Új hozzászólás Aktív témák
-
Fame
csendes tag
Sziasztok!
Sajat elmeny,sohatobbet pcx!
Tegnap vetttem at toluk postapontos csomagomat.
Nagyon alaposan bebagyulalt cumo vagy 3 percig tekertem a foliat rola.Mondtam magamban :ezek tudnak csomagolni,nem sajnálták a foliat
Superflower tap kinyit,minden oke. Johet cpu cooler.
Enermaxek egyik szep gyermeke, 12k magyar forintocskaert,gondolna az ember nagyon szar nem lehet!
Doboza viseltes,mint amit a kutya szajaboll rangattak ki, hatalmas "pecset" a fedele belso oldalan,erdekes mod pont akkora,mint amikor a hutot rarakom allitva.
Atnyalazva a doboz tartalmat,hianyzik egy kabel,neveztesen amiert korulbelul ezt a hutot valsztottam a fan rpm reduction adapter.
Oke kezd a vernyomasom emelkedni.
Atnezve a hutot, hutopaszta maradekok vegig az egesz feluleten ,a hocsoveknel. A polirozott felulet egy mero karc(dobok screeneket).
No ez volt az a pont ,ahol elgurult a gyogyszerem.
Elso korben panaszlevel elkuldve, ramutatva mely jogszabalyoknak nem felelt meg az eladaskor az oldal
(baratosnom termekmanager, ebbol el,irja a kis buzi kisbetusoket biztositasokhoz) .Ez a ma reggeli allapot ,majd meg jon update.
Nyilvan visszarus ,hasznalt cumot probaltak teljesen aron elsozni.
Lehet olvassak ,nem fog menni ,azonnaii vasarlastol elallas megtortent a panaszlevelben.
Szamukra korulbelul egyetlen ut maradt,hogy visszautaljak a penzemet es elviszik a szarjukat ahova akarjak
Ha nem, nyilvan a nav-t erdekelni fogja a szekhelyuk,meg egyeb nyalanksagok. A fogyasztovedelemt az also hangon korulbelul 10-15 jogszabalyellenes altaluk alkalmazott gyakorlat
Konkluzio: SOHA tobbet PCX!
-
Spancho
senior tag
De jó olvasni ezeket a dolgokat.
Ma viszek vissza egy vga-t amit itt Giannitól vásároltam , és elvileg a PCX-hez szól a gari...
Jó lesz ha 1 hónapig ülnek majd rajta ,és megállapítják ,hogy semmi baja -.-
Gyakorikérdéseken is jókat irnak a gariztatásról. -
dodopek
addikt
Tudja valaki mit jelent PCX-éknél a 12+24 hó gari?
-
#31600896
törölt tag
Ha előre utal az ember kicsit "ráérősebbek" a szállítás lebonyolításával. Utánvéttel napokkal hamarabb megkaptam a dolgokat.
-
donjohnson
addikt
örülök, hogy végül pozitívan zárult a sztori. egyik ismerősöm sokat vásárol a pcx-ben, már majdnem figyelmeztettem, hogy inkább ne tegye.
-
Victoryus94
őstag
Sziasztok!
Tudnátok tanácsot adni?
Asrock 970Pro-m van, de elromlott.
Május 13-án vitte el az egyik futár (24 órás kézbesítési idővel), háztól-házig garival.
Május 19-én kaptam egy levelet, hogy az alaplapot a gyártóhoz szállították javításra.
Érdeklődtem, hogy végülis mikorra kapom meg az új/javított lapot, mivel érettségire kellene tanulnom, és alaplap nélkül nem használható a gép sem. Erre válaszoltak, hogy ők igyekeznek, de a gyártó végzi a javítást, ők abba nem tudnak beleszólni.
Kérdésem az lenne, mit tudnék tenni? Az Asrockot nem érem el (weboldalon nincs ilyen info), a PCX csak annyit tud mondani, hogy az Asrocknál a lap. Mennyi idő után reklamálhatok, vagy van bármi jogszabály, hogy "márpedig én most kérek egy alaplapot", vagy valami?
Esetleg van valakinek egy asrockos e-mail címe?
Egyáltalán hol a fenébe van az Asrock szervize? -
otps
aktív tag
Azt valaki elmesélhetné, hogy csinálták, hogy amikor SSD-t vettem, direkt körülnéztem pár EU-s országban (virtuálisan: Anglia, Németország, Szlovákia), ahol ugye az ÁFA mind kevesebb, mint 27% és mégis a PCX-nél volt a legolcsóbb ugyanaz az SSD?
-
XtremLor
őstag
A antisztatikus zacskos vga-nal nekem szakadt volna a cerna
-
[Prolixus]
addikt
Jön a Gestapo és elhurcolja?
-
tajcsi
őstag
Elég bátor vagy, hogy ilyen kijelentéseket teszel..megértem a felháborodásod, de ezért elég csúnyán póruljárhatsz...
-
Eddig hűséges vásárló voltam a PCX-nél, de most elszakadt a cérna. 3 napja próbálom átvenni a rendelésemet a Népfürdő utcai ügyfélszolgálatukon, sikertelenül. Hogy miért? Nem lehet bejutni az üzletbe, mert akkora a sor. Megértem én, 17 óra után vannak a legtöbben, mert akkor ér ki mindenki a munkából, de ez számomra akkor is elfogadhatatlan. Nem fogok ezért több 10 percet fagyoskodni kint a járdán. A vicc az egészben az, hogy szerintem már megrendelni sem tudom sehol máshol a termékeket karácsony előtti átvétellel. Bepróbálom még az iPont, ők legalább tuti beszerzik a termékeket a következő munkanapra, és 20 óráig is nyitva vannak.
edit: nem válasz akart lenni, félrenyomtam...
-
Graphics
Jómunkásember
Én most próbálok majd egy téves? rendelést kijavítani.
Megmernék esküdni, hogy 1600-os modulokat raktam a kosárba... De most néztem meg 1333-asok...
Kis probléma, de ha az a hozzászólás eltűnt az oldalról, az én kosaramba is beletúrhatnak...
-
ytmusic
csendes tag
Sziasztok!
Már majdnem 2 hete elvitték az alaplapot, és még nincs róla semmi hír, kíváncsi vagyok mi fog kisülni ebből. Látom közben megkerült a VGA ára, ennek örülök. -
lugosi111
csendes tag
Még vagy 10 éve jártam hasonlóan. Egy ....-Chip KFT. nevű társasággal . Gari-idő lejárta előtt 1-2 hónappal észrevettem, hogy az ATI RADEON 9600 256 MB kártyám TV-kimenete nem működik. Elvittem hát a boltba (150 méter), ahol be is vették, hogy elküldik szervizbe. Kérdeztem mennyi időre számítsak, azt mondták 1-2 hét, de majd értesítenek.
Eltelt a két hét - semmi. Bementem érdeklődni, mondták még semmi hír. Vártam tovább, úgy hetente bementem, de mindig ugyanazt a választ kaptam: még semmi.
40!!! nap után azt kértem, hogy amíg nem dől el mi lesz kérem vissza az eredeti kártyát, hiszen az, leszámítva a TV-kimenetet működött. Annyit megtudtam, hogy ők is megállapították a kártya működésképtelenségét, csak még várják a cseredarabot a gyártótól...
A rossz kártyát másnap visszaadták a garancialevél fejében!!! A papírt látványosan darabokra tépve a kukába dobta...(Addigra 4 másolatom volt...)
Biztosítottak, hogy amint megérkezik az új kártyám értesítenek.
Eltelt még 60 nap! Bementem, de újra csak kifogásokat kaptam.
Felhívtam a fogyasztóvédelmet, de ott csak azt tanácsolták, indítsak polgári pert a cég ellen! A törvény ugyanis csak arra kötelezte a forgalmazót, hogy "törekedjen a 15 napon belüli ügyintézésre". Ők persze törekedtek... (Azóta a fogyasztóvédelmi törvényt módosították, a Hivatalt hatósági rangra emelték. )
Taktikát váltottam. Nem mentem egyedül, vittem a lemásolt garancialevelet és olyan balhét csaptunk hogy ihaj! Kiabáltunk, fenyegetőztünk perrel, sajtóval, ők visszafenyegettek, hogy hitelrontásért perelnének, mondtuk "ha per, úgymond, hadd legyen per!" asztalt csapkodtunk, főnököt követeltünk, aki hogy-hogy nem volt elérhető. Annyit nagy nehezen elnyögtek, hogy a csere a nagykernél akadt el, mert az üzlet nem fizetett ki egy korábbi szállítmányt, és addig míg a számlát nem rendezik, nem küldenek semmit.
Na elvoltunk így vagy egy órát, újabb ígéret - holnap a Főnök felhív.
Fel is hívott, felajánlott kegyesen egy cserekártyát saját költségére...
100 nap, pont mint Napoleon Csak én győztem Waterloonál... -
lugosi111
csendes tag
Az a szomorú, hogy kicsiny országunkban nem találsz már olyan üzletet, ahol ne fürdött volna be valaki a garancia kapcsán.
A rendszerváltáskor emlegették mennyivel jobb lesz minden a kapitalizmusban, mert az ilyen kereskedő nem él meg, belebukik, ha így viszonyul a vevőhöz.
A bökkenő, hogy ha mindegyik így viszonyul, nem lesz hova menni. Illetve ha valaki átpártol egy másik üzlethez sebaj, majd a másiktól idejön, aki ott járt pórul... -
djculture
félisten
Nemsokára nemn lesz más csak igp-s a boltokban, intelbe is bennevan évek óta az asztali procikban is meg minden új amd-ben is... Gariztatás meg csak itthon kínszenvedés jobb helyeken már itthon is egyböl kapsz másikat ha a plusz azonnali cseregarancia árát vásárláskor kifizeted...
Persze úgy nem lehet elmondani hogy a legolcsóbban vetted de nincs is vele gond, bedöglik beviszed szervizes kolléga megnézi kapsz helyette másikat. -
Dany007
veterán
ott az fx szeria, a 8 magosok... de vam tobb is. Plusz vannak regebbi i5-ok is amikben nincs igp. Intelnel is csak az iponon van legalabb 4-5 fele a nem tularazott kategoriaban....
Kar ezen vitazni mert mindenkepp szopas ha 3+ hetet kell varni egy gariztatott cuccra.
Lehet az egy vinyo is ssd stb... -
Dany007
veterán
Ja hát ez a PC piacon nem épp egy szerencsés dolog. 1 év alatt pont a felére mehetne le az árak akár...
No, de itt igazából annyi fontos számomra, hogyha megveszem és beszarik egy héten belül akkor nem kell a 3 hetes szervizkörutat kivárni.
Mert azért az orbitális szopás. Itt is meg máshol is hallani, hogy akinek VGA problémája van, visszaküldi aztán min. 3 hétig nincs gépe ugyebár. -
Dany007
veterán
válasz
mickemoto #71 üzenetére
Én is megkaptam. Azért ez a cseregarancia dolog nem rossz! Már régóta várok egy ilyenre.
Ha úgy van ahogy leírják akkor az igen hasznos tud lenni. Ha valamelyik termékkel bármi gond van, akkor visszaküldöd a p...ba ők meg küldenek egy másikat azt kész. Azért ez így nem rossz. -
mickemoto
őstag
Nem tudom nálad hogy van, de nálam alapból ár szerint növekvő rendezésben van minden a pcx oldalon.
Most küldtek kör-emailt amiben írják hogy szerencsétlenkednek mostanság meg hogy új lehetőséget vezetnek be cseregarancia néven ami az alap vételár 4%-a és független a garanciafutártól valamint egy évig érvényes és minden termékre külön vonatkozik.
Nem tudom, talán most egy ideig tényleg nem érdemes tőlük rendelni.Rosszkor jött ez nekik így az ünnepek előtt.
-
pityeszka
őstag
válasz
[Prolixus] #67 üzenetére
Megtörtént mert SoS-be kell valami. Sajnálom, hogy ez van jelenleg. Több éve rendelek tőlük és ilyen még nem volt soha.
-
Freiherr
őstag
De mi lett ezekkel?Régebben többször rendeltem tőlük,de nemrég egy hétfői rendelést leghamarabb szombatra(!) ígérték.
Természetesen mondtam is le a picsuba,pedig raktáron lévő cucc volt,és nem egy párezer ft-os vacakról beszélünk.
-
[Prolixus]
addikt
válasz
pityeszka #66 üzenetére
Ha rendelésre sem válaszolnak, akkor valszeg azért van, mert nagy most a kavarodás náluk. Csak magukkal basznak ki, ha nem foglalkoznak már azzal sem, ami nekik pénzt hoz.
Szóval egy-két hátig nem érdemes rendelni tőlük úgy tűnik...jobban jársz ha visszamondod a rendelést szerintem is.
-
pityeszka
őstag
Nálam most telt be a pohár. Csütörtök óta nem hajlandóak válaszolni egy rendelésre. Régebben volt ű, hogy 2. nap itt volt a termék. Egész délelőtt hívom őket foglalt, amikor meg nem akkor nem veszik fel...Tehetnek egy szívességet. Megy mail, hogy nem kell a cucc.
-
Dany007
veterán
Ja én azt hittem mai napról volt szó. Sorry.
Áh e-mailt nem írok. Annyira nem fontos, csak jó lenne. Mostanpában azt csinálom, hogy az iponon kinézem amit akarok és a PCX-en megrendelem.
Így ott már nem kell keresni.
@atomanti19:
Jólvan, azt hittem mainapról volt szó. Sorry neked is. Mondjuk ilyen esetekben én írnék egy e-mailt az adatokkal, csatolva a korábbi e-mailezést és megemlíteni hogy ekkor és ekkor leadtad a futárnak, összefoglalni a storyt pár mondatban stb...
Tehát úgymondván próbálsz csak hivatalos lenni és egy alap tájékoztatást adni, miközben azért ez rejtve arra való utalás, hogy foglalkozzanak vele és valamit reagáljanak rá. Mégsem vagy bunkó és mégsem írod direktbe a dolgokat. De mégis jelzed hogy mi történt és ott lesz a "szálka a szemükben" hogy akkor várják az adott kártyát.... Majd mikor meghozza a futár, akkor tudat alatt is eszükbe fog jutni hogy hoppá te pont erről a kártyáról írtál nekik... -
atomanti19
aktív tag
Nem túlzok, a futárral beszéltem.Nem irkálnék csak úgy a levegőbe. Délelőtt 10 kor átvette, aznap este vagy a munkanap végén letette a központban, másnap vitte a csomagokat tovább az illetékes futár. Ezt vele beszéltem meg. Kiakadva nem vagyok ez nem tudom miből jött le, ha még is mérgesnek tűnök elnézést, nem áll szándékomban bárkit megsérteni
10 felé nyit a PCX legjobb tudomásom szerint valamivel előtte már rendezik a futárokkal a dolgokat.Arról sincs információm hogy az elküldött adataimmal rendelkeznek e, megvan e az email.(számlainfók stb az utalás miatt) Meg kellett hogy kapják, eddig is így ment másnap nyitásra ott volt minden amit küldtem.(ugyanígy visszafelé, 100km Pestről Szolnok; szinte mindig személykocsival jön a futár) És igen, ahogy írtam én is, tuti hogy elfoglaltak. Várni kell nincs mese.
-
ytmusic
csendes tag
válasz
djculture #60 üzenetére
Azt kellett volna nekem küldeniük, de 960GM-VGS3 FX alaplapot küldtek. Szerintem nem rossz alaplap, és a kettő között kb. 0 különbség van, arra lehet IDE-s dolgokat rákötni, de a "V" alaplapra nem lehet.
Dany007: Én úgy tudom már tegnap elvitték a kártyát tőle, és ma már tényleg adhattak volna valami reagálást, esetleg pénzt.
Az ár szerinti rendezés szerintem is jó lenne, de most egyáltalán nem ezzel vannak elfoglalva
, és talán emailban jobb lenne megírni ezt nekik, mert úgy szerintem adnak is rá választ, hogy lesz-e ilyen a közeljövőben.
-
Dany007
veterán
válasz
atomanti19 #58 üzenetére
Azért ne ess túlzásba.
Azért mert ma 10-kor elvitték a kártyát még egyáltalán nem biztos, hogy délelőtt meg is kapta a cég. Gondolom az a futár se csak miattad ment ki... gondolom van még pár másik címe is... Majd a nap végén megy vissza a központba, illetve lehet hogy másnap meg ki kézbesíteni.
Másrészt meg azért, mert egyből nem hívnak még nem kell kiakadni...
Azért más melójuk is van.
1-2 napot ilyenkor reális várni.
Szóval na, okés a cikkben leírt és hasonló esetek tényleg durvák. De az, hogy 10 kor elvitte a futár a kártyát, majd még délután se írtak vissza... Na az azért szvsz még nem tragédia. Péntek van a hétvége hétvége mindenkinek... Pech hogy így jött ki, de majd jövőhéten úgyis felgyorsulnak. Szerintem. 1-2 (munka)napos válaszidő bőven a normális kategóriába esik.
Más.
Ha tényleg olvassák a PCX-esek az oldalt, akkor azt szeretném kérni, hogy a webshop legyen Ipon-hoz hasonló kereshetőségű. Ez az egy gondom van a webshopban hogy nem nagyon lehet szűrni a menüpontoknál. Okés, gyártót kitudok választani, de arra van szükség legkevésbé. iPon-ban viszont elég részletes szűrést lehet beállítani szinte minden kategóriában.
-
ytmusic
csendes tag
válasz
atomanti19 #58 üzenetére
Igen Asrock 960GM-GS3 FX lap volt, és egy V (VGS3 FX)betű különbség volt köztük. Szóval a "V" betűset küldték nekem saját választásuk alapján. Igaz nem az a nagyon drága cucc, nemrég vettem, és nem azért hogy itt meghaljon nekem, és még ki sem cserélik. Képes voltam volna érte a végsőkig is elmenni.
Egyébként elnézést hogy alig válaszolok, csak még alig tudok eligazodni az oldalon, de lassan belejövök. Próbálj meg e-mailt írni nekik, de már úgyis jövőhét lesz belőle.
Ha hétfőn sem válaszolnak, akkor megint lesz@rnak.
-
atomanti19
aktív tag
válasz
djculture #57 üzenetére
Azt nemtudom, YTmusic milyen lapot vettél már nem emlékszem.
Hozzám tegnap jött 10 órára a futár. Elvitte a VGA-t. Azt ma délelőtt biztos megkapták.Erről természetesen nem értesítettek de a pénzt sem utalták.Jön a hétvége nem is tudják majd átutalni....
Hívnám szerencsétleneket, de képzelhetitek mi megy most náluk.Kb 17:00 óta percenként hívom őket. Mindig foglaltat jelez.Kizártnak tartom hogy ennyi idő alatt nem tudok egyszer sem vonalba jutni, ez is kibaszottul érdekelne hogy lehet!!! De ez eddig is így volt.
-
djculture
félisten
válasz
atomanti19 #52 üzenetére
Asrock lap?
Krugszvele: írj nekik kérd vissza az árát.
-
Krugszvele
senior tag
válasz
Krugszvele #53 üzenetére
A memória sorozatszámából gyanús volt, hogy ugyanazt küldték vissza, de most már biztos: a gép ugyanúgy újraindulgat véletlen időközönként.
Már kétszer volt garis cserén a ram, az árát ráköltöttem.Nem örülök
-
Krugszvele
senior tag
Nekem megérkezett a futár az ígért időpontban, úgy tűnik a memória is működik... legalább a youtube nem szaggat be, ha új tartalmat töltök be egy másik böngészőfülre, akinek ez a baja 4 gb rammal, próbálja meg 8-cal
(win7 en/64 CeleronG550 msi h61m-p20 (g3)) -
atomanti19
aktív tag
válasz
[Prolixus] #47 üzenetére
Én továbbra is azt gondolom hogy mint bolt megfelelően üzemel, versenyképes árak gyors szállítás.
De nem folyamatos a kommunikáció, valószínű a nagy forgalom miatt több ember is végzi ugyanazokat a feladatokat felváltva, együtt vagy egymás után. Így lehetséges az ilyen mértékű információvesztés.De amikor szemtől szembe félrevezetik az embert, na az ami nem helyénvaló. Tudom hogy az csak az a kolléga volt akinek ugye fel is mondtak de akkor is az ő felelősségük. Megjegyzem hogy a szervizes vagy nem tudom ki ugyan akkora szemét volt velem...Már jóba vagyok a futárral is, az új kolléga(aki felkeresett) is meglepő módon szimpatikus, továbbra is gyorsak és minden akkorra érkezik amikorra kell. De ezt nem szabad hagyni hogy így elharapóddzon a kapcsolat az ügyfelekkel!
djculture: Ez a helyzet vele.
-
ytmusic
csendes tag
-
ytmusic
csendes tag
Még mindig nem jött a futár, de már szerintem nem is fog, jellemző.
-
[Prolixus]
addikt
Ja, ez szerintem is nagyon pozitív. Persze semmi garancia nincs rá, hogy be is tartják amit ígérnek, de a legtöbb bolt idáig sem megy el, csak a szervizre, a vásárlóra, a futárra stb. mutogat, meg kifogásokat keres. Szóval a sok fekete pont után egy nagy piros is jár a PCX-nek.
-
Dany007
veterán
Szerintem azert ez becsulendo na!
Foleg ha tenyleg lesz valtozas.
Tegnap en is kaptam toluk egy csomagot, minden korrekt volt szokas szerint.
Jo araik vannak... kar lenne ertuk.Legalabb elismertek a hibat. Sajnos ma mar ez is ritka.
Meg van 1-2honap egy nagyobb osszegu vasarlasomig, meglatjuk mi lesz akkor a helyzet. -
ytmusic
csendes tag
válasz
atomanti19 #43 üzenetére
Csak azért mert biztosan jobban tudja hogy mit lehet tenni.
És el fogok menni ha ma nem jön, vártam már eleget...
És amit kiírtak a facebookra nem túl hihető szöveg, és volt egy hozzászólás amit töröltek.
De még jöhet a futár, és hogy nálad már voltak az már egy kicsit megnyugtató, mert eddig le se sz@rtak. És örülök neki. A pénzt már visszautalták?
-
djculture
félisten
válasz
Krugszvele #34 üzenetére
A megfelelő ember intézkedett az ügyekben gondolom
-
atomanti19
aktív tag
válasz
djculture #38 üzenetére
Én is így értesültem
Soha nem volt semmivel problémám velük, de ez kiverte a biztosítékot. Nem is a helyzet, inkább az ex kolléga bánásmódja,hozzá(nem) állása. Bőven 6 számjegyű az összeg amit elköltöttem náluk, nem vagyok PCX párti hogy csak náluk vásárolnék de a vásárlás színvonalával nem volt gondom, a garancia a bibis.
-
djculture
félisten
válasz
atomanti19 #35 üzenetére
Nincs mit én már régi vásárló vagyok ott és sose volt velük bajom, Igazság szerint hozzá nem értő tapasztalatlan kolléga került a gépezetbe azt írták, így nem kell leírni őket csak kellett némi idő míg rájöttek.
-
teratti
senior tag
válasz
atomanti19 #35 üzenetére
Szerintem olvasták, hogy jól bánsz szúró-vágó fegyverekkel és egy kicsit "megenyhültek".
Lényeg, hogy oldódjon meg a dolog....
-
atomanti19
aktív tag
válasz
Krugszvele #34 üzenetére
A "hit" ereje
djculture Igen felkerestek! Köszi a közbenjárást
-
djculture
félisten
válasz
atomanti19 #19 üzenetére
Úgynéz ki csak megoldódik a dolog:
PCX webáruház Többször cseréltük a kártyát, pontosabban az Asus importőr cserélte felénk. Tekintve, hogy elhúzódott az ügymenet, így visszafizetjük a kártya árát.
-
teratti
senior tag
Nincs semmi tapasztalatom szerencsére nem csak az iPon-tól, sehol nem volt még garanciás ügyem. Így csak reménykedni tudok, hogy nem futok bele semmibe. Én biztos nem vettem volna át az egeret....megjegyzés rovatba mindig beleírom ha óhajom-sóhajom van ettől ha eltérnek köszönöm nem tartok igényt a kérdéses árúra.
-
ytmusic
csendes tag
Az iponról még nem rendeltem, eddig mindig a pcx-től vásároltam és nem is voltak gondok, mert nekem sem kellett garanciázni, de most ezzel jól megszívattak.
De a végén ők fognak rosszul járni, mert én is megyek rendőrségre és ahova kell, mert nem hagyom magam.
De már interneten nem fogok semmit rendelni, inkább megveszem boltban kicsit drágábban. Ott nem bújnak el a garancia alól. És ha egy pc-s boltban rendszeresen vásárolsz, egy idő után engednek az árból stb., szóval ez sokkal biztosabb így. A vásárlást szeretik, de a garanciázást nem.
Én <********@gmail.com>
15:12 (22 órája)
címzett: pcx
Hello! Egy számítógép konfigurációt szeretnék önöknél vásárolni, tudnának ebben segíteni? Nem értek hozzá hogy ilyen alkatrészeket kellene választanom.
PCX Ügyfélszolgálat18:38 (18 órája)
címzett: saját magam
Kedves Érdeklődő!Amennyiben kicsit bővebben kifejti igényeit, abban az esetben talán tudunk előbbre lépni.
Üdvözlettel:
Hegedűs László
PCX Ügyfélszolgálat
www.pcx.hu
Tel.: 061/787-76-672013.11.19. 15:12 keltezéssel, ytmusic írta:
-
Dany007
veterán
Az a gond - ha visszaolvasol - az iPon-ról is elég sok a negatív kritika. Főleg garanciális kérdésekben. Bár nekem nincs személyes tapasztalatom, neked van velük garanciális téren?
Mert rendeltem már tőlük csomó mindent, de szerencsére eddig gariztatni semmit nem kellett.E-digitálban volt olyan, hogy megrendeltem egy egeret karácsonyra még november elején(!!!) és februárban sem hozták meg! Pedig direkt e-mailen meglett kérdezve, hogy karácsonyig ideér-e? Hát nem ért ide. Utána folyamatosan lett telefonálva meg egyeztetve és végig csak a hitegetés ment... hogy jövőhéten megjön stb.. Majd bő 3 hónap után szépen lemondtam a p...ba. Majd megrendeltem a Computermode-tól (asszem) és 2 napra rá meg is jött a cucc.
Szóval nem gond ha nincs, de akkor legalább mondják meg. Mert ez így nem más, mint szopatás, mivel amíg hitegetnek nem fogom megrendelni máshol... -
teratti
senior tag
válasz
atomanti19 #25 üzenetére
Ha vásárolok új valamit a Hardverker és az iPon az első mert azokat tartom a legjobbaknak azon belül is inkább az iPon-t. Használtan is nagyon fontos, hogy valamelyik nagyobb kiskerhez szóljon a garancia többek között a PCX-et is ezek közé soroltam de ezek után kiesik az tuti. Bár biztos van valaki aki rögtön lekontráz az iPon-nal kapcsolatban akit pont az a cég károsított meg....
-
mickemoto
őstag
Nekem is volt már úgy hogy a pcx-től rendelt akármi nem volt készleten(annak ellenére hogy a honlapon szerepelt)(ezért is szerettem onnan vásárolni, mert nagy eséllyel minden van készleten és nem kell várni sokat a kiszállítással), de ilyenkor felhívtak és megbeszéltük a dolgot.
Valószínűleg ott is sűrűn cserélődnek az dolgozók (gondolom a jó fizetés és a megbecsülés miatt).
Lehet most sem ártana némi frissítés. -
atomanti19
aktív tag
A legdurvább az egészben hogy szánt szándékkal teszik. Innentől nekem lehet szabadkozni hogy mi hogy történt, senkit nem érdekelne. Hiába írok nekik üzeneteket, lepereg vagy egyszerűen ignorálják.
A fogyasztóvédelmisek levelére meg azt irjak hogy az ügymenetet lezartnak tekintik
Ne csak akkor legyen korrekt mikor 250e ft ot költök el nalluk, ne csak akkor jöjjön 3 percen belül a valasz,
ez nem szolgaltatas, es igen is az en tisztem elítélni őket mert sajnos a fogyasztóvédők is csak a kávét hűtik egész évben. Bárki barmit mond. Ha csendben ülnék talán tavasszal tajekoztatnanak hogy na megtortent a 2. felszolitas rendben folyik az ügy.... -
zolee5016
őstag
(Kövezzetek meg, de én még nem találkoztam olyan pc szaküzlet eladóval(nem szervízes, tehát szakember), aki ne lett volna arrogáns és beképzelt.
Én belefutottam egy ilyen emberbe....Nyugati PU mellett az Oázis Computernél,
Sabertooth P67-es lapomat 2 nappal a vásárlás után lejelentettem,hogy gáz ,mondták rendelnek,másikat ,értesítettek,adategyeztetés,csere....minden felesleges kör nélkül...
Naná ott vettem még egy csomó mindent...... -
ytmusic
csendes tag
válasz
atomanti19 #5 üzenetére
Engem is jól átvertek. Rendeltem tőlük egy alaplapot, de már olyan alaplapuk nem is volt, és ők maguktól úgy döntöttek hogy helyette küldenek egy másikat ami 60 Ft.-al volt drágább.
Írtam nekik hogy cseréljék ki arra amit rendeltem, jött is a válasz hogy nincs olyan amit eredetileg rendeltem. Ráköltöttem +10 ezret egy sata-s vinyóra, hogy egyáltalán működésre bírjam a gépet(mert azon az alaplapon amit eredetileg rendeltem volt IDE csati, és nekem csak IDE vinyóm volt), aztán írtam nekik hogy ne jöjjön futár kicserélni, mert egyetlen olyan alaplapuk sincs ami megfelelő lenne ebben az árban, jó lesz akkor ez is, és már egyébként is ráköltöttem. Állítólag mégis küldtek ki egy futárt hogy visszavigyék az alaplapot, pedig írtam nekik hogy ne jöjjön, de nem találták meg a címem, nem létezik.
Most meg elromlott az alaplap, és kb. már 2 hete írtam nekik hogy mi van, de még mindig nem jött válasz.
-
teratti
senior tag
Hát földim, csúnyán jártál. Sokan azt hiszik, hülyének nézhetik az embert és lehet arra várnak, hogy majd megunja az ember.... Nekem még szerencsére nem volt konfliktusom igaz hogy is lett volna, nem volt gondom semmivel....
-
Dany007
veterán
Vettem már én is onnan, volt, hogy komplett gépet egyik munkatársnak. Semmi gond nem volt. Pontosak, korrektek voltak. De garanciális ügyem még nem nagyon volt.
Igazából a legtöbben a netes tapasztalatok alapján próbálnak tájékozódni, mert a személyes nagyon kevés a döntéshez.
Csak ugye én is épp azon akadtam ki, hogy már szinte az összes webshopról lehet jót és rosszat is olvasni. Vegyesen. És nem mindegyik júzer error. Sőt, elég megdöbbentők is vannak amik elveszik az ember kedvét az egésztől. Az iPonról is van bőven. Itt a blogouton is van pár bejegyzés, de van külön topikja ott is van bőven panasz... Persze főleg garanciális a dolog. Amiről nem mindig az üzlet tehet ez tény. De akkoris az üzlet dolga megoldani.Én is ügyfelekkel foglalkozok napi szinten és ha épp egy melónál alvállalkozót használunk akkor azt is az én dolgom cseszegetni. A megrendelő pedig engem cseszeget és nem küldhetem el a fenébe. Nekem kell az ő nevében cseszegetni az alvállalkozót, mert végső soron tőlünk rendelték meg a munkát. Hogy mi hogy oldjuk meg az a mi dolgunk. Sőt, kifejezetten tilos az ügyfélnek említeni az alvállalkozót. És minden esetben készségesnek kell lenni, mert ő fizet. Jó persze ez árnyaltabb na, de a cikkben említett sok sok hónap után visszakapja az eredeti hibás használt kártyát majd utána se szó se beszéd... Ez felháborító. Szar ügy a garancia, de ha nem tudja megoldani a bolt akkor ne vállaljon rá garanciát.
@punk17:
PCX-szel eddig nem volt gond. Igaz nem is volt garanciális ügyintézés szerencsére. Többnyire jókat hallottam róluk, valamint a PH!-val is kooperálnak, adnak nekik tesztcuccokat meg több cikkben is ajánlja őket a PH!, ezért is gondoltam hogy akkor nem lehet gagyi...
De ha már ebben sem lehet bízni akkor ennyi erővel a legutolsó sufni webshopból is rendelhetnék...@[Prolixus]:
Egyetértek. Teljesen így gondolom én is. Mindenki hibázhat, mindenhol lehetnek bakik, mindenkinek lehet rossz napja. De ettől függetlenül a vállalt kötelességet el kell végezni. Minden megbocsájtható ha jó a vége. De hónapokon át szivatni egy vásárlót az kissé túlzás. Azt a 40k-t amúgy simán lenyelhette volna a cég.
Nálunk is van olyan, amikor elcseszünk valamit és csak úgy tudjuk megoldani ha újat csinálunk, újat rendelünk az adott dologból. Aminek a költsége természetesen a mienk. De benyeljük pont azért, hogy az ügyfél ne távozzon rossz szájízzel, mert az rosszabb nekünk mintha bukuk 40-50k-t azon a melón.
Pont ezért amibe most a PCX is futott, hogy terjed a rossz híre a neten aminek köszönhetően v.színűleg jóval több potenciális vevőt veszít, mintha benyelte volna azt a 40 ezret. Meg amúgyis, mennyibe telne nekik ott helyben kipróbálni az adott kártyát? Ha már hónapokon át vesződnek az üggyel, meddig tart berakni a kártyát ráindítani egy furmarkot azt megnézni mivan... ? ? -
djculture
félisten
Facebookon Linkeltem az irásodat és írtak:
PCX webáruház Kivizsgáljuk az ügyet és megoldjuk, sajnos nem jutott el a megfelelő helyre és az új garosunk sincs a helyzet magaslatán.
-
[Prolixus]
addikt
Na ja...hasonlóan döbbenet volt nekem is olvasni ezeket a sorokat. Egy hajóban evezünk jelenleg...én sem tudom már, hogy honnan merjek vásárolni, de komolyan. Nem igaz, hogy nincs itthon egy korrekt, megbízható bolt, normális kínálattal meg árakkal.
Értem én, hogy mindenhol emberek dolgoznak, hibázhatnak. Értem én, hogy sokszor nem is ezeken a boltokon múlik, hanem a forgalmazón, szervizen stb, tehát amikor a boltra mutogatunk, nem biztos, hogy ők a hibásak. Értem én, hogy minél nagyobb a forgalom, annál nagyobb a hibák abszolút száma, ennélfogva annál több a haragos panaszos vélemény. De akkor is...döbbenet mennyi panaszt olvasni ezekre a boltokra, és a leginkább rossz talán a kommunikáció amit lefolytatnak (a beidézett leveles esetekből indulok ki persze, nem a panaszkodó szubjektív "idézeteiből"). Hol kellene vásárolni?
-
mqm
senior tag
Nem tudom milyen pletykak terjengenek ipon-rol, de sajat tapasztalataim alapjan korrektek. 3x volt eddig gubanc es min a 3 alkalommal gond nelkul , gyorsan megoldottak a problemat.
Mindent onnan veszek, es azert a komunikacio is sokat szamit szerintem!
De persze biztosan lesz ellen pelda is. -
Dany007
veterán
Huh bammeg...
Épp a következő hetekben / hónapokban tervezek venni egy monitort meg egy erősebb vga-t. És mindet a PCX-nél néztem ki! =/
Márciusban is tőlük rendeltem egy csomó mindent. Garizni ugyan nem kellett semmit, de korrekt volt minden.Na de ezek után ba...ki! =/ Most akkor honnan a francból rendeljek? Kb mindegyik nagyobb webshopról vannak ilyen és hasonló bejegyzések. Szar az ipon, az e-digital, az aqua mostmár a pcx is...
De ez tényleg nagyon durva...Amúgy nekem van egy rohadt pozitív tapasztalatom garancia terén mégpedig a Computermode-nál. Olyan korrekt hozzáállást már rég láttam. No de náluk nincs ilyen cucc.
-
atomanti19
aktív tag
mqm Írok mindenképpen, ide a blogra!
A gond az hogy az Asus nem rendelkezik telefonos ügyfélszolgálattal a kompones termékekre, így nagyon nehezen lehet majd haladni.Illetve konkrét hiba bejelentőt nem találtam. Igy a member tagságimból írtam technikai levelet. Bármit is jelentsen ez
-
Zoli0726
aktív tag
Kövezzetek meg, de én még nem találkoztam olyan pc szaküzlet eladóval(nem szervízes, tehát szakember), aki ne lett volna arrogáns és beképzelt.
Mindegyik úgy gondolta, hogy ő mindent jobban tud és még csak véletlenül sem úgy van ahogy én mondom. (mindenki hülye)
Persze végzettsége egyiknek sincs, azt hiszik mert össze tudják legózni a megrendelt alkatrészeket(13 évesen is megtudtam csinálni), már ők hc informatikusok.
Ráadásul azt sem értem, hogy miért nincs annyi eszük, hogy ha nem kedvesek a vevővel, akkor a kutya se fog ott vásárolni legközelebb, csak a saját üzletüket rontják.
Természetesen tisztelet a kivételnek, sajnos nekem még csak ilyenekhez volt szerencsém, ezért rendelek inkább mindent neten, szerencsére garanciáztatnom még sosem kellett. -
P.O.W.
tag
Szégyen, hogy ilyen cég megél ebben az országban. Sok sikert kívánok , remélem összejön a kártyacsere.
-
mqm
senior tag
válasz
atomanti19 #8 üzenetére
Ird majd meg a fejlemenyeket!
-
mickemoto
őstag
Nem volt véletlenül egy értékelésed a pcx honlapján ennél a kártyánál?
Csak azért kérdem mert nemrég nézegettem ott direkt ilyen kártyákat és úgy emlékszem volt egy hozzászólás amiben valaki a gariztatást nehezményezte.Érdekes módon most már nem nem találom sehol.Én túlnyomó többségben a pcx-től rendeltem számtek dolgokat idestova majd 10 éve, ezután nem fogok.
Jól fenéken kellene billenteni azokat a majmokat az üzletben.
Egyébként tényleg elgondolkodtató hogy mire fel ez a barátságtalan üzletpolitika. -
djdaniel
senior tag
válasz
atomanti19 #5 üzenetére
próbáltad már felfenni a kapcsolatot az Asus magyarországi képviseletével ?
hátha ők tudnak segíteni, volt régebben egy emberke annak azért nem tudtak mert nem volt semmi papírja a kártyáról, neked viszont van szerintem egy próbát megérne. -
Krugszvele
senior tag
Hihetetlennek tűnik, de hasonlóképpen jártam.
Én 4 GB-is memóriát kaptam tőlük, kicsit kopott volt rajta a gyári matrica, amin a sorszám van, de nem érdekelt nagyon.
Windows telepítés után naponta átlag egyszer megfagyott a rendszer. Mivel szerencsére 2 ram volt a gépben, kivettem az újat és azonnal rendbejött minden. Próbáltam egy másik gépben, ugyanaz a hiba, vissza is küldtem.Ezután eltelt a szokásos 3 hét, majd kaptam egy másik ramot, még szutykosabb címkével, valamint visszakaptam a számlát, de nem módosították rajta a gyári számot. Mit érdekelt engem, kétszer úgyse kapok rossz memóriát.
AHA! Ez a ram is rossz.
Ezek után visszaküldtem újfent, majd eltelt a szokásos 3 hét, most szóltak, hogy kicserélték. Kértem, hogy 1500 ft-os költségen küldjék el nekem, mivel én is szolnoki vagyok, felutazni 5000 ft.
Ez két hete volt, azóta nem kaptam semmit. Múlt héten írtam nekik megint, akkor azt mondták, azért nem küldték el, mert én nem egyeztem bele hogy 1500 ft a költség. Ez a levelük alatt ott volt az általam írt levél, hogy kérem a termék futárral való küldését!
Ezen levél óta 5 nap telt el, holnap megint írok nekik, hogy mi a helyzet. Szerencsére nekem "csak" 9000 Ft értékű hardver ragadt így be, de soha többé nem vásárolok a pcx-nél és minden elérhető fórumon reklámozni fogom a csodálatos hozzáállásukat.
-
mqm
senior tag
válasz
westcoastog #3 üzenetére
En azon filoztam ,hogy nem-e lehet az ,hogy lassan csodbe mennek?!
Eddig rosszat nem hallottam roluk, de ahogy a blog bejegyzesbol is kiderul mostansag eleg sok feljelentes tortent ellenuk.
Volt mar ra pelda nem 1 nem 2 ,hogy eltunt a ceg es ugrott sok-sok garancia...
Ez elegge nagy spekulalas.. de az ordog nem alszik.
Mindenesetre koszonom a blog bejegyzes irojanak, maradok egyenlore zoldleveleseknel. -
mqm
senior tag
válasz
westcoastog #1 üzenetére
Ez ma mar a 2. ilyen blog a PCX-rol..
Eleg szomoru ,hogy ilyen gerinctelenek! En tuti nem vasarolok toluk tobbet semmit. -
westcoastog
veterán
Hihetetlen mik vannak.
Én most készülök számtech boltos lenni, ha sikerül remélem nem ilyen fac kollégáim lesznek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép!! Dell Latitude 5490 i5-8350U 16GB 512GB SSD
- Asztali PC v5 , R5 8400F , RX 5700 XT , 16GB DDR5 , 512GB NVME , 500GB HDD
- Latitude 5501 15.6" FHD IPS i5-9300H 16GB 256GB NVMe magyar vbill gar
- PowerColor Red Devil AMD Radeon RX 7900 XTX 24GB VRAM
- Honor 90 lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest