Új hozzászólás Aktív témák

  • HummeRC

    senior tag

    válasz antikomcsi #19 üzenetére

    Majdnem. :D Itt annyi volt a különbség, hogy kell hozzá ugye egy "aktív" szemüveg (nem a passzív piros-kék) ami oldalanként eltakarta-mutatta (értsd villogtatta) a képet, a képfrissítés felének megfelelően. Lesarkítva az egyik szem csak a páros, míg a másik szem a páratlan hz-eket látta és mivel a kép ennek megfelelően volt eltolva a monitoron, kialakult az úgynevezett sztereo kép, amit az agy 3d-snek érzékelt, mivel a két szem másik képet látott. Épp emiatt a képváltás-villogtatás miatt volt fontos a magas hz-et tudó monitor.

    A támogatása a driver ellenére sem volt tökéletes, mert játékoktól függően hol kifelé, hol befelé volt meg a "3d hatás" ami azért elég zavaró tudott lenni, amíg átszokott az ember szeme rá. Néha felém jöttek a lények, néha meg beleszédültem a monitor mélységébe a csőhatás miatt. Akkoriban viccesnek találtam a dolgot. ;)

    némi plusz infó az akkori technikáról: [link]

    #szerk: link

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák