Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proof88

    addikt

    válasz Frenky89 #8753 üzenetére

    Igazából én rFactorra vonatkozóan is azt emelném ki, hogy a hátsó szárny nagyobb leszorítóerőt tud csinálni, és ezért szoktuk kicsit kisebbre venni (vagy max. ugyanakkorára). Szerintem azért rFactorban is így számolnak vele, persze nem azt mondom, hogy a fenti %-os értékek így vannak a játékban is, de azért szerintem ott is kicsit nagyobb tapadást ad ugyanakkora szögben. Ezzel csak azt akartam mondani, hogy ha kicsit laposabb a hátsó szárny, mondjuk 24-22, azzal bár a túlkormányzottság felé vittük el az autót, de nem túlkormányzottabb lett, hanem semlegesebb. És csak több csökkentéssel toljuk el a semlegesség felől, a túlkormányzottság irányába... pl 24-10 már biztos nem semleges viselkedést fog produkálni. Remélem érthető, mit akarok mondani. :D
    Ok persze attól is függ a dolog, hogy ki hova állítja a súlyt, JColee sokkal előrébb szokta, mint én, ilyenkor nyilván más tartományban mozog a még semlegesség körüli viselkedést előidéző hátsó szárny.

Új hozzászólás Aktív témák