Új hozzászólás Aktív témák
-
SZIGMA
aktív tag
Szia!
Ha magasabb fordulaton is csak 12,2-12,4V-ot mérsz, akkor ott nincs minden rendben.
Ha rövideket mész,akkor nem is igazán tölt, nálam is ez a baj.Engem most szívatott a kocsim, első tele nálam, cserélgettem az akksikat meg töltögettem, aztán kicseréltem az akkucsatlakozókat, megtakarítottam a kábeleket meg rájöttem,hogy törött volt az autó és a testpontot is lefestették, úgyhogy a kasznira ellenállással csatlakozott. Ezeket megoldottam, egyelőre jó, de ott a másik akku a csomagtartóban, mert egész képtelen helyeken tudott leállni.Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
Szia!
Ilyet vettem én is akku kisütéséhez, de nem igazán vagyok kibékülve vele.
- A beállítás a 4 darab gomb ellenére eléggé hektikus, sokszor csak az bírta működésre,ha ész nélkül nyomkodtam mindent.
- A komparátornak nincs késleltetése, a kapcsolási feszültségnél kattog mint a fene.
- a mellékelt bekötés szerint ez úgy fog működni,hogy ha eléri az általad beállított alsó feszültséget (legyen ez a példa kedvéért 12V), akkor a relé behúz és rákapcsolja a töltőt.A töltő viszont a felső küszöbfeszültséggel (14,2-14,4V) vagy nagyobbal működik, tehát a relé kiold.Ekkor ismét az akkut méri, ami pár másodperc múlva ismét eléri az alsó küszöböt, tehát a relé behúz. És ez megy a végtelenségig.Ezt nem próbáltam, de a kisütésnél tapasztaltak miatt úgy gondolom ez így megy.
Valamilyen monostabil időkapcsolóval és váltórelével kiegészítve még jó lehet.
De akkor meg már ott van az ember,hogy biztosan talál valami olcsó céláramkört, ami ezt tudja.Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
Szia!
A 7-8 dollárosoknál már elő szokott fordulni, csak kevés típusnál teszik be a teljes leírást, abban többnyire szerepel.
Kernel: Erre gondoltam én is, hogy nem mindegy milyen modul, milyen töltővel, milyen árammal.
Másik kérdés: a szinten tartáshoz nem lenne elég egy időzítős kapcsolós konnektorba dugott töltő, ami hetente egyszer 1-2 órára bekapcsol? Intelligens töltővel ez elég kellene legyen vagy ellustulna az akku?
Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
Szia!
Nekem az első van. (SON-1206D)
Tapasztalatok:
Gyorstöltő, ahogy a neve is mondja.Azt hiszem 800mA-nél kisebb áramot már nem mutat, mert nemes egyszerűséggel ott már lekapcsol és átáll fenntartó feszültségre (14,3V, ha jól emlékszem).
(Este még ránézek, mert ilyenkor szerintem csak mutatja a feszültséget, de az érintkezőkre nem adja ki, szóval csali a dolog, de ebben most nem vagyok biztos.)
Szóval a teljes töltés szerintem nincs meg (800mA-0-ig). Amúgy működik, teszi a dolgát, de ennél többet ne várj tőle.
Deszulfátozás nincs benne.Konklúzió:
Gyors akkutöltő, működik, semmi bajom vele,de legközelebb tuti nem ilyet veszek.Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
Annyi talán még hasznos lehet,ha veszel egy feszültségmérős szivargyújtós mobiltelefon töltőt, azon látni fogod mikor esedékes a töltés. (Én a Swift kilométerórájába építettem egy kisméretű feszültségmérőt, így látom a töltőfeszt és a nyugalmit is. A generátor hibája miatt én többször szívtam meg, persze cserélve lett, de azóta van egy tartalék akku a csomagtartóban, hogy mobilis maradjak. Így váltva tudom tölteni őket, meg nagy hidegben az egyiket be tudom vinni a házba, hogy ha reggel rá kell segíteni az se legyen gond.)
Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
Hát, nálam a műszerfalban 0,5V-tal kevesebbet mutat, mint ami az akkun van (lusta voltam szétszedni és bekalibrálni , szóval ha 12V-ot látok, akkor én már teszem be a másik akkut és emezt meg töltöm.
(a teljességhez hozzátartozik,hogy a hibás generátor nem igazán tett jót az akkuknak, szóval én biztonsági játékot játszok)
(a műszerfal világításra kötöttem a feszmérőt, hogy egyébként ne világítson, szóval beülök, kapcsolok egy tompítottat, látom a feszültséget és az indítózásból kiderül, hogy "ejj ráérünk arra még" vagy este inkább csere)
Ki kell tapasztalni, hogy nálad az akku mikor kéri a töltést
Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
válasz flegga92 #5413 üzenetére
Nekem a feszszabályzó rész bohóckodhatott. A töltés általában rendben volt, de "hintázott" (magyarán változott a fordulatszámmal) ,aztán egyszer csak beesett a feszültség 11V alá, gázadással még tudtam valamit korrigálni, szóval az autó mozgásban maradt, de amint leállítottam, onnantól halott volt.Másik akku be és pöccre indult, műszer szerint minden rendben, aztán egy idő után (napok,hetek) újra megállt.Végigjátszottam a kötelező köröket, új akkusaruk, kábelek ellenőrzése, "földelés" javítása. Mivel minden egyebet kizártam, így maradt a generátor. A másik generátorral a hiba megszűnt.
Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
válasz Thermaltake #5468 üzenetére
Szia!
Cserélj elemet a multiméterben, az szokott ilyen paranormális jelenségeket okozni.
Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
válasz Inhouse #5507 üzenetére
Szia!
Műszere válogatja, általában először csak elkezd pontatlanul mérni és később jelzi az elem lemerülését. Legalábbis amiket én használtam/használok.
Amúgy egyszerű: felteszi a kérdést magának, hogy mikor és milyen elemet tett a műszerbe. Ha régebben, nem is emlékszik és/vagy olcsó gazdaságos elem volt, akkor csere valami értelmesre és rögtön kiderül.Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
válasz molnarpeter #5614 üzenetére
Szia!
Egy szabályozható tápegység vagy egy sima 12V-os akku, egy soros ellenállás, krokodilcsipeszes kábelek és már válogathatod is őket. Bár tapasztalatom szerint a feszültség jó szokott lenni még a silányabb gyártmányoknál is, inkább az áramot nem szokták bírni vagy pedig a hőmérséklet függvényében elmászik a fesz.
[ Szerkesztve ]
Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
-
SZIGMA
aktív tag
Az első egy univerzális led kijelzős kütyü: töltés, kisütés, időzítés, tiszta Amerika.... lenne. Vadásztam hozzá használati utasítást, melyik gomb mikor merre, hát igazából ha tudtam is valamit állítani,az inkább volt véletlen mint szándékos. Ha sikerült beállítani (mert volt ilyen is), akkor meg jött a feketeleves: a terheléssel elérte az alsó határfeszültséget, tehát lekapcsolt. Viszont terhelés nélkül a feszültség megnőtt, mire az eszköz visszakapcsolt, aztán le és újra fel, szóval kaptam egy diszkófényt is grátiszba, szavam se lehet.
A másik most érkezett pár napja, kétszer vagy háromszor kapcsolt rendesen, míg a feszt beállítottam, utána a relé elkezdett prellezni, az LM358 forr rajta, szóval egyelőre a fiókba tettem a másik mellé.
Az ilyen cuccokat mindig először felügyelet mellett tesztelem, pont azért, hogy ne nyírja ki az akkut a csodás kínai technológia.
Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
Akkor ez már jobb, mint amit én kaptam. Az 15,4V-tal tölt és 14,3V-ra áll be csepptöltésre. Majd még azért rámérek multival is, mert szerintem a csepptöltésnél csal.
Az a 0,2V simán lehet a multiméter tévedése is, akár a gyengülő elem miatt. Nem vészes.
Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
Sziasztok!
Már írtam, hogy rendeltem pár kütyüt az akku kisütéséhez, eddig kevés sikerrel. Nos, a 4. versenyző úgy néz ki, hogy rendeltetésszerűen működik.
Ez lenne az:
[link]BUÉK mindenkinek!
Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
válasz #20221952 #5672 üzenetére
Szia!
Jól értelmezem, hogy van egy 3,5 éves akkud, de eddig sosem töltötted töltővel (mivel most vettél töltőt hozzá)? Mert így azért nem csodálkozom a dolgon. (mondjuk a 8,4V az elég érdekes, ha valóban nem hagytál rajta fogyasztót,akkor a kocsi töltésére sem ártana ránézni)
Új akkut biztos venned kell, ha nem akarod szívatni magad a hidegebb idő beálltával. És nem árt a téli felkészítés során (minden évben) az akkut is feltölteni.Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
Napi 24km-t megyek, (2X12) mégis időnként töltöm az akkut. A régebbi Swiftemben 6 évet ment az akku, a mostaniban egy 6 és egy 2 éveset cserélgetek. Rengeteg múlik a kombináción (akku+generátor+feszültség szabályzó+fogyasztók+kábelezés+(garázs))
Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
válasz #20221952 #5690 üzenetére
A töltőknek is van AGM módja, nyilván nem véletlenül. Amire gondolhattak az AGM akkuk kapcsán, hogy nem kell a savszintet figyelni meg utántöltögetni, lévén ez gondozásmentes akkut takar.
Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
válasz DigitXT #5773 üzenetére
Szia!
Mintha pont itt olvastam volna valamikor, hogy egyes autótípusoknál az AGM akku töltése 15V felett is üzemszerű. (Talán Ford Focus volt, szerintem a C-Max is hasonló lehet.)
Ata61: beépítés előtt nem kalibráltad be a műszert? Én ilyenkor mindig teszek friss elemet a multiméterbe, rámérek az akkura és a műszeren ugyanazt az értéket állítom be. Így se jó nálam,mert a műszerfalban 0,5V-tal kevesebbet mér, szóval tavasszal szedhetem szét megint, de úgyis cserélnem kell, mert hülye fejjel piros kijelzőt raktam be és folyton hibajelzésnek nézem.
[ Szerkesztve ]
Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
-
SZIGMA
aktív tag
Na, utánaolvastam. Pár dolgot leírok ide is, mindenki okulására. (Foxsur, iMars repair charger)
Pozitívumok:
- működik rendesen
- gyors, stb, stb...Negatívumok:
- rövid kábelek
- a hőérzékelő többeknél kevesebbet mér a valósnál (volt akinél 14! fokkal kevesebbet), ezért nyilván más üzemmódban dolgozik
- volt akinél zavarta az FM rádiótAz alábbi linken megcsodálható a teszt és a belvilága a Foxsur verziónak, oroszul tudók előnyben.
[link]Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
Jól látod, ez kb. ugyanaz, mint az én Suoer SON-1206-om, csak extrákkal (repair funkció, hőmérséklet mérés, nyári-téli-normál üzemmód, 8V-os alsó határfesz)
Az is arra pont jó, hogy feltöltse az akkut, de ennyi. Kis pénz, kis foci.
Lauda: a talált negatívumokat leírtam, a többség elégedett vele. Persze ezt csak a webshopos értékelések alapján mondom, kezemben nem volt, de gyanítom, hogy a gyanúsan olcsó SON-1206 árában, egy annál többet tudó készüléknél azért biztosan lesznek érdekességek.
Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
Szia!
Mit értesz "erősebb" versenyző alatt? A nagyobb áramnak szerintem csak nagyobb kapacitású akku esetén van értelme.
"A cél igaziból csak az, hogy az akkut feltöltse."
Erre ezek az olcsó töltők is jók. Az általam sokat emlegetett SON-1206D is smart gyorstöltő, feltölti az akkut, viszont van egy lyuk a karakterisztikában (15,4V-tal tölt áramgenerátoros üzemben, de csak 800mA-ig, onnan "csepptöltésre" kapcsol, innen szerintem hiányzik a feszültséggenerátoros töltés 800mA-tól 0-ig), ami nem biztos, hogy hosszú távon jó.
Én a LIDL-es töltőre várok most, szerintem az neked is megfelelne."Ráadásul nem is az autómét kellene, azt most cseréltem újra 15 év után, hanem a kicseréltet, mert szeretném még felhasználni az akkut más célra."
A töltő választásnál nem szempont, hogy a kicseréltet akarod csak tölteni, olyat kell választani, ami lefedi a teljes felhasználási kört (kocsiban lévő akku esetleges karbantartó töltése és az egyéb, "játszós" akkuk töltése). Célszerű az autóban lévő akkuhoz választani a töltőt, bár ezek azért már többféle akkuval elboldogulnak.
Másrészt a 15 éves akkut nem használnám semmilyen fontos dologhoz (biztonsági eszközök, lélegeztetőgép, stb...), mert ki tudja mikor adja meg magát.Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
Ha visszaolvasgatsz itt, látni fogod az ajánlottakat. LIDL, ALDI töltők, YASO, ilyesmik. Itt látod a tapasztalatokat is, könnyebben tudsz dönteni.
Vagy.... bújod a kínai áruházakat, veszel valamit, amit még eddig nem láttál itt és leteszteled nekünkEz egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
Egyetértek, 1 akkuért felesleges tesztert venni. Új akku és megint pár évre megoldódott a dolog. Azt a pár ezer forint spórolást nem éri meg, ha az akku miatt megáll alattad az autó, akkor már nagyobb a veszteséged.
Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
válasz olasz61 #6064 üzenetére
Szia!
A másik műszerrel való mérés vagy ebbe friss elemet téve nem rossz ötlet.
A legegyszerűbb viszont,ha a töltőt ráteszed az akkura tölteni és azt méred, ha a töltő és a műszer ugyanazt mutatja, akkor a műszer jónak mondható.
(ezek az olcsó multiméterek tökéletesen megfelelnek a háztartásban előforduló problémák megoldásához, ha valaki laborpontosságot szeretne, az egy másik liga)Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
Srácok!
Többen vettünk most LIDL-es töltőt és jópáran tapasztaltunk problémát a töltéssel, holott az akku eddig nem mutatta jelét, hogy baja lenne. Próbáljátok meg másik töltővel is, lehet, hogy a töltő az idősebb akkuknál rosszul méri fel a helyzetet és az okozza a galibát.
Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
Fifty-fifty az esély, a nyarat jobban bírja a gyengébb akku is.
Murphy törvénye szerint akkor fogja majd bemondani az unalmast az akku, mikor a legjobban sietnél.
Én először is beépítenék egy akkuőrt és elkezdeném félretenni az új akku árát.Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
válasz kinter1979 #6386 üzenetére
Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
válasz molnarpeter #6391 üzenetére
Szia!
Ha nekiállsz,akkor érdemes a két kábelt külön kivezetni illetve a képeken nem látom, hogy a primer körben van-e biztosíték, oda is kellene.
A traktorban hány amperórás akku van?(Előzőleg már írták, hogy nem biztos, hogy megéri ezzel foglalkozni.)
Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
Szia!
Én azért ránéznék az autó töltésére is ezzel egyidőben.
Esetleg a nyugalmi áramfelvételt is lemérném, lehet, hogy valami utólag beépített cucc szívja az áramot. (autórádió, erősítő, rossz kötés, stb...)Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
válasz Inhouse #6459 üzenetére
Csak azért kérdeztem, mert nekem a LIDL-es piros 5A-es töltő már a második akkumat állította falhoz és jó lenne tudni, hogy csak szerencsétlen véletlen áldozata vagyok vagy valami tényleg nem smakkol ezzel a töltővel. (Mert akkor nem raknám rá a kocsiban lévő akkura, inkább eladom vagy kukázom)
[ Szerkesztve ]
Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
válasz molnarpeter #6461 üzenetére
Dehogyis, egy normál 8-10 órás töltés volt, az elején minden jó, feszültség kijelezve, töltés villog, pálcikák szaporodnak, reggelre meg kisebb fesz, mint ahogy rátettem. Töltés nem indul el, már másik töltővel sem. Cellazárlat, gondolom én.
Az akkuk 3 és 7 évesek voltak, érdekes módon a fiatalabbat vitte el először a kaszás. Volt már velük gond, a hideget nem szerették már, ezért egy sima Varta került a kocsiba, ezeket meg hidegindítási tartaléknak tartottam meg, de most mehetnek a szelektívbe.Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
válasz Inhouse #6465 üzenetére
Ezek tartalék akkuk voltak, a kocsiba vennem kellett egy újat, mert ezek már nem bírták a hideget.
Nem volt áramszünet.
A kocsi állófogyasztása rendben van, a mostani akkuval nincs gond (kopp-kopp), az óracsoportba beépítettem egy feszmérőt, így mindig látom hogy áll a helyzet.
A két akkut félretettem vésztartaléknak, a nagy hidegben rásegíteni.Le voltak merülve,de nem a határ alá.
A LIDL-es töltőt vásárlás után már teszteltem is, a kisebb 40Ah-ás, 2016-os akku meghalt, cellazárlat.
Érdekes, az öregebb akkut vártam volna,hogy kidöglik, de ez van, elfogadtam, van ilyen.
Aztán a napokban rátettem a másikat, hogy ne merüljön le, jó lesz az még télire.
A forgatókönyv ugyanaz, este rátettem, minden rendben lévőnek látszik, reggelre ez is cellazárlatos.
2012-es akku, szóval kalkulált veszteség, annyi idős akkutól minden Amper ajándék, de nekem akkor is gyanús.Ne értsetek félre, nem az akkukat sajnálom, nem is a LIDL-es töltőtől akarom elvenni az emberek kedvét.
Azt szeretném, hogy ha mégis valami gebasz van ezekkel a töltőkkel, akkor más ne járjon úgy, mint én.Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
Mindkettő gondozásmentes akku, a teteje roncsolásmentesen nem bontható szerintem.
Valahol még megvannak a trafós töltőim is, lehet adok nekik egy esélyt, azok nem tiltanak tesztelés után meg ilyen úri huncutságok, csak tolják az elektront, megnézem mi lesz, persze most már szigorú kontroll mellett.
Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
"Temékszavatosság 2. évben történő meghibásodást jelezni kell az első évben és bizonyítani is kell, hogy az akkor történt."
Ha a 2. évben hibásodik meg,akkor azt hogyan tudná bárki is jelezni az előző évben időgép nélkül? Ha meg lenne időgépe, visszamenne a múltba és másik márkát vásárolna. (vagy kitöltené a nyertes lottószelvényt inkább...)
[ Szerkesztve ]
Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
A műszerek típusa, a mérőzsinór és még rengeteg dolog befolyásolhatja a mérést.
Amit tennék: vennék 6, 12, 24V-os stabkockákat, tápegységről beállítanám rajtuk előtéttel a stabil feszt és tesztelném a műszereket.
Sokszor becsapós az akku ólomérintkezője az oxid miatt, én mindig beleszúrom kicsit a kábel hegyét.Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
Igazad van, de 3 ismeretlen márkájú és pontosságú műszer esetén segít kiválasztani az "etalont". Ezek többnyire vannak a fiókban vagy bármelyik boltban, a profi referenciacuccok nem tudom mennyire vagy mennyiért vagy mennyi idő alatt beszerezhetőek.
Persze ha igazi labortápja (valami komoly, márkás, hitelesített darab) van az embernek, akkor ahhoz is viszonyíthat.Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
Akkor az 1 Volt szórás nemhogy rendben van, hanem egyenesen csoda, hogy csak annyi, ha piacos műszer is versenyben van.
Az SDM1, ha jól látom, egy több mint 30 éves cucc, a Pantec-ről semmit sem találtam.Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
Szia!
Nézd át a használati utasítást, a specifikációnál írnia kell a feszültségtartományt.
AGM akku, téli üzemmód (hópihe) vagy alacsonyabb hőmérséklet esetén szerintem felmehet addig, az én SON-1206D "csodatöltőm" is 15V felett tölt az elején. (azon, ha jól emlékszem csak a töltő alján lévő matricán van feltüntetve, 15+-0,3V, de előkeresem a manualját, hátha megtalálom )Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
Sziasztok!
A LIDL-es töltőm eddig bírta, kb. 5-6 használat után nincs semmi a kijelzőn, csak a háttérvilágítás.
Szóval van-e valami olcsó kínai ajánlott modell vagy olyan, amivel régóta szemeztek, de tapasztalat hiányában nem mertétek megvenni (ha látok benne fantáziát, én leszek a teszter)?Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Macska topik
- Politika
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...