Új hozzászólás Aktív témák
-
kimista
aktív tag
-
WARZ
tag
válasz kimista #2852 üzenetére
Az a baj mióta repképes állapotban van nem sikerült megszoknom!
A gázkar teljesen lenn van akkor van ugye nullán, gázkar majdnem az út felénél van akkor kezd el emelkedni a földtől kb. 30cm-re utána meg még kb 2mm és elkezd emelkdeni szép lassan vagy még 20cm-t és így tovább kb 3/4 gáz állásig! Erő van a gépben még bőven szerintem, mert sose tudtam még kipróbálni max gázon!
Nem tudom megszokni illetve nem lehet, mert így nagyon nehéz bármit is kikerűlni vele! A távon már próbáltam állítani több pontos gázgörbét is neki de semmi nagy változást nem hozott! Valami olyasmi kéne amivel a gáz kar ne lenne ennyire érzékeny! Annyir rossz ez, hogy a magasságot nem lehet vele szépen adagolni, hogy ha van mondjuk egy 30cm-es átmérőjű kör akkor azon nem lehet átrepűlni, mert sehogy se tudom tartani a magasságot! Minden más irányba jó pontos de ez a fel le nagyon nem akar menni! -
Jackal2
senior tag
válasz kimista #2852 üzenetére
Expo kellene hozzá, hogy bizonyos helyeken görbíteni tudjál rajta. De ugye ez táv+vezérlő kérdése. De ezeknél a kis "fosoknál" nem tudom, hogy mennyire lehet jól beállítani.
Ha ez valakit vigasztal, én nem is szoktam érezni a 40CM-t, amikor 4S-el repülök
[ Szerkesztve ]
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Teljesítménymérő pad Stage 2: gázállás/emelő erő/rezgés érték, Quanum 2217 800KV, 8045 triblade. Köszönet Peti áldozatos munkájának:
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
foka
aktív tag
válasz KaiotEch #2862 üzenetére
Ahogy olvastam az elemzést, mivel többet mész nem padlógázon, jobban jársz vele.
Egyébként meg a legjobb és legrosszabb érték között 13W az eltérés, ami 3,1% jelent. Ez majdnem megengedhető statisztikai méréshatár alatt van (1-3%). Mintha Z170 alaplapokat tesztelnél tuning nélkül. Csak a szolgáltatásokban van különbség ott is.
Alig észrevehetően ez az esc kevésbé melegszik, kevesebbet fogyaszt (szerintem ezt se tudod kimérni).Üdv: Fóka
-
Jackal2
senior tag
válasz KaiotEch #2864 üzenetére
Elmondom miért hülyeség az, hogy ez alapján akarsz ESC-t választani (a teszt egyébként jó): az ESC nagyon kicsit befolyásolja az emelőerőt, tehát rossz a kapcsolat az általad keresett paraméter és az elektronikai eszköz között. ESC esetében áramtűrést/melegedést/súlyt szoktak vizsgálni. Ez a teszt persze majd kihozza, hogy igen XY ESC-vel 6 grammal többet mértem mint ZQ ESC-vel, de és? Ha egy ESC könnyebb 3 grammal mint egy másik, akkor már nyertél mérés nélkül 12 grammot, csak az ESC-n.
Másik, hogy a tesztből az nem derül ki, mi van ha 30 A folyik át az ESC-n. Én sokkal jobban aggódnék emiatt, mint hogy 920 vagy 950 grammot emel egy motor. Ne ess abba a hibába, hogy kergeted a grammokat, mert nem ez a különbség érezhető repülés közben, ellenben ha kijön a füst, azt érezni fogod.
Ha biztosra akarsz menni, vedd meg az Emax Lightning S35-öt. 35/45A ESC és kb. 4 gramm.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Plasticbomb #2866 üzenetére
Nem adták még ki? Sebaj van 30/40A-s verzió, assze, 4.2 gramm volt.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
NightLord
tag
Ha valaki hozzám hasonlóan micro brushless építkezésen töri a fejét:
RS1306 3100kv 35%off, 4,5USD / db
OZE32 AIO FC, OSD-vel, PDB -vel, szintén 35%off, 12-14USD
[ Szerkesztve ]
-
-
kimista
aktív tag
a kínai aksik mennyire tudják azt, ami rá van írva? gondolok itt a ZOP power, XF power és társaira.
Sajna nem nagyon találtam sehol a neten ezekről összehasonlítást..Van pár versenydrónom, menő telefonom, atomerős gamer laptopom, kocsim, motorom. Ide ezeket kell írni, nem?
-
Teréz Atya
senior tag
válasz kimista #2872 üzenetére
A ZOP es XF, hat legkozelebb akkor voltak a nevleges C ertekhez, amikor ranyomtattak.
Giant Power / Dinogy es Infinity Graphene elegge jok.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
-
kimista
aktív tag
válasz Teréz Atya #2876 üzenetére
És ez a flower power inifnity aksi? mondjuk ez max 40c-s, szóval mindegy.
Kapacitásra sztem rendben vannak, én tegnap a 4 db 2,2-es aksimba beletoltam 87000 mah-t... kicsit lemerítettem őket
EGyébként meg ami nekem van, xf power, alig olcsóbb mint az inifnity.. és érzésre nem annyival gyengébb.. alig melegszik, semmi vészes, nekem bejönnek.. mondjuk 2,2x60c = 132 amper..ha ebből kijön 90, már az is jó.. én nem izélek 10C-n, nem vagyok én versenyzőVan pár versenydrónom, menő telefonom, atomerős gamer laptopom, kocsim, motorom. Ide ezeket kell írni, nem?
-
Jackal2
senior tag
válasz kimista #2879 üzenetére
A kapacitást könnyű megcsinálni, a magas C értéket bonyolult. Infinity jó ár/érték arányú, de az igazi a Tattu, illetve vannak cégek, akik nem engedhetik meg maguknak, hogy szar legyen, pl. Luminier (szerintem megveszik valamelyik csúcsgyártótól, majd átbrandelik).
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
kimista
aktív tag
válasz NightLord #2880 üzenetére
szerintem meg is válaszoltad magadnak a fel nem tett kérdést (lol, paradoxon)
amit linkeltél 40 dolcsiért, abban van pdb, osd, mindenkutyafüle.
egy f1-es natúr fc már van 15 dolcsitól
egy f3as natúr fc pedig olyan 20 körül.ha mellépakolod a többi kütyüt, pdb, osd-t, persze h felmegy 40re az ára.
Van pár versenydrónom, menő telefonom, atomerős gamer laptopom, kocsim, motorom. Ide ezeket kell írni, nem?
-
kimista
aktív tag
válasz Jackal2 #2882 üzenetére
az oké, csak kérdés, hogy ki mennyit szán egy aksira.
20 dodoért lehet venni mondjuk egy 'átlagos' kínai aksit, ami szerintem az ittlévők 98%-ának megfelel (ne legyünk nagyképűek, jelentkezzen aki olyan szinten tolja hogy megérzi a 70C és 80C különbségeket)
25ból lehet venni egy jobb minőségű infinity-t, ezzel már lehet 'vagánykodni'
meg lehet venni tattukat is 40+ért, kérdés h ki hajtja ki őket?Van pár versenydrónom, menő telefonom, atomerős gamer laptopom, kocsim, motorom. Ide ezeket kell írni, nem?
-
kimista
aktív tag
válasz NightLord #2885 üzenetére
igazad van, tényleg.
De nekem ez a név nem mond sokat, lehet h fw sincs rá..
plusz ahogy látom ez most 50%ba van, ez is 40-be került (leglaábbis kiírás szerint)
anyway, én maradnék inkább a bevállt cuccoknál. Nem kizárt h ez egy bestbuy, de nekem eléggé noname-nak tűnik.Van pár versenydrónom, menő telefonom, atomerős gamer laptopom, kocsim, motorom. Ide ezeket kell írni, nem?
-
Teréz Atya
senior tag
válasz kimista #2878 üzenetére
Amennyiben betaflight PID controller-el tolod, akkor igen, kihasznalod az F3-at, mert ott az F1-es naze32 kezd elfogyni a hianyzo lebegopontos egyseg miatt.
Amennyiben OSD is kell a serial vevo melle, es nem lapsorol konfigolnad a gepet, el is fogyott a 3 serial port.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
kimista
aktív tag
wazo, reméljük betalálsz ide.
A kérdésedre a válasz:túl sok a képzavar.
az naze32, és nem 23, de ha elsiklunk efelett, akkor igen, kell PDB, de nem azért h legyen mindenféle extra funkciód, hanem azért h tudj egyáltalán repülni.
A merülést egy buzzer fogja jelezni, amit az naze32-re kötsz majd.
a pdb-re az ESC-k, illetve az aksi. remélhetőleg van rajta 5V, az megy az FC-re, vagy esc-ről (ha nem optos). 12V meg mehet lednek vtxnek kamerának stbolvass még bőven, mert szerintem a felét nem érted meg amit most irtam
Van pár versenydrónom, menő telefonom, atomerős gamer laptopom, kocsim, motorom. Ide ezeket kell írni, nem?
-
mgy
senior tag
Lehet venni 20 dolcsi körül jó akksikat, csak keresni/várni/szervezkedni kell. Megéri viszont, tényleg jobb, érezhetően sokkal jobb egy tattu, mint egy dzsunka. Nagyon sokféle szart összevettem az elmúlt fél évben, de befejeztem.
A dinogy gyakorlatilag folyamatosan van a BG/GB párosnál, aztán vannak akciók, 16 (vagy mennyi) dolcsi volt két hete az 1.3-as grafén a HK-n. Vagy. Összeálltunk páran nemrég, nem sokkal 20 dolcsi felettre jött ki az 1.550-es tattu.
Így szezon végén baromira megéri nézelődni! -
Jackal2
senior tag
válasz kimista #2884 üzenetére
Megérzed a különbséget, nem az a gond, hanem hogy nincs, amivel kivedd azt a teljesítményt. Ilyen kihegyezett gépe talán csak Mgy-nek van. 116 A-t tudnak a Tattuk, az nagyon sok és ez ugye állandóan folyó áram lenne. 30A full terhelésen egy RS2205 Emax vagy valami 2600-as. De ott meg megint bejöhetne az ESC mint szűk keresztmetszet.
A drága akksit egyébként azért kell megvenni, mert a fontos, hogy MINÉL KÖZELEBB legyen a névleges C érték ahhoz, ami rá van írva. Megveszed a Gagbang kínait aztán nézel, amikor a 110 C helyett 30C és puffad fel két kövérebb gáz után.
Ami biztos: nekem sem Infinity sem Tattu nem puffadt fel 4S full gázon sem. Szerintem a 2204 2300KV max 20A-t eszik, tehát ezek simán bírják, ez 80A.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz kimista #2888 üzenetére
Ezt találtam neked:
Falcon stock 5045BN props (http://www.banggood.com/Eachine-Falco... ): 566 g @ 14.8 A, 180.1 W, 3.14 g/W
DAL T5045 V2 Tri-blades (http://www.surveilzone.com/2-Pairs-Tr... ): 590 g @ 14.6 A, 178.3 W, 3.31 g/W
Gemfan 6045BN (http://www.hobbyking.com/hobbyking/st... ): 687 g @ 15.3 A, 186.4 W, 3.69 g/W
FC 6045 (http://www.banggood.com/6045-6x4_5-2-... ): 675 g @ 17.8 A, 217.1 W, 3.11 g/W
Kingkong 5040 (http://www.banggood.com/KINGKONG-5040... ): 450 g @ 11.2 A, 137.2 W, 3.28 g/W
DAL 6040 V1 (http://www.banggood.com/2-Pairs-DAL-6... ): 670 g @ 16.4 A, 200.2 W, 3.35 g/W
Diatone 5030 (http://www.banggood.com/Diatone-5030-... ): 438 g @ 8.3 A, 102.1 W, 4.29 g/WSzóval kb. jól tippeltem amikor a Gemfan 5050x3 ra 15-20A-t mondtam. Na ezt kiröhögi a Tattu. A Turnigy meg kinyuvadt tőle.
Test results at 17.40V are following (peak thrust, current, power, efficiency):
Falcon stock 5045BN prop (http://www.banggood.com/Eachine-Falco... ): 848 g @ 22.3 A, 371.5 W, 2.28 g/W
DAL T5045 V2 Tri-blade (http://www.surveilzone.com/2-Pairs-Tr... ): 896 g @ 22.4 A, 375.1 W, 2.39 g/W
Gemfan 6045BN (http://www.hobbyking.com/hobbyking/st... ): 1024 g @ 23.5 A, 391.9 W, 2.61 g/W
Kingkong 6040 (http://www.banggood.com/KINGKONG-6040... ): 1009 g @ 24.4 A, 405.7 W, 2.49 g/W
Kingkong 5040 (http://www.banggood.com/KINGKONG-5040... ): 784 g @ 17.3 A, 291.6 W, 2.69 g/W
DAL 6040 V1 (http://www.banggood.com/2-Pairs-DAL-6... ): 972 g @ 24.2 A, 402.8 W, 2.41 g/W
Diatone 5030 (http://www.banggood.com/Diatone-5030-... ): 715 g @ 12.8 A, 218.3 W, 3.28 g/W
Kingkong 6040 cut to 5040BN (http://www.banggood.com/KINGKONG-6040... ): 855 g @ 22.6 A, 379.2 W, 2.25 g/WItt már vannak egész jó kis 1000 körüli eredmények, feltételezem, hogy a triblade is emel 1000-et, az itt 23-24A. Ezt IS kiröhögte a Tattu. A csúcsérték mondjuk 24.5, akkor 98A, ez azért már az 1300mAh 4S határa (97,5 A-t tud), igaz ez LIHV, nem Lipo szóval egy picit magasabb a fesz.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
kimista
aktív tag
válasz Jackal2 #2893 üzenetére
ok, de vegyük pl az én aksijaimat, 2200as 60C-s XF power. ez azt jelenti h 132A amper névlegesen.
Ha ez csak 60%-ig igaz, akkor ebből tud 80-at, az már elég nekem..
nyilván egy 1500-asnál ez már csak 90, aminek a 60%-a 54, ez lókuki.
De nagyobb aksiknál sztem annyira nem para.
(van 4 db 2,2-es xf-em, meg 4db 1,5ös infinitim)kösz a táblázatot, de akkor megint ott járunk, hogy minek vegyunk olyan aksit, ami 120 amper fölött ad, ha max 100-at tudunk kisajtolni a gépeinkből? írod h kiröhögte a tattu.. hát ez az.. minek tattu, ha ki se tudjuk használni?
azért agyon sem kell méretezni az aksikat.. kis tartalék jó ha van, de ilyen elven ESC-ből is vehetnénk 40/50A-eset.. közbe meg használunk 20-at. felesleges túlméretezés, pénzkidobás sztem a mi szintünkhöz[ Szerkesztve ]
Van pár versenydrónom, menő telefonom, atomerős gamer laptopom, kocsim, motorom. Ide ezeket kell írni, nem?
-
Jackal2
senior tag
válasz kimista #2896 üzenetére
Szerintem nem nagyon érted a lényeget: a drón verseny gépek célja nem egyenlő a tractor pullinggal, ahol k*rva nagy súlyokat kell nagyon sz*r terepen huzigálni, értelmetlenül.
Hány gramm az a 2200-as akksi? 200 fölött ugye? Az 1500-as meg kb. 150-160. Tehát fölösleges terhet viszel magaddal, kivéve ha a Párizs Dakart akarod vele bejárni, hosszúságban.
Persze az is egy jó megoldás ha megnöveled a kapacitást, de akkor miért nem 4000 30C-vel repülsz? Az is 120A ezt a logikát követve. Esetleg 5400 20C.
A Tattu EZT a motort kiröhögte, ellenben az Emax RS 2205 2600KV-val megküzdene, ami megeszik mondjuk 35A-t. Csak a különbség az, hogy a fillérb*szó hozzáállás miatt lesz egy 70C-nek mondott 50C-s akksid, ami majd két kör után felpuffad, aztán mehet a kukába, szarabbul jársz akkor meg kigyullad.
Vagyis lesz mondjuk 5-6000 Ft-ért egy rossz akksid, még rosszabb esetben -1 gép. Mind ezt 2000 Ft különbség miatt. És most csak arról beszélünk, hogy mennyit ad le az akksi, ha bele vesszük a kábelvastagságot, a csatlakozóvédőt akkor ezek még pluszok.
De a kedvedért megnéztem, akciósan melyik akku mennyi volt:
TATTU 1550mAh 11.1V 75C 3S1P Lipo Battery Pack €10.18
Tattu 1300mAh 14.8V 75C 4S1P Lipo Battery--Specially Made for Victory with Limited Edition €16.99
TATTU 1550mAh 14.8V 75C 4S1P Lipo Battery Pack--Specially Made for Victory with Limited Edition €19.99Ez NAGYON baráti ár, maradjunk annyiban. Mondom ezt úgy hogy vagy 10 féle akkut kipróbáltam. Jah és EU-ban van, nem is vártam rá 3 hetet.
[ Szerkesztve ]
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
kimista
aktív tag
válasz Jackal2 #2897 üzenetére
ó én értem azt amit mondasz, te nem érted, amit én mondok
a tattu azért az árért több, mint baráti, hidd el, ha lett volna akkor rá pénzem veszek egy jópárat.írtad, hogy versenygépek. Közülünk ki megy versenyre? 1 fő? 2? többiek csak tanulgatnak..
én a 2,2-es böhöm aksijaimmal vígan elmegyek 10-12 percet, de mégis olyan punch-out-om van, hogy odaverem bármelyik 3s gépet.
Majd ha akkora pro leszek, hogy számít az a 100 gramm, akkor fogok többet is áldozni az aksikra, de addig max 25 dolcsit vagyok hajlandó (és a tattu rendes ára mennyi is?)
Még én is kezdő vagyok.. ezért nincs high-end configom.. viszont az aksijaim megvannak több hónapja, és semmi bajuk nincs.
Mehetnék 4000 mah aksival is, de nem megyek, mert az már dögnehéz, és elveszne az erő. viszont ezzel még van annyi kraft a gépben, h bármikor ki tudom hozni egy zuhanásból..szóval nem a tattu ellen vagyok, annyi pénzért bestbuy volt, de jelenleg 40-50 dolcsit áldozni egy olyan aksira, (ami egyébként No.1) tök felesleges úgy, hogy nem használjuk ki. és sztem az itt lévők sok százaléka nem tudná kihasználni.
Fél év múlva majd kidobálom ezeket az aksikat, és veszek 90C-s raceline aksit 20ezerért, de akkor már lehetőleg ki is fogom tudni használni. addig meg minek?
Van pár versenydrónom, menő telefonom, atomerős gamer laptopom, kocsim, motorom. Ide ezeket kell írni, nem?
-
SpydeR3412
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Fimi drónok
● Drón topik
● DJI topic
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen