Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
A németeknél főleg a mopedautók, meg a kisrobogók (nem tudom a pontos kategórianevet) a gázosak. Azok meg ennyivel mehetnek és szabályosan közlekedhetnek a közutakon. Ahogy pl. egy traktor is. Szó sincs semmilyen szabálytalan feltartásról.
De, van igazság abban, amit mondasz. Tegnap a népfürdő utcában kerülgettünk egy bringást úgy, hogy a túloldalon kiépített bringaút van. Teljesen jó minőségű, én is többször bringáztam rajta.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Rossi
addikt
A BMW i4, mint kiváló produktum állítással szállnék vitába, mert ott a tesztek alapján az eltérő konstrukció (meglévő, belső égésű modellt alakítsunk át elektromossá) eredményeként lett egy sárnehéz vasdarab, ami azért kell, hogy bivaly teljesítményű legyen, hogy valamilyen szintű sportosságot rá lehessen fogni.
Írom ezt X3 M40i tulajként, tehát nem a BMW ellenszenv beszél belőlem.
Az elektromos autók kapcsán pedig személy szerint érdeklődéssel várom a fejlődés valódi útját, mert ez a jelenlegi már egy ideje tudottan egy zsákutca.
A Seat / Cupra vonalról (előbbim volt, utóbbi nem) pedig azt gondolom, hogy a Skodához hasonlóan a márka autói szándékosan és vért izzadva a VW alá pozicionált minőségű termékek, ezért nem lehetnek jók és vállalhatók.
(Ahogyan számomra már a VW sem vállalható minőségű sem anyagokban, sem technikában, illetve főképpen ár-érték arányban, ezt pedig 3 év 280 lóérős Arteon használat alapján írom.)
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Rossi
addikt
Jogos, és bizony az Audi sem az a színvonal, ami volt akár csak 5-6 éve (használtam 3 B8-as A4-est, és 1 B9-est), nemrég utaztam ismerős 30.000 km-es C8-as A6-osával, a középkonzolt kézzel tudod mozgatni és recseg-ropog.
Az árak viszont brutálisan emelkednek.
[ Szerkesztve ]
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Rossi
addikt
Csak nem a mai technológiával.
Illetve ha követed az aktuálpolitikát, akkor gondolom látod, hogy ez az utópia napról napra messzebb kerül tőlünk.
Én támogatom a klímavédelmet, csak nem a most használt, fenntarthatatlan technológiákkal (szélerőmű, naperőmű, elavult, és nem fenntartható akkumulátortechnológia stb.), lásd Gelencsér András interjú.
És ezt az útkeresést verte most telibe a háború, amikor pl. a németek és mi is állunk vissza a szénerőművekre.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Noukoum
veterán
Azt a gelencsér féle baromságot ezer helyen kijavították már mert katasztrófa.
Nem állunk vissza szénerőművekre. A németek sem teszik.
A jelenlegi technológiával a Tesla az évtized végére ~10 millió autót fog legyártani egy évben. Nem tűnik túl életképtelennek.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Internet a barátod, ha a gelencsér féle baromságot is megtaláltad az is menni fog. Bár nem kell sok ész ahhoz hogy magadtól is rájöjj mekkora hülyeségeket mond.
És akkor már annak is nézz utána hogy mi az a lítium.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Somatom
veterán
Ha nem gyárt számára megfelelő autót, akkor sztem normál, hogy fanyalog. Nekem sem tetszik, hogy nincs megfizethető, nagy belterű, hétszemélyes Tesla 1000 Km -es, valós hatótávval, legalább 2 tonnás vontatási képességgel. Szóval, szara
csempeTesla.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Sza_Sa
senior tag
Az elektromosság a jelen, a jövő meg kitudja mi lesz...
Azért nagyon élvezem, mikor beülök a temperált autóba, nem ott állok mellette, járatva a motort hogy menjen a klíma... alternáló mozgást alakítunk forgóvá, aztán veszítünk 50% energiát, ez bárhonnan nézve energiapazarlás.
Az akku technológia pedig iszonyat fejlődik, 20 éve li-po akksik maximum az Ericsson T28-ban volt, aranyáron[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
Hatásfoknövelés az ice esetében vagy mindenféle drága technológia, vagy elektromotor beépítésével sikerült, de belátható, az akku fejlesztésében nagyobb potenciál van.
Pont ma agyaltam, nekem (vagy a családban) volt 2 ütemű, négyütemű benzines, diesel és elektromos autóm, vezettem 2 ütemű dieselt is, szóval egy igazán érdekes és gazdag korszakban élehettem, ezért nagyon boldog vagyok, lesz is mit mesélnem majd a gyerekemnek, majd ha már megérti.[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Rossi
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5