Új hozzászólás Aktív témák
-
Trub
tag
Nem csoda! Nagyon jó játék!
-
Ursache
senior tag
ezt mire kapta? top score? leghosszabb játékidő? 1v1 bajnok? mert a cikkből nem derül az biztos
https://www.youtube.com/watch?v=eIri9YLHpOg
-
twollah
nagyúr
Gratulalok.
-
konas
senior tag
Kaar h. nekem meg mindig nem sikerult osszehozni...
-
zuchy
őstag
Ha bevennék még a PC-s meg a PS3-s CoD4-ezőket mennyi lenne.
PC-STYLE.hu
-
darkarthur
senior tag
A legjobb Game!
Kár, hogy a PC-s gamereket nem számolják, elég komoly szám jönne ki sztem
Samsung S23 Ultra 5G
-
volvoguy
addikt
srácok, aki jobban otthon van a játékok területén, elmondaná nekem, hogy ki a jelenlegi multi király? a cod4 vagy a counter strike? egyáltalán egy kapal alá lehet venni a kettőt? tudom hogy nem egy stílus márcsak a realizmust tekintve sem...de kijelenthető, hogy jelenleg a cod4 a legjobb multimóka?
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
{Zodiac}
senior tag
pont ma játszottam újra a single módot, még mindíg élvezetes volt
Öntörvényű Sünmalac
-
modern
aktív tag
én pc-n tolom online, már a megjelenés óta, és sztem nagyot nőne ez a szám ha a pc-s multisokat és belevennék...
Mobilon hamarabb elérsz: 30/563-1783
-
hunmyke
aktív tag
Pár héttel ezelőtt nyomtuk COD4-et és CS-t lanparty-n, hát őszintén szólva a COD4 után a CS-t jó ha nyomtuk 10 percig, aztán újra COD4. Nem csak a grafika játszik rá, hanem egyszerűen a játékélménye szerintem jobb. Van aki régebb óta nyomja a CS-t, annak meg pont a COD4 nem tetszik. Szóval megoszlanak a vélemények.
Nekem sok minden nem tetszett a CS-ben..."A lét határozza meg a tudatot. Ha megisszuk a lét, a tudat elszáll..." // Hofi
-
-
BalaNce87
addikt
Hát nekem egy nagy bajom van a cod4-el hogy nagyon távol áll attól hogy bármilyen realisztikus elemet megtaláljunk benne. A CS-nek nagyobb múltja van, az a baj hogy a cod4 el is fog hullani miután kijött a cod6, mert a többsége nagyobb klánok stb egyből átállnak mert új, a CS meg jó 10 éve top game magyarul sokan játszák, persze különböznek az ízlések de 10 év az 10 év, én vhogy a cod4-et 10 év múlva el nem tudom képzelni hogy játszana vele vki, addigra már a cod15-el fognak nyomulni.
-
kkf
aktív tag
Blizzard online gaming-et nem méri senki? Hol van egy COD4 egy WOW-tól, vagy WC3-tól....
I wanna marry Blizzard"Vigyázzá, mer Vindózt rakok fel rád, aszt összeomlasz!"
-
hunmyke
aktív tag
Korábban nem szerettem a HC-t, inkább sima szerverekre jártam. Sokszor mp5-ösre rátetettem egy-két perk-et, és végig ugráltam a pályát.
De HC tényleg a reflexeken, pályaismereten múlik. Két dolognak igazán örülnék, ha megtoldanák néhány pályával a multit. Van egy-két szerver, ahol vannak "új" pályák. Gondolom sufniban csinálták, és jó néhány jóra is sikeredett. De ne másik mod-ban legyenek ezek elérhetőek. A másik, aminek örülnék, ha a HC és a sima sebzés közé tennének egy átmenetit. Mert kicsit zavaró, ha lábujjon lőnek és attól szörnyethalok. Persze ha hangtompítót is használ, akkor megeshet, hogy kell egy-két lövés."A lét határozza meg a tudatot. Ha megisszuk a lét, a tudat elszáll..." // Hofi
-
félisten
Nem is gondoltam volna, hogy ennyire népszerű. Grat!
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
hunmyke
aktív tag
válasz BalaNce87 #14 üzenetére
Nézd, CODUO-val is játszok még és nem egy-ketten vagyunk a szervereken. Nekem személy szerint még az UO is jobban bejött. Nem fikázni akarom a CS-t. Ez csak a magánvéleményem. De ez ahogy korábban említettem eléggé megosztott erről a vélemény. A COD4 nem biztos hogy el lesz felejtve. UO leginkább azért lett kevésbé kedvelt, mert vannak benne hibák. És új VGA-kon néha akadozik. De példának említhetem a COD2-t, mely 4-5 éves, és sokan vannak még ott is szervereken.
[ Szerkesztve ]
"A lét határozza meg a tudatot. Ha megisszuk a lét, a tudat elszáll..." // Hofi
-
BalaNce87
addikt
Az uo az tényleg poén volt abba még jó volt hogy szórt néhány fegyver meg volt életed és nemtudtál ugrásból zoomolva lőni stb, a cod2 meg inkább 3 és fél éves, (sokat játszottam vele) de amennyire ismerem codot a legtöbb %-a a játékosoknak mindig az újat próbálja ki és nem azért mert utálja a 2-t esetleg a 4-et hanem azért mert újdonság. Szerintem a cod1/uo óta egyre könnyebb a cod. Nem azt mondom hogy ultra fos a 4 csak hát vannak benne olyan kamák amik inkább irritálóak és abnormálisak minthogy tudáshoz kössem őket, ez persze vonatkozik a 2-re is, az 1-el játszottam a legkevesebbet, de annyiből megtudom mondani hogy több kihívást jelentett abba jónak lenni mint 2-be vagy 4-be. Én alapvetően a single részeket rühellem mert nem szól másról minthogy mész és lősz ameddig szét nem unod az agyad és kikészülsz a folytonos fegyverropogtatásoktól, és ahogy láttam ez a cod6-ba se fog változni.
[ Szerkesztve ]
-
hunmyke
aktív tag
válasz BalaNce87 #20 üzenetére
UO valamiért mindig is bejött nekem, főleg a jó kis puska feeling.
COD2 nekem csak akkor jön be, ha csak puska szerverről van szó, a töltényszórást nagyon elszúrták.
COD4-ben, vannak hibák, sajnos. De hibái ellenére is bejött. Meg a fegyverfejlesztés, szintugrás jó ötlet volt. A falon átlövés szintén egy jó ötlet. Persze a realisztikussággal vannak bajok. De láthatod, hogy csak xbox-on 13 millió ember elnézi ezeket. COD4 szavatossága csak a COD6-tól függ. Mennyire sikerül űberelni a COD4-et, nem csak grafikailag, hanem játékélményben.[ Szerkesztve ]
"A lét határozza meg a tudatot. Ha megisszuk a lét, a tudat elszáll..." // Hofi
-
Raymond
félisten
"PARIS, France -- December 23rd, 2008 – Blizzard Entertainment, Inc. today announced that World of Warcraft®, its award-winning subscription-based massively multiplayer online role-playing game, is now played by more than 11.5 million subscribers worldwide. This new high was reached following the November 13 release of the game’s second expansion, Wrath of the Lich King™."
Itt volt a WoW 2008 ev vegen. 2008 elejen ertek el a 10 milliot, abbol gondolom hogy a 13-at meg nem ertek el mostanaig. Es az a 13 a CoD4-nel csak a boxos mennyiseg PS3 es PC nelkul.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Nunder
őstag
Az a kérdés hogyan alakulna ez a szám ha belevennék a kalózszervereken játszókat. Lehet felülről verné a 25 millát.
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
-
gYaLo
őstag
Grat!
Remélem,hogy a befolyt összeget ráfordítják az MW2 fejlesztéséreiPhone 4S White 6.0.0 ☆ Logitech G500 zjeeeeee!!!!
-
BalaNce87
addikt
Én az eddigi videokból enyhén szólva nem igazán szűrtem le sok változást a 4-hez képest, és valjuk be codból elég egy videó is hogy lássad milyen lesz a játékmenet, mert nem igazán változatos A falon átlövéses dolog nekem is bejött a 4-be de a sok hibája miatt végül meguntam és letöröltem, csak ezeket a hibákat azért sem nézik mert ezt veszik alapul lásd mint 2-ben sokan azzal kezdték mint én is, szerintem kevesen vannak akik az 1-el vagy uo-val kezdték és mára a cod4-el játszanak komolyan, nekik szerintem rossz nézni hogy milyen irányba ment el a kedvenc játékuk és ennyive lett egyszerűbb. Szerintem te is látod hogy az uo-ba nehezebb volt frageket lőni pl mp44-el mint 2-be, meg 4-be egy Ak-val, hála a promodnak az összes fegyverrel gyerekjáték lőni (bár alapból sem szórtak a fegyók), a sniper is bead minden faxomat ugrásból meg no zoomal, ez egyszerűen hülyeség, cod1-be a sniper még tényleg sniper volt és nem lehetett berohangálni vele hanem inkább campelni kellett.
[ Szerkesztve ]
-
ádikácska
aktív tag
Azért szvsz cod2-ről is készíthetnének egy ilyen statisztikát...
Megérdemelné..."Én egy időben kézilabdáztam és mellette órákat CoD-oztam, ezek szerint én Dobókocka voltam?" by szab0729 // "És milyen egy ilyen PH!-találkozó? Valaki bemond egy konfigot, a többiek meg AAAHH, UUHHH?''- by unknown
-
BalaNce87
addikt
Hát a fegyverek fejlődtek ez ok, de azért mert fejlődnek szórni még fognak Az én szememet csak az bántja hogy lekönnyítik a játékot az évek során, senki nem akarja hogy full élethű legyen csak úgy lássam hogy foglalkoznak reális éppszerű megoldásokkal is és én azt látom hogy a cod egyre inkább a kisebb korosztályt veszi elsődlegesnek és az ő igényeinek felelnek meg.
[ Szerkesztve ]
-
hunmyke
aktív tag
válasz BalaNce87 #25 üzenetére
COD4-el első pár körben nekem is sok bajom volt, és szidtam is. De valahogy ráéreztem egy-két fegyverre. UO-hoz vagy 2-höz azért kár hasonlítani, mert hozzájuk képest túlságosan is pörgős. És inkább kicsit csapatjáték is lett, persze ha nem TDM, vagy FFA (DM)-ről beszélünk. Ja és nem árt hozzá mikrofon meg fejhallgató.
Én a változatosságot úgy oldom meg COD4-ben, hogy keresek egészen más pályákkal rendelkező szervereket függetlenül attól, hogy HC vagy nem. És a fegyvereket is sűrűn váltogatom.
2-ben nem is igazán az mp44 hanem a PPSH volt a gyalázat. Néha pontosabb volt mint egy puska vagy sniper. UO-ban a PPSH durván szórt, célzással is 10méteren belül lehetett valakit leszedni, nem a pálya másik feléből.
Ha visszanézek UO-ra egy hibája van a grafika, nem olyan értelemben hogy rossz vagy jó, hanem az emberek egy árnyékban szinte virítanak. 2-ben a grafika némileg javított a dolgon, 4-ben viszont sokszor észre sem venni a fűben sniperest."A lét határozza meg a tudatot. Ha megisszuk a lét, a tudat elszáll..." // Hofi
-
hunmyke
aktív tag
válasz BalaNce87 #28 üzenetére
Valóságban egy m4-es se olyan pontatlan mint gondolná az ember. De próbálj ki a játékban egy UZI-t, még célozva is elhúz. De ott az M60-as is, ami nem épp egy vízipisztoly. Sorozatot próbálj ugyanoda lőni, nem egyszerű. Mondjuk valóságban álló helyzetben nem valószínű hogy meg tudnám fogni. Nem hogy még célozni is vele.
"A lét határozza meg a tudatot. Ha megisszuk a lét, a tudat elszáll..." // Hofi
-
-
hunmyke
aktív tag
válasz BalaNce87 #31 üzenetére
Ezzel a jelenséggel én is találkoztam, de vannak szerverek ahol valahogy figyelik az fps-ed, és ha nincs megfelelő beállítás kivág a szerver. Amúgy az ilyen "pro"-ért én sem vagyok oda, és szerencsére mostanság nem volt dolgom ilyenekkel.
"A lét határozza meg a tudatot. Ha megisszuk a lét, a tudat elszáll..." // Hofi
-
Prof01
veterán
Ez szép! Én is sokat játszottam vele anno. PC-n majd Xbox360-on is. (utóbbin jobban bejött a jobb társaság miatt, és mert nincsenek csalók)
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Viktor77
titán
Nanana. Amit idéztél, az az aktív előfizetői létszám (akik hónapról-hónapra folyamatosan játszanak).
Viszont a cikkben ez van: "több mint 13 millió ember játszott már vele online 2007 november óta".
Valószínűleg a WoW-val sokkal többen játszottak már online az indulása óta.
[ Szerkesztve ]
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
NewTiger
csendes tag
válasz BalaNce87 #25 üzenetére
Szerintem is csak romlik a sorozat bár ettől függetlenül eddig mindegyik részt megvettem. A legjobb az UO volt és szerintem a legrosszabb a 2 (ezért biztos kapni fogok ). Az UO-hoz képest elég volt a közelébe lőni a másiknak és már feküdt is, legtöbbször fejessel. Ehhez képest nekem a 4 jobban tetszett (sőt az UO óta a legjobb a mai napig).
[ Szerkesztve ]
-
Godlike
tag
Én játszottam az összes felsorolt játékkal. Szerintem a CS felejtős egy COD-hoz képest árkád ugrálós játék, azért játszanak sokan vele mert állandó (nincs új verzió, megtanultad azt tolod, mellesleg meglepően jól fut nagyanyám gépén). UO és COD2 de főleg a COD2 nagy kedvencem volt legnagyobb baja mindkettőnek az előbb is ecsetelt "isten" fegyverek. COD2 harborban nem ruszki vagy, vesztettetek. A hiba az tényleg az, hogy virítanak az emberek a pályán! COD4 legnagyobb hibája a "span" rendszer. Hülye időben hülye helyen éledsz azonnal lelőhető vagy, a gép egyes pályákon beszorítja a csapatot a sarokba. Én HC-ban nyomulok a sima módban az nyer akinek gyorsabban lövi a sorozatot a puskája. Persze lehet hogy a HC-ban túlzás a sebzés, de legalább nincs állandó radar és lőszerszámláló.
Amit még kivennék a játékból az a találatjelzés (én is figyelek rá de a falat végiglőve ne mutassa már hol áll mögötte az ember ), kivennék pár bugyuta perket, (last stand, double trap, mindkettő irreális marhaság, fejbelőnek és utánna még a földön brékelsz kispisztollyal? ), megkülönbözteti az ellent meg a barátot a claymore nagyobb pályák kellenének, és életem végéig azzal játszanék. (nincs is más játékom)Jó sokat írtam (elértem a 101000. kill-emet)
Godlike
-
Godlike
tag
válasz LackoMester #37 üzenetére
Nem szapultam a játékot ne értsd félre nekem is a kedvencem.
Nincs is jobb nála..... de ha beleszólhatnék ezeket javítanám rajta és kész is lenne.
Godlike
-
BalaNce87
addikt
Hát inkább codba van az hogy ugrálva is pontos a fegyver pl leugrik a ház tetejéről és úgy lő le hát enyhén szólva is faxság, cs-be azért szórnak a fegyverek rendesen és messzire csak úgy tudsz pontosan lőni ha sorozatokba és egy helyből lősz, persze közbe oldalazol hogy ne találjon el a másik. Amiket meg írtál azon is javítanék mutatja találatot, van radar és kijelzi az ellent ha lő, ezek mégjobban könnyítenek a játékon, HC-be én is sokat toltam ok kevés kellett az embernek nagyon de még mindig jobb mint az alap sebzés, egy golyó fejes nincs is benne kivétel a sniperrel lősz, én egy olyan sebzésrendszert szeretnék ami a normál és hc között van az lenne a korrekt, persze ez sose fog megtörténni mert ez a cod és ilyen is marad/lesz. Egyébként van új verzió a CS source igaz az se mai, de 1.6 ugyanúgy megmaradt és sokaknak nem tetszett a source, szerintem inkább itt az a gond hogy a cod jön ki túl gyakran.
New Tiger: Pontosan ezt nem értik meg az emberek hogy könnyebb lett a játék, azthiszik csak poénból mondom ezeket, de valszeg azok mondják ezt akik nem próbálták az 1-et és a 4 nekik az alap.
[ Szerkesztve ]
-
hunmyke
aktív tag
válasz BalaNce87 #40 üzenetére
Már a cod2-ben is benne volt ez az ugrás közben célzás, és tényleg kicsit gáz. Sokszor sniper-el szoktak egy helyben ugrálni fal mögül. HC-ben még azt szoktam játszani hogy uav jammer-t, és hangtompítót használok. Így hiába jönnek uav-al. Annyi a hátrány, hogy egy töltény nem elég. Próbálj felmenni egy HC szeróra úgy, hogy csak 4-en vagytok, úgy már nem olyan egyszerű. Mert tömeges szerverre, ahol fent vannak kb 40-en ott könnyű osztani a népet. De egy kisebb létszámnál már nem árt figyelni. Mondjuk ez igaz bármelyik cod-ra.
Ez hogy célzás közben ugrál meg mit tudom én, ez meg nem olyan sűrű, legalábbis amennyire én tapasztaltam.
CS: S-t próbáltam, de inkább akkor 1.6, engem ott pont a találatjelzés hiánya zavart a legjobban. A másik ami zavart még, hogy nem lehet ráfogni úgymond a fegyvert, szóval magad elé mint a cod-ban jobb gombbal. Ezekre a fegyverekre nem poénképp találták ki a célzókat."A lét határozza meg a tudatot. Ha megisszuk a lét, a tudat elszáll..." // Hofi
-
BalaNce87
addikt
Hát jah bár régi gémekbe nem volt zoom nagyon egyébként egy két fegyverrel lehet zoomolni, a találatjelzés meg elkéne felejteni mert szintén hülyeség, codba mindig az volt odadobtam a granyót ok tudom hogy a házba van bevédjük és kész. HC szeró meg nekem is jobban bejött, igaz ott desertel messziről is meghalsz egy golyoból néha, igaz én a desertet kicsit átalakítanám mert túl gyorsan lehet vele lőni és ez kissé vicces hogy egy ekkora kaliberű pisztollyal rezzenéstelenül kilősz 5 mp alatt 6 golyót, nemtudom ilyenkor amikor csinálják a játékot leszarják hogy képtelenség így lőni egy fegyverrel?
[ Szerkesztve ]
-
hunmyke
aktív tag
válasz BalaNce87 #42 üzenetére
Hopp, én a találatjelzést félreértettem, én arra gondoltam, amikor engem lőnek meg, azt jelezze valahogy.
Amire te gondolsz azzal egyet is értek, mert azt tényleg kár volt beletenni.
Én arra értettem, mikor meglőttek CS-ben, azt csak akkor vettem észre, mikor az "élet %"-ra néztem."A lét határozza meg a tudatot. Ha megisszuk a lét, a tudat elszáll..." // Hofi
-
ádyz
addikt
A PC-seket miert nem szamoltak?
-
Korcsii
őstag
azért vannak cod4-ben is mapok, ahol már az elején tudom, hogy könnyű menet lesz, vagy szenvedni kell (igen, mert én hülye assign-es vagyok, mert nem szeretem, ha mindig tele van a képernyő auto balance üzikkel - hányszor lőttek már le a "betűkön át")... pedig itt már mindenkinek mindenféle fegyvere lehet, csapattól függetlenül, de ha egyszer egy csapat beszorul a spawn helyre... mondjuk ez inkább nagy szeróknál jellemző, ahol 20-30 ember van... de ezeken lógok a legtöbbet...
a spawn rendszert meg én is sokat szidom, egyszer mögém spawnol az ellenség, máskor meg granyóra, vagy épp egy célkereszt közepére születek újjá.. az meg, hogy egy nagy mapon, ahol már feladok a mászkálással, mert nem akarok azért fél percet futni, hogy egy kemper ledaráljon, és snipperre váltok, akkor miért rak be az ellenség területének a kellős közepére, azt már tényleg nem értem... még jó, hogy a snipper mellett arany kp-m van...
md, cm meg tényleg idegesítő, szerencsére a jobb szervereken kidobálják érte az embert, márha van admin... ezt valahogy automatikussá is tehették volna...
-
NewTiger
csendes tag
"Már a cod2-ben is benne volt ez az ugrás közben célzás, és tényleg kicsit gáz. Sokszor sniper-el szoktak egy helyben ugrálni fal mögül."
És ezek általában mindig fejesek voltak. Sőt, a csipát csak rántani kellett felhúzás nélkül és szintén fejes volt. Ezek miatt utáltam meg nagyon a cod2-t. Jah és a kicsi mapok. Amik teljesen jók warozni, legalább pörgős de normálisan nem lehet publicolni rajtuk mert csak az eszetlen hentelés megy vagy kapásból fekszel egy kezdőről eldobott gránát miatt. Sajnos ez megmaradt a 4-ben is ezért nem nagyon megyek olyan szerverre amin 10-12 embernél többen vannak. Az WaW-ba legalább tettek nagyobb mapokat is (egy csomó hiba mellett) -
Godlike
tag
Hát igen komoly szerveren 20-nál többen nem igen vannak, de már az is közelít a necces felé. Szerintem ezeken a pályákon kb 6-6 ellen jó játszani.
Az hogy melyik pályán melyik oldalon érdemes lenni sajnos tényleg ki kell figyelni mert nem mindegy. Az sem mindegy milyen játékmódban melyik oldalon van az előny. A "világos" oldalon általában megéri mert a terepruha jobban fed mint a "sötét" oldal fekete egyenruhája a sivatagszínű pályákon.
De vannak pályák ahol HQ-n a sötét oldal mindig a Hq mellett spannol, az ellen meg állandó futásban. Röhej.De az tényleg jó hogy mindenki használhat mindenféle stukkert. Mondjuk ez abból is adódik hogy a vh-ban azért mindenek a saját országa adta a fegyvert M16-ost meg rendelsz az e-bay-en
Azért találni játszható helyeket, bár normális magyar szervert nem találtam még. Anyázáson kívül meg a "kib@szo# csíter" -en kívül nem nagyon kommunikálnak egymással az emberek.
Lelövöd az admint kétszer és kidob stb stb...Ha olyan lesz a 6 mint a 4 csak más pályákkal garantált a siker, minden javítás csak hab a tortán.
[ Szerkesztve ]
Godlike
-
roliii
tag
hát én szerintem a CoD4 nemjobb mint a CoD2 és a CoD1 , CoD:uO.. el lett rontva , igazából se lehet átlőni a falon úgy mint a játékba , ezáltal értelmetlen a játék a csalók ellen interneten keresztül , de nehogy azt hidje valaki h azért mondom mert nem értek hozzá , 5évig játszottam internetes top3-as csapatokban , és játszottunk nagy külföldi csapatok ellen , lásd : www.clanbase.com vagy www.esl.eu , szóval , CoD5-öt alapból elrontották , kevesen vannak benne , cod4-be kevesebben vannak csapatok és emberek , mint cod2-be.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- AliExpress tapasztalatok
- PlayStation 5
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Itt az új LOGOUT!
- Elden Ring
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
- Xbox Series S Carbon Black 1 TB , Garancia: 2025.10.28.
- Konzolok és tartozékaik felvásárlása azonnali készpénz fizetéssel!
- Konzolok és tartozékaik felvásárlása azonnali készpénz fizetéssel!
- PlayStation 5 825gb disc verzio
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol konzol hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen