Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
nem az FSR ről beszéltem hanem a RSR ről.
jah látom pontosan micsoda az szemkövető pontosan, azt hittem szem mozgást animálja illetve korrigálja mint az Nvidia megoldása. Ennek én nem sok értelmét látom, de lehet hasznos lesz valakinek.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Duck663
őstag
RIS, CIS majdhogynem ugyanaz! A gond az Anno esetében ott van, hogy az élesítést natív felbontáson már nem tudod használni, az hogy felskálázás mellett van, ki a fenét érdekel?
#27 Kansas: Közben megnéztem a monitor 89ppi-vel rendelkezik. 32" 4K-ra nem futja, amúgy is amikor ezt vettem, azokból csak 60Hz-es volt, azt meg nem kell. VGA árakra meg néha ránézek és nyomok egy piros X-et a jobb sarokban. Nem veszi be a gyomrom ezeket az árakat.
Miután az Annoban nincs DLSS, így gondolhatod, hogy natív felbontásról van szó, ezt nem gondoltam, hogy külön le kell írnom, azt hittem evidens!
Nem akarom a felskálázásra bízni magam, mint lehetőség vizsgáltam. egyrészt azért hogy mennyi sebességtöbblet érhető el vele, másrészt azért, hogy ez a sebességtöbblet fordítható-e a minőségi szint növelésére. Majd ha esetleg lesz 4K-s monitorom, majd lehet hogy dicsérni fogom, azért vannak efelől kétségeim, ma ezt 1440p-n egy felejthető megoldásnak tartom. (mindenki ott alkot véleményt, azon a hardverkonfiguráción amit használ)Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Duck663
őstag
Persze VSR az van, csak azzal nem lesz gyorsabb, a minőségi szintet sem tudom majd feljebb venni, csak össze-vissza machinálom az egészet. De majd kipróbálom, felteszem 4K-ra, és megnézem, úgy Ultra Q mellett.
"Az FSR-rel tudod állítani a felbontást. [link]
Az Anno pont a gyári paramétereket használja. 4K-ban 2560x1440-ben számol a Quality mód. Erre pedig megy az élesítés az RCIS-szel. Az FSR számításigénye -10% körüli veszteséget fog jelenteni, de kapsz RCIS-t, és ugyanúgy 2560x1440-ben számolsz." Na látod erről beszéltem, akkor adok a kakesznak egy pofont! Ultra Q mellett nagyobb részletességgel fog számolni azaz lassul a játék. Szuper lesz, ezzel sem sebességet nem nyerek, se feljebb nem tudok állítani semmit! Jók vagyunk![ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Duck663
őstag
Marad szerintem a natív! De azért megnézem, már csak a móka kedvéért is.
Ha már móka, Strange Brigade alatt megnéztem maxra húzott ingame felskálázás, plusz 5K-ra állított VSR mellett milyen eredményt kapok. Kétségtelenül éles képet kaptam és három képkockát másodpercenként!
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Kansas
addikt
Lehet csak én vagyok így éjjelre értelmi csökkent, de ennek mi a franc értelme? Nem az lenne a lényeg, hogy majdnam natív szintű grafikát kapjunk a natívnál alacsonyabb felbontáson számolva, így több fps-t nyerve mint amennyi képminőségbe a mutatvány kerül?
Vagy közben változott a cél?Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Kansas
addikt
Én abban sem vagyok biztos, hogy a negatív LOD minden esetben jó dolog.
Persze, szarul optimalizált vagy flegmán összecsapott játékoknál nem foglalkoztak a fejlesztők vele sokat vélhetőleg, de azért a jobban megírtaknál egész sok idő tud elmenni a LOD-fázisok optimalizálására, és megvan az oka hogy az adott LOD távolsághoz miért az a textúra tartozik(Grőb Attila után szabadon: hogy egy fizikai pixel nagyjából egy renderelt pixelnek feleljen meg).
Én a magam részéről csutkára(16x) tolom az anizót és annak elégnek kell lennie.
Emellett a lehető legminimálisabbra veszem az AA-t, sőt kikapcsolom, ha lehet, nekem nem hiányzik az SSAA, különösen olyan játékokban nem, ahol nincs is rá in-game beállítás(bár az implicit részletességi szinteket nagyon rühellem, amik olyat állítanak be amit kézzel külön nem lehet). Post-process AA különösen felejtős, a legtöbb helyen elég 2x MSAA, 4K-ban pedig még az is sok, ha nem 30-40"-on akarja nézni az ember 50 cm-ről... szvsz.Meg hát a VSR is egyfajta SSAA, nem? Ugyanúgy, ahogy a játékok egy részében(Pl. AC Odyssey, ETS2/ATS) elérhető 100% fölé tolható felbontás-skálázás is.
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Suzuki topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Gumi és felni topik
- Formula-1
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Home server / házi szerver építése
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen