Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • S e t h

    nagyúr

    válasz Grath #47 üzenetére

    Én számtalanszor láttam égő autókat az úton, vagy mellette, volt amelyik fel is volt borulva és mellette ádáz tűzharcot vívtak a gerillák és a hunta katonái, viszont ezek pont hogy élővé tették nekem a játékot és még nagyon nem is kellett gondolkodnom, hogy mi történhetett, mondjuk pl. a gerillák lecsaptak a katonák dzsippjére.

    Olyan ostoba járműkezelést, baleseteket én nem láttam az AI meg olyan amilyen.
    Nem azt mondom, hogy hiányoltam volna egy összehasonlítást a tesztedből, hogy melyik játék az amit standartként kéne alapnak tekinteni ow játékok esetében és ehhez képest mire is képes a FC 6, de én az ellenfelet ugyanolyan cannonfoddernek tartom mint általában az ow játékoknál, itt sincs nagyon máshogy, mint ahogyan ezt megelőzően sem.

    Számomra a hátizsákok léte, használata kicsit too much, viszont a játék közepe felé volt olyan légvédelmi ágyú, ahol 8 enemy volt és muszáj volt a hátizsákhoz folyamodnom, utána meg jött egy helikopter és egy dzsipp, viszont ezzel együtt is azt mondom, hogy nagyon könnyű a játék, még a boss fightoknak sincs súlya.

    Én azért is fogadom el, amit írsz, mert ennyit tesz, hogy más ingerek érnek bennünket, neked egy bughalmaz a játék, én meg simán meglepődtem, mert a korábbi Ubisoft produktumok után el sem hittem, hogy ez is az. Arról nem beszélve, hogy a Farc Cry 4 és pláne az 5 sem hagyott mély nyomot, itt meg azért a hangulatot azért hellyel- közel sikerült megteremteniük, viszont nálad ez kevés volt a sok bug mellett, én meg ugyanolyan értetlenkedéssel nézem, ha vki szinte bugmentes Cyberpunkról ír.
    Nehéz a tapasztalatokon felülemelkednünk, nálam ezért is gyenge a CP, nálad meg az FC.

    [ Szerkesztve ]

    This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz Grath #47 üzenetére

    [kép] PCn nalam a LoD volt neha kritikan aluli, avagy neha egy cutscene kozepen az egyik modell atment Far Cry 2be. mielottmeg: ultra felbontas ultra texturakkal, legfrisebb driverrel es eleg Vrammal, stabil fps mellett (3900X / 32GB / 5700XT / minden SSDn). ujratoltes megoldotta, de ez az visszatero volt es nagyon latvanyos, amikor egy fontos NPCnel felejt el a jatek utanallitani a detailre. [link] hogy ertheto legyen, annak az aligatornak igy kene kineznie.

    az AI PCn kb rendben volt Just Cause mercevel. ahhoz kepest, hogy mit tudott valaha a Dunia (Far Cry 2 - 4), ahhoz kepest persze visszalepes, de ott ugye nem kellett tankot meg helikoptert vezettetni az AIval ket jatekossal szemben.

    egyebkent bugokra: az osszes Far Cry megjelenes kozul az otot leszamitva ez volt a legsimabb. a 3 es a 4 katasztrofa volt az elso ket hetben, szoval valszeg a hibak joreszet kipatchelik par heten belul.

    ami problemasabb, az a jatekmechanika (just cause es far cry kozott a padra) es az, hogy nem mertek eldonteni, hogy akkor csinalunk egy robbantos-poenos Just Cause epizodot, vagy egy Far Cryt. mert ott a Far Cry par pillanatban azert rendesen, ld a femmel leontott elo emberi szobrok, az emberkiserletek, a hullaktol voroslo to. viszont az utolso pillanatig benne van, hogy Dani kiirt mindenkit es Diegot rakja a tronra, Dani kiirt mindenkit es magat rakja a tronra, vagy Danit kilovik a gerillak miutan sajat magat teszi a diktatorra. ertem miert igy oldottak meg, emlekszem mennyire felhuztam magam a Far Cry 4 lezarasan elsore, meg ha az volt az egyetlen logikus megoldas is. marmint a tron a fohose, a triadok, a wannabe sztalinistak es a wannabe triadok kozott igazabol nincs mas megoldas, mint betolteni a hatalmi urt.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák