Új hozzászólás Aktív témák
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Balázs Z. #50 üzenetére
" ... nem fognak elférni a városokban." - és? Sajnos ez mit sem változtat a helyzeten, ami az, hogy kis autót, ha akarnál se tudnál venni, sokan pedig nem is akarnak, mert szerintük a SUV a biztonságosabb (persze, mert mind - legfőképp az elektromos - nehéz mint a sár), és abból látja át a forgalmat.
Egyébként a legtöbb gyártó képtelen nem villanyautónak kinéző arány (nem a design-ról beszélek!) autót csinálni. Nem vagyok egy Tesla fan, de a 3-as az, amire ha látok egyet, akkor elismerően csettintek, hogy ez igen. Nem túl nagy, nem magas, nem látszik, hogy a "hasán hordja az akkumulátort". Arányos, lapos, és mégis több benne a hely, mint pl. az itt emlegetett i4-ben (tudom, az nem elektromos autó platform, de mi akadályozta meg a BMW-t abban, hogy rendes villanyautót építsen?)
-
negro
őstag
Errol irtam fentebb de az lett belole azt hiszik vedem a cuprat es konkret tipusat.
(20 eves korom ota youngtimerezem...bmw e30, jo ideje e39, de csaladban volt e91, f11)"16 éves átlag-autó életkor már sosem fog javulni " azzal semmi baj nem lenne ha azok rendesen karbantartott autok. (Azert ez az osztrakoknal is ~14 ev de meg nemetben is ~10) Euro 3-4 -es autok azert ezek, nem ordogtol valok. Nem ket utemu waresz, trabi. En meg szivtam ezeknek a gazait gyerekkoromban ahogy vezettem is oket. Arrol nem beszelve annal "zoldebb" egyen nincs aki nem 4-5 evente csereli az autojat hanem 15-20 evig hasznalja.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
atesz999
tag
Egy jó benzines/dízeles használtautó 3 millióért. A maradék 15-17 milliót meg tedd be a bankba kamatozni és a havi 60-70 ezer Ft-os kamatából bőven meg tudod venni a benzint meg az olajcserét.
Ennyi, nincs új a nap alatt. Gazdaságilag egyátalán nem éri meg jobban a villanyautó a benzines/dízeles változatoknál normál használat mellett. -
BBéci
titán
Menetpróba a cikk címe, de szinte semmit nem tudtunk meg az autó menettulajdonságairól, ami speciel engem ezerszer jobban érdekel, mint a tempomat beállíthatósága.
Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
Ed3r_X_
nagyúr
Számomra ez fura. Most akkor mindegy, hogy teszem azt a 10 kW-os motort hajtom 100%-ra, vagy az 5 kW-osat?
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
dabadab
titán
Nem, az mindegy, hogy a 100 kW-os motort hajtod 10 kW-tal vagy a 200 kW-os motort hajtod 10 kW-tal.
A közlekedés elsöprő részében azt, hogy mekkora teljesítmény kell, nem az elérhető maximális teljesítmény határozza meg, hanem a forgalmi helyzet és ez határozza meg a fogyasztást. Az, hogy egy-egy gyorsításnál mennyire gyorsulsz, az a fogyasztást érdemben nem befolyásolja, főleg nem villanymotornál, ahol egyrészt nincs a fordulatszámgörbe mentén olyan durva hatékonyságingadozás, mint a belsőégésűeknél, másrészt meg van visszatermelés.DRM is theft
-
Ed3r_X_
nagyúr
Világos.
Akkor viszont nagyobb akkuval lehetne komolyabb hatótávot elérni a nem prémium EV szegmensben. Csak jellemzően nem érdekük gondolom.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
-
Noukoum
veterán
Nagyobb akku -> nagyobb súly.
Nagyobb súly -> kisebb hatótáv.Nem egyenesenarányos a megtérülés, persze ha kell a nagyobb hatótáv akkor muszáj.
De: nagyobb akku -> több helyet foglal.
Amihez nagyobb autó kell -> ami nehezebb.
Ja és az akkumulátor nem csak hogy drága (tehát meggondolja minden gyártó mennyit rak bele), hanem hiánycikk is tehát minden gyártó olyan autóba szeretné belerakni ami a legtöbb profitot hozza. Ami meg nem az olcsó szegmens.A gyártónak az az érdeke hogy pénzt keressen, nem az hogy a nem prémium szegmensben kisebb legyen a hatótáv.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
atesz999
tag
"Remek tipp, azt leszámítva, hogy a reálkamat feltűnően negatív."
De azért havi 60-70 ezer kamatból csak ki tudod fizetni a benzint 1500-2000 km-ig. Annál meg mindenképpen többet kamatozik még így is a bankban, mintsem ezt a hatalmas felárat kocsiba ölni, mert a vadi új autó amortizációja meg aztán tényleg jóval több. Ott már nem csak a reálkamat negatív, hanem színtiszta bukta van rajta , azaz még a befektetett összeget sem kapod vissza soha, csak egy kis töredékét évek múlva ha eladod.
De itt nem is erről beszéltem, hanem arról, hogy ekkora összeg kamatából tudsz már kb 1500-2000 kmnyi üzemanyagot is venni havonta és még a tőkéd is megmarad. Persze nyilván aki 5-8000km-eket megy havonta azoknak már tényleg megéri az elektromosautó. Ha meg még ráadásul napelemmel tölti, akkor meg szinte "ingyen" van neki még ennyiért is az elektromos autó. -
dabadab
titán
Ekkora összeg kamatából, ha érted, hogy mi az a reálkamat, semmit nem tudsz venni, mert minden egyes hónapban, kamattal együtt is, kevesebbet ér a betéted, magyarul nem hogy nem veszel belőle semmit, de neked kell pluszban befizetni, hogy a betéted megőrizze az értékét.
DRM is theft
-
Ed3r_X_
nagyúr
Ezért gondolom én még azt, hogy nagyrészt városban cirkálni oké, de arra is kissé luxusnak érzek egy 1.5-2x annyiba kerülő elektromost, mint egy belső égésűt.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
Mirage
tag
Egyébként egy Golf Gte is 20 milkánál kezdődik ahogy legutóbb láttam... A jelenlegi golfoknál mondjuk jobban tetszik külsőre.
De sokkal értelmezhetőbb lenne szerintem, ha inkább egy Golf Gti vagy mégjobb, R alternatíva lenne... Nem mintha úgy olcsóbb lenne, mert már egy Gti is a 20 milkát üti alulról, de egy benzines turbó motorral sokkal inkább méltó lehetne a Cupra névhez, de sajna a hot hatch már jó ideje kihaló félben lévő faj. -
Füleske
addikt
válasz <Adamsky> #54 üzenetére
"Most viccelsz ugye?"
Bár nem tőlem kérdezted, de ez nem vicc. Annyi I4 - et nem gyártanak, hogy megérje/legyen idő egy külön platformot tervezni/gyártani neki. A CLAR pedig igazi "mindenes", nulla forint plusz befektetéssel.
A SUV pedig nem jelent semmit, néha csak kinézetet, semmi mást. Pl. a Mokka miben különbözik a Corsa - tól? A T-Cross a Polo - tól? Nem kisautó meg nagyautó lesz (van), hanem kis SUV meg nagy SUV. Nem látom a drámát. Aki kis méretű autót szeretne, továbbra is vehet. Aki mini autót, az is vehet, van jó pár elektromos miniautó is.
-
<Adamsky>
nagyúr
"A CLAR pedig igazi "mindenes", nulla forint plusz befektetéssel."
Lehet így is nézni, de akkor nem szabad megsértődni azon, ha egy Tesla 3 tulaj csak megmosolyogja. Villanymotort és akkumulátort kb. bármibe bele lehet tenni. Az eredmény szempontjából viszont nagyon nem mindegy az alap."Pl. a Mokka miben különbözik a Corsa - tól?"
• árban: 8.700.000 Ft-tól vs. 5.950.000 Ft-tól
• fogyasztás (Corsa jó eséllyel kevesebbet eszik)
• üzemeltetés (pl. Corsa-ra mehet akár a 15"-ös kerék, míg a Mokka-nál a 16" a min.)
• belső méretben pedig közel azonosakA SUV-ok az esetek 99%-ban kiválthatók lennének egy megfelelő kombival, de a piac (és a gyártók) - sajnos - másképp döntött(ek).
"Aki kis méretű autót szeretne ... " - van mininek / kicsinek mondott autó, de a maiak nem azok. Hasonlíts össze mondjuk egy régi és mai Nissan Micra-t, vagy akár az előbb említett Corsa-t mondjuk egy B Corsa-val. Sajnos nem csak árban nőttek meg.
Talán a Suzuki Ignis egy a ritka kivételek közül, amire rámondható, hogy pici." ... jó pár elektromos miniautó ... "
O.K. mondj kérlek egy-két Skoda Citigo-e iV alternatívát, ami nem csak kicsi (mint pl. Fiat 500e) de jó ár/teljesítmény viszonyú. -
Füleske
addikt
válasz <Adamsky> #77 üzenetére
"Lehet így is nézni, de akkor nem szabad megsértődni azon, ha egy Tesla 3 tulaj csak megmosolyogja."
Mit nem mosolyog meg egy technológiailag képben levő Tesla tulaj a technológiai dolgok közül? A Tesla, mivel csak elektromost gyárt, így megteheti, hogy csak arra fejleszt. A(z) (autó)gyáraknak a profit a lényeg, a többi huszad rangú dolog. Hogy ki mit mosolyog meg, vagy sértődik meg rajta... senkit sem érdekel."árban" Tehát a gyártónak ez jó. Átlag vásárló többet fizet ugyanazért, ez a lényeg.
"fogyasztás" Senkit sem érdekel az a pár deci. Kicsit több elektromost adnak el, és nem lesz CO2 bünti.
"üzemeltetés" Komolyan bárki nézi vásárláskor, hogy egy kerékcsere pár ezerrel több lesz? Jobban néz ki, többért lehet eladni az autót."A SUV-ok az esetek 99%-ban kiválthatók lennének egy megfelelő kombival"
Amit olcsóbban lehetne eladni. Miért gyártsanak ilyeneket?Régi kicsi autó vs. új kicsi autó: igen, de ez is az miatt történt, mint a fent említett kombi/SUV váltás. Miért gyártsák ugyanakkorának, ha a nagyobbat többért lehet eladni?
"mondj kérlek egy-két Skoda Citigo-e iV alternatívát, ami nem csak kicsi (mint pl. Fiat 500e) de jó ár/teljesítmény viszonyú."
Mi a gondod pont a Fiat 500e ár/teljesítmény(érték) arányával? A Skoda - t amúgy már rég nem gyártják, és nem véletlenül anno is csak erősen limitált gyártás volt, még a (chip)hiány előtt (tehát nem a (chip)hiány miatt). Szándékos veszteséggel, amit a CO2 bünti elkerülése kompenzált. (mivel csúszott az ID.3 bevezetése/átadása, szoftver gondok miatt) Jelenleg a fapados e-Up 10+ millió, kedvezménnyel. -
<Adamsky>
nagyúr
" ... csak a varosozas miatt tartani nem is eri meg."
Ez már nagyon OFF, de épp ez a gond, hogy sokan - nem is feltétlen anyagi megfontolásból - egyetlen dologgal szeretnének mindent megoldani.Én - ha tehetném - biztos, hogy tartanék (vagy bérelnék) egy modern dízelt arra az esetre, ha nyaralni vagy épp síelni megyek, de minden más esetre elég lenne egy kis villanyautó.
"A 130-as max sebesseg azert eleg gyatra ... " - nem tudom mikor jártál utoljára autópályán, de én azt látom, hogy a többség kb. 120-al megy. Akkor is ha lehetne 130-al, és akkor is, ha csak 110 km/h a megengedett. Szóval pl. megyén vagy egy ilyen kis gyösz hatótávján belül a 120 km/h kb. mindenre elég.
#79 Füleske
Bocs, nem voltam egyértelmű! A Tesla 3-asból egy pillanatra vegyük ki a szipi-szupi fedélzeti rendszerét, és nézzük, mint autót. Nézzük úgy, hogy mekkora kívül, aztán nézzük meg, hogy mekkora belül, majd tegyük mellé az i4-et.SUV: amiket érveket felhoztál, az mind a gyártónak jó. Azt hittem olyannal tudsz majd jönni, ami nekünk vásárlóknak jó. Az egy másik történet, hogy sokan a korábban említett dolgokba nem gondolnak (soha) bele, így gyakorlatilag magukat szívatják, és ehhez még jópofát is vágnak. Ehhez tényleg csak gratulálni lehet. Akárcsak ahhoz mikor a SUV-okat elkezdik leültetni, meg sportossá tenni. Sokan azt sem értik, hogy egy olcsóbb SUV miért ráz. Ha meg ne adj' Isten nem ráz, akkor miért nem lehet vele kanyarodni, mert billen (esetleg borul).
All-in-all a SUV teljesen védhetetlen. Egy hülye divat, amit a gyártók találtak ki, és a nép pedig jól besz*poptt.
Most, hogy terjednek a villanyautók pedig duplán jó a formátum a gyártóknak, mert a pusztítóan sok helyet igénylő akkumulátorokat el tudják dugni ezekben a nagy testekben."Miért gyártsák ugyanakkorának, ha a nagyobbat többért lehet eladni?"
Éppen ez a baj. Ezt kellene a törvényi / szabályozás oldalról megfogni. Karottának erről (is) van egy elég jó cikke a TC-n."Mi a gondod pont a Fiat 500e ár/teljesítmény(érték) arányával?" - talán az, hogy drága?
Ha most még gyártásba lenne az előbb említett Skoda, akkor az szvsz. olcsóbb tudna lenni. És igen, épp te írtad le, hogy miért nyírta ki a gyártó. Nem azért mert rossz lenne, nem azért mert káros a környezetre, hanem mert neki nem éri meg az EU-s döntéshozók pedig bambán néznek. -
Füleske
addikt
válasz <Adamsky> #80 üzenetére
"Bocs, nem voltam egyértelmű! A Tesla 3-asból egy pillanatra vegyük ki a szipi-szupi fedélzeti rendszerét, és nézzük, mint autót. Nézzük úgy, hogy mekkora kívül, aztán nézzük meg, hogy mekkora belül, majd tegyük mellé az i4-et."
Úgy gondolom, hogy nem értettelek félre. Pont úgy néztem a Tesla - t, mint autót, és nem a szoftverre gondoltam a technológia alatt. Tesla: 100 % elektromos fejlesztés, optimalizálás. BMW (és sokan mások): minden platformra legyen jó. (kompromisszumok árán) A gyártó excel alapon dönt, hogy mi legyen az autóban. (mennyiségi gyártás (1 db akármi olcsóbban jön így ki neki), és a fejlesztésen, új gyártósorokon megspórolt összeg). A vásárlók nagyrészt nem technológiai alapon döntenek. (pl. az előző benzin/dízel autójában se volt frunk, itt se fogja hiányolni)"SUV: amiket érveket felhoztál, az mind a gyártónak jó. Azt hittem olyannal tudsz majd jönni, ami nekünk vásárlóknak jó."
A vásárló érdeke az egyik huszad rangú szempont a profit után. Ez a tömör válaszom a Citigo - ra/nagyobb autókra is. Kapitalizmusban élünk, nem a reklámok rózsaszín világában, ahol a vásárló a fontos.Nem gondolom, hogy az 500e drága lenne (kinek mi a drága, ugye, ár/érték aránya nem rosszabb, mint más elektromos autóké), a Citigo volt túl olcsó, már leírtam, hogy miért. Nem célszerű annak a valamikori, limitált árát viszonyítani jelenkori autók normál árához.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
-
<Adamsky>
nagyúr
Értem, amit írsz, csak ez így k. szomorú. A vásárló abban a hitben él, hogy ő alakítja a piacot (részben talán így van), de a trendeket a gyártók találják ki, és cukormázzal leöntve még a sz@rt is eladják a nagyérdeműnek.
#82 Reggie0
... de egy ilyen mini (villany) autóval szökő évente mennék ki autópályára (én legalábbis).#83 Somatom
" ... ott a motor, robogó, villanybringa ... "
Én ezeket - főleg a rollert - életveszélyesnek tartom. -
Somatom
veterán
Egyetértek. Nem értem, hogy nálunk ez miért nem dívik. A pénzbüntetés nem kellő visszatartó erő. A németeknél símán berántják a jogsit. Nem hosszú időre. Két hét, egy hónap, ilyesmi. De, sztem ez nagyobb büntetés, mint az a párszáz Euró, amit még hozzácsapnak. Nekem biztosan az lenne, mivel a jogsimból élek. Nem is kockáztatok, csak biztosra megyek, különben szépen kullogok mögötte. Mivel 18 méter hosszú vagyok, ezért az autók meg engem nem tudnak megelőzni. Így Timbuktuig gyűlik fel a sor mögöttem és szépen, együtt kígyózunk gyök kettővel a bringás, rolleres, mopedes mögött. Nekem nincs választásom, meg nem is érdekel, mert nem kilóméterre vagyok fizetve. De, ha személyautós volnék, akkor elgondolkodnék azon, hogy inkább rollerrel kéne járnom, hiszen autóval sem gyorsabb, csak drágább.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
addikt
válasz #32839680 #94 üzenetére
Ezzel egyetértek, de most nem is róluk van szó, hanem az autósokról. Biciklist is, rollerest is, gyalogost is megfelelő oldaltávolság tartása mellett előzhetsz meg. És ez így helyes. Arról meg nem a csóró rolleres tehet, hogy nincs normálisan szabályozva. Egy tök hasznos közlekedési eszköz az év nagy részében.
Én például jellemzően kocsival járok a városban, és azon kívül is, de egyre jobban figyelek a bringásokra és a gyalogokra. Ezzel kapcsolatban is javul a morál az országban.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Itt, a főfaluban bringázva, rollerezve a bérrolleres turisták több bonyodalmat okoznak, mint az autósok. Nem is emlékszem, hogy mikor volt utóljára afférom autóssal. Ja, megvan. A Bajza a Podmaniczky felé egyirányú, de a másik irányban szabályos bringasáv van. Azon tekertem. A jampi audis jobbról jött. Macisajtja volt, de csak jobbra nézett. Látta, hogy nem jön senki, balról meg nem jöhet autó, akkor go. Ha nem tudtam volna előre, hogy ez fog történni, akkor símán felkenődök rá.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Reggie0
félisten
Szerintem pedig nem, legalabb annyi bonyodalmat okoznak az autosok. Szinten itt a fofaluban napi egy autos majdnem elcsap azert mert kanyarodaskor nem adja meg az elsobbseget a biciklisavban vagy bicikliuton. De nem ritka az olyan nap se, amikor harom hasonlo esemeny is er egy 20 km-es oda-vissza uton.
Mindamellett a roller berlos cegeket kotelezni kene, hogy csak akkor tudjon kulfoldi szemely rollert kiberelni, ha az appban rogtonzott kresz-teszten atmegy.
[ Szerkesztve ]
-
-
Somatom
veterán
Jajj, ne mááá!
Te elhitted, hogy ez itt az otthon, édes otthon? Ó, nem.
Ez itt Budapest. Hölgyeim és uraim, tartsák ezt észben minden nap, minden percében! Ha van pokol, oda kívánkoznak majd gyógyüdülésre, ha megjárják Budapestet. Ott kint, a kapun túl minden eleven autós, aki repül, mászik vagy a kereszteződésben gubbaszt, arra vágyik, hogy magukat gázolhassa el vacsorára!
Különben tök uncsi lenne.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Sinesol
veterán
Jó lenne bevezetni büntetést a közlekedés akadályozásáért is. Elvileg Kreszben is benne van, hogy indokolatlanul nem lehet feltartani a forgalmat, sőt forgalmin is meghuznak érte, ha akadályozod a forgalmat, szóval ideje lenne büntetni is érte. Ha valaki nem tud normális tempóban haladni, az menjen busszal, villamossal.
Már csak egészségügyi szempontból nézve is, sok ezer ember mentális egészségét is rontja a sok sétakocsikázó nyomorult. Plusz ugye több ideig füstöl mindenki, környezetszennyezés is nagyobb, na és akkor még az elvesztegetett időről nem is beszéltünk.
Vannak szakaszok, ahol ki van téve a 60-as tábla kereszteződésig, de a nyomorultak képtelenek realizálni, hogy a kereszteződés feloldja és az útkereszteződés után is 40-50el mennek még vagy 10 percet a követekző korlátozás+feloldó tábláig, miközben gyűlik fel a sor..na az priceless...[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
A németeknél főleg a mopedautók, meg a kisrobogók (nem tudom a pontos kategórianevet) a gázosak. Azok meg ennyivel mehetnek és szabályosan közlekedhetnek a közutakon. Ahogy pl. egy traktor is. Szó sincs semmilyen szabálytalan feltartásról.
De, van igazság abban, amit mondasz. Tegnap a népfürdő utcában kerülgettünk egy bringást úgy, hogy a túloldalon kiépített bringaút van. Teljesen jó minőségű, én is többször bringáztam rajta.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Rossi
addikt
A BMW i4, mint kiváló produktum állítással szállnék vitába, mert ott a tesztek alapján az eltérő konstrukció (meglévő, belső égésű modellt alakítsunk át elektromossá) eredményeként lett egy sárnehéz vasdarab, ami azért kell, hogy bivaly teljesítményű legyen, hogy valamilyen szintű sportosságot rá lehessen fogni.
Írom ezt X3 M40i tulajként, tehát nem a BMW ellenszenv beszél belőlem.
Az elektromos autók kapcsán pedig személy szerint érdeklődéssel várom a fejlődés valódi útját, mert ez a jelenlegi már egy ideje tudottan egy zsákutca.
A Seat / Cupra vonalról (előbbim volt, utóbbi nem) pedig azt gondolom, hogy a Skodához hasonlóan a márka autói szándékosan és vért izzadva a VW alá pozicionált minőségű termékek, ezért nem lehetnek jók és vállalhatók.
(Ahogyan számomra már a VW sem vállalható minőségű sem anyagokban, sem technikában, illetve főképpen ár-érték arányban, ezt pedig 3 év 280 lóérős Arteon használat alapján írom.)
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Rossi
addikt
Jogos, és bizony az Audi sem az a színvonal, ami volt akár csak 5-6 éve (használtam 3 B8-as A4-est, és 1 B9-est), nemrég utaztam ismerős 30.000 km-es C8-as A6-osával, a középkonzolt kézzel tudod mozgatni és recseg-ropog.
Az árak viszont brutálisan emelkednek.
[ Szerkesztve ]
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Rossi
addikt
Csak nem a mai technológiával.
Illetve ha követed az aktuálpolitikát, akkor gondolom látod, hogy ez az utópia napról napra messzebb kerül tőlünk.
Én támogatom a klímavédelmet, csak nem a most használt, fenntarthatatlan technológiákkal (szélerőmű, naperőmű, elavult, és nem fenntartható akkumulátortechnológia stb.), lásd Gelencsér András interjú.
És ezt az útkeresést verte most telibe a háború, amikor pl. a németek és mi is állunk vissza a szénerőművekre.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Noukoum
veterán
Azt a gelencsér féle baromságot ezer helyen kijavították már mert katasztrófa.
Nem állunk vissza szénerőművekre. A németek sem teszik.
A jelenlegi technológiával a Tesla az évtized végére ~10 millió autót fog legyártani egy évben. Nem tűnik túl életképtelennek.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Internet a barátod, ha a gelencsér féle baromságot is megtaláltad az is menni fog. Bár nem kell sok ész ahhoz hogy magadtól is rájöjj mekkora hülyeségeket mond.
És akkor már annak is nézz utána hogy mi az a lítium.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Somatom
veterán
Ha nem gyárt számára megfelelő autót, akkor sztem normál, hogy fanyalog. Nekem sem tetszik, hogy nincs megfizethető, nagy belterű, hétszemélyes Tesla 1000 Km -es, valós hatótávval, legalább 2 tonnás vontatási képességgel. Szóval, szara
csempeTesla.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Sza_Sa
senior tag
Az elektromosság a jelen, a jövő meg kitudja mi lesz...
Azért nagyon élvezem, mikor beülök a temperált autóba, nem ott állok mellette, járatva a motort hogy menjen a klíma... alternáló mozgást alakítunk forgóvá, aztán veszítünk 50% energiát, ez bárhonnan nézve energiapazarlás.
Az akku technológia pedig iszonyat fejlődik, 20 éve li-po akksik maximum az Ericsson T28-ban volt, aranyáron[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
Hatásfoknövelés az ice esetében vagy mindenféle drága technológia, vagy elektromotor beépítésével sikerült, de belátható, az akku fejlesztésében nagyobb potenciál van.
Pont ma agyaltam, nekem (vagy a családban) volt 2 ütemű, négyütemű benzines, diesel és elektromos autóm, vezettem 2 ütemű dieselt is, szóval egy igazán érdekes és gazdag korszakban élehettem, ezért nagyon boldog vagyok, lesz is mit mesélnem majd a gyerekemnek, majd ha már megérti.[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Rossi
addikt
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Gumi és felni topik
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
- Autós topik
- Yettel topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Apple notebookok
- Milyen TV-t vegyek?
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest