Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • big-J

    őstag

    válasz Runner_fxr #811 üzenetére

    Ja irtam, a fekeket letesztelem majd, hogy ne akkor deruljon ki, mit bir 90-rol, amikor surgos.
    Utana neztem a regen feknek is, mert az nagy motoroknal iszonayat eros tud lenni, es kozepmotorra is megvalosithato, azt mondtak, nincs ra szukseg 203masok eseten. Majd kiderul.

    Mihez kepest jok a bomber klon vazak terepen? A kozepmotoros egyedi vazaokhoz kepest nem, ezt a tulajok is leirjak.

    Direkt epitettem bicikli alakura es dual crown nelkulire, arban hasonlo lenne mint egy bomber klon, mert nem akarom, hogy szukseg eseten, elhajtsanak pl. biciklisavrol vagy vonatrol.

    A vazban megvan a masszivitas es stabilitas, a menetdinamika, amit kerestem, a feladatra kimondottan alkalmasnak mondom, olyan szempontok miatt, amiket meg tudok indokolni. Innentol nekem mindegy, hogy 200eves inka tervezes-e.
    Mindenkinek ez a megoldas? Nem. Nyugodt szivvel adnek el ilyet masoknak? Nem. Biztattam itt valakit, hogy ezt a vazat vegye? Nem.
    Az egesz projekt csak nekem egy nagyon specialis igeny sor kieligitesere keszult.

    Ha olyan helyen laknek, ahol 100 korul lehet merev vazzal ereszteni, az en vazam is merevebb lenne. :D
    Ez itt egy ut amin menni szoktam a sok kozul, csak raboktem valahol.

    Egy auto epp elfer. Ha nem mesz le, karnyujta snyira lesz a visszapillantojuk. Eleg szar erzes, szoval inkabb nem maradok rajta, ha tehetem. Ha nem akarsz minden autonal megallni, akkor biza ha jon valaki, akarmennyivel mesz epp, atmegy a tura laza XC-be. :D Ezert nem johet szoba FS nelkuli vaz, remelem igy ertheto. A rugout azert epp akkora, mert minimum 36mm-es rudakat akartam, es rovid utat nehez talalni, ugy hogy vastag legyen.

Új hozzászólás Aktív témák