Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Robitrix

    senior tag

    válasz Kansas #7 üzenetére

    A dolog egyértelműen paraszt vakítás még e-sportban is. Mert mi a különbség egy 400 Hzes monitor és egy 500 Hz-es monitor közt? Az első esetében az átlagod képmegjelenési idő 1/400 sec a másiknál meg 1/500 sec. vagyis 2,5 msec és 2 msec vagyis a különbség 0,5 msec. Miközben egy jó reflexekkel rendelkező fiatal ember átlagos válasz ideje 0,2-0,25 sec vagyis 200-250 msec. Vagyis feltűnik valami a képen, az rákerül a retinára, ahol némi elöfeldolgozás után átjut az infó az agyba(relatíve lassan mert talán az ideg vezetékek sebessége talán 100 méter másodpercente. Minden képen sok nagyságrenddel lassabb, mint az elektromos áram terjedési sebessége. Aztán kell jó sok tucat msec, mire az agyban feldolgozódik az információ. és felismeri az információt a megjelenő képet. Vagyis észleli, hogy valami történik a látott képen a korábbiakhoz képest. Már az nem csekély idő mire egy látott képen valamit beazonosít az agy. Ha megmutatják valakinek egy macska képét magának az agynak is lkll vagy 70-80 msec, mire egyáltalán rájön, hogy egy macskát lát a képen. Tehát mikor megvan az infó, akkor kell egy idegi választ továbbítani a megfelelő izmoknak, hogy legyen szives már megnyomni annak az ujjnak azt a tűzgombot. Így az is idő mire visszaér a válasz reakció az agyba. (és akkor még nem álltunk rá célra, ami még több időt igényel.(az eddigiek csak egy hirtelen reflexből adott válasz volt. VAgyis legyen valaki kuva gyors reflexel megáldva és legyen képes 250 msec alatt lenyomni a tűzgombot. Na a másik játékos pont ilyen jó és öt támogatja a gyors monitor plusz 0,5 msec előnnyel. :) Nem fél msecen fog múlni a játék

  • Robitrix

    senior tag

    válasz Kansas #15 üzenetére

    Mondjuk ez is egy érdekes kérdés a cloud gaming. Akkor a fő késlekedés nem az, hogy milyen gyorsan jelenik meg a kép a játékos előtt, hanem, hogy milyen gyorsan képes kommunikálni a gép a szerveren futó játékkal. A dolog messze nem a fél-1-2 msec különbségen fog múlni, amivel egy jobb monitor képes több képet megjeleníteni. Na meg hát az se mindegy általában, hogy ki milyen messze játszik a szervertől Nem ugyan az lesz a válasz idő Chiléből és a másik kerületből a szerverhez képest. Minnél messzebb van valaki egy szervertől annál több hálózati csomóponton fog átmenni az adatkommunikáció és annál több lesz az átlagos késlekedési idő.

Új hozzászólás Aktív témák