Új hozzászólás Aktív témák
-
dugo_
veterán
Városi: Selle Italia XR
Terep: Selle Italia NepalAki komolyan gondolja, annak szerintem érdemes befizetnie erre:
https://speed-way.hu/hu/prosit/body-geometry-fit-kerekpar-testreszabas-bike-fitting -
dugo_
veterán
Ha normálisan összefeszül a két felület, akkor nem fog az a hajtástól kinyúlni. Annyi a titka, hogy megfelelő nyomatékra kell lehúzni a négyszöges kart rögzítő csavart. Ha nincs megfelelően lehúzva (~45Nm általában) és a lazulás miatt eldeformálódott, akkor már annyi neki, cserélni kell...
-
dugo_
veterán
válasz m4csk4fogo #5534 üzenetére
Én lemaradtam a Torx Plus-ról, ezért lementem most a nyúlüregbe, de nem biztos, hogy képbe kerültem mindennel...
Ez kell neked, nem?
https://centrotool.hu/bitek/4818-bit-torx-plus-t10x25-1-4-ceta-form.html#/3540-meghajtas-1_4/2570-meret_metrikus-ip40_0_x_25_mmhttps://imbusz.hu/ip40x25-mm-torx-plus-bit-felo-02340010
Torx - IP - EP: https://germantoolblog.com/2017/06/01/torx-and-its-many-variations/; https://www.youtube.com/watch?v=cVQ9xImzorY
-
dugo_
veterán
válasz coolabácsi #6015 üzenetére
Bár a hivatalos leírás nem említi, több netes teszt/speckó szerint is internal tapered fejcsővel rendelkezik maga a váz, szóval bele kéne mennie.
A kormánycsapágy alsó kónusza a kérdéses, ha az két darabból áll, akkor ki kell venni a szűkítőt, ha egy darabból, akkor szerezni kell egy 1,5"-os kónuszt a kcs-nak megfelelő speckókkal (csapágy felfekvőfelületének kúpszöge, külső átmérője), ha létezik külön, legrosszabb esetben új kormánycsapágy kell szettként.Mivel nem ismerem az adott bringát, a többi keresést rád bízom, szerintem szedd szét előtte, úgy egyszerűbb tutira menni, a kcs élén rajta vannak ezek a jelölések.
https://bike.bikegremlin.com/3476/bicycle-headset-bearings-standards/Neked elvileg ilyen van most bent (4d táblázat):
és ez kéne a tapered villához:[ Szerkesztve ]
-
dugo_
veterán
válasz coolabácsi #6017 üzenetére
-
dugo_
veterán
válasz Ixion77 #6184 üzenetére
"váltó nélküli bringán"
Nem véletlen, a Pedálkirály óta tudjuk, hogy a 42/16 a legjobb láberősítő.
Pont 90-es pedálfordulatnál jön ki a kényelmes városi gurulós tempó.
-
dugo_
veterán
válasz sebgutkopf #6431 üzenetére
A kötelező kresz tanfolyammal meg senki se foglalkozik, pedig az alap tudás hiánya a legnagyobb veszély a közelkedésben résztvevőktől.
Biztos, hogy nem ez, hiszen autót vezetni is csak sikeres kresz vizsgával lehet, aztán meg lehet nézni mit ér...
Anno a minimalmass.hu-n volt évente kérdőív és rendszeresen 80+%-ra jött ki, hogy a válaszadók jogosítvány birtokában kerékpároznak.[ Szerkesztve ]
-
dugo_
veterán
Egy utcai autó lengéscsillapítója filléres anyagokból és technológiával készül, stancolt, préselt, mélyhúzott szénacél hegesztve, zömítve, gyakorlatilag a dugattyúszelepen, rúdon kívül semmi precízebben megmunkált alkatrésze nincsen. Egy jobb csillapítással, levegős rugózással rendelkező villában pedig van vagy két-három tucat esztergált, mart mütyűrke. Meg aztán méretgazdaságosság.
-
-
dugo_
veterán
Nem ismerve a konkrét eszközt, ez simán lehetséges, ha belerakták a szükséges gyorsulásmérő szenzorokat.
-
dugo_
veterán
Ez a terület ma alig van szabályozva, majd amikor meghalnak az első emberek, akiknek Józsi kókányolta össze az akkuját annak ellenére, hogy a gyártó ezt kifejezetten tiltja, akkor majd talán elkezdenek vele foglalkozni.
Lemaradtál erről?
https://telex.hu/belfold/2023/09/19/szakkepesites-szobafestes-szakma-foglalkoztatottsag
"A Gazdaságfejlesztési Minisztérium tervezetének értelmében az épületbádogosoknak például már nem kellene szakképesítés, ahogy annak sem, aki biológiai termékeket állít elő, aki villamos gépeket javít vagy telepít, aki villanyautók egyes alkatrészeit cseréli."
-
dugo_
veterán
válasz pècsimunkás #7026 üzenetére
Már nem követtem egy ideje a piacot, de tavasszal folyamatos készlethiány szokott lenni, mert mindenki akkor találja ki, hogy biciklit akar venni. Az idei modelleket még most ősszel akciósan ki tudod fogni.
-
dugo_
veterán
válasz yle_greg #7349 üzenetére
U-lakat 10mm, de inkább 12mm kengyelátmérővel (Kryptonite, Abus), hajtogatósból az Abus Bordo volt régebben az etalon.
Láncosból szintén 10mm láncszem átmérő kéne, külön lakattal, nem integrált zárral. De az már 4-5kg, cipelni nem éri meg.Ilyen védelem mellett bejön az is, hogy nem lesz mindegy mihez zársz, mert egyszerűen tereptárgyastól viszik el, ha kitörhető, fűrészelhető.
Anno a Criticalmass fórumon volt olyan pórul járt, akinek a vázát fűrészelték el, hogy az ahhoz zárt másikat vigyék el. -2 bringa...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen