Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz nyisziati #4796 üzenetére
mutatoba Ritmo-bol is van most is, ha kell
csak vkinek meg nem eletcelja egy 40 eves autoban uldogelni meg ma is napi szinten, mint egyeseknek, akik szerint a regi autokban meg volt anyag
aztan volt a f.szt volt, 1tonnat alig ertek el sulyban ezek ujonnan is
szep videok, csak ezekben mi a gyari eredeti a boden kivul?
jartam gyorsulasikra regebben, csinaltunk olyan autokat haveri korben, hogy 4 ev alatt 3x modositottak miattuk a kategoria kiirast, hogy a szegenyke hongdasok levegot kapjanak, mert az eredeti 1.6 helyett mar a csalos motorkent berakott 2.0 VTEC-ük is keves volt
------
a kedvedert megkerestem az elobb a gyari 0-100 adatokat, hogy lassuk mennyire is volt "sportos" egy GTI Golf akkor
referenciakent a Ritmo 130TC Abarth az 8.0-t tudott
mk1 Golf GTI 8v 8.8sec
mk2 Golf GTI 8v 9.7sec
mk2 Golf GTI 16v 9.0sec
mk2 Golf G60 8.3sec
Tipo 16v "Seidicivalvoe" 8.2sec
1.4 UnoTie 7.7sec
Delta HF Integrale 16v 5.7sec
ez a G60 is vmi akkkkkora egy legendanak van tartva vmiert, csak igazabol meg relativ uj koraban is egy betegagy volt a G lader rajtuk, sorban hullottak szet
a G60 16v Rally kivitel meg valodi rally-n sorban esett ki, alig fejezett be futamot celba erkezessel, mikozben ugyanakkor az Integrale-val meg szetnyertek a vilagot, 6 even keresztul az volt a rally VB auto
Polo G40 detto, az UnoTie meg PuntoGT-kkel romma cigiztettuk oket drag-n, ha veletlenul kitevedt egy mukodokepes darab, azert koptak azok ki mezonybol pillantok alatt, mert nem rugtak labdaba
atalakitottak azokat is turbosra, csak a befecskendezorendszere egy kokorszak volt egy digoehoz kepest, a motor bele meg egy ropi
ezert sem ertem, hogy mire vergodnek ezekre ennyire
PGT motorbol kihoztunk a szeria belsovel 250loeroket stabilra, racen mentek 280-300loerovel szeria bontatlan blokkal 2bar toltonyomason, nem kellett hozza kovi belso sem, de azzal 300lo stabilan menne
fujd mar meg a 1.3-s G40 motort vagy a Golf G60-s szeria motort ennyivel, reg kikonyokolnek a banatbatöbb drón kell ;P
-
válasz bambano #4782 üzenetére
Azért az nem volt sz@r, én 10 évvel később is jó ha pár százat összeszedtem
@hobizoli : Az, hogy frankón ment, és olcsóbb volt, mint egy Porke Akkoriban az elég nagy durranás volt, de különben csak azért azt írtam, mert az általam eredetiként ismert mondatban is az volt.
@Jokeph : 2 Escort után nekem is inkább XR3 kéne, vagy egy RS
Most F Astrám van, gyakorlatilag az a kivitel, ami az MkV. Escort versenytársa volt 1992-ben, csak ezt 10 évvel később gyártották. Az Opel valamivel egyszerűbb, strapabíróbb szerkezet, kevesebb baja van (mondjuk az előélete is más), de elalszol vezetés közben, olyan unalmas (pedig nekem aztán mindegy a vezetési élmény, csak érjek oda).Mutogatni való hater díszpinty
-
KROK640
veterán
@pn4hvq : elhozathattam volna, de mint írtam is, remek indok lett volna a kimozdulásra.
@DJGABI : Szerintem leginkább nem fogok vele foglalkozni. Jól jönne pár ezres, de mindenáron.
@*ropi* : mondjuk erre nem gondoltam, de lehet h némi plusszért kap egy géptakarítást is.
@Syl : De azt csak tudod, hogy mégis milyen márka (pl: Ford) milyen tipus (pl: Crown Victoria) meg milyen évjárat (pl: 2003). Mondjuk ehhez nem nehéz már megjegyezni egy rövid plusz infót a motorról (pl : V8 4.6) és akokr az ember már nem tűnik rögtön olyan krumplinak.
@twofatcat : 1. Lehetséges, de tényleg ráértem. 2. Próbáltam, hogy hogy hozhatja be de azt mondta h lassú a gépe és nem bonyolódik ilyenbe. 3. szerencsére nem az én gondom
@Gabibácsi : Ingyen biztos nem ...
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
IO.sys
őstag
Na most, hogy autózunk...
Az első egy 1.0 B Corsa volt, Milliós Corsának hívom, mert 420e vételárra még rájött kb 600e szerviz, gazdasági totálkárral vettem. Anyám fizette a felét és neki tetszett a színe. Aztán odaadtam neki, hogy tartsd fenn, ha már megtetszett, két féltengely után kezdte érteni, hogy miért szidom. Gyakorlatilag a fele új, már csak egy motorcsere kell és van egy új Corsa...
Most egy 1.4 Polo 4 van, szép vajszínű belsővel, ezt limuzinnak hívom. Hajtom, mint az állat, egy vásárlás utáni EGR cserén kívül nem volt vele más baj. Ezzel az a baj, hogy gyerekhez meg a vállalkozáshoz már kicsi.
Elkezdtem gondolkodni egy nagyobb vason. Az lenne az igény, hogy meg lehessen vele jelenni megbeszélésen, beférjen egy szekrény, a gyerek, meg pár maszek gép hátulra, legyen olcsón fenntartható, vigyen el a világ végéig meg vissza, meg ne is egyen sokat. Erre egy 10 év körüli 2.0 Toyota Corolla Verso megfelelne szerintem. Hogy látják a szakértők?
凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
-
Lenry
félisten
az első autóm egy 1.9TDI Passat volt.
a következő autóm egy 1.9TDI Passat volt.
most egy 1.9TDI Passatom van."beférjen egy szekrény, a gyerek, meg pár maszek gép hátulra, legyen olcsón fenntartható, vigyen el a világ végéig meg vissza, meg ne is egyen sokat."
ezek pont olyan dolgok, amiket tökéletesen tud egy 1.9TDI Passat
a kombi akkora, hogy én a fél hálószobánkat azzal hoztam el az Ikeából. igaz, lapraszerelve, de akkor is...[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Kisgépkezelő
senior tag
Nekem 54 kispónis Corsám volt. Azzal nem csak közlekedni, autózni is lehetett.
-
IO.sys
őstag
Ebből van, amit a blogodon láttam.
Benzines 2.0 Toyota Corolla Versot szeretnék, csak kíváncsi vagyok, mi a szakértők véleménye. Nálam a diesel nem játszik, napi 2x4 km-t megyek egész évben, közben 3x leállítom. A Versoba is befér a fél Ikea. Hírhedt arról, hogy ha ilyened van, akkor te leszel az ügyeletes mosógépszállító az ismeretségi körben.
凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
-
válasz Gabibácsi #4806 üzenetére
Ezt mondom, hogy nálam sem a vezetési élmény izgalmas egy közlekedési eszközben (azt tessék keresni a versenypályán, asszem ott pár dinamikus sofőrről kiderülne, hogy nem tud vezetni), de az én X16SZ-em annyira szedált, hogy az már neee Mintha szimulátorban ülnél
Nem rovom fel neki, erre való, csak egy tulajdonsága. (A 60 lovas az valamelyik X14... lesz, azok kb. fickósabbak, de ez még akkor is menni fog, amikor azok már elporladtak )Mutogatni való hater díszpinty
-
aktív tag
Jó autók,ez a használt árukon is megmutatkozik, de két literes benzines, sztem csak az Avensis Versoban volt talán 2005-ig, a Corolla Verso-ban, és 2009 után a Verso-ban mintha csak 1.6 és 1.8 benzines lenne. Nálunk felmerült, hogy ilyet vegyünk, amikor 7 személyest kerestünk, néztem is őket, de végül nem ez a márka lett.
No money, no honey.
-
-
KROK640
veterán
válasz E.Kaufmann #4776 üzenetére
"Régi szép idők, mikor locsolkodás után összejött a zsé a Tualatinra "
mostanság már nekem is összegyűlne talán... de régen? Esélytelen.
Valahogy nekem ezzel nem volt szerencsém, még a 2000-es években is 1000-1500ftokat sikerült összegyűjtenem mindössze, és irigykedve hallgattam, hogy az osztálytársak meg tizen-huszon ezreket lapátoltak össze. (és gyakran pont valami hardverük lett belőle)Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
veterán
válasz Kisgépkezelő #4810 üzenetére
olyan autóm van, ami négyszemélyesnek van hazudva, de gyakorlatilag hátul 160 centi magassággal se fér el az ember feje. ha mögém próbál ülni (185 vagyok), akkor a lába se. cserébe szívó benzin hagyományos hidraulikus automatával, hogy takarékos legyen
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
Kisgépkezelő
senior tag
Most már nekem is. Bár fejteret azt tudok csinálni égig érőt ha nem esik, de a lábtér olyan kicsi, hogy a hátsó üléssort leginkább egy könnyebben elérhető másodlagos csomagtérnek tekintem. Volt már, hogy valaki megkért hogy vigyem el valamerre, aztán amikor meglátta, hogy nem viccből mondtam, hogy nincs hátul hely, inkább taxit hívott.
-
toyotát? pláne 10 éveset? minek?
folyton azt olvasni a neten, hogy a toyota milyen megbízható, hiperszuper jó, stb. hót unalmas, nincs benne rendes motor, de legalább amikor megkapargatod a témát, kiderül, hogy folyton elromlik.
egyébként meg toyotával megjelenni nem lehet. ha úgy akarsz megjelenni, hogy felfigyeljenek rád, vegyél egy jd traktortEgy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz bambano #4823 üzenetére
" amikor megkapargatod a témát, kiderül, hogy folyton elromlik."
Egyféle motorjuk romlik el állandóan Amelyiknél rosszul sikerültek a dugattyúgyűrűkön az olajáteresztő furatok.
Meg ugye itthon van az a nézet, hogy ha megbízható az autó, akkor nem kell karbantartani. Aztán ez megbosszulja magát, akkor rámondják, hogy szar.Megjelenés alatt szerintem azt értette, hogy nem valami rozsdaboglya, hanem kulturáltan néz ki.
@Kisgépkezelő : Ezek se ültek még Kispókban hátul
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
az opel 1999-ben már tudott olyan kasztnit gyártani, ami 20 év alatt sem rozsdásodik. a mazda 2020-ban sem tud olyat, ami túléli a garanciaidőt.
a toyotára dögivel van visszahívás. a dízel motorjaik zöme nem jó.
nem sorolom tovább, a rizsrakéta egy fud.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz bambano #4825 üzenetére
Mondjuk ha van visszahívás, azok mik? Beszállítói hiba (légzsák, gázpedál) , stb.S ha van visszahívás, akkor az a hiba javítva van, míg egy rakás nevesebb gyártónál (Bömbi, Ford ugye...) sokkal több kell egy visszahíváshoz.
Nem mellesleg magától még a japán sem kezd el rozsdásodni. Amúgy ki mondott itt mazdát? (A kasztni meg lakatolható, ellenben egy rakás olyan motorhibával, ami magában gtk.)
Hogy az Opel 99-ben mit gyártott - a 2000-ben gyártott F Astrám pl. rohad, ahogy az összes korabeli Opel Az Audi meg már a 90-es évek elején galvanizál, és akkor... ?Teljesen felesleges ezen rugózni.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
koby11h
aktív tag
válasz bambano #4823 üzenetére
Az menő járgány lenne, egy John Deere, de legyen inkább Lotus zöld, kicsit mattabb, sötétebb. Na azt elfogadnám! Mondjuk tankolni nem szeretném, de ha azt valaki vállalná én hajtanám rendesen
Ződ rendcám? Minek! Az egész traktor ződ! A mútkor elmentem hugyozni, oszt utána alig tanátam meg a mezőn! Ződ rencám, mekkora hülyeségmá![ Szerkesztve ]
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
válasz Kisgépkezelő #4828 üzenetére
Kisgépkezelőként elég nagy gépekre fáj a fogad
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz koby11h #4829 üzenetére
Lassan fél évtizede járműipari területen dolgozom, és azt kell hogy mondjam, hogy ezek kicsik, nagyon kicsik ahhoz képest amit mi csinálunk. Ha a jelen helyzetet nézzük, úgy tűnik szerencsém van vele, mert nálunk nincs olyan leállás mint az autóiparban.
Egyébként a "Kisgépkezelő" arra utalna, hogy többnyire (mini-itx) konfigokat használok, bár úgy gondolom rossz névválasztás volt, mert inkább egy mélynövésű traktoros jutna eszembe a nickről.[ Szerkesztve ]
-
válasz koby11h #4827 üzenetére
pedig a tutti módszer az lenne, hogy elmész mondjuk a dizsibe egy jd-vel, adsz egy kis jattot a pultosnak, hogy a plázacicák és aranyásók fülébe súgja oda, hogy a jd traktor pont négyszer annyiba kerül, mint a pasijuk leharcolt bmw-je volt újkorában, és utána megy minden magától
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
koby11h
aktív tag
válasz bambano #4831 üzenetére
Én a 6M-el véletlenül rátolatnék a leharcolt BMW-kre!!! Kétszer!
Itthon vezettem Hondát, utánfutóval, évekig. Az kicsi, de tényleg, mint egy fűnyíró. Aztán egyszer megengedték, hogy egy Rába Steigert is kipróbáljak szántás előtt a tarlón. Na az nagyon állat volt! A JD is ilyen lehet, csak abban van sebesség is, nem csak erő.Kisgépkezelő: Nagyobb gép már nem állna jól a "kezemben".
Házból meg inkább mATX, az ITX-el szemezgettem évekig, de drágább, korlátozottabb, nem tudok benne szinte bármit kipróbálni. Szóval nem tudtam rászánni magam. Pedig jó bevágni a hátizsákba ha vinni akarom valahová. Haverom jött már így át bicajjal, tatyóban meg az ITX-es gépe + a küldő táp.
Egyébként több mélynövésű pocakos informatikust ismerek mint ilyen alkatú traktorostHa volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
válasz Top cat #4832 üzenetére
Nem olyan nehéz az! Az út hirtelen sokkal szélesebb lesz mikor meglátnak. Parkolásnál is pl. milyen padka??? Ja az, bocs nem vettem észre Neeem a padot sem.
Az egyirányú utca meg a hátra fordítható üléssel... Minden megoldható!Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
válasz Top cat #4832 üzenetére
nem egyszerű vele városban? miért?
a legvékonyabb lemeze is olyan vastag, mint a hüvelykujjad, a csavarok tenyérnyiek. *MINDEN* lepattan róla. *MINDIG* van parkoló. az, hogy a parkoló üres-e vagy sem, érdektelen zavaróinformáció.
én vezettem jd-t, nem ekkorát, de abban is az volt az érzésem, mint amikor boldogult katonakoromban bmp-t vezettem. nem adja ki, na és?Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Zolás
addikt
válasz Top cat #4832 üzenetére
Mikor még dizsibe jártam a haverokkal, azon poénkodtunk, hogy oda kéne állni egy piros trakival a főbejárat elé, és bele kéne kötni egy pittyegős riasztót. Aztán mikor jön egy jó bige, akkor nyomkodni a gombot, a riasztó pittyeg, és beszólni a csajnak, hogy jössze egy körre babám? Két autóvillamosságinak tanuló haverom is volt, csak traktort nem tudtunk szerezni
Régi szép idők, mikor minél hangosabban pittyegett a riasztó, annál menőbb voltál a kisbigék szemébe. Azóta is megmaradtak ezen a szinten, csak a pittyegést leváltotta a márkajelzés.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
kgymac
őstag
válasz Kisgépkezelő #4828 üzenetére
Azért nem meglepő, lévén a fickó traktorgyáros volt, mielőtt beszólt a sportkocsigyártónak
@bambano:
a gt86 is toyota, bár én inkább egy ts040-nel jelennék meg, de sajna nem kaphat rendszámot
Visszahívás: a bömbi visszahívta a kigyulladó cuccait? TC-n volt egy cikk, h mennyire nem akarták elismerni a gyárban a problémát, >10 kiégett roncs kellett, h komolyabban foglalkozzanak vele. A toyota az amcsi felügyeleti vizsgálat (gázpedál probléma rémlik) óta szinte mindent inkább önként visszahív, csak ne csesztessék hatóságilag. -
-
válasz #09634560 #4836 üzenetére
úgy emlékszem, hogy a traktorainkon van rendszám.
a steigert jó buli volt tankolni, 780 literes tankja volt, és azt egy műszakban ki is szlopálta, ha olyan melót kapott...
egyszer hoztak Hollandiából vetőgumót. a király holland kamion kiválóan boldogult, amíg ment. amikor megállt, akkor tengelyig merült a sárban, ott vége volt, mint a botnak. elékötötték a steigert, az úgy kikapta a sárból, hogy a sofőrje azon aggódott, nem tépte-e le az alvázat...azon szoktam röhögni, van a tecsőn olyan csatorna, ahol egy magyar mezőgazdasági cég életét mutogatják. egyik betakarításkor szügyig ért a sár, azt csinálták, hogy vitte a gép a pótot, meg volt pár jd meg ilyesmi készenlétben, és ha elakadtak, akkor szinte üzemszerűen eléálltak és vontatták. és látszott, hogy miheztartás végett ott áll a tábla sarkában a steiger, erőviszonyokat demonstrálandó
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
#09634560
törölt tag
válasz bambano #4840 üzenetére
igen a gomikerekesek kapnak, de a láncosok nem, hevedereseket nem tudom.
Steiger és a T150 ebből a szempontból jól sikerült gép volt, mindkettő szakított már el gyengébbb vonószemeket (amikor a vontatmányaik pótokkal beragadtak és azok húzóinak elszakadtak a vonói, olyanor kötéllel huzták ki) Mivel mögöttem jelentős mértékű mg terület van a város szélén, nemegyszer voltam szemtanuja, még volt hogy jd-t huzott ki egy steiger vagy fiatagri.
hcl: általkában autóbuszt hajtó MAN vagy rába motorosok voltak de felárért mehetett bele eredeti steigert hajtó Cummins is.. csak kb másfélszeres áron.[ Szerkesztve ]
-
-
Top cat
őstag
"Útban van valami, félretolod."
Aztán majd rád küldik a Gripeneket, hogy vadásszanak le, mielőtt szétzúzod a várost mint a Godzilla.
(#4843) qnadam
Itt van egy ilyen témájú válogatás.
-
#64791808
törölt tag
válasz bambano #4823 üzenetére
egyébként meg toyotával megjelenni nem lehet. ha úgy akarsz megjelenni, hogy felfigyeljenek rád, vegyél egy jd traktort
Te barátom, nincs benned némi stájer vér?
7. éve lakom itt, és egyet megtanultam - A traktornak mindig, mindenhol, minden körülmények között elsőbbsége van. És itt tényleg eszerint közlekednek.
[ Szerkesztve ]
-
IO.sys
őstag
válasz bambano #4823 üzenetére
Mert nincs többre-jobbra pénzem? Erre sincs, de majd kuporgatok meg eladom a Polot gyász áron és lesz.
Kisgyerekem van, az a cél, hogy elvigyen az autó A-ból B-be és a gyereknek se verjem be a kaszniba minden ki-berakodáskor a fejét, mint a Poloban. Nem annyira az izgalom motivál.A családban volt több 99-2000-es Opel, azóta nálunk az "Opel az rohad" kifejezés szokott előjönni.
凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
-
KROK640
veterán
válasz Kisgépkezelő #4830 üzenetére
Én meg inkább ilyenekre gondoltam mint Bobcat meg társai. Tehát, hogy a (munkagép) a kicsi amit kezelsz.
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
hobizoli
nagyúr
válasz bambano #4840 üzenetére
mondjuk elnezve azert a Raba Steiger nem lett egy elterjedt tomegtraktor vmiert megsem
megneztem par YT videot ezekrol az iment, es abban mondjak, hogy a 90-s evek elejen, amikor par ev kihagyassal ujra inditottak a gyartasat a 3xx-bol keszult osszesen 6db, meg egy masikbol 15db
ezek igy kb a fejlesztesi koltseguket sem termeltek vissza a gyartonak
lehet a 2xx-bol tobb volt, de ez a 3xx egy igazi bukas volt mar
akkoris,. ha amugy ugy jon ki a fulke tetoig ero sarbol is, mint a pinty[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Stellar Blade
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...