Új hozzászólás Aktív témák

  • Rison77

    senior tag

    Nem feltétlen apróhirdetés, de végül is egy kis ínyencség mai társadalmunkban amitől a falra lehet mászni.
    Rövid történet, hogy tönkrement a fejhallgatóm Beyerdynamic DT770, a jobb hangszóró haldoklott, mivel nem tucatfüles így a javítása mellett döntöttem, kicsit keservesen fogadtam, hogy ha tényleg tönkrement, márkaszerviz által új beszerelése 21k +4k. Viszont kaptam egy ajánlatot próbálja meg javíttatni, hátha. Így felkerestem xy-t emailben, mivel az eljuttatást nem tudtam megoldani és a postai út is elfogadott volt amellett döntöttem , feladtam a hibaleírással, leírtam az elérhetőségem vártam a fejleményt és az árajánlatot, árajánlatot nem kaptam, de másnap jött az sms, hogy a füles kész mindkét oldala hangszóró hibás volt. Hát oké mondom.. ha kész és jó, szóval akkor más a másik oldalt se volt tökéletes a forrasztás, semmi gond, a felajánlott összeg az új hangszóró árához képest rendben volt. Miután megjött a füles, ugye párna nélkül küldtem el, visszaraktam rá a párnát közbe kicsit letakarítottam a belső szivacsot. Sajnos mindkettő oldala szólt, recsegett zúgott, használhatatlan Írok a szakinak baj van mert nem jó, ez nála nem jött ki? További történet 2 képben név, és egyéb személyes adatok nélkül. Email, SMS .
    Mindenki vonja le a következtetést, mert összesen ennyi kommunikáció zajlott mint vevő-eladó között. :D
    Nem feltétlen őszinte a mosolyom, hogy én vagyok a főszereplő, de mindenképpen életre szóló gyöngyszem.

    Ui: a beletúrásra hosszú elmélkedés után arra jutottam, hogy ama procedúrára gondolt, amikor az ügyfél lebuktatta a munkáját, evvel ellentétben amennyiben fülpárnát cserélek, ki kell pattintani egy műanyag lefogatót , utána konkrétan a kezembe csúszik maga a hangszóró teljes terjedelmében mindenféle károkozás nélkül,és ami elengedhetetlen is a tisztításához.

Új hozzászólás Aktív témák