Új hozzászólás Aktív témák
-
hunmyke
aktív tag
válasz BalaNce87 #14 üzenetére
Nézd, CODUO-val is játszok még és nem egy-ketten vagyunk a szervereken. Nekem személy szerint még az UO is jobban bejött. Nem fikázni akarom a CS-t. Ez csak a magánvéleményem. De ez ahogy korábban említettem eléggé megosztott erről a vélemény. A COD4 nem biztos hogy el lesz felejtve. UO leginkább azért lett kevésbé kedvelt, mert vannak benne hibák. És új VGA-kon néha akadozik. De példának említhetem a COD2-t, mely 4-5 éves, és sokan vannak még ott is szervereken.
[ Szerkesztve ]
"A lét határozza meg a tudatot. Ha megisszuk a lét, a tudat elszáll..." // Hofi
-
hunmyke
aktív tag
válasz BalaNce87 #20 üzenetére
UO valamiért mindig is bejött nekem, főleg a jó kis puska feeling.
COD2 nekem csak akkor jön be, ha csak puska szerverről van szó, a töltényszórást nagyon elszúrták.
COD4-ben, vannak hibák, sajnos. De hibái ellenére is bejött. Meg a fegyverfejlesztés, szintugrás jó ötlet volt. A falon átlövés szintén egy jó ötlet. Persze a realisztikussággal vannak bajok. De láthatod, hogy csak xbox-on 13 millió ember elnézi ezeket. COD4 szavatossága csak a COD6-tól függ. Mennyire sikerül űberelni a COD4-et, nem csak grafikailag, hanem játékélményben.[ Szerkesztve ]
"A lét határozza meg a tudatot. Ha megisszuk a lét, a tudat elszáll..." // Hofi
-
hunmyke
aktív tag
válasz BalaNce87 #25 üzenetére
COD4-el első pár körben nekem is sok bajom volt, és szidtam is. De valahogy ráéreztem egy-két fegyverre. UO-hoz vagy 2-höz azért kár hasonlítani, mert hozzájuk képest túlságosan is pörgős. És inkább kicsit csapatjáték is lett, persze ha nem TDM, vagy FFA (DM)-ről beszélünk. Ja és nem árt hozzá mikrofon meg fejhallgató.
Én a változatosságot úgy oldom meg COD4-ben, hogy keresek egészen más pályákkal rendelkező szervereket függetlenül attól, hogy HC vagy nem. És a fegyvereket is sűrűn váltogatom.
2-ben nem is igazán az mp44 hanem a PPSH volt a gyalázat. Néha pontosabb volt mint egy puska vagy sniper. UO-ban a PPSH durván szórt, célzással is 10méteren belül lehetett valakit leszedni, nem a pálya másik feléből.
Ha visszanézek UO-ra egy hibája van a grafika, nem olyan értelemben hogy rossz vagy jó, hanem az emberek egy árnyékban szinte virítanak. 2-ben a grafika némileg javított a dolgon, 4-ben viszont sokszor észre sem venni a fűben sniperest."A lét határozza meg a tudatot. Ha megisszuk a lét, a tudat elszáll..." // Hofi
-
hunmyke
aktív tag
válasz BalaNce87 #28 üzenetére
Valóságban egy m4-es se olyan pontatlan mint gondolná az ember. De próbálj ki a játékban egy UZI-t, még célozva is elhúz. De ott az M60-as is, ami nem épp egy vízipisztoly. Sorozatot próbálj ugyanoda lőni, nem egyszerű. Mondjuk valóságban álló helyzetben nem valószínű hogy meg tudnám fogni. Nem hogy még célozni is vele.
"A lét határozza meg a tudatot. Ha megisszuk a lét, a tudat elszáll..." // Hofi
-
hunmyke
aktív tag
válasz BalaNce87 #31 üzenetére
Ezzel a jelenséggel én is találkoztam, de vannak szerverek ahol valahogy figyelik az fps-ed, és ha nincs megfelelő beállítás kivág a szerver. Amúgy az ilyen "pro"-ért én sem vagyok oda, és szerencsére mostanság nem volt dolgom ilyenekkel.
"A lét határozza meg a tudatot. Ha megisszuk a lét, a tudat elszáll..." // Hofi
-
NewTiger
csendes tag
válasz BalaNce87 #25 üzenetére
Szerintem is csak romlik a sorozat bár ettől függetlenül eddig mindegyik részt megvettem. A legjobb az UO volt és szerintem a legrosszabb a 2 (ezért biztos kapni fogok ). Az UO-hoz képest elég volt a közelébe lőni a másiknak és már feküdt is, legtöbbször fejessel. Ehhez képest nekem a 4 jobban tetszett (sőt az UO óta a legjobb a mai napig).
[ Szerkesztve ]
-
hunmyke
aktív tag
válasz BalaNce87 #40 üzenetére
Már a cod2-ben is benne volt ez az ugrás közben célzás, és tényleg kicsit gáz. Sokszor sniper-el szoktak egy helyben ugrálni fal mögül. HC-ben még azt szoktam játszani hogy uav jammer-t, és hangtompítót használok. Így hiába jönnek uav-al. Annyi a hátrány, hogy egy töltény nem elég. Próbálj felmenni egy HC szeróra úgy, hogy csak 4-en vagytok, úgy már nem olyan egyszerű. Mert tömeges szerverre, ahol fent vannak kb 40-en ott könnyű osztani a népet. De egy kisebb létszámnál már nem árt figyelni. Mondjuk ez igaz bármelyik cod-ra.
Ez hogy célzás közben ugrál meg mit tudom én, ez meg nem olyan sűrű, legalábbis amennyire én tapasztaltam.
CS: S-t próbáltam, de inkább akkor 1.6, engem ott pont a találatjelzés hiánya zavart a legjobban. A másik ami zavart még, hogy nem lehet ráfogni úgymond a fegyvert, szóval magad elé mint a cod-ban jobb gombbal. Ezekre a fegyverekre nem poénképp találták ki a célzókat."A lét határozza meg a tudatot. Ha megisszuk a lét, a tudat elszáll..." // Hofi
-
hunmyke
aktív tag
válasz BalaNce87 #42 üzenetére
Hopp, én a találatjelzést félreértettem, én arra gondoltam, amikor engem lőnek meg, azt jelezze valahogy.
Amire te gondolsz azzal egyet is értek, mert azt tényleg kár volt beletenni.
Én arra értettem, mikor meglőttek CS-ben, azt csak akkor vettem észre, mikor az "élet %"-ra néztem."A lét határozza meg a tudatot. Ha megisszuk a lét, a tudat elszáll..." // Hofi
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Parfüm topik
- Samsung Gear S3 - második kör
- Autós topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- E-roller topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs