Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaga_30

    tag

    válasz hettaki #178 üzenetére

    A kereskedő köteles átvenni javításra a terméket garanciális időn belül, akár van szervíz a közelben, akár nincs. Megpróbálhatnak elhajtani,de ha a panaszodról nem vesznek fel jegyzőkönyvet sem (ami kötelező), szépen beírsz a vásárlók könyvébe, és annak egyik példányával felkeresed a fogyasztóvédelmet. Hidd el meglesz a hatása.
    Mondom ezt úgy, hogy én is kereskedelemben dolgozom, de több helyen is próbáltak már behúzni- akár direkt, akár tudatlanságból. Legutóbb egy 3 hónapos videókártyát vittem vissza egy kiskerbe, mert folyamatosan hibázott. Visszaküldték a nagykernek , és mondja a srác hogy visszakapom a vételár x %-át. Ja mondom az egészet. Merthogy neki a nagyker is csak egy részét fizeti vissza. Nekem mi közöm van ahhoz? Garanciális időn belül nincs avultatás, amortizáció, ha nem javítható, és nem tudja cserélni UGYANOLYAN termékre, abban az esetben pénz visszafizetés kötelező. És nem levásárlás, mert olyan a magyar jogban nincs!

Új hozzászólás Aktív témák