Új hozzászólás Aktív témák

  • shadow1901

    aktív tag

    válasz hcl #120027 üzenetére

    Ez így van, ha akarja megoldja. Nem akarta. Csatornák, amikor virágkorát élte a javítás nem volt hol ezeket megjeleníteni. Szervíz akkor is volt. Ők meg nem adták volna ki az infokat. 0 munka nagy pénz. Olvastam itt valahol valaki írását aki apával járt maszekolni. TV szerelés. Nem ingyen, viszont kevesebbért mint a szervíz.
    Van valami speciális szerszámod a kiszedéshez? Ha van, akkor nem "kivehető"! Ezért volt idézőjelben. Betonból is ki lehet szedni a lábad, aszfaltra ragasztott tenyered stb... Viszont ezért vannak különleges csavarokkal szerelve egyes autó típusok. Amihez nehéz kulcsot szerezni. Ne tudd TE MEGCSINÁLNI. Meglehet, de szándékosan akadályoznak!
    20 éves. Bárdibácsinál ránéztem 2004-es priusra. Nem kellett sokat kattintgatni, hogy nem elérhető eszközt találjak. Valamikor volt ott valami, elvégre Ford Raptor alkatrészei között nincs hibrid alkatrész. Ilyen alkatrész a priusnál a hűtőventillátor kapcsoló.
    Azok akkuja is tk példányokból mentett 1-1 cella összerakva. Mi gátolja meg őket abban, hogy az új technológiával gyártsanak belepasszoló akkupakkot? Az, hogy akkor a többi üzemrészt le kell építeni.
    10+ belsős? A nagy számok törvénye alapján több lehet a raktárkészlet. De ha ez nem is igaz, egy bontóból tovább fent lehet tartani, mert sokszor annyi van bent mint villanyból. Mivel kevés van bent, drágább is volt az alap ára, alkatrész is felfelé kerekítődik. Előbb utóbb elfogy a speciális formájú bontott XX%+ cella.
    Motoros:
    -Új? OFF
    -Ismerős nyomott egyet egy sörért.
    -Közelben nincs ilyen bontó, 2000posta+alkatrész.
    Ez volt a sorrend. (2010-es osztrák. '21-22-ben.)

    Toyota 1M km, 15 év. Szépen hangzó csábító mondatok, vajon valós háttérrel? Hát 3 év után add el tanácsot fontolgatja a kolléga. Teslába ha eladod újra meg kell venni az extrákat... Akkor vajon a garancia továbbruházható-e? Saját bevallásod alapján évente 5k km amit mész. 15x5=75k Na ez, az állításuk a teljes táv 1%-a. Tehát állásában ment tönkre a bármi. Mert biztos lesz valami, kapcsoló, relé, akár kint, akár bent. Azt viszont neked márkaszervízben kell megcsináltatnod. Ergo 15 évre leszerződnél velük, hogy a 0-t futott hibás autódat javítsák. Vagy 320 nap 130-al, nonstop. Másik típus 250-et elmegy taposva 4 évesen (0 évesen mennyit ment? Akkor lehetne számolni kb a degradációt, de arról nincs adat, mert biztos nem nézte. Töltés időt sem tudok) az 4000 töltés. 2 óra töltés valós lehet?(Szerintem nem) 8000h -> 333,3333 nap, de 2 óra alvás nem elég ilyen veszélyes tempóban. 4 töltésenként szundi? Csak 2 órácska ismét. 2000h -> 83 nap 320+333+83=736 nap. 2 év. Pisi, kaja, torna benne volt a töltés időben. Bizony tollasozás, strand, sör nem volt benne. De ha teszünk bele, akkor bizony ki fog jönni a 3 év. Továbbá a nem létező javításokat sem vettem figyelembe. Illetve gumicsere, ablaktörlő lapát, szélvédőmosó. Továbbá a töltés idő hogy alakul az 1000. és a 3000. alkalommal? Vagy a hatótáv?

    De a tárgytól eltértünk, engem a villanymatek érdekelt. Itt meg a fogyasztásra nevelést tárgyaljuk.

    [ Szerkesztve ]

    Kérdezz, bármit meg lehet oldani! | Inkább privátot írjatok!

Új hozzászólás Aktív témák