Új hozzászólás Aktív témák
-
Totheground
addikt
-
joey04
titán
válasz Flickering #995 üzenetére
Tőlük veszek sok-sok éve telefont és tabletet, eddig soha semmi gond nem volt velük. Apple cuccoknál a gari miatt nem kell aggódni, a világgarancia él rájuk, így 1 éven belül beviheted bármelyik itthoni Apple szervizbe, így lényegtelen, hogy a bolt hogy intézni a javítást, mert azt Apple termékeknél nem ők intézik. Itt le van írva mit buksz, ha nem hivatalos helyről veszed. btw a 40k szvsz már bőven megéri, de ha picit vársz, még többet is tudsz spórolni. i7 plus a hivatalos árának csökkenéséig 100k-val volt olcsóbb, az s8+ pl 110k-val, a note 8 meg már most 80k-val olcsóbb. Én biztos várnék még 20-25k árcsökkenést.
-
veterán
-
veterán
Ajánlom figyelmedbe, “joey04” írását az “itt le van írva mit buksz” című rovatban. (#1002)
Az úgy van,ahogy le van írva. Ez az Apple termékekre vonatkozik!A “szürke” importos más telefonok esetében,olyat én nem veszek. Apple terméket minden további nélkül merek venni,ugyanis sorozatszám alapján intéződik a garancia,papírok nem kellenek hozzá.
[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON
-
#15419392
törölt tag
válasz TheBikerider #1004 üzenetére
Icentreben rákérdezett tesóm amikor vett egy hetet, hogy miért kellene neki ott vennie és az eladó elmagyarázta, hogy elég sok szürkeimportos készülék szlovák vagy valami hasonló függetlenített szolgáltatós telefon. Ha nem követhető le 100%-ig a származása akkor lehet visszadobják gariztatásban. De mindenki döntse el magának megéri-e 260000-nél 20-30000-rel lutrizni.
-
veterán
válasz #15419392 #1005 üzenetére
Visszadobják? Miért dobnák vissza? A garancia akkor is érvényes,ha afganisztánból van egy szolgáltatótól és éppen az USA-ban jársz körúton és bedöglik Los Angeles-ben,pont ott vagy,beviszed az afgán származású iphone készüléked az ottani Store-ba és megcsinálják. Ilyen nincs,amit Te írsz. . Sorozatszám alapján megy a gari. Neked is ajánlom figyelmedbe “joey04” írását,melyben megemlít egy olvasnivalót.
(Elég sok iPhone szervizelésen vagyok túl évek során. 7 éve vannak iPhone-jaim “is” )
[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON
-
elekreg
tag
válasz Parallaxis #978 üzenetére
Eddig csak csendben olvasgattam a fórumot, mert itt as kezemben a 8 Plus és érdekel azzal kapcsolatban minden, de ember, amit te csinálsz, attól lejjeb már nincs, jól lejáratod magad a butaságaiddal.
5,8"-os FHD-s kijelzőnek, vagy a 4,7"-os QHD-nek fordítva találkozni ezzel, de persze ez sem nagyon izgathat téged, bár azt hittem, hogy a méret nem számítós baromságod után már nem lesz rosszabb, de mindenre van még nagyobb hülyeséged, így inkább csak szórakozunk rajtad tovább, hajrá! -
joey04
titán
válasz #15419392 #1005 üzenetére
40k és nem lutri, feketén-fehéren le van írva mennyivel kap kevesebbet az ember support oldalról. Persze ez csak Apple termékeknél áll meg. Más készüléknél a gsm bolt javít, az lutri. Hogy AZ kinek éri meg, az már más tészta. Bár pl egy s8+ esetében nekem biztos nem érne 110k-t a gyári gari.
-
veterán
-
OCTAMD
őstag
válasz TheBikerider #1010 üzenetére
Tök mindegy,hogy apple vagy samsung
Ugyanúgy kintről sokkal olcsóbb
Hülye lennék Apple vagy Samsungot venni hivatalosan
1 év gari mindkettőnél érvényesíthető
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
S e t h
nagyúr
válasz TheBikerider #1010 üzenetére
Általában nem akarat kérdése, hanem hogy mennyi van a zsebedben.
Emiatt megy a polemizálás, mindenki hajtogatja az önigazolásait, pedig a háttér ugyanaz.This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
joey04
titán
válasz S e t h #1013 üzenetére
Nem a mennyi van a zsebedben a lényeg, hanem a mennyi MARAD.
Btw téged hányszor hajtott el az istyle, hogy nem érvényes a garancia az iPhone-odra? Én az első ilyen vásárlásnál bevittem és megnézték serial alapján, hogy ha valami gond lesz vele akkor javítják-e. Természetesen igen. Ezek a tények, részedről csak feltételezések és filozofálgatások hangzottak el.[ Szerkesztve ]
-
veterán
És Burt1793:
Számla,vagy gari levél mindenképpen kell a Samu esetében. Csak akkor 1év. Ha mindkettő van,akkor regisztrálható a +1 évre,tehát 2év.
Tudom,mert idén kb.ötször gariztattam a Samunál. Minden esetben kérték a magyar garilevelet és a számlát tőlem.
Aki nem hiszi,járjon utána.[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON
-
veterán
-
Burt1793
veterán
válasz TheBikerider #1015 üzenetére
Az 1 év garihoz elég az EU-s telefon számlája, azt hiszem.
Bár én még nem próbálkoztam GSM boltokban. A mostani mobilom is telenoros.
-
elekreg
tag
válasz TheBikerider #1015 üzenetére
Nem elég a számla és a jótállási jegy megléte, az is feltétel, hogy hazai hivatalos viszonteladótól származzon a készülék, ellenkező esetben nincs második év jótállás, nem adja meg a Samsung Electronics Magyar Zrt, ha nem rajta keresztül lett forgalomba hozva az országban a készülék (ez szerepel is a szerződési feltételkben, mint kötelező elem), márpedig a GSM üzletek jelentős többsége más úton hozza be a telefonokat, azért is adja olcsóbban.
iPhone esetén nincs ilyen gond, annál így meg úgy is csak 1 év a jótállás, legfeljebb a 2 év szavatosságot bukja az ember, bár ha számla nincs (említésre került itt olyan GSM üzlet, ahol nem szeretnek/akarnak adni), akkor előfordulhat, hogy a jótállást is, mondjuk az ritka, hogy az azonosító kiolvashatóságát ellehetetlenítő szinten behaljon a telefon, de volt már rá példa és akkor mehet az ember verni az asztalt a GSM boltba, mert hivatalos úton nem tudja intézni. -
joey04
titán
válasz elekreg #1018 üzenetére
Igen, most jönnének a "de, ha nem kapcsol be, akkor minden esetben kérik a számlát" szöveg. NEM! Ezt az alaplap cserélgetők, okoskodók miatt hozták be. Az utóbbi hónapokban enyhítettek ezen, mivel, ha valami gyanús a szerviztechnikusnak, akkor kiküldi az Apple szerviz központjába, ahol jóval felkészültebben tudják átvizsgálni a készüléket, az esetleges visszaélések miatt. Ez több hetet is igénybe vehet, tehát nem pár nap alatt cserélik a készüléket.
-
elekreg
tag
Pedig de, sőt, USA szolgáltatós készülékkel is buktázott már vevő, aminek itthon elfelejtették említeni az eredetét a GSM üzletben. Megtörtént eset, tehát lehet itt jönni az egyéb elméleti okosságokkal.
Sokan nem látják a különbséget a korlátozott(!) gyártói jótállás és a hazai jogszabályok adta jótállás között, pedig vannak esetek, amikor nagyon nem mindegy, ilyenkor jön az, hogy van a készülékhez megfelelő számla, vagy nincs. -
.Szaki.
addikt
válasz elekreg #1020 üzenetére
Erre mindig kíváncsi voltam, de akkor most megkérdezem, mert ezekkel sosem voltam tisztában. Engem egyébként nem szokott ez érinteni, mert vagy szolgáltatós telefonom van, vagy pedig a nagyobb webáruházak egyikéből szoktam vásárolni (MM, edigital), de ha meg tudjátok válaszolni azt megköszönném: Tegyük fel, hogy egy fiktív világban élünk, ahol mondjuk Amerikából normális resellertől, vagy Németországból az Amazonról még behozatallal és minden egyébbel is sokkal olcsóbban (pl 50 ezer különbözettel) meg tudnék venni mondjuk egy iPhone-t, akkor ha fél éven belül valami oknál fogva baja lesz, akkor tudom itthon gariztatni, vagy nem?
-
veterán
-
elekreg
tag
válasz .Szaki. #1021 üzenetére
Tudod, lásd az Apple egy éves korlátozott jótállási feltételeit: Link
Nagyon leegyszerűsítve: A számla, jótállási jegy alapján, a forgalomba hozatal/értékesítés országában, az ott érvényes jogszabályok, illetve szabályozás alapján lehet érvényesíteni, ebből adódik, hogy ha valaki más országból hoz, hozat be terméket, akkor a fogyasztóvédelmi jogok érvényesítéséhez alapestben a forgalomba hozatal/értékesítés országába kell intézkednie. (Vannak olyan webshopok és üzletek, ahol így is tesznek, garanciális esetben oda küldik vissza a más országban értékesített készüléket, magánúton behozva, ez persze saját teher marad mindenki számára.)
Amennyiben valamilyen kiterjesztett (EU, "világgarancia" és hasonlók) szolgáltatást ad a gyártó, úgy annak a szabályai szerint, más országokban is érvényesíthető az igény, az már a saját szabályozás kérdése, hogy a gyártó képviseletei más országban is kicserélik, kijavítják, vagy csak átveszik, kiküldik és visszaérkezés esetén kiadják. (Adott Apple termék esetén érdemes elolvasni a korlátozásokat, mert ott sem minden országban érvényesíthető!)
Azt gondolom nem kell részletezni, hogy a hazai hivatalos úton beszerzett termékek esetén mi a szituáció.
Bevallom, én sem mindig csak hazai szolgáltatónál vagy hivatalos viszonteladónál vásárolok, hanem szoktam olyan webshopokban és üzletekben is, amiket megbízhatónak ítélek meg, a jelenlegi 8 Pus készülékem is utóbbi módon vásároltam meg, annak minden előnyével és hátrányával.frankweber: Akkor jönnek a gondok, ha többször telefonálsz és mindig mást és mást mondanak, mert sajnos nem minden ügyfélszolgálatos van képben.
-
veterán
-
joey04
titán
válasz elekreg #1020 üzenetére
Nem a raj gsm által “nem lopott” csak a touch id nem müködik kategóriáról volt szó, hanem szimpla mezei “áfacsaló” boltokról. Ha meg nem lopott/tiltott telefont utasítottak vissza, akkor pancser volt az illető, ha nem verte az asztalt. Beszélhetsz itt elméleti okoskodásról, ha egyszer nem úgy van ahogy írod.
[ Szerkesztve ]
-
elekreg
tag
válasz .Szaki. #1024 üzenetére
Szívesen!
frankweber: Ideális esetben nincs is gond, ritkán, néha üt be csak a probléma, én is ezért merek sokszor belevágni a drágább telefonok esetén is a kintről rendelős témába, bízom benne, hogy a 8 Plus-szomnál is csak a levegőben fog lógni az a többlet (újraindulós 1 év jótállás...stb.) és nem lesz rá szükségem, amit akkor kaptam volna, ha hivatalos hazai forrásból vásárolom.
joey04: Én sem arról, és nem volt pancser az illető, nagyon nem.
Ajánlom figyelmedbe az Apple hivatalos leírását, amiben feljogosítja a hazai képviseleteket erre:
A garanciális szervizelés előtt az Apple vagy a képviselői megkérhetik Önt arra, hogy mutassa be a termék vásárlási bizonylatát... (Link)
Beszélhetsz itt gyakorlati okoskodásról, ha egyszer hivatalosan leírva nem úgy van, ahogy mondod, hiszen a szó elszáll, az írás megmarad, aztán hiába hivatkozol más gyakrolatra vagy tapasztalatra, ha hivatalos leírással nem tudod alátámasztani és máshol vagy máskor nem akarják már úgy intézni.
Vagy tudsz behivatkozni olyan hivatalos leírást, hogy számla nélkül is kötelesek minden esetben intézkedni és kijavítani, kicserélni a készüléket?[ Szerkesztve ]
-
Parallaxis
addikt
válasz elekreg #1008 üzenetére
jól lejáratod magad a butaságaiddal.
Főleg, ha nem tud gondolkodni, aki olvassa.
a méret nem számítós baromságod után már nem lesz rosszabb
Már ne haragudj, de ha elmagyarázod nekem, hogy ugyanazon számú, darabonként azonos fogyasztású és fényerejű led nagyobb területen szétosztva többet fogyaszt, mint kisebb területen, akkor figyelmesen hallgatlak.
Addig szórakozz csak tovább...
-
NavySeal
senior tag
Van esetleg olyan fórumtárs, akinek már sikerült a T-nél iP8, iP8+ hoz jutnia? Ha igen, hol?
Több valamit, kevesebb semmit!!
-
elekreg
tag
válasz ntomi0730 #1036 üzenetére
Vagy holnap, de tényleg jöhetne valami érdemi frissítés.
Parallaxis: Az a gond, hogy amiket írsz, azok nem úgy vannak, ahogy te elképzeled, kitalálod és még olvasni, értelmezni sem lehet úgy, hogy jó legyen, pedig néhányan mindent megtettek az ügy érdekében, de nem véletlenül hagyták rád sokan, van egy szint, ami alá már a hozzáértőbbek sem süllyednek.
[ Szerkesztve ]
-
hemaka
nagyúr
Dolgoztam a Telekomnal par evet, a 6S-em meg nekem is volt, bar en kicsit kesobb vettem, nem reszkettem erte mint a munkatarsam, aki elorendelesben orankent hivta a webshopot, hogy mikor erkezik a teloja. Bezzeg az ugyfeleket nem hivta be ekkora lelkesedessel.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Frissítést akarok!
Nem jó ez a sz..
Már megbántam,hogy lecseréltem a 7-tem. Várnom kellett volna. Francba.HARLEY-DAVIDSON
-
nbukta77
addikt
válasz TheBikerider #1040 üzenetére
Mi a baj? Nekem semmi.
„ Az a penz amit nem koltesz el az olyan, mintha nem is lenne “
-
joey04
titán
válasz elekreg #1038 üzenetére
Az a gond, hogy amiket írsz, azok nem úgy vannak, ahogy te elképzeled
Na, én pont ezt érzem nálad.
Nem az adott témában, mert ez a melyik fogyaszt többet, meg mekkora méretben téma hidegen hagy.
De abban egyetértünk, hogy a 11.0.2 sem fluid.
1040: próbáld ki a 11.1 beta 2-t. Nincs tapasztalatom vele, de szerintem ott lesz fejlődés, mert az már az X "rendszere".
[ Szerkesztve ]
-
elekreg
tag
Rosszul érzed, de nem baj, senki sem érthet mindenhez, ezért szólok hozzá én is csak olyanhoz, amivel képben vagyok, nem pedig csak a netről szedegetett, kérdéses megfelelésű hozzászólásokból próbálok okos(k)odni.
frankweber: Nálunk nem csak a 8 Plus, hanem a 7 is akadozik.
Mind a kettő problémás újként beállítva is. -
joey04
titán
válasz elekreg #1043 üzenetére
nem pedig csak a netről szedegetett, kérdéses megfelelésű hozzászólásokból próbálok okos(k)odni
MitoGábor kicsit jobban képben van mint te, ezt elhiheted...
De szerencsére nem csak erre alapoztam, hanem arra, amit az APR-ben mondtak és saját serial alapján ki is próbáltunk. De te jobban értesz hozzá, az a lényeg.
-
kchris78
veterán
válasz elekreg #1043 üzenetére
Szerintem nem csak az ujkent beallitas a lenyeges az csak az egyik fele. Hanem hogy az iTunes-on legyen telepitve egy full ipsw restore file. Ne telefonos upgrade-elgetesek eredmenye legyen egy 11.0.2 vagy 11.1 rendszer... En most vegignyomkodtam a kulonfele programokat es maximum akkor ereztem egy kis recegosseget amikor regota nem inditott program indult amit sejthetoen nem RAMbol szedett elo. 10-20bol 1x. Egy kritikus pont szokott lenni a beallitasok menun vegiggorgetes de ezen sem tapasztaltam 1 lagot se. Szerintem nincs ezzel akkora gond. Persze az upgrade folyamatokat megirhatnak rendesen.
-
veterán
-
veterán
válasz kchris78 #1045 üzenetére
Én iTunes-on keresztül frissítettem,majd a visszaállítást is ott csináltam,nem is egyszer,hátha megszűnnek a hibák,de semmi. Aztán wifi-n is,nem is egyszer,de semmi.
8 nap alatt mindent kipróbáltam,amit ajánlottak.
A rendszer a rossz,nem a telefon. Az erő megvan,de nem tud normálisan ketyegni,mert még szar az iOS. (Egyelőre)
Várok és bosszankodokHARLEY-DAVIDSON
-
elekreg
tag
Nem tudom, hogy ki az a MitoGábor, a neten rákeresve hirdetési oldalakat kapok, GSM üzletet, autós oldalt és hasonlókat, így minődíteni sem tudom, mennyit is tudhat a témával kapcsolatban, de szerintem neked is így kellene tenni velem, hiszen semmit sem tudsz rólam.
Igaz, az sokat elárul rólad, hogy hiába hivatkozok be jogszabályi és gyártói szabályozásokat, te azokat mondvacsinált, esetleg helytelen bolti gyakorlattal akarod felülírni, ami ugye nincs rendben.
Az APR-ek egy részében is van még mit tenni, bár lassacskán elérjük azt, amit már régóta tenniük kellene és idővel igazodnak majd a hazai jogi szabályozásokhoz. Az újraindulós egy év jótállást sem volt egyszerű kiharcolni, illetve nem is alkalmazzák még megfelelően minden APR-ben, de rákényszerülnek majd, ha más kárán nem tanultak, akkor majd sajáton fognak.kchris78: Probléma esetén alap az iTunes Restore (akár a DFU is), de nem hatotta meg a telefonokat, pedig korábbi mentés sem lett visszaállítva és külön alkalmazás sem lett a tesztelés idejére telepítve utólag, így is van akadozás a 7 és a 8 Plus esetén is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Projektor topic
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Bluetooth hangszórók
- Autós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Büszke apukák és anyukák topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest