Új hozzászólás Aktív témák

  • hcl

    félisten

    LOGOUT blog (1)

    válasz jokeph #23556 üzenetére

    Ez elektronikus gyújtásnak minősülhetne, ha benzines lenne.
    A légtömegmérőt észreveszed, ha nem jó, mert ha nem kap róla jelet, akkor helyettesíti egy tárolt értékkel, ha kap, de hülyeséget, akkor viszont nem fog jól működni a motor. Ez nagyjából bármilyen szenzorra igaz, bár nem tudom, dízelnél hogyan megy, de benzinesnek pl. lehúzod a FHP jeladóját, nem fog működni, mert fogalma nincs, hogy mikor gyújtson.

    Meg ha van motorvezérlő elektronika (ez mikrokontrolleres), akkor elektronikus. (Az 1991-es Escort Mk.V-ben is az volt, volt olyan villamosságis, aki azt hitte, hogy nem tárol hibakódokat - de tárolt, hatvanvalahány hibát ismert.) Na meg dízelben nincs gyújtás, csak vezérlés lehet.

    " szintén automata szivatósak voltak, de nem eletromos elven működtek, "
    Senki nem is mondta, hogy elektronyosnak kell lennie :)

    Mutogatni való hater díszpinty

Új hozzászólás Aktív témák