Új hozzászólás Aktív témák

  • qnadam

    veterán

    válasz Kalandor #115272 üzenetére

    valóban, és ez az én hibám volt. viszont:
    - egyrészt az akkori rendszer szerint ötöt kaptam, pl a termék állapotára, a leírás pontosságára stb, ami már akkor se lett volna jogos, ha amúgy értékelhető lett volna az adásvétel.
    - másrészt a válaszban (ami azóta nem látszik) leírtam, hogy három órát biztos nem várt rám, és amint tudtam, felajánlottam, hogy negyedóra múlva házhoz viszem a cuccot, de az már nem kellett neki - ehhez persze joga van). de ez mindegy is, mert
    - harmadrészt már akkor is az volt az aprón a szabály, hogy a meg nem valósult üzletet nem lehet értékelni. ezt tőletek tudom, mert amikor az én vevőm nem jött el a találkozóra, és soha többet nem volt elérhető, közöltétek, hogy erre nem lehet negatívat adni.

    szóval se a mostani, se az akkori szabályok szerint nem kaphattam volna negatívot, és érdekes módon amikor hasonló helyzetben én szerettem volna adni, azt nem is engedtétek. így továbbra is fenntartom, hogy nem korrekt az eljárásotok.

    istálló? gazemberség? hupákolás?

Új hozzászólás Aktív témák