Új hozzászólás Aktív témák
-
westcoastog
veterán
Hihetetlen mik vannak.
Én most készülök számtech boltos lenni, ha sikerül remélem nem ilyen fac kollégáim lesznek. -
mqm
senior tag
válasz westcoastog #1 üzenetére
Ez ma mar a 2. ilyen blog a PCX-rol..
Eleg szomoru ,hogy ilyen gerinctelenek! En tuti nem vasarolok toluk tobbet semmit.Eladó Seestern 600t karóra: https://hardverapro.hu/apro/seestern_sub600t_doxa_homage/hsz_1-200.html
-
westcoastog
veterán
-
mqm
senior tag
válasz westcoastog #3 üzenetére
En azon filoztam ,hogy nem-e lehet az ,hogy lassan csodbe mennek?!
Eddig rosszat nem hallottam roluk, de ahogy a blog bejegyzesbol is kiderul mostansag eleg sok feljelentes tortent ellenuk.
Volt mar ra pelda nem 1 nem 2 ,hogy eltunt a ceg es ugrott sok-sok garancia...
Ez elegge nagy spekulalas.. de az ordog nem alszik.
Mindenesetre koszonom a blog bejegyzes irojanak, maradok egyenlore zoldleveleseknel.Eladó Seestern 600t karóra: https://hardverapro.hu/apro/seestern_sub600t_doxa_homage/hsz_1-200.html
-
atomanti19
aktív tag
Kicsit kilátástalan a helyzet, de nem hagyom annyiban. A boltot örökre elfelejtem.
Még így is kibújnak a kötelesség alól, pedig jogszabályokat szegtek. Megpróbálok majd kapcsolatba lépni a többi károsítottal, tudjátok sok kicsi sokra megySok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
Krugszvele
aktív tag
Hihetetlennek tűnik, de hasonlóképpen jártam.
Én 4 GB-is memóriát kaptam tőlük, kicsit kopott volt rajta a gyári matrica, amin a sorszám van, de nem érdekelt nagyon.
Windows telepítés után naponta átlag egyszer megfagyott a rendszer. Mivel szerencsére 2 ram volt a gépben, kivettem az újat és azonnal rendbejött minden. Próbáltam egy másik gépben, ugyanaz a hiba, vissza is küldtem.Ezután eltelt a szokásos 3 hét, majd kaptam egy másik ramot, még szutykosabb címkével, valamint visszakaptam a számlát, de nem módosították rajta a gyári számot. Mit érdekelt engem, kétszer úgyse kapok rossz memóriát.
AHA! Ez a ram is rossz.
Ezek után visszaküldtem újfent, majd eltelt a szokásos 3 hét, most szóltak, hogy kicserélték. Kértem, hogy 1500 ft-os költségen küldjék el nekem, mivel én is szolnoki vagyok, felutazni 5000 ft.
Ez két hete volt, azóta nem kaptam semmit. Múlt héten írtam nekik megint, akkor azt mondták, azért nem küldték el, mert én nem egyeztem bele hogy 1500 ft a költség. Ez a levelük alatt ott volt az általam írt levél, hogy kérem a termék futárral való küldését!
Ezen levél óta 5 nap telt el, holnap megint írok nekik, hogy mi a helyzet. Szerencsére nekem "csak" 9000 Ft értékű hardver ragadt így be, de soha többé nem vásárolok a pcx-nél és minden elérhető fórumon reklámozni fogom a csodálatos hozzáállásukat.
-
djdaniel
senior tag
válasz atomanti19 #5 üzenetére
próbáltad már felfenni a kapcsolatot az Asus magyarországi képviseletével ?
hátha ők tudnak segíteni, volt régebben egy emberke annak azért nem tudtak mert nem volt semmi papírja a kártyáról, neked viszont van szerintem egy próbát megérne. -
mickemoto
őstag
Nem volt véletlenül egy értékelésed a pcx honlapján ennél a kártyánál?
Csak azért kérdem mert nemrég nézegettem ott direkt ilyen kártyákat és úgy emlékszem volt egy hozzászólás amiben valaki a gariztatást nehezményezte.Érdekes módon most már nem nem találom sehol.Én túlnyomó többségben a pcx-től rendeltem számtek dolgokat idestova majd 10 éve, ezután nem fogok.
Jól fenéken kellene billenteni azokat a majmokat az üzletben.
Egyébként tényleg elgondolkodtató hogy mire fel ez a barátságtalan üzletpolitika. -
mqm
senior tag
válasz atomanti19 #8 üzenetére
Ird majd meg a fejlemenyeket!
Eladó Seestern 600t karóra: https://hardverapro.hu/apro/seestern_sub600t_doxa_homage/hsz_1-200.html
-
P.O.W.
tag
Szégyen, hogy ilyen cég megél ebben az országban. Sok sikert kívánok , remélem összejön a kártyacsere.
MSI MAG B550 TOMAHAWK, AMD RYZEN 5 5600X ,XFX RX 6700 XT 12GB, 4x8GB Kingston Renegade 3600Mhz DDR4, Corsair RM750 ,Noctua NH-U12S, Aerocool Aero One Eclipse RGB, AOC C32G2ZE 240Hz, Razer Deathadder Essential, Genesis Thor 300 TKL
-
Zoli0726
aktív tag
Kövezzetek meg, de én még nem találkoztam olyan pc szaküzlet eladóval(nem szervízes, tehát szakember), aki ne lett volna arrogáns és beképzelt.
Mindegyik úgy gondolta, hogy ő mindent jobban tud és még csak véletlenül sem úgy van ahogy én mondom. (mindenki hülye)
Persze végzettsége egyiknek sincs, azt hiszik mert össze tudják legózni a megrendelt alkatrészeket(13 évesen is megtudtam csinálni), már ők hc informatikusok.
Ráadásul azt sem értem, hogy miért nincs annyi eszük, hogy ha nem kedvesek a vevővel, akkor a kutya se fog ott vásárolni legközelebb, csak a saját üzletüket rontják.
Természetesen tisztelet a kivételnek, sajnos nekem még csak ilyenekhez volt szerencsém, ezért rendelek inkább mindent neten, szerencsére garanciáztatnom még sosem kellett. -
atomanti19
aktív tag
mqm Írok mindenképpen, ide a blogra!
A gond az hogy az Asus nem rendelkezik telefonos ügyfélszolgálattal a kompones termékekre, így nagyon nehezen lehet majd haladni.Illetve konkrét hiba bejelentőt nem találtam. Igy a member tagságimból írtam technikai levelet. Bármit is jelentsen ez
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
Dany007
veterán
Huh bammeg...
Épp a következő hetekben / hónapokban tervezek venni egy monitort meg egy erősebb vga-t. És mindet a PCX-nél néztem ki! =/
Márciusban is tőlük rendeltem egy csomó mindent. Garizni ugyan nem kellett semmit, de korrekt volt minden.Na de ezek után ba...ki! =/ Most akkor honnan a francból rendeljek? Kb mindegyik nagyobb webshopról vannak ilyen és hasonló bejegyzések. Szar az ipon, az e-digital, az aqua mostmár a pcx is...
De ez tényleg nagyon durva...Amúgy nekem van egy rohadt pozitív tapasztalatom garancia terén mégpedig a Computermode-nál. Olyan korrekt hozzáállást már rég láttam. No de náluk nincs ilyen cucc.
-
mqm
senior tag
Nem tudom milyen pletykak terjengenek ipon-rol, de sajat tapasztalataim alapjan korrektek. 3x volt eddig gubanc es min a 3 alkalommal gond nelkul , gyorsan megoldottak a problemat.
Mindent onnan veszek, es azert a komunikacio is sokat szamit szerintem!
De persze biztosan lesz ellen pelda is.Eladó Seestern 600t karóra: https://hardverapro.hu/apro/seestern_sub600t_doxa_homage/hsz_1-200.html
-
[Prolixus]
addikt
Na ja...hasonlóan döbbenet volt nekem is olvasni ezeket a sorokat. Egy hajóban evezünk jelenleg...én sem tudom már, hogy honnan merjek vásárolni, de komolyan. Nem igaz, hogy nincs itthon egy korrekt, megbízható bolt, normális kínálattal meg árakkal.
Értem én, hogy mindenhol emberek dolgoznak, hibázhatnak. Értem én, hogy sokszor nem is ezeken a boltokon múlik, hanem a forgalmazón, szervizen stb, tehát amikor a boltra mutogatunk, nem biztos, hogy ők a hibásak. Értem én, hogy minél nagyobb a forgalom, annál nagyobb a hibák abszolút száma, ennélfogva annál több a haragos panaszos vélemény. De akkor is...döbbenet mennyi panaszt olvasni ezekre a boltokra, és a leginkább rossz talán a kommunikáció amit lefolytatnak (a beidézett leveles esetekből indulok ki persze, nem a panaszkodó szubjektív "idézeteiből"). Hol kellene vásárolni?
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
djculture
félisten
Facebookon Linkeltem az irásodat és írtak:
PCX webáruház Kivizsgáljuk az ügyet és megoldjuk, sajnos nem jutott el a megfelelő helyre és az új garosunk sincs a helyzet magaslatán.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Vettem már én is onnan, volt, hogy komplett gépet egyik munkatársnak. Semmi gond nem volt. Pontosak, korrektek voltak. De garanciális ügyem még nem nagyon volt.
Igazából a legtöbben a netes tapasztalatok alapján próbálnak tájékozódni, mert a személyes nagyon kevés a döntéshez.
Csak ugye én is épp azon akadtam ki, hogy már szinte az összes webshopról lehet jót és rosszat is olvasni. Vegyesen. És nem mindegyik júzer error. Sőt, elég megdöbbentők is vannak amik elveszik az ember kedvét az egésztől. Az iPonról is van bőven. Itt a blogouton is van pár bejegyzés, de van külön topikja ott is van bőven panasz... Persze főleg garanciális a dolog. Amiről nem mindig az üzlet tehet ez tény. De akkoris az üzlet dolga megoldani.Én is ügyfelekkel foglalkozok napi szinten és ha épp egy melónál alvállalkozót használunk akkor azt is az én dolgom cseszegetni. A megrendelő pedig engem cseszeget és nem küldhetem el a fenébe. Nekem kell az ő nevében cseszegetni az alvállalkozót, mert végső soron tőlünk rendelték meg a munkát. Hogy mi hogy oldjuk meg az a mi dolgunk. Sőt, kifejezetten tilos az ügyfélnek említeni az alvállalkozót. És minden esetben készségesnek kell lenni, mert ő fizet. Jó persze ez árnyaltabb na, de a cikkben említett sok sok hónap után visszakapja az eredeti hibás használt kártyát majd utána se szó se beszéd... Ez felháborító. Szar ügy a garancia, de ha nem tudja megoldani a bolt akkor ne vállaljon rá garanciát.
@punk17:
PCX-szel eddig nem volt gond. Igaz nem is volt garanciális ügyintézés szerencsére. Többnyire jókat hallottam róluk, valamint a PH!-val is kooperálnak, adnak nekik tesztcuccokat meg több cikkben is ajánlja őket a PH!, ezért is gondoltam hogy akkor nem lehet gagyi...
De ha már ebben sem lehet bízni akkor ennyi erővel a legutolsó sufni webshopból is rendelhetnék...@[Prolixus]:
Egyetértek. Teljesen így gondolom én is. Mindenki hibázhat, mindenhol lehetnek bakik, mindenkinek lehet rossz napja. De ettől függetlenül a vállalt kötelességet el kell végezni. Minden megbocsájtható ha jó a vége. De hónapokon át szivatni egy vásárlót az kissé túlzás. Azt a 40k-t amúgy simán lenyelhette volna a cég.
Nálunk is van olyan, amikor elcseszünk valamit és csak úgy tudjuk megoldani ha újat csinálunk, újat rendelünk az adott dologból. Aminek a költsége természetesen a mienk. De benyeljük pont azért, hogy az ügyfél ne távozzon rossz szájízzel, mert az rosszabb nekünk mintha bukuk 40-50k-t azon a melón.
Pont ezért amibe most a PCX is futott, hogy terjed a rossz híre a neten aminek köszönhetően v.színűleg jóval több potenciális vevőt veszít, mintha benyelte volna azt a 40 ezret. Meg amúgyis, mennyibe telne nekik ott helyben kipróbálni az adott kártyát? Ha már hónapokon át vesződnek az üggyel, meddig tart berakni a kártyát ráindítani egy furmarkot azt megnézni mivan... ? ? -
teratti
senior tag
Hát földim, csúnyán jártál. Sokan azt hiszik, hülyének nézhetik az embert és lehet arra várnak, hogy majd megunja az ember.... Nekem még szerencsére nem volt konfliktusom igaz hogy is lett volna, nem volt gondom semmivel....
Szimulátoros bajnokságok - www.gtr-masters.hu
-
ytmusic
újonc
válasz atomanti19 #5 üzenetére
Engem is jól átvertek. Rendeltem tőlük egy alaplapot, de már olyan alaplapuk nem is volt, és ők maguktól úgy döntöttek hogy helyette küldenek egy másikat ami 60 Ft.-al volt drágább. Írtam nekik hogy cseréljék ki arra amit rendeltem, jött is a válasz hogy nincs olyan amit eredetileg rendeltem. Ráköltöttem +10 ezret egy sata-s vinyóra, hogy egyáltalán működésre bírjam a gépet(mert azon az alaplapon amit eredetileg rendeltem volt IDE csati, és nekem csak IDE vinyóm volt), aztán írtam nekik hogy ne jöjjön futár kicserélni, mert egyetlen olyan alaplapuk sincs ami megfelelő lenne ebben az árban, jó lesz akkor ez is, és már egyébként is ráköltöttem. Állítólag mégis küldtek ki egy futárt hogy visszavigyék az alaplapot, pedig írtam nekik hogy ne jöjjön, de nem találták meg a címem, nem létezik. Most meg elromlott az alaplap, és kb. már 2 hete írtam nekik hogy mi van, de még mindig nem jött válasz.
-
zolee5016
őstag
(Kövezzetek meg, de én még nem találkoztam olyan pc szaküzlet eladóval(nem szervízes, tehát szakember), aki ne lett volna arrogáns és beképzelt.
Én belefutottam egy ilyen emberbe....Nyugati PU mellett az Oázis Computernél,
Sabertooth P67-es lapomat 2 nappal a vásárlás után lejelentettem,hogy gáz ,mondták rendelnek,másikat ,értesítettek,adategyeztetés,csere....minden felesleges kör nélkül...
Naná ott vettem még egy csomó mindent......Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
atomanti19
aktív tag
A legdurvább az egészben hogy szánt szándékkal teszik. Innentől nekem lehet szabadkozni hogy mi hogy történt, senkit nem érdekelne. Hiába írok nekik üzeneteket, lepereg vagy egyszerűen ignorálják.
A fogyasztóvédelmisek levelére meg azt irjak hogy az ügymenetet lezartnak tekintik
Ne csak akkor legyen korrekt mikor 250e ft ot költök el nalluk, ne csak akkor jöjjön 3 percen belül a valasz,
ez nem szolgaltatas, es igen is az en tisztem elítélni őket mert sajnos a fogyasztóvédők is csak a kávét hűtik egész évben. Bárki barmit mond. Ha csendben ülnék talán tavasszal tajekoztatnanak hogy na megtortent a 2. felszolitas rendben folyik az ügy....Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
mickemoto
őstag
Nekem is volt már úgy hogy a pcx-től rendelt akármi nem volt készleten(annak ellenére hogy a honlapon szerepelt)(ezért is szerettem onnan vásárolni, mert nagy eséllyel minden van készleten és nem kell várni sokat a kiszállítással), de ilyenkor felhívtak és megbeszéltük a dolgot.
Valószínűleg ott is sűrűn cserélődnek az dolgozók (gondolom a jó fizetés és a megbecsülés miatt).
Lehet most sem ártana némi frissítés. -
teratti
senior tag
válasz atomanti19 #25 üzenetére
Ha vásárolok új valamit a Hardverker és az iPon az első mert azokat tartom a legjobbaknak azon belül is inkább az iPon-t. Használtan is nagyon fontos, hogy valamelyik nagyobb kiskerhez szóljon a garancia többek között a PCX-et is ezek közé soroltam de ezek után kiesik az tuti. Bár biztos van valaki aki rögtön lekontráz az iPon-nal kapcsolatban akit pont az a cég károsított meg....
Szimulátoros bajnokságok - www.gtr-masters.hu
-
Dany007
veterán
Az a gond - ha visszaolvasol - az iPon-ról is elég sok a negatív kritika. Főleg garanciális kérdésekben. Bár nekem nincs személyes tapasztalatom, neked van velük garanciális téren?
Mert rendeltem már tőlük csomó mindent, de szerencsére eddig gariztatni semmit nem kellett.E-digitálban volt olyan, hogy megrendeltem egy egeret karácsonyra még november elején(!!!) és februárban sem hozták meg! Pedig direkt e-mailen meglett kérdezve, hogy karácsonyig ideér-e? Hát nem ért ide. Utána folyamatosan lett telefonálva meg egyeztetve és végig csak a hitegetés ment... hogy jövőhéten megjön stb.. Majd bő 3 hónap után szépen lemondtam a p...ba. Majd megrendeltem a Computermode-tól (asszem) és 2 napra rá meg is jött a cucc.
Szóval nem gond ha nincs, de akkor legalább mondják meg. Mert ez így nem más, mint szopatás, mivel amíg hitegetnek nem fogom megrendelni máshol... -
ytmusic
újonc
Az iponról még nem rendeltem, eddig mindig a pcx-től vásároltam és nem is voltak gondok, mert nekem sem kellett garanciázni, de most ezzel jól megszívattak. De a végén ők fognak rosszul járni, mert én is megyek rendőrségre és ahova kell, mert nem hagyom magam. De már interneten nem fogok semmit rendelni, inkább megveszem boltban kicsit drágábban. Ott nem bújnak el a garancia alól. És ha egy pc-s boltban rendszeresen vásárolsz, egy idő után engednek az árból stb., szóval ez sokkal biztosabb így. A vásárlást szeretik, de a garanciázást nem.
Én <********@gmail.com>
15:12 (22 órája)
címzett: pcx
Hello! Egy számítógép konfigurációt szeretnék önöknél vásárolni, tudnának ebben segíteni? Nem értek hozzá hogy ilyen alkatrészeket kellene választanom.
PCX Ügyfélszolgálat18:38 (18 órája)
címzett: saját magam
Kedves Érdeklődő!Amennyiben kicsit bővebben kifejti igényeit, abban az esetben talán tudunk előbbre lépni.
Üdvözlettel:
Hegedűs László
PCX Ügyfélszolgálat
www.pcx.hu
Tel.: 061/787-76-672013.11.19. 15:12 keltezéssel, ytmusic írta:
[ Szerkesztve ]
-
teratti
senior tag
Nincs semmi tapasztalatom szerencsére nem csak az iPon-tól, sehol nem volt még garanciás ügyem. Így csak reménykedni tudok, hogy nem futok bele semmibe. Én biztos nem vettem volna át az egeret....megjegyzés rovatba mindig beleírom ha óhajom-sóhajom van ettől ha eltérnek köszönöm nem tartok igényt a kérdéses árúra.
Szimulátoros bajnokságok - www.gtr-masters.hu
-
djculture
félisten
válasz atomanti19 #19 üzenetére
Úgynéz ki csak megoldódik a dolog:
PCX webáruház Többször cseréltük a kártyát, pontosabban az Asus importőr cserélte felénk. Tekintve, hogy elhúzódott az ügymenet, így visszafizetjük a kártya árát.
-
atomanti19
aktív tag
válasz Krugszvele #34 üzenetére
A "hit" ereje
djculture Igen felkerestek! Köszi a közbenjárást
[ Szerkesztve ]
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
teratti
senior tag
válasz atomanti19 #35 üzenetére
Szerintem olvasták, hogy jól bánsz szúró-vágó fegyverekkel és egy kicsit "megenyhültek". Lényeg, hogy oldódjon meg a dolog....
Szimulátoros bajnokságok - www.gtr-masters.hu
-
djculture
félisten
válasz atomanti19 #35 üzenetére
Nincs mit én már régi vásárló vagyok ott és sose volt velük bajom, Igazság szerint hozzá nem értő tapasztalatlan kolléga került a gépezetbe azt írták, így nem kell leírni őket csak kellett némi idő míg rájöttek.
[ Szerkesztve ]
-
atomanti19
aktív tag
válasz djculture #38 üzenetére
Én is így értesültem Soha nem volt semmivel problémám velük, de ez kiverte a biztosítékot. Nem is a helyzet, inkább az ex kolléga bánásmódja,hozzá(nem) állása. Bőven 6 számjegyű az összeg amit elköltöttem náluk, nem vagyok PCX párti hogy csak náluk vásárolnék de a vásárlás színvonalával nem volt gondom, a garancia a bibis.
[ Szerkesztve ]
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
djculture
félisten
válasz Krugszvele #34 üzenetére
A megfelelő ember intézkedett az ügyekben gondolom
-
ytmusic
újonc
válasz atomanti19 #43 üzenetére
Csak azért mert biztosan jobban tudja hogy mit lehet tenni. És el fogok menni ha ma nem jön, vártam már eleget... És amit kiírtak a facebookra nem túl hihető szöveg, és volt egy hozzászólás amit töröltek. De még jöhet a futár, és hogy nálad már voltak az már egy kicsit megnyugtató, mert eddig le se sz@rtak. És örülök neki. A pénzt már visszautalták?
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Szerintem azert ez becsulendo na!
Foleg ha tenyleg lesz valtozas.
Tegnap en is kaptam toluk egy csomagot, minden korrekt volt szokas szerint.
Jo araik vannak... kar lenne ertuk.Legalabb elismertek a hibat. Sajnos ma mar ez is ritka.
Meg van 1-2honap egy nagyobb osszegu vasarlasomig, meglatjuk mi lesz akkor a helyzet. -
[Prolixus]
addikt
Ja, ez szerintem is nagyon pozitív. Persze semmi garancia nincs rá, hogy be is tartják amit ígérnek, de a legtöbb bolt idáig sem megy el, csak a szervizre, a vásárlóra, a futárra stb. mutogat, meg kifogásokat keres. Szóval a sok fekete pont után egy nagy piros is jár a PCX-nek.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
ytmusic
újonc
Még mindig nem jött a futár, de már szerintem nem is fog, jellemző.
[ Szerkesztve ]
-
ytmusic
újonc
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest