Új hozzászólás Aktív témák
-
tusi74
őstag
Tegnap Dunaharasztin el-elment a net. Ez nekem azért volt furcsa, mert én már 2 éve átjöttem a Magenta ADSL-ére, és itt szinte sosincs kimaradás. Elmentem valahová segtíeni, ahol PR-es net volt, és azzal kezdtünk, hogy nem volt net. Annyira fucsa volt, mert ettől teljesen elszoktam.
-
tusi74
őstag
Valaki észrevette, hogy ma reggel óta nem megy a 110-es port? Semmilyen levél letöltés nem megy a 110-es porton, a 995-ösön a biztonságoson megy. Azért kérdezem, hogy álljak át átálítani az összes gépet itt a munkahelyen, vagy csak átmeneti hiba?
[ Szerkesztve ]
-
tusi74
őstag
válasz shabbarulez #526 üzenetére
Érdekes ez a triplázás.
"1 Mbit/s helyett 1,5 Mbit/s (feltöltés 256 kbit/s)
2 Mbit/s helyett 3 Mbit/s (feltöltés 512 kbit/s)
4 és 5 Mbit/s helyett 6 Mbit/s (feltöltés 1 Mbit/s)"1*3=1,5???
2*3=3???
4*3=6????
5*3=6???Az rendben van, hogy emelnek, de az igazat írják már ki, mert ez a triplázás elég megtévesztő.
-
tusi74
őstag
Köszi, én meg nem is néztem az utolsó hozzászólást, és valami auguazstusihoz hozzászóltam. Na sebaj.
Egyébként csötörtök délelőtt is volt egy 3-4 órás leállás, műszaki hiba miatt, Dunaharaszti és környéke. Én meg hazajöttem, és leszedtem vígan a leveleim ADSL-lel. Akkor melyik is a stabilabb technológia??
[ Szerkesztve ]
-
tusi74
őstag
Bizony, bizony, Dunaharaszti nagy része légkábeles. Azt nem tudom, hogy az új lakóparkoknál milyen, de a régebbi házaknál mindenhol légkábel fut. Sőt még az intézmények is légkábelen kapják a netet. Sőt a Harasztiak nagy részének még a jó öreg BRG-3520-as modeme van, nem a Motorola. Volt olyan 3 napos hiba olyan másfél éve, azután váltottam, hogy a BRG-seknek 3 napig nem volt netjük. Az ügyfélszolgálat meg majdhogynem számonkérte, hogy miért van még mindig az. Dehát ők adták. Igen ám, de Haraszti nagy részének még mindig az van, tehát majdnem lincshangulat lett, amikor 3/4 Haraszti 3 napra net nélkül maradt. Valami pár óra választotta el őket a 72 órától, akkor indult volna a kötbér.
[ Szerkesztve ]
-
tusi74
őstag
Igen, pl. Dunaharasztin. Én akkor visszakérdezek, hogy miért van ahol földkábeles, mert az nagyon jó.
A munkahelyem révén még kapcsolatban vagyok a PR-rel, főleg a szerelőkkel, és ők maguk mondták, hogy amikor sötétebb felhők gyülekeznek, akkor már előre félnek, hogy túlórázniuk kell. Én nem bántam meg, hogy ADSL-re váltottam, bár a feltöltés tényleg kisebb, de a stabilitás mindenért kárpótol.
[ Szerkesztve ]
-
tusi74
őstag
válasz george11 #507 üzenetére
Én 4 év PR, és 1 év T-Online távlatából mondom, a 2 szolgáltatás nem említhető 1 lapon. Bár, mostanában tényleg kevesebb a kimaradás, de alapvetően a légkábeles technológia sokkal sebezhetőbb, mint a földkábeles ADSL-es. Anno a PR-nél mindig rettegni kellett, ha egy kicsit több hó esett le, mert jött a kimaradás. A T-nél meg elfelejtettem, hogy van hibabejelentés.
-
-
tusi74
őstag
Ha valakit érdekel, Dunaharasztin a SET-TOP-boxon keresztül az eddig analógon jövő csatik is foghatóak, gyönyörű minőségben.
-
tusi74
őstag
Na ugye milyen sz@r, mikor nagyon kellene, és nincs, vagy sz@rakodik?
Harasztin, 4 évig míg ott voltam, mindig akkor volt vele valami gáz, amikor nagyon kellett volna. Teljesen ki tudják csinálni az ember idegeit.
Mióta ADSL-es lettem, azt is elfelejtettem, hogy hibabejelentés. -
tusi74
őstag
Na ez az! És akkor felhívom őket munkahelyemről, és akkor jön a szokásos: ''kihúzta a modemet?'' ''Igen hölgyem, azon már rég túl vagyok.'' ''Vírus nincs a gépen?'' (Any@d, gondolom magamban, de hangosan csak ennyit mondok NINCS!!!!), ''jóóóóó, akkor majd valamikor kiküldünk valakit''. Mondom mikor az a valamikor, mert a főnök egy kicsit ingerült. ''Jaaaa, esetleg ma is megoldható.'' ''Jaaaa, akkor legyen kedves oldja meg!''
-
tusi74
őstag
Nekem nem kell bemutatnod őket. Pontosan azért írtam a munkaidőt, ugyanis itthon októberben úgy átmentem ADSL-re, mint a szél. Ugyanis augusztusban volt egy közel 72 órás leállás. Ha visszaolvasol, akkor elolvashatod a sztorit.
Nem akarok ellenreklámot csinálni, de én azóta elfelejtettem itthon a hibabejelentést. Atomstabil a szolgáltatás, kimaradás NINCS! Jön az emelés.
Ha mégis van valami gondom, a saját fórumjukon HOZZÁÉRTŐ emberek válaszolnak, általában 10 percen belül. Ég és föld, nem lehet őket 1 lapon említeni a PR-rel. Ők a Magenta (T-Online).
Itt a fórumjuk, bele lehet nézni. [link]
Vannak ügyeletes ''angyalok'', akik ügyfélszám megadása után azonnal SEGÍTENEK.
Egy példa. Valami oknál fogva én a harmadik számlázási ciklusba kerültem, azaz mindig 20-a után kaptam számlát. Benyögtem a fórumon, hogy én hónap elején szeretnék fizetni. Láss csodát ettől a hónaptól kezdve már az első ciklusban vagyok.
Látom az Online Ügyfélszolgálaton mikor jön ki a számlám. Tegnap kifizettem bankkkártyával neten keresztül, 14 óra 45-kor, 17 óra körül már jóvá volt írva.
Az biztos, hogy életem egyik legjobb döntése volt váltani. -
tusi74
őstag
''bár a nagyobbik gond szerintem megint az lesz, hogy min. 3-4 hónapig megint használhatatlan lesz az egész ''szolgáltatás''....''
Sajnos én is ettől tartok. Továbbra is fenntartom, hogy aki sokat markol keveset fog. Annyit emeljenek, ami nem megy a STABIL szolgáltatás rovására. Ne legyenek 3-4-72 órás leállások. Ne legyenek magasak a pingek! Egy szóval jó legyen! Vagy sokat kérek?
Bár mostanában munkaidőben nincsenek stabilitási és rendelkezésreállási problémák. Remélem, így is marad. -
tusi74
őstag
Közületi, vagy üzelti, vagy milyen előfizunk van. Ha szólni mernek a routerért, irány a polgármesteri hivatal, ők rendelték meg nekünk. És ők a fenntartók. De azért az már mégiscsak nonszensz, hogy mert ők nem szolgáltatnak engem b@sznak le.
Volt egy kolléganőm, aki nemrég kistérségi bemutatóórát tartott. Felkészült, projektor, netről kivetítve az anyag, akart brillírozni, ott voltak tanárok más iskolákból, ott volt a polgármester, mindenki, és AKKOR NEM VOLT NET. Röpke 2 órát.
Az igazgatónővel való beszélgetésünket pedig mindeki képzelje maga elé. -
tusi74
őstag
Mintha az én esetemről írtál volna. Kiegészítve. Bemegy a szerelő az én főnökömhoz, aki tök analfabéta a számítógépekhez, és elmagyarázza neki, hogy sz@rul volt feltelepítve a Windows. Majd engem hívat a főnök.
Ja nálunk is kiderült, hogy a pózbnán beázott valami és azért nem volt net. De hülyén jött volna ki, ha beismerik.
Én mindenesetre átmentem ADSL-re, azóta vígan netezek. Itthon elfelejtettem az ügyfélszolgálatot. Mivel Invitel területen vagyunk, itt sem tudom mikor lesz emelés, de egyelőre annyira élvezem, hogy nincs kimaradás, hogy nem kell telefonálgatni, hogy még az sem bánnám, ha így maradna. Hiába a PR megtanított a szerénységre. -
tusi74
őstag
Nekem az a véleményem, hogy emeljenek, de csak akkor, ha megvannak hozzá a feltételeik. Mivel én már átmentem ADSL-re, így nem akarok a fórumjukba beírni, nem lenne etikus, de ide leírom, mert a munkahelyemen még mindig ez van, és basszus a múltkori 3 órás kimaradásuk miatt én voltam rapporton a főnöknél. Majdhogynem kirúgott. Mert az éves költségvetés miatt égető szükség lett volna a netre és épp volt egy röpke 3 órás leállás délelőtt 8-11-ig. Azért álljon már meg a gyászmenet.
[Szerkesztve] -
tusi74
őstag
válasz pingless #434 üzenetére
Erről a kis kimaradásról. Dunaharaszti általános iskola. Ma 13 órára értekezletet hívott össze az igazgató a nyolcadikos osztályfőnököknek, plusz nekem, hogy tanítsam be a kollégákat az online továbbtanulási lap kitöltésére. Mindenki szépen összejött, és akkor nem volt net. Valami 2-3 órát. Na azt nem ismétlem el, mit mondott az igazgatónő, mert kimoderálnának, pedig, ha valaki ő úrinő szokott lenni. Szóval megbízhatóságból levizsgázott.
-
tusi74
őstag
Ez most nem teljesen internet, de PR. Szóval az ÁSZF-jükben 2007. január 1-5től a 266,6 MHz-en a Duna II. Autonomia jön. Ma van 8-a, és híre hamva sincs. Most akkor hogy is van ez? A szerződési feltételek kire is vonatkoznak pontosan?
-
tusi74
őstag
Hát mondjuk én Invitel területen vagyok, és az azt jelenti, hogy csak akkor emelkedik, ha az Invitel a saját ügyfeleinek is emel. De én a 2 MB-ommal is TÖKÉLETESEN elégedett vagyok. Én még ügyfélszolgáaltra azóta nem telefonáltam, mindig egységes a sebesség, sőt egy kicsit magasabb is, mint 2 MB/s.
Van még egy érdekesség: A főoldalon nézzétek meg a telefonos ÁSZF módosítást:
Ezúton értesítjük tisztelt előfizetőinket, hogy a PR-TELECOM Zrt. 2007. január hó 18.
napi hatállyal módosítja helyhez kötött telefonszolgáltatásra vonatkozó Általános
Szerződési Feltételeinek (ÁSZF) 4.2. és 19.4. pontját, valamint 1. mellékletét.
A módosítást az indokolja, hogy a PR-TELECOM Zrt. megszünteti a helyközi II. hívás
szolgáltatást.
Nem tudom, hogy erről tud-e valaki valamit, de ez is elég durva. Átcsalogatták az embereket a telefonszolgáltatóktól, megkötették velük a hűséget, majd megszüntetik a helyközi II-t. Nem semmi. -
tusi74
őstag
Viszont egy kis emberi pszichológia. Amikor itt Dunaharasztin volt a 3 napos leállás, hú de mondta mindenki, hogy otthagyja őket a fenébe. Aztán mi lett e vége, hogy a baráti körömből egyedül léptem meg, hogy átmentem a Magentához. Mert amikor a net megjavult, akkor a rossz emlékek hopp elszálltak. Mert ilyen az emberi természet.
Ezért a PR röhög a markába, mert hőbörög a jó nép, de majd lehiggadnak. Mert ha tömegesen mennének el, akkor talán elgondolkodnának. De addig nem. -
tusi74
őstag
Amikor még PR-es voltam, akkor elmagyarázta nekem az ügyfélszolgálat, ha nincs külföld akkor nem ők a hunyók, mert akkor a Telia sz@rakszik, sé más szolgáltatónál sincs. 3. hónapja átmentem ADSL-re, és ezek a gondok egy az egyben megszűntek.
Most is megy a külföld mint a szél. Úgyhogy a PR-nek ideje lesz egy kicsit magába tekintenie. -
tusi74
őstag
Na kint voltak a suliban. Kiderült beázott valami az oszlopnál. Meg is csinálták. Röhögtem, mert jó nagy mellénnyel jöttek, hogy náluk ugye minden rendben stb.
Meg hogy nem reseteltük a modemet, stb. szokásoso nézzük a másikat hülyének című műsor. Hát csak nem indult a modem, csak nem indult. Látszott rajtuk, hogy beégtek. Na akkor nagy kegyesen felmásztak az oszlopra. Majd lejöttek, hogy mostmár mennie kell. Hát nem ment. Akkor elmentek a központba azzal, hogy bent megnézik mi van, aztán hoznak egy munkalapot. Közben jó lett a netünk, de munkalap ohne. -
tusi74
őstag
Ma csak egy általános iskola maradt net nélkül egész napra itt Dunaharasztin.
A PR szerint a suliban teljesen jó a net. Esetleg holnap ránéznek.
Ilyet szól: ''Már újra indította a modemet?'' Igen hölgyem már vagy 100x.
Ne tudjátok meg. A kollégák szünetről szünetre kérdezték, mikor lesz net? A gyerekek úgyszintén. Az igazgatónő már őrjöngött. Van egy rakat statisztika, meg KIR-es szir-szar, amit határidőre kell neten kitölteni. Most volt 1 hét őszi szünet. Mindenki úgy készült, hogy ma mindent megcsinálunk. Hát ennyit erről. De legalább korábban hazajöhettem. Magenta forever! -
tusi74
őstag
Biztos zavarta őket, hogy itt Dunaharasztin, mert más városról nem tudok nyilatkozni, szinte mindenki a legkisebb csomagba lép bele, vagy van benne. Alig van valaki, aki a nagy csomagban van, mert azok az augusztusi leállás után úgy elhúztak tőlük, mint a szél. Amikor én kiléptem, volt még rajtam 2, aki ugyanúgy lemondta a netet. Közölte a csaj, nem is baj, ha a nagycsomagosok elmennek, mert azok túl ''igényesek'', és minden kilépő helyett jön 3 új. Na úgy látszik, hogy ezt a PR vezetése nem teljesen így látja.
Így beindult a nagyüzemű csalogatás. -
tusi74
őstag
Lehet én vagyok túl pesszimista, hurrogjatok le nyugodtan, ha nincs igazam.
De én a PR helyében akkor csalogatnék nagy csomagokba vevőket, ha a már meglévő ügyfélkört stabilan ki tudom szolgálni. Jelenleg még ott tart a dolog, hogy esténként teljesen behal a net Dunaharasztin. Engem már nem érint, mert átmentem ADSL-re, de még mindig engem hívnak a kollégák, ha nincs net, vagy lassú. Tehát napi szinten képben vagyok. Én ezt így felelőtlenségnek tartom. Vagy a kapzsiság mindenekelőtt???
Nézzetek be ide: [link]
Szóval én ezt nem valami korrektnek tartom. Csak én még emlékszek az augusztusi 3 napos leállásra.
[Szerkesztve] -
tusi74
őstag
Na kíváncsi leszek. A PR csinált egy 4. csomagot 2500/768-ast. Hűség nélkül bruttó 18000 Ft. Hűséggel nem tudom.
Nem tudom, hányan választják a legnagyobb csomagot, de ha sokan, akkor kíváncsi leszek, hogy bírja majd a rendszer, mert itt Harasztin ezzel a 3 csomaggal is eléggé köhög. -
tusi74
őstag
Én csak azt nem tudom, hogy ha fejlesztenek, akkor miért b@sznak el valamit mindig?
A másik: az egy dolog, hogy ami el is romolhat, az el is romlik. De az már túlzás, hogy Harasztin hányszor van kimaradás.
Egyébként akkor is érdemes betelefonálni, ha másnál sincs net, mert az esetleges kártérítési igénynél a hangfelvétel, és a hibabejelentés jelenti a bizonyítékot.
Mod: Kellene itt a PH!-n egy statisztika, hogy hol milyen a PR. Mert lehet, van olyan város, ahol jók a szakemberek.
Kezdem. Dunaharasztin, ha megy, akkor jó, csak nagyon sokszor nem megy, rengeteg a kimaradás.
[Szerkesztve] -
tusi74
őstag
Azért fejlődőképesek.... Megint fejlesztettek Harasztin 11-én 00:00-00:03-ig. Eredmény 8 óra leállás, jópár előfizetőnél. Jött is az e-mail a mumkahelyemre:
''Tisztelt Előfizetőink!
Tájékoztatjuk előfizetőinket, hogy a 2006.10.11-re meghirdetett központi
fejlesztési és karbantartási munkálatok befejezésekor tapasztalható volt, hogy az
előfizetők egy része nem kapott ip címet! Az érintett előfizetők hibáinak a
helyreállítása a délutáni órákra sikerült.
Természetesen a PR-TELECOM a fejlesztési és bővítési munkálatokat az előfizetők
valamint a szolgáltatás minőségi javítási érdekében teszi!
A PR-TELECOM ezúton is szíves elnézését kéri azon ügyfeleitől, akiket a fejlesztés
utáni szolgáltatás-kimaradás érintette!
Tisztelettel: PR-TELECOM Zrt.'' -
-
tusi74
őstag
válasz pingless #353 üzenetére
Én ezt a táblázatot nem nagyon értem. Kik vizsgálták őket, ,hogy választották ki a pingeleendő IP-ket, és azt, hogy honnan pingeljenek. Pl. Dunaharaszti nem szerepel benne.
Egy kicsit mesélsz róla? Hol találtad, meg egy kis értelmezést tudsz írni. Engem nagyon érdekelne, mert jól jönne a főnöknél, amikor kibuliznám a szolg. váltást.
De sületlenségeket nem szeretnék beszélni. -
tusi74
őstag
válasz shabbarulez #350 üzenetére
Engem csak az bosszant, hogy vannak olyan területek, ahol válogatni lehet a szolgáltatók között, máshol meg van egy szolgáltató, jó esetben profi, rosszabb esetben sufnicég, és ugrálhatsz, de valójában nem tudsz mit tenni, mert nincs más.
-
tusi74
őstag
válasz shabbarulez #348 üzenetére
''Sajnos ez a kis szolgáltatók átka, a költség minimalizás miatt nem fizetnek meg rendes szakembereket vagy ha van is egy az nem tud minden helyen 1xre ott lenni. A kis szolgáltatók minőségén ez jellemzően nyomot is hagy.''
Tökéletesen igaz! Te kinél vagy? Rubi-nál? -
tusi74
őstag
Ezt nézzétek, miből van hír?
[link]
Bezzeg a mi kis 3 napos leállásunkról semmi hír nem volt. Ezeknek meg a 3 órásból is hírt csinálnak.
''Ismeretes, hogy két évvel ezelőtt ugyanilyen probléma, a szünetmentes rendszer hibája miatt történt félórás „szakadás”
[Szerkesztve] -
tusi74
őstag
Az ÁSZF szerint:
''Amennyiben a fenti módosítás az előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani az előfizetői szerződést. Nem mondhatja fel az előfizető az előfizetői szerződést ilyen esetben azonban akkor, ha kötelezettséget vállalt arra, hogy a szolgáltatást meghatározott időtartam alatt igénybe veszi és az előfizetői szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével
kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti.''
[Szerkesztve] -
tusi74
őstag
Jelenlegi ÁSZF szerint akkor jársz jól, ha a hűségforduló után közel váltasz.
Nekem pl. augusztusban fordult, okt. 1-gyel mondtam fel.
Igénybevett kedvezmény: aug. szept 2 hónap.
A legnagyobb csomag hűség nélkül 15.000 Ft
hűséggel: 10.000 Ft.
Különbözet: 5000 Ft/hó
2*5000=10000 Ft. Ennyit kellett kp.-ban befizetni.
Euzt nem lebszélésnek írtam, csak ha valaki váltáson töri a fejét, nem árt tudni, hogy számolnak.
[Szerkesztve] -
tusi74
őstag
Nem tudom, te merrefelé laksz. Itt Harasztin borzalmas a net rendelkezésre állása. Nincs olyan hét, hogy ne lenne kimaradás.
Namármost a telefon, amit kínálnak, az VOIP. Azaz interneten keresztül jön. Mi következik ebből, ha nincs net, nincs telefon sem.
Ha te olyan helyen laksz, ahol ez nem jellemző, akkor kösd meg, de ha ott, ahol sok a netkimaradás, akkor meggondolnám.
Ehelyett én vettem egy Linksys ATA adaptert. Egyik vonalra beállítottam a Neophonex-et, a másikra a Megafone-t. MIndkettőt feltöltöttem 1000-1000 Ft-tal. És már több, mint 1 hónapja elég. Nincs előfizetési díj, prepaid, feltöltöd, és addig használod, míg le nem fogy. Rákötöttem, egy normál analóg telefont. És a gép bekapcsolása nélkül működik a VOIP telefonálás. És hogy ADSL-es vagyok 99%-os rendelkezésre állással. -
tusi74
őstag
Igen, itt Haraszti környéke mostohagyerek volt mindig.
Jelenleg a T-Online, és az Invitel a neves. De a T is az Invitel vasán szolgáltat. Van még a Flynet, de az még nagyon gyerekcipőben jár. Oda már PR-esként nem mennék. Ez még kisebb szolgáltató. A posta melletti számítógépboltosok üzemeltetik. Rendesek, de még bízni nem merek bennük.
De pl. a Datanet a Yo Neked!-del jó messzire elkerüli Harasztit.
De pl. arról is lehetne vitatkozni, hogy milyen a PR digitálisnak nevezett (bohóckodás) programcsomagja. Csak azok a funkciók nem működnek rajta, amitől a digitális műsorszórás több az analógnál. Ráadásul a minősége nálam rosszabb, mint az analógnak.
Egyébként meg az ÁSZF-ben van olyan, hogy Digimax+C csomag a Cinemax1, 2-vel. Én pl azt a csomagot szerettem volna választani. Dunaharasztinál is benne volt az ÁSZF-ben. És mit mondtak, az Ügyfélszolgálaton, hogy ilyen csomag nincs. Mondom de benne van az ÁSZF-ben. Akkor elbizonytalanodott a csaj, és mondta, hogy technikailag lehetetlen. -
tusi74
őstag
Tegnap szerda délután akkor mi is volt? Potom 5 órahosszáig?
Egyébként meg 168 órával korábban kötelesek lennének bejelenteni.
Jó duma. Inkább az a baj, hogy harazstiról a jó szakemberek elhúztak a PR-től jó messzire. Pl. Kövér Zoli. Ő aztán értette a dolgát. Maradtak a lámák. -
tusi74
őstag
Én csak minimálisan torrentezek, max. lassabban jön a cucc. Viszont nagyban aukciózom, és aki jártas benne, tudja, hogy negatív minősítést lehet kapni, ha nem jól teljesíted az eladást, és máskor nem vesznek Tőled. Namármost nálam amikor 3 napig nem volt net, majdnem becsúszott egy nega, mert driverlemez nélkül küldtem Miskolcra egy cuccot. Ugyanis nem volt net, a pénz meg már át volt utalva. Ha meg nem küldöm, akkor kiírja, hogy elzsebeltem a pénzét.
Tegnap kb. 3 óráig nem volt PR-net.Én pont azalatt végigcsináltam az új MŰKÖDŐ ADSL-lel egy eladást.Úgy, hogy vagy 3 kérdésre válaszoltam azonnal. És el is vitték 10.000 Ft-ért. Most ha tegnap még PR-es vagyok, valeszeg elbukom a vevőt. Szóval nekem a rendelkezésreállás mindenekfelett.
Egyébként én T-Online- Invitel területen netet rendeltem 2M-s csomagot bruttó 9900 Ft-ért Itt az 1 év igazi 1 év. Nem megújuló, de a havidíjad nem fog nőni, ha lejárt a hűséged.
Hanem vagy elmész, vagy választasz másik, neked tetsző díjcsomagot.
Ja és mindezt az Online Ügyfélszolgálaton végzed, kattintgatsz. Ugyanis a PR-nél a net lemondása pusztán 2,5 órámba került mert egyik csaj lassabb volt, mint a másik. Itt még a lemondást is neten intézed. Már beregisztrált a távszámla szolgáltatásba, ahol minden számlám meglesz onlien, online fizethetem. Nincs csekkezés.
De 100 szónak is 1 vége, a rendelkezésreállás nekem személyszerint megfizethetetlen.
Mert hiába jó a feltöltés, ha épp nincs net. -
tusi74
őstag
Köszönöm.
És képzeljétek, azóta 2 kollégám hívott, hogy nálam van net, mert náluk nincs. Mondtam, hogy nálam VAN!!!!
Ja Dunaharasztin központi hiba van. Ja, és a melóhelyemre, még PR-es az alábbi mail jött:
''Tisztelt Előfizetőink!
Ezúton értesítjük Önöket, hogy 2006. október 11.-én (szerda) 00:00 és 05:00 óra
közötti időszakban, központi bővítési és karbantartási munkálatok miatt, kimaradások
várhatóak az internet szolgáltatásban.
Amennyiben azt tapasztalja, hogy az internet szolgáltatás a karbantartás után nem
elérhető kérjük indítsa újra a számítógépét. W
A kimaradásokból adódó kellemetlenségért elnézésüket kérjük, megértésüket és
türelmüket köszönjük!
Tisztelettel:
PR-TELECOM Zrt. ''
Emlékeztek még a dunaharaszti augusztusi 3! órás fejlesztésre? Ha nem olvassatok vissza! Vagy: [link]
3 napig tartott.
Most 5 órás fejlesztés van bejelentve. Na az medig fog tartani??? Nem baj, engem már nem érint! Vagyis de. Ha majd megint nem lesz net a melóhelyen engem fognak baszogatni.
[Szerkesztve] -
tusi74
őstag
Jelentem a mai naptól a PR-től elváltak útjaink. augusztus 7-től számolták a hűséget, tehát 10000 Ft-ot kell kifizetni, de a csaj okt. 1-gyel szüntette meg, így jóváírnak 10.000 Ft-ot. Magyarul ingyér eljöttem.
Már Magentás vagyok. Ég és föld. STABIL a 2M, alacsonayak a pingek. Gyors mint állat.
És itt nem magától megújuló hűség van, csak 1 éves.
Nagyon baró. -
tusi74
őstag
Igen. És menj be egy ügyfélszolgálatukra, hogy mikor van a fordulód! Olyan dátumot mondanak belépésre, hogy leesel a székről.
Amennyiben a fordulód előtt 30 nappal jelzed kilépési szándékod, akkor elvileg kiléphetsz ingyen, egyébként a hűség újraindul. Ez így nem 1 éves hűség, hanem örökhűség.
Most kit utálnak, az NHH-t, vagy a PR-t? -
tusi74
őstag
Véleményeteket szeretném kikérni, mekkora az esélyem, hogy a PR-TELECOM elengedi a hűség felbontásánál a kilépési összeget. Az augusztusi 3 napos leállásra nincs bocsánat.
De van egy kis meglepi. Bementem az Ügyfélszolgálatra, hogy lemondjam, és kiderült, hogy nekem január 1-én van hűség évfordulóm, hiszen itt a létező legszemetebb dolog él, a megújuló 1 éves szerződés. Igen ám, de én a szerződést 2002. augusztus 7-én kötöttem. Tehát az évforduló augusztus 7. Kezemben a szerződés!
Nem mindegy, mert itt az ÁSZF szerint az évforduló óta eltelt időtartamra a határozott, és határozatlan idejű havidíj különbözetét kell kifizetni 5000 Ft/hó. Ha augusztustól nézem, akkor 3*5000=15000 Ft-ot kell fizetni, ha januártól, akkor 10*5000=50000 Ft-ot.
Ezért ma a következő levelet írtam nekik:
T. PR-TELECOM!
A következő problémával fordulok Önökhöz. Szeretném lemondani az Önöktől eddig igénybevett internetszolgáltatást. Bár hűségnyilatkozattal rendelkezem, nem óhajtok mást kifizetni, csak a 2400 Ft-os kikötési díjat.
Indokaim:
2002. augusztus 7. óta vagyok az ügyfelük. Számlatartozásom sohasem volt, és mindig a létező legmagasabb csomagra fizettem elő. Utána tudnak nézni, de küldöm a legelső Önökkel kötött szerződésem másolatát, igaz, akkor még a TV-NETWORK-től vették a netet, de nekem ahhoz semmi közöm, mert a bélyegzőn PR-TELECOM szerepel.
Az utóbbi egy évben rengeteg problémám volt a szolgáltatásukkal, melyet mindiog bejelentettem a telefonos ügyfélszolgálaton), de mindig reménykedtem a javulásban. Egészen 2006. augusztus 18-ig, amikor a Dunaharaszti területén az előre bejelentett 3 órás hálózatfejlesztés 2,5 naposra sikeredett. Igaz nem érte el a 72 órát, tehát számlajóváírást nem tudtam benyújtani, de engem személy szerint tetemes kár ért, mely meghaladja az Önök felé befizetendő összeget. Mind anyagilag, mind erkölcsileg.
Ezért én kártérítési nem nyújtok be Önök felé, mert szeretnék kompromisszumos megoldást kötni.
Amennyiben nem sikerül megállapodásra jutnunk, az NHH-hoz fordulok.
1. Kivizsgáltatom, miért nem tájékoztatták 2,5 napon keresztül sem utána az ügyfeleket a hiba pontos okáról, és az előrelátható javulás idejéről (minderről hangfelvétel készült).
2. Kivizsgáltatom továbbá, egyes ügyintézők minősíthetetlen („nem tudok, semmit”, „bizonyára Önnél van a hiba”, „megmondtam már az előbb” hozzáállását az ügyfelekhez. Minderről Önök minőségbiztosítási okokból hangfelvételt készítettek. A hangfelvételen minden alkalommal bemutatkoztam, tehát az azonosítás egyértelmű lesz.
3. Továbbá kivizsgáltatom, hogy a rendszerükben miért nem a tényleges előfizetésem kezdete van, hanem egy teljesen másik dátum, ezért az általam jóhiszeműen kalkulált kilépési dátumkor a rendszer szerint 50.000 Ft-ot kell fizetnem.
Ugyanis én az akkori PR-TELECOM RT.-vel 2002. augusztus 7-én kötöttem szerződést. És egészen eddig így úgy gondoltam, hogy akkortól él az 1 éves hűség, hiszen soha nem szakítottam meg a jogviszonyt Ha viszont szeptemberben, vagy októberben fel szeretném mondani, akkor eszerint 10000 illetve 15000 Ft-ot kell fizetnem az ÁSZF-jük szerint már igénybevett kedvezménykülönbözetre.
És akkor ért a meglepetés, amikor bementem személyesen az ügyfélszolgálatukra, hogy 2004. január 1. szerepel a rendszerükben. Ekkor viszont januártól októberig 50.000 Ft lenne a díjkülönbözet, amilyen dátumhoz nekem semmi közöm, hiszen én augusztus hónapban léptem a cégükhöz internetigénylési kérelemmel. 2004. január 1-én csak átszerződés volt, amire azt a felvilágosítást kaptuk, hogy csak „formális”. Ez viszont a vásárlók megtévesztésének minősül.
Mindezen lépést csak végső elkeseredésemben szeretném megtenni, abban a reményben, hogy belátják, hogy jogilag nem, de erkölcsileg tartoznak nekem ennyivel.
Üdv. ''
Szerintetek mekkora az esély? Abban reménykedek, hogy inkább elengednek, minthogy az NHH tényleg szétnézzen náluk. -
tusi74
őstag
Engem a telefonszolgáltatásuk már nem érdekel. Gondolom, mikor net sincs, addig telefon sincs. Nem szeretném ha 72 órára kimaradna a telefon.
Egyébként én vettem ATA adaptert, és Megafone-nal, és Neophonex-szel nyomulok.
Ez is SIP. Mondja nekem egy INVITEL-es kollégám itt Harasztin, hogy náluk is volt már, hogy 5-10 percre elment a net. Mondom neki, tényleg??? Nálunk meg már olyan, hogy 3 napra. Nézett is ki a fejéből. -
tusi74
őstag
Egyébként nem sokon múlott. A másik egyben igaza van. Ahogy a tegnapi csaj beszélt velünk, az több, mint felháborító volt. A mai már elismerte, hogy nagy a gáz, mert miskolci fő-fő műszakis kollégák érkeztek Dunaharasztira. Szerintem azért be voltak szarva, Dh. 30.000 fős település. Ha mindnek kifizették volna a kötbért, lehet a boltot is becsukják. Tényleg, azt tudja valaki, hogy mi történt???
-
tusi74
őstag
Na dél óta van netünk. Hipp hipp hurrá. 57 órás kimaradás. Volt már szerintetek másik internetszolgáltató, ami ilyet megcsinált?
-
tusi74
őstag
A 42. net nélküli órába léptünk. És kilátás sincs, mikor lesz net. ''Dolgoznak'' az elhárításon. Kíváncsi leszek a kártalanításra. Már este az ügyfélszolgálatos automatikusan mondta, hogy hétfőtől az ügyfélszolgálati irodában nintézhető.
Szerintetek mi a francot csinálhattak, hogy volt egy viszonylag jól működő rendszer, valamit akartak fejleszteni, és 41 óra alatt nem tudták helyreállítani a már működő szolgáltatást? -
tusi74
őstag
Csak úgy hasítok modemmel. Még jó, hogy előrelátóan feltöltötten a Neophone egyenlegemet 1000 Ft-tal, és milyen jó, hogy nem dobtam ki a modememet.
-
tusi74
őstag
De hogy mi a lof@sz lehet? Kaptunk egy mailt. hogy 18-án 00-03-ig lesz FEJLESZTÉS!!!
Azóta NINCS NET, addig volt. A hülyének is megérte ez a FEJLESZTÉS. Tegnap hívom őket este 8 felé, közlik, hogy miért nincs netem, hát már megcsinálták. Mondom, érdekes, mert nekem nincs. Biztos helyi hiba lehet nálam. Végighívtam az összes ismerőst, bementem a melóhelyre. Sehol nincs net. Már reggel úgy mondta a csaj, hogy dolgoznak a problémán. És még a csaj az ingerült. Akkor mit szóljak én, aki minden hónapban 10.000-et perkál ezért a szarért. -
tusi74
őstag
Dunaharasztin több, mint 24 órája nincs net, de őket ez nem különösebben zavarja, mert az általuk vállalt 72 órában benne vannak. Most is modemmel nyomulok. Kezd nagyon elegem lenni.
-
tusi74
őstag
Ahogy látom, az amcsi oldalak nem mennek. www.yahoo.com, www.zonelabs.com
-
tusi74
őstag
Azért még csak részlegesen jó. Megnézitek, nektek bejön-e a www.eset.com, vagy a www.download.com?
-
tusi74
őstag
Itt Dunaharasztin nem mennek a külföldi oldalak.
-
-
tusi74
őstag
Ma délben 1 órás, este közel 3 órás net kimaradás volt. Kezd nagyon elegem lenni.
-
tusi74
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Konica Minolta Bizhub C227 fénymásoló
- Yamaha NS-555 hangfalpár + opcionális HiFi - házimozi cuccok
- Lenovo ThinkCentre M93p SFF PC, Quad Core i5-4570 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Lenovo ThinkCentre M83 SFF PC, Quad Core i5-4590 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Lenovo ThinkCentre E73 SFF PC, Quad Core i5-4460 CPU, 8 GB DDR3 RAM