Új hozzászólás Aktív témák

  • Viszlát

    addikt

    Újfent megköszönném mindenkinek a kedves szavakat. :)

    (#51) Phvhun: nehéz kérdés, mert mondjuk egy német cégnél korrektebbek is lehetnek akár, viszont kevesebbet fogsz nemzetközizni, általában eladják ezeket a fuvarokat magyarnak, lengyelnek, szlováknak...

    (#54) atillaahun: érvényes CMR avagy rakománybiztosítás mindenképpen kell, hogy legyen, különben nem kap fuvart az adott vállalkozó. Az autó is biztosítva van, természetesen CASCO, önrész a sofőrt terheli (erről majd egy eset kapcsán valószínűleg bővebben is írok a következő részben).

    (#55) olbaidhun: szintén későbbi téma, de megjártam Németországot is egy év erejéig.

    (#60) SzalaiG: a műszaki állapot az meglehetősen változó, ültem be 8 hónapos autóba ami úgy nézett ki, mintha még disznót is vágtak volna benne, iszonyatosan lelakva, széthajtva, tönkre vágva, meg olyan 4 évesbe is, ami makulátlan állapotban volt. Erről is fogok részletesen írni, nem semmi anomáliákkal találkoztam az évek során...

    (#62) gabe_: egyszer találkoztam egy olyan párossal, akik így dolgoztak, felváltva aludtak az ülésen és az ülés előtt a földön egy régi Masterben, 6 forintért kilométerenként. Nem perspektíva, bár biztosan van olyan helyzet is amiben még ez is jobb megoldás a többi perspektívához képest.

    (#66) MaciG: nagyon változó, őszintén szólva egyszerűbb lenne felsorolni, hogy mit nem szállítottam. Mosdó kagylótól a festményekig, bortól a könyvekig, autóalkatrészektől a Hello Kitty játékokig minden volt, de még személyautót is vittem haza egyszer a ponyvással. Azonban úgy saccolom, hogy mindössze a fuvarjaim 8-10%-ában nem volt túlsúlyos az autó.

    [ Szerkesztve ]

    "How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

Új hozzászólás Aktív témák