Új hozzászólás Aktív témák
-
Ez eléggé meg szokta őket lepni
@KROK640 : "És az ilyen lefogadom este azzal alszik el nyugodtan, hogy ő ma is hasznos volt és jó a munkájában."
Simán lehet, hogy sz*ik bele, amíg megkapja a fizetését, minek törje magát, mert végülis csak egy melóMutogatni való hater díszpinty
-
E.Kaufmann
addikt
válasz Armagedown #15653 üzenetére
A szép lány vagy az inkompetens?
Erről amúgy a Torrente 3 az El Protector jut eszembe, az olajcég főnöke a szép és a csúnya titkárnővel. Valamiért a csúnyát hívta be, a szép meg odakint zokogott .[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
Armagedown
őstag
válasz E.Kaufmann #15654 üzenetére
Nyilván az inkomptetens, ő így elvesz egy munkahelyet egy normális embertől és a cég versenyképességét is csökkenti, ha naplopókat alkalmaznak.
“If you don't read the newspaper, you're uninformed. If you read the newspaper, you're mis-informed.”
-
Kollega (informatikus) még nem hallott a Management Engine-ről... Naprakészség mindenekelőtt.
Mutogatni való hater díszpinty
-
válasz E.Kaufmann #15658 üzenetére
Nem igazi backdoor az, hanem egy management eszköz, amivel nagy tömegű gépet lehet kezelni. Nyilván felfogható backdoornak is, de ennyi erővel minden management eszköz + távoli elérés az
De amúgy elég nagy botrány volt belőle, ne már És igen, local IT.[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
-
válasz I02S3F #15662 üzenetére
Akkor nem keresel jól, hiszen akkor meglenne
@qnadam : Az állítólagos infós átlagkereset alatt némileg "Némileg" se kevés.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
F.E.K..
senior tag
Azért... informatikus nem egyenlő programozó... (bár tapasztalatom szerint általában "két fajta" informatikus él az emberek fejében:
A programozó, és a desktop-os (az elsőről hall mindenhol, a másodikkal találkozni is találkozik olykor).
Más "fajta" IT-s nem létezik a fejekben...
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
koby11h
aktív tag
válasz F.E.K.. #15666 üzenetére
Sőt, nálunk a programozók (végzettségem alapján és több évi munka alapján ide is sorolhatnám magam, de az utóbbi 10 évben inkább desktop/lan support) olyan böszmeségeket képesek mondani és csinálni, hogy a hajam égnek áll tőle.
Van programozó aki hozzám hozza a gépét Windowst telepíteni, mert Ő ahhoz nem ért... és TÉNYLEG nem!
De ez más területekre is igaz, mikor egy szerverest leültetsz egy desktop elé és néha meg sem találja amit keres, mert máshol van és máshogy működik... vagy a driverekben úgy el vannak tévedve néha - saját tapasztalat.Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
bambano
titán
én úgy jártam ezzel az egésszel, hogy egy cégnek megcsináltam a levelezőszerverét. majd jófejségből, meg hát végülis én csináltam a szervert, felraktam a főnöknek egy thunderbirdet és beállítottam.
attól kezdve mindenért engem hívott. ráadásul tipikus user volt, annyit bírt kinyögni, hogy nem jó, de hogy konkrétan mi, mit csinált, azt sose mondta el. és hiába magyaráztam, hogy van közöttünk 40 kilométer, honnan is találjam ki, hogy mi baja, nem jutottunk dűlőre.azóta rövidre zárom a problémát, ha felhívnak, hogy bajuk van, megkérdezem, hogy melyik szerverrel van baj, ha azt mondják, hogy nem azzal, akkor hívják a rendszergazdát.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
BiP
nagyúr
És szerintem az ilyenekkel nem az a baj, hogy nem ért hozzá. Nem gond, más a szakterülete, nem elvárható. Van ilyen.
Viszont az, hogy nem hogy magától nem próbálja megoldani józan paraszti ész alapján, hanem már alapból a problémát sem tudja körülírni, vázolni, átadni,. Vagy ami engem a leginkább bosszant, a mentalitás, hogy neki van problémája, és jottányit nem hajlandó segíteni a megoldásban.
Hogy megkéred, hogy olvassa fel, mit ír ki, és jön a duma, hogy "ehhez nem értek". bzmeg az olvasáshoz?!Szóval ilyenkor felmerül bennem, hogy aki így áll egy probléma , sőt, kiemelem, a saját problémájának a megoldásához, az hogy a retkes túróba oldja meg az élete vagy a munkája során felmerülő váratlan helyzeteket?
[ Szerkesztve ]
-
válasz Diabolis #15665 üzenetére
Én már a mostaninál is ott tartottam Csak azért kapok többet kicsivel, mert itt a legkisebb bér is több volt (cserébe Windowst kell használni )
@F.E.K. : Ja, ez alap
@bambano : Ezek a fogalmak sincsenek meg, hogy client meg desktop support, meg hogy a local IT nem foglalkozik a valahol Azure-ban levő mailszerverrel (ha akarnék se tudnék, de nem is akarok )
Mutogatni való hater díszpinty
-
opr
veterán
válasz Top cat #15673 üzenetére
Ez nem Magyar dolog, ez teljesen nemzetkozi.
Van storyom Angol, Nemet, Francia, Ausztral es USA oldalrol is, ami ugy jatszodott le, hogy elbasztak valamit (partnercegek), gyorsan rank fogtak, visszairtuk miert naluk van a hiba, mi a hiba es mit javasolunk, hogy megoldjak, amire nem valaszoltak, aztan 1-2 hettel/honappal kesobb jott a valasz, hogy megjavult a szarjuk, biztos azert, mert mi megcsinaltuk vegre a szarunkat a mi oldalunkon, es koszonik szepen. A dolog szepseghibaja, hogy latjuk a rendszerben, hogy nem patch-eltek uj verziora a mi szarunkbol.
Egy darabig nem ertettem ez megis mi es miert, es miert nem vallaljak, hogy konkretan Ok megoldottak a hibat, miert kenik rank, hogy jo munkat vegeztunk, aztan rajottem, hogy valszeg azert, mert szegenyeknel olyan szar a ceges kultura, hogy nem orulnenek neki, hogy ki lett javitva a hiba, hanem le lennenek baszva, mert letezett."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Kedvenc részem, amikor ráírsz egy supportra, hogy nem jó a izé!
De szerintük jó! Sosevótrossz!
És rövid időn belül tényleg megjavul... Sose volt rossz, mi?
Egy kezemen meg tudom számolni, hányszor tudtam ilyet bizonyítani, de gyanúgy esetből elég sokat láttamMutogatni való hater díszpinty
-
KROK640
veterán
válasz bambano #15671 üzenetére
Jujj, ez annyira öcsém...
Akármi problémája van, az első dolga, hogy elérje, hogy az vagy az én problémám legyen, vagy legalább az én problémám IS... (akkor is, ha ez néha több energia mint megoldani a problémát)Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
veterán
Na erről is eszembe jutott valami. Pár éve volt egy haverom a Rage Peti, (nem olyan nagy baj, hogy már nem tartjuk a kapcsolatot) akivel esténként együtt játszottunk, elég sok játékot, mikor mit. Pár alap klasszikus Flat Out2, C&C Generals, War Thunder, Unreal Tournament stb. Mindig kitalált valami újabb játékot is, amit ki kell próbálni mindenképp.
És bizony előfordult, hogy nagy bánatomra a fél este telepítéssel, konfigurálásokkal és technikai nehézségek megoldásával telt játék helyett. (ez különösen egész napi munka után nagyon ingerelt ám; ő persze nem dolgozott és volt ideje a hülyeségen törni a fejét).
Na most egy idő után észrevettem, hogy akármilyen technikai nehézség volt (nem láttuk egymást hálóban stb), az első dolog volt, hogy kategórikusan kijelentette, hogy a hiba nem nála van .... Nálad van, és oldd meg. ő megvárja, de csak te tudod megoldani, mert nála minden működik. Kész.Na, ez odáig elfajult, hogy egy idő után egy gép, vagy router újraindításra sem volt hajlandó, meg semmire sem. Egyik nap, ugyanide jutottunk, én már gépet, rouert, mindent újraindítottam, ő még a gépét sem volt hajlandó, és folyamatosan csak azt hajtotgatta, hogy a hiba nálam van, ő tudja. Addig jutottunk, hogy ő elvárta, hogy én a komplett (amúgy jól működő beállított, belakott) Windowst rakjam újra, de ő a gépet sem indítja újra, mert fölösleges a hiba szokás szerint nálam van.
Én meg gondoltam egyet, és mondtam neki, hogy OK, akkor majd jövök ha újra raktam a Windowst. Disconnect, mentem megnéztem egy filmet kényelmesen, majd visszatértem 1,5 óra múlva, hogy akkor én újra raktam a Windowst de szíves türelmét kérem, mert még számos dolgot kell beállítanom így VÁRNI FOG. Valójában persze semmit nem csináltam. Majd ezután ismét próba, persze a technikai hiba fent állt. Képes lett volna megint újra rakatni velem a Windowst, de közöltem vele, hogy csakis azután lehet erről szó, hogy újra indítja a gépet meg a routert. Megtette, és csodák csodája egyből minden frankón működött. Ekkor mondtam neki, hogy rendben, akkor most pénteken te állod az első két körömet, és be is hajtottam rajta. Ezután közöltem vele, hogy már késő van, ma sajnos nem volt időnk játszani, mert Windowst telepítettem, megyek aludni, csá.
Következő héttől, ha én mindent újraindítottam, és mondtam, hogy is tegyen így, akkor restartol mint a kisangyal, plusz nem is nagyon erőltette már az új címeket... Engem az a Windows 7 meg még vagy 2 évig szolgált, amikor is SSD érkezése miatt kellett újra rakjam.Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
-
Diabolis
tag
A péntek eleve hosszú nap, mivel rövid.
A szabi előtti utolsó munkanap extra hosszú.
Ma péntek van, és a szabi előtti utolsó munkanapom. Emellett a főnököm is otthonról dolgozik.Úgy érzem ma rettentően produktív és hasznos tagja leszek az emberiségnek
Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.
-
BiP
nagyúr
-
E.Kaufmann
addikt
-
SZIGMA
aktív tag
"Hogy megkéred, hogy olvassa fel, mit ír ki, és jön a duma, hogy "ehhez nem értek". bzmeg az olvasáshoz?!"
Ismerős helyzet. Vagy rávágja, hogy dehát angolul van. És?? Latin betűkkel írnak ők is, olvasd fel fonetikusan! De ő latinul se tud.
Ha a beszélgetés úgy indul, hogy: "Nem vagyok egy technikai/műszaki zseni." Na, akkor sejthető, hogy ez bizony nehéz menet lesz.
Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
-
koby11h
aktív tag
Nekem 9 nap szabi után az első munkanap. Gondolhatjátok milyen lelkesedés tombol bennem
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
Diabolis
tag
válasz E.Kaufmann #15689 üzenetére
Sőt
Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.
-
-
-
koby11h
aktív tag
Nem sci-fi, hanem piszok rendes munkatársaim vannak + nyár, így kisebb terhelés.
Én is végigolvastam minden emailt, illetve volt kettő telefonos egyeztetés a kilenc nap szabi alatt, de az is max. 10 perc.
Én most így öntevékeny karbantartással, adminisztrációval utolérem magam és később amikor megint beindul akkor nyugodtabban tudok dolgozni.
Ez a második ilyen munkahelyem.
Volt nekem is olyan, hogy mikor visszaértem ott állt minden ahol hagytam + az új dolgok és napi 20-30 email...Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
opr
veterán
válasz I02S3F #15699 üzenetére
Ne csinalj smiley-falat es kesz. Amugy szabad a vasar, nalam is van, hogy csak egy smiley a valasz. Van az ugy, hogy eleg.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen