Új hozzászólás Aktív témák

  • tordaitibi

    veterán

    LOGOUT blog

    Én összevetettem ezt a picurka E autót a 22 éves saját benzinesemmel és azt próbáltam leírni hogy a régi az sokkalta autózhatóbb.
    Nem vagyok se fejlődés, se E autó ellenes. 1987-be a Wartburgomból kivettem a motort, egy MÉH telepen vett targoncamotort tettem be ,kölcsönkértem az utcában lakó fuvarosoktól 6 darab IFA akkumulátort és E autóztam. Persze csak pár órát. De az elhivatottságom a világmegváltásra és az E autózásra nem kérdőjelezhető meg.

    A témában a véleményem, nem az E autó fogja megváltani a világot.
    Tagadhatatlan hogy egy lépés, bár igen-igen kicsike lépés valami felé aminek a végét ma még megjósolni sem lehet. Lehetséges hogy valóban ez lesz az irány és lehet hogy zsákutca az egész komcepció.

    A világ fosszilis energiafogyasztásának 1,8%-a a személyautók. Ez, bár valamennyire mérhető de elenyésző az összességhez képest.
    És perpill. ebből az 1,8%-ból az E személyautók szinte mérhetetlenek, valahol 0,1% körül de inkább alatta vannak.
    A többi, a fosszilis erőművek, a teherautók, a mezőgazdasági gépek, a munkagépek, a repülés, a személy és teherhajózás, ezek a 98,2%.
    Számomra egyelőre az E autókázás egy tehetős, igen szűk réteg úri huncutkodása.
    Az elért eredményeket nem lehet szőnyeg alá söpörni, a hozzáadott értékekek és a kutató-fejlesztő munka is zseniális, ennek ellenére az egész gyerekcipőbe jár és jelenlegi formájában éleképtelen.

    Fenntiek a szubjektív magánvéleményemet tökrözik, ami lehet hogy hibás. De azért a realitás nyomokban felfedezhető benne.

Új hozzászólás Aktív témák