PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Robitrix
senior tag
Mondjuk ez is egy érdekes kérdés a cloud gaming. Akkor a fő késlekedés nem az, hogy milyen gyorsan jelenik meg a kép a játékos előtt, hanem, hogy milyen gyorsan képes kommunikálni a gép a szerveren futó játékkal. A dolog messze nem a fél-1-2 msec különbségen fog múlni, amivel egy jobb monitor képes több képet megjeleníteni. Na meg hát az se mindegy általában, hogy ki milyen messze játszik a szervertől Nem ugyan az lesz a válasz idő Chiléből és a másik kerületből a szerverhez képest. Minnél messzebb van valaki egy szervertől annál több hálózati csomóponton fog átmenni az adatkommunikáció és annál több lesz az átlagos késlekedési idő.
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések