azaz mindig 20-a után kaptam számlát. Benyögtem a fórumon, hogy én hónap elején szeretnék fizetni. Láss csodát ettől a hónaptól kezdve már az első ciklusban vagyok. :DD
    Látom az Online Ügyfélszolgálaton mikor jön ki a számlám. Tegnap kifizettem bankkkártyával neten keresztül, 14 óra 45-kor, 17 óra körül már jóvá volt írva.
    Az biztos, hogy életem egyik legjobb döntése volt váltani.



Új hozzászólás Aktív témák