Új hozzászólás Aktív témák

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz Reggie0 #78 üzenetére

    " ... csak a varosozas miatt tartani nem is eri meg."
    Ez már nagyon OFF, de épp ez a gond, hogy sokan - nem is feltétlen anyagi megfontolásból - egyetlen dologgal szeretnének mindent megoldani.

    Én - ha tehetném - biztos, hogy tartanék (vagy bérelnék) egy modern dízelt arra az esetre, ha nyaralni vagy épp síelni megyek, de minden más esetre elég lenne egy kis villanyautó.

    "A 130-as max sebesseg azert eleg gyatra ... " - nem tudom mikor jártál utoljára autópályán, de én azt látom, hogy a többség kb. 120-al megy. Akkor is ha lehetne 130-al, és akkor is, ha csak 110 km/h a megengedett. Szóval pl. megyén vagy egy ilyen kis gyösz hatótávján belül a 120 km/h kb. mindenre elég.

    #79 Füleske
    Bocs, nem voltam egyértelmű! A Tesla 3-asból egy pillanatra vegyük ki a szipi-szupi fedélzeti rendszerét, és nézzük, mint autót. Nézzük úgy, hogy mekkora kívül, aztán nézzük meg, hogy mekkora belül, majd tegyük mellé az i4-et.

    SUV: amiket érveket felhoztál, az mind a gyártónak jó. Azt hittem olyannal tudsz majd jönni, ami nekünk vásárlóknak jó. Az egy másik történet, hogy sokan a korábban említett dolgokba nem gondolnak (soha) bele, így gyakorlatilag magukat szívatják, és ehhez még jópofát is vágnak. Ehhez tényleg csak gratulálni lehet. Akárcsak ahhoz mikor a SUV-okat elkezdik leültetni, meg sportossá tenni. Sokan azt sem értik, hogy egy olcsóbb SUV miért ráz. Ha meg ne adj' Isten nem ráz, akkor miért nem lehet vele kanyarodni, mert billen (esetleg borul).
    All-in-all a SUV teljesen védhetetlen. Egy hülye divat, amit a gyártók találtak ki, és a nép pedig jól besz*poptt.
    Most, hogy terjednek a villanyautók pedig duplán jó a formátum a gyártóknak, mert a pusztítóan sok helyet igénylő akkumulátorokat el tudják dugni ezekben a nagy testekben.

    "Miért gyártsák ugyanakkorának, ha a nagyobbat többért lehet eladni?"
    Éppen ez a baj. Ezt kellene a törvényi / szabályozás oldalról megfogni. Karottának erről (is) van egy elég jó cikke a TC-n.

    "Mi a gondod pont a Fiat 500e ár/teljesítmény(érték) arányával?" - talán az, hogy drága?
    Ha most még gyártásba lenne az előbb említett Skoda, akkor az szvsz. olcsóbb tudna lenni. És igen, épp te írtad le, hogy miért nyírta ki a gyártó. Nem azért mert rossz lenne, nem azért mert káros a környezetre, hanem mert neki nem éri meg az EU-s döntéshozók pedig bambán néznek.

Új hozzászólás Aktív témák