-
Fototrend
"név nélkül, hirdetés linkelése nélkül írjuk ki a fájdalmunkat", tehát a Hardverapróról
- ne linkelj konkrét hirdetést
- ne tegyél be hirdetés screenshotot
- ne idézz hirdetésből konkrét szöveget
Személyes adatot ne tartalmazzon a hozzászólásod!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Trailblazer
addikt
Látom, pár napig nem nézem a fórumot, közben lecsap az ecetes olló.
#80038 berek21: "cerepeslemez" témához (amellett, hogy szép kollekció szokás szerint ): az "AI" újra működésbe lendült az autocorrect formájában. De hogy elküldés előtt miért nem olvassa át, mert totál értelmetlen, amit posztolt?!
Lehet más a helyesírás...? -> https://lnk.bz/fJ4V
-
BiP
nagyúr
válasz icemad #80096 üzenetére
Busz,Metró, Villamos.
szebe+koby11h : Egyetértek.Csak sajnos meg lehet nézni, mik járnak az utakon. Minél nagyobb legyen. Ma már mindenki SUVt akar. És már a kisautókból is crossovereket csinálnak, mert arra van igény. (nem a valós felhasználásból származó igény, csak a hülye nép ilyet akar, mer' az most a menő, meg nagyobbnak látszik).
Pedig városi közlekedésre (munkába járás, bolt), amin úgyis anyuka vagy apuka tök egyedül ül a kocsiban, esetleg viszi a csemetét az oviba, iskolába, arra bőven elég lenne egy kisautó a felsorolt kategóriákból. Csak hát a tudat, hogy ez "kisautó", nem veszi be a nagyzolós gyomruk.Ez a terepjárós zöld rendszám csak azért van, hogy ne német rendszám legyen azokon, hogy a fillérbaszó gazdag vállakozó is örüljön a fejének. Mert gyakorlati értelme nem sok van.
-
oriic
HÁZIGAZDA
"Ez a terepjárós zöld rendszám csak azért van, hogy ne német rendszám legyen azokon, hogy a fillérbaszó gazdag vállakozó is örüljön a fejének. Mert gyakorlati értelme nem sok van."
Egyik szomszedom szerint azert latni egyre tobb zold rendszamos SUV-t, meg Porsche-t es hasonlo nagyon draga csodakat, mert kornyezetkimelok a tulajok. Veletlenul sem az ingyen parkolas miatt
Live-Die-Respawn
-
,
addikt
Nem kell újnak lennie, én a 23 éves autómmal, 7 literes fogyasztással 60 literes tankkal simán megfutom ezt (pedig 2000 köbcentis benzines motor van benne).
Átlag autóhasználó lehet, hogy csak rövidebb utakra használja az autót, nem tudom, de akkor én nem vagyok átlag autóhasználó, engem kifejezetten zavarna, ha a "tankolás" 1-2 perc helyett 1 óráig tartana,. Gyakorlatilag értelmét veszteni az egész autózás onnantól kezdve, mennék inkább vonattal vagy bármi más járművel, ahol nincs ez a sz@rakodás. -
koko52
veterán
23 éves technika egy mai elektromossal összehasonlíthatatlan. Alma vs körte mind kényelem mind biztonság terén. Nem csak a fogyasztás a lényeg!
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
,
addikt
Nem pont az 1000 km a lényeg, hanem hogy ne kelljen egy utazást feleslegesen megszakítani 1-1 órákra "tankolás" címszóval.
Én pl. Győr-Prágát, Győr-Triesztet, Győr-Thesszalonikit is egyhuzamban szoktam levezetni, csak tankolás miatt szoktam megállni, ami pár perc, de 5 percbe már evés-ivás is bele szokott férni. Ennyi idő alatt nem lehetne egy elektromos autót "megtankolni". -
szebe
őstag
"engem kifejezetten zavarna, ha a "tankolás" 1-2 perc helyett 1 óráig tartana"
Nekem meg van egy csomó olyan "holtidő", amikor simán beleférne fél-1 óra töltés. Bevásárlás, kondi, stb...
Azt meg egyáltalán nem értem, miért veszítené értelmét az autózás attól, hogy nem 1-2 perc (van az 10 is, ha nem kétezerért kéred tele) a tankolás.
De továbbra is igazak a fentiek, felhasználói szokástól függ az egész.
#80106 Scorp2011
Jártunk a fraciákhoz síelni, azért ekkora távokon egy megálló nem szokott a tankolás idejébe beleférni. Cigi, kv, wc, esetleg egy szendó, átmozgatás, stb, lazán bele lehet csúszni a fél órába.[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
,
addikt
válasz koko52 #80105 üzenetére
Itt most a hatótáv volt a lényeg, hogy emiatt hosszú utakra alkalmatlan az elektromos autó, mert néhány óránként meg kell állni vele 1 órára. Ez számomra (meg még sokak számára is) teljességgel vállalhatatlan. És akkor ezek már a mostani modern elektromos autók, a régebbiek tudnak vagy 50-100 km-t, aztán vége.
-
,
addikt
"Azt meg egyáltalán nem értem, miért veszítené értelmét az autózás attól, hogy nem 1-2 perc (van az 10 is, ha nem kétezerért kéred tele) a tankolás."
Stopperórával soha nem mértem le, de emlékeim szerint nincs még 1 perc se a 60 literes tankot telenyomatni benzinnel.
Számomra azért veszítené értelmét, mert pár óránként mindig meg kellene állni 1 órára tök feleslegesen. Persze ha valaki pár óránként amúgy is meg akarna állni, neki pont jó, már csak a "tankolást" kellene tudnia megoldania bárhol bármikor, ami benzines/dízel autó esetében nem is gond, elektromos autóval azért nem vagyok benne biztos, hogy ez össze is jönne neki. -
DeFranco
nagyúr
én simán megállok kétóránként egy pisi-kávé szünetre benzinessel is, az pénztárral, sorral, kicsi pihivel megvan 30 perc körül, ezt megcsinálod kétszer (a teleakkku hatótávba belefér) és ott vagy ahol akarsz.
nem azért tartok szünetet mert nem vagyok kemény, hanem mert így végig fitt vagyok, és maximálisan tudok figyelni. szerintem az nem mohs-skála hogy ki mennyit tud megállás nélkül letolni. régen rossz ha abban a helyzetben van valaki hogy 20-30 perc megállás nem fér bele.
-
koby11h
aktív tag
Kollégám mondja, hogy ez az elektromos autó amolyan úri huncutság csak, ne higgyük el.
A világon nincs olyan hosszú hosszabbító!!!Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
,
addikt
válasz DeFranco #80110 üzenetére
Ez oké, ha szükséged van 2 óránként kávéra, cigire, wc-re, stb., akkor jogos, ha megállsz, de nekem viszont nincs rá szükségem. Se nem kávézok, se nem cigizek, illetve enni és inni se szoktam 2 óránként. De egyébként munkahelyem sem volt olyan soha, ahol 2 óránként fél óra pihenő járt volna, bár nekem igazából szükségem sem lett volna rá. Ha az idősebb korosztályba tartozol már, és csak így tudsz rendesen koncentrálni a vezetésre, akkor jól is teszed, hogy megállsz ilyen sűrűn, első a biztonság.
-
Elég rétegigény ez, a legtöbbeknek azért kell némi megálló.
Én meg fotózni állok meg állandóan"Átlag autóhasználó lehet, hogy csak rövidebb utakra használja az autót, nem tudom, de akkor én nem vagyok átlag autóhasználó,"
Elég valószínű.
És OK, odaadnak egy 1000km hatótávú vellanyost. Kéne?"Itt most a hatótáv volt a lényeg, hogy emiatt hosszú utakra alkalmatlan az elektromos autó, mert néhány óránként meg kell állni vele 1 órára."
Frászost. Ettől nem lesz alkalmatlan, csak a te komfortzónádból lóg ki.
Meg mi az a hosszú? Anyámhoz 70km, anyósék 140. Melóhely 5-6. Máshova meg nem is járok.
És ezzel a többség így van, falu-város az átlag használat, vagy városon belül.[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
opr
veterán
válasz Astroboy #80118 üzenetére
Baszki, mekkora ervet raktal mar most az elektromos auto melle! "Jajj, anyuka, pont indulnank, de elfelejtettuk feltolteni a kocsit, es itthon csak sima konnektor van, amivel vagy 24 ora, ugyhogy ezt most el kell halasztani, ne haragudjon! Mennenk mi nagyon, csakhat nincs ebben a szarban delej... Persze, persze, legkozelebb jobban figyelunk! -telefont lerakja- Gyerekek, leugorjunk a Balatonra? "
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
,
addikt
1000km hatótávolságú elektromos autó kéne-e? Persze, hogy kéne. Feltéve, ha azonos áron van, mint pl. egy benzines vagy dízel, illetve ha úton-útfélen fogok tudni abba is "tankolni", mint egy benzines vagy dízel autóba. Tuti vétel lenne!
Igen, kinek mi a hosszú út. Nekem olyan 8 óra fölötti út már hosszúnak minősül. 3-4-5-6 óra vezetés az kifejezetten öröm számomra. Ha viszont ugyanennyit kéne buszon ülnöm, na azt már nagyon utálnám, volt benne részem, mikor Győr-Budapest-Szeged-Makó útvonalat végigbuszoztam minden hétvégén pár évtizede.
(A leghosszabb út, amit végigvezettem, az kb 5ezer km volt 1 hét alatt, de imádtam azt is. Magyarországról le Görögországba, aztán onnan föl Albánián keresztül Horvátországig, Olaszország, majd haza. Na ott azért elfáradtam én is, de amint vége lesz ennek a vírusos mizériának újra megteszem ezt a kört, öröm lesz visszamenni megint ezekre a helyekre.)Városon belül én nem használok autót, fölpattanok a villamosra, metróra, buszra, trolira, stb., és előbb ott vagyok, mintha autóval mentem volna, főleg, hogy parkolóhelyet sem kell keresnem.
[ Szerkesztve ]
-
opr
veterán
Hasonlo allasponton vagyok. Ha lesz elerheto aron olyan elektromos auto, ami autopalyan(!) tud -ha nem is 1000, de legalabb stabil 500km-t, es 20p alatt ebbol minimum 300-at vissza tudok bele tolni, akkor fog eljonni az az ido, hogy lecserelem a benzintemetom elektromosra. Mire addig eljutunk, addigra meg mar ki is forrja magat a technika, lesznek 10-20 eves tapasztalatok, nem En leszek dragan a betateszter.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
"GEIL Black Dragon Csúcs Gamer Tuning RAM Kit Világító Sárkányfejekkel!!!"
4x1GB/15k..lolb+.
-
válasz Astroboy #80131 üzenetére
Akkor nem jó hűtőbordát néztél
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
Na látod, a legtöbben fordítva tolják De ilyen több ezer km-es távokat egyben nagyon kevesen nyomnak gyakran. De attól még nem hülyeség, a legtöbbeknek tök elég egy villanyos, csak mivel új dolog, hülyeség
@TaaT : LOOOOLLLL
Ugyanezek szokták akarni a 20 éves laptopot megvenni gamelni Meg a hibásat[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
emre
veterán
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
BiP
nagyúr
Azért ez az 500km táv +20-30p alatt felét visszatölteni már nincs is olyan messze a jelen valóságtól.
Igaz, drága.Scorp2011: egyedi igények, erre valóban jobb a dízel.
De ahogy írták már, a nagy átlag nem ez, inkább az ingáznak a munkahely, nagymama, otthon háromszögben, évi max. 1 autós nyaralás, (de ugye egyre többen repülnek úgyis) ezt bőven lefedik a mai autók is már, és a töltőhálózat is vállalható kezd lenni.
Nyilván ideálisabb helyzet az 1000km hatótáv, minden sarkon töltővel, de az nem túl piacképes. Nincs ki megfizesse. Most is arról beszélünk, hogy drágák.
A "tankolásért" meg a többség nem akarna fizetni, megszokták az elején, hogy volt ingyen áram, nehéz átállni arra, hogy fizetős telerakni a kocsit.Napelemről töltés: azért ez sincs ingyen, a bekerülési költség sem elhanyagolható, hosszútávon persze behozza.
-
opr
veterán
Abszolut. Tippre a mostani model S mar tudni fogja valos korulmenyek kozott is, 130-as tempomattal, klimaval/futessel, zenevel az 500km koruli hatotavot. Ami kb azt jelenti, hogy meg 1-2 generacio, es sima ugy lesz model 3 arkategoriaban, vagy akar alatta is. 10 ev es jo lesz ez, az meg autoipari mercevel kb semmi, egy rancfelvarras meg egy uj modell kiadasa es ott is vagyunk.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
KROK640
veterán
válasz Trailblazer #80142 üzenetére
Ki mondta, hogy van neki?
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
Migráns
csendes tag
Ez nagyon nem fanboy-cucc!
Nem, ez a hat darabos szett kimondottan egy bizonyos célcsoport számára készült.A szóban forgó célcsoport - ha van sok pénze, természetesen bodzaszedésből, bádogozásból - szereti a gagyi antikot, a BMW-t és a rongyrázást. Ráadásul a jóízlést hírből sem ismeri, tehát az nem is korlátozza a célcsoport tagjait semmiben.
Ebben a cuccban ezt mind-mind megtalálja. Ízléstelen gagyi antikolt bútor, BMW logóval, drágán.
E " palotákban " bármikor feltűnhet az ilyesmi.Van ennek magasabb fokozata is, jóval drágább kivitelben.
Itt már a BMW is túlhaladott, olcsó dolog. Maradt a láthatóan "pénz nem számít" romarokokó, némi műantik beütéssel. ( Padló, szobor, stb.)
Azért az sokat elárul az itt élő műértők kifinomult ízléséről, hogy a gagyi antik szoborra csillámos-flitteres lila kötött blúzt húztak.....[ Szerkesztve ]
-
koko52
veterán
válasz Migráns #80149 üzenetére
Pet palackos kóla az asztalon , királyi elegancia.
Ezek a förmedvények románoknál nagy divat. De elég kimenni egy vásárba, a román cintányéroknál kapsz ármáni és guccsi asztalt is.
[ Szerkesztve ]
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
Új hozzászólás Aktív témák
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari