Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A pre-brief szerint elég sok különbség lesz. A Broadcast az egyáltalán nem kapcsolódik ide, arra teljesen más alternatívák vannak a Radeon Software-ben, több éve bevezetettek.
Nvidia GameStream lényege, hogy a PC-ből a helyi hálózaton juttass tartalmat elsősorban a Shield eszközökre. [link]
Az AMD Link 4.0-val a világon bárhova juttathatod a tartalmat, a kritérium a Link kliens telepítése a kliens PC-re. És ez a PC nem csak a játékot veheti át, hanem a player two szerepét is, és azért lesz kiterjesztve négy felhasználóra, egy streamelőre és három kliensre, mert vannak olyan partijátékok, ahol négy játékos is tud játszani ugyanazon a gépen. Normál működés mellett ez helyi szintű, de a Link 5.0-val akárhol lehet a négy játékos a világban, a lényeg, hogy legyen Link kliens és internet. Tehát ez nem teljesen ugyanaz, mint a GameStream.
Az NV NIS és az AMD FSR között elég sok különbség van. Felskálázásnak felskálázás mindkettő, de a hogyan azért nem mindegy. Itt leírtam, hogy mi az eltérés: [link]
Alapvetően mindkettő játékon belül szállítva jó. Meghajtóból engedélyezve félkarú óriások ezek.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A kettő ugyanaz az algoritmus, csak az FSR-nél be lehet megfelelő helyre rakni a rendszert, míg az RSR-nél nem, de ez a driverből kényszerített dolgok átka.
Ez üzleti fícsőr. Otthon semmi értelme nem lesz. De enterprise öltönyös szinten ezeket zabálják, mert a takarító Józsi így biztos nem tudja lelopni a szemével az új fúziós erőmű működését.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nehéz továbbfejleszteni, mert alapvetően nem lehet megmondani a gépnek, hogy bizonyos dolgokból ne rajzoljon többet, és ezáltal ne artifactoljon, míg bizonyos dolgokat rajzoljon újat.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
RIS sose volt beépítve a játékokba, az egy driver funkció, és a driverben még mindig ott van. A játékokban CIS volt, de erre nincs szükség FSR mellett, mert az FSR eleve tartalmaz egy RCIS algoritmust, ami kiváltja a CIS-t.
Az AA eleve kötelező az FSR-hez. Anélkül nem működik jól.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Használd a driverből a RIS-t.
Egyébként pro tipp. Az AMD-nél van virtuális szuperfelbontás. Azt kapcsold be, és beállíthatod magasabb felbontásra a játékot úgy, hogy nincs olyan felbontást kiszolgáló monitorod. Aztán a játékban kéred az FSR-t, ami a virtuális szuperfelbontásra fog működni, de a ténylegesen számolt felbontás így is nagyobb lesz a monitorod felbontásánál.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Virtuális szuperfelbontás ott is van, így működik a pro tipp.
Az FSR-rel tudod állítani a felbontást. [link]
Az Anno pont a gyári paramétereket használja. 4K-ban 2560x1440-ben számol a Quality mód. Erre pedig megy az élesítés az RCIS-szel. Az FSR számításigénye -10% körüli veszteséget fog jelenteni, de kapsz RCIS-t, és ugyanúgy 2560x1440-ben számolsz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hát nem sok. De azoknál a játékoknál, amik kevésbé megterhelők, és FSR-esek, én is használom, mert az SSAA a driverből kényszerítve már nem működik a modernebb játékokban, mert azok explicit API-t használnak, de UQ vagy Q FSR-rel kapok negatív LOD-ot, amit korábban csak SSAA-val kaptam. Én speciel ezért trükközöm FSR+VSR kombinációval, és Win 10 alatt ez elég jól működik DirectX 12-ben. De amúgy a negatív LOD-on kívül tényleg nincs sok értelme. Viszont beállítható, szóval miért is ne... ha bírja a hardver.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest