Új hozzászólás Aktív témák

  • Godlike

    tag

    Én játszottam az összes felsorolt játékkal. Szerintem a CS felejtős egy COD-hoz képest árkád ugrálós játék, azért játszanak sokan vele mert állandó (nincs új verzió, megtanultad azt tolod, mellesleg meglepően jól fut nagyanyám gépén). UO és COD2 de főleg a COD2 nagy kedvencem volt legnagyobb baja mindkettőnek az előbb is ecsetelt "isten" fegyverek. COD2 harborban nem ruszki vagy, vesztettetek. A hiba az tényleg az, hogy virítanak az emberek a pályán! COD4 legnagyobb hibája a "span" rendszer. Hülye időben hülye helyen éledsz azonnal lelőhető vagy, a gép egyes pályákon beszorítja a csapatot a sarokba. Én HC-ban nyomulok a sima módban az nyer akinek gyorsabban lövi a sorozatot a puskája. Persze lehet hogy a HC-ban túlzás a sebzés, de legalább nincs állandó radar és lőszerszámláló.
    Amit még kivennék a játékból az a találatjelzés (én is figyelek rá de a falat végiglőve ne mutassa már hol áll mögötte az ember :W ), kivennék pár bugyuta perket, (last stand, double trap, mindkettő irreális marhaság, fejbelőnek és utánna még a földön brékelsz kispisztollyal? :Y ), megkülönbözteti az ellent meg a barátot a claymore :F nagyobb pályák kellenének, és életem végéig azzal játszanék. (nincs is más játékom) :R

    Jó sokat írtam (elértem a 101000. kill-emet) :C

    Godlike

Új hozzászólás Aktív témák