Új hozzászólás Aktív témák
-
Játékos
addikt
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy a cikkben említett közvetlen, illetve bolygóműves motorokról hogy derül ki "ránézésre" (vagy a webshopban), hogy melyik melyik? Mert erről egyik gyártót se láttam nyilatkozni. Vagy esetleg a "kefenélküliség" ezzel összefügg? Mert olyat már láttam a motorok leírásában.
Elsősorban a rendszer "finomsága" miatt érdekelne, mert nem szeretem, ha bármi is hangot ad ki, esetleg a szükségestől jobban rezeg, vagy neadj' Isten, kopik...
Előre is köszönöm a segítséget!Ja, még egy kérdés megfordult a fejemben: mennyire veszélyes az eső ezekre az utólag beépíthető szettekre?
Nyilván nem özönvízre gondolok, hanem enyhébb esőre, amikor még muszáj tető alá érni, mert a világ végén vagyunk a pusztában/hegyen/bárhol...Köszi még egyszer!
[ Szerkesztve ]
Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég...
-
Játékos
addikt
Sziasztok!
Elvileg itt a tavasz, segítséget kérnék tőletek, pedelec vásárlással kapcsolatban. A rendelkezésre álló keret 300e Ft, ennél többet nem akarunk rákölteni. Az asszonykám a felhasználó, aki elég picike, 160 cm, kb.55 kg, de nem ragaszkodik a női vázhoz, sőt, jobban szereti a ffi, vagy unisex vázakat.
60-70 km-es túrákat szoktunk bejárni, és nem ritka az emelkedő, amikor általában van egy kis bicikli-tolás, mert nem bírja szívvel/tüdővel. Alapvetően nem akarja használni a rásegítést, csak, ha már nagyon nem megy önerőből, mert nem meghalni szeret, hanem bicajozni... Egyébként kikapcsolt motorral észrevehetően nehezebb hajtani a pedelecet? Vagy csak annyival, hogy a motor/akksi súlyát cipelni kell?Használt gépek között nézegettünk, sajna elég kevés van az ő méretében, illetve a lélektani értékhatáron belül.
Ha van bármilyen ötlet/ajánlat, bárkitől szívesen venném, hogy merre érdemes indulni.
Kettő bicajra tudná eddig rámondani, hogy megnézné, legalábbis fotók alapján:Előre is megköszönök minden választ!
Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég...
-
Játékos
addikt
válasz Runner_fxr #598 üzenetére
Köszi! A kérdésem az, hogy a rásegítést kikapcsolva, csak az a néhány plusz kiló, amivel nehezebb tekerni?
Gondolom, ha az elektronika ki van kapcsolva, akkor a BionX egyáltalán nem képez ellenállást, a középpmotorosok pedig kb. 1-2 fogaskerék, ami hajtódik?! Azt nem szeretném, hogy nagyon észrevehető legyen sík terepen, hogy pgy "motort" is kell tekerni...
Egyébként még sose tekertünk egyszerre 100 km-t, szerintem nem is tervezzük, a segítség meg tényleg csak akkor kellen, mikor felfelé megyünk, de abból is alkalmanként 4-500 méter legfeljebb.
A két linkelttel kapcsolatban van valami ellenvetéesd?[ Szerkesztve ]
Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég...
-
Játékos
addikt
válasz Runner_fxr #600 üzenetére
Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég...
-
Játékos
addikt
Neked s köszönöm a hozzászólást! Kicsit csalódás ez így nekem, mert reméltem, hogy kikapcsolt állapotban nincs hajtva a motor, hanem valahogy szétkapcsolódik a hajtástól...
Napok óta arra várunk, hogy elolvadjon a hó, és el tudjunk menni kipróbálni a kiszemelt gépet. Nagyon-nagyon remélem, hogy nem fog csalódást okozni az asszonynak, mert ellenkező esetben megint külön fogunk bicajozni...Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég...
-
Játékos
addikt
válasz Runner_fxr #607 üzenetére
Köszönöm nektek a biztatást, végül a Bosch-rendszerűt vettük, mint utóbb kiderült, egy volt osztályfőnököm árulta, de telefonban nem ismertük meg egymást... 280-ért hoztuk el.
A gép patika állapotban van, kb. mintha most tolták volna ki a boltból. Első próba alkalmával kis híjján történt is egy fejreállás, mert elég izmos emelkedőn kellett kijönni a tanárúr udvaráról, és ő rutinból feltette turbo-fokozatra, de az asszony meg rákészült a dombra, így megtaposta izomból a gépet, ami hirtelen nekiugrott a kerítésnek. Számomra is meglepő volt, mert 110 kg. vagyok, és engem is úgy vitt fel, mint a huzat!
Még egy dolgot megemlítek, hátha egyszer valaki kérdezi, a Magura HS11 meglepően bika fékrendszer, legalábbis számomra. Biztosan van jobb a piacon, de én még nem találkoztam ilyennel élőben. 2 ujj bőven elég a használatához.Egy kérdésem lenne: a Bosch vezérlőn van egy világítás gomb. Arra milyen módon lehet rábütykölni a bringa világítását? Mert van rajta, de sokkal egyszerűbb lenne, ha arról lehetne kapcsolni.
Előre is köszönöm a választ!Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég...
-
Játékos
addikt
válasz Runner_fxr #642 üzenetére
Úgy tudod, hogy az első generációs motorban is van csatlakozási lehetőség ilyen világításhoz?
Ez 12V-os kimenet?Egyébként persze, biztos nem a legerősebb motor, csak az ember mégis meg tud lepődni, mikor először megtekeri...
ITT azt írják, hogy minden Bosch motorhoz, kivéve a Bosch Classic Line.
[ Szerkesztve ]
Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég...