Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz lionhearted #213 üzenetére
Ez nem újdonság. Amikor a PCI Express busz limitet jelent, akkor az rég rossz, mert azt jelenti, hogy elfogyott a VRAM a VGA-n. Emiatt a mai játékok úgy vannak megírva, hogy abszolút minimalizálva van a PCI Express busz terhelése. Az AMD erre rá is játszik azzal, hogy a host visible eszközlokális halmaztípust a VRAM-ba rakja, mert azt úgy ~90%-ban a GPU címez, és nem a CPU. Más lenne a helyzet, ha az NV-hez hasonlóan az AMD is a rendszermemóriában tárolná ezeket az adatokat, de nem ott tárolják. Emiatt nem igazán látod, hogy jelentős haszna lenne a PCI Express szabványok duplázásának, mert program és implementáció oldalon is a kommunikáció minimalizálása a cél jelenleg. Ez sajnos elég régóta így van már. Lehetne ezen változtatni a programok oldalán, de akkor meg a PCI Express 5.0 is kevés lenne, és akkor a sokkal gyorsabb buszon kommunikáló IGP-k aláznának.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Politika
- Opel topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Napelem
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Milyen TV-t vegyek?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Futás, futópályák
- További aktív témák...