Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz hobizoli #4850 üzenetére
Nem volt elég vásárlóerő, meg lehet, hogy ekkora teljesítmény sem kellett már. Ekkora dögök nagy gazdaságokba valók, amik mostanra megint vannak, de oda meg csillivilli új cuccokat vesznek.
Ilyesmi miatt döglődik a nagyobb számítógépek piaca is. Amit egy nagyobb Power vagy Z gép tud, arra nagyon kevés helyen van szükség - ott viszont annyira, hogy meg is fizetik.Mutogatni való hater díszpinty
-
IO.sys
őstag
Találtam marketplacen egy 2011-ben majdem 750.000-es fullos HP 8540W-t. A proci még első generációs i7, de van majdnem félig olyan kemény, mint a mostani 3770k-m. 50.000 Ft-ért árulják. Nézem a profilt, 14 ismerőse van, mindegyik brazil.
凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
-
hobizoli
nagyúr
letezik NVME M2-s is ebbol, kicsit tobbert
meg egy USB3-s PCIEx1-s zsugat meg kene loni bele[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-
E.Kaufmann
addikt
válasz nyisziati #4857 üzenetére
Vajon a franciák alatt nem fog visszaesni ez a fejlődés ?
Amúgy nekem sosem volt bajom a céges francia kocsikkal. Mind elvitt a-ból b-be. Sőt a környékemen egy időmben nagyon sok francia autó járt, csak aztán átállt a nagy cég Totojára.
A helybéli oktató is áradozott a francia kocsikról, csak azért vett német buszt, mert épp az volt olcsó De mind az oktatóautó, mind a maszek autó francia volt.Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
Lenry
félisten
válasz E.Kaufmann #4859 üzenetére
a céges kocsim egy Peugeot 208 1.4HDi
7 éves, azóta hajtom, most van benne 130.000 km
még gariidő alatt volt valami EGR szelepes nyűgje, azóta nagyjából semmi olyan, amit ne a kopás vagy az én balfasságom okozott volna.
a maga 65 lóerejével nem egy vadállat, cserébe gázolajpárán is eljár (amíg nem mész ki pályára, mert oda jó lett volna egy hatodik sebesség).az összes területi képviselőnknek is vagy ez van vagy Partner, egyikről sem tudok, hogy komolyabb bajuk lett volna, ami alapján úgy látom hogy nem rosszabb, mint bármely más gyártó
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
válasz E.Kaufmann #4859 üzenetére
minden autónál lesz/van visszaesés.
ahogy sorban pakolják bele az egyre több elektronikát, úgy lesz minden autó egyre gagyibb. meg ahogy bevezetik az egyre szigorúbb környezetvédelmi normákat...Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
opr
veterán
Nekunk (akkor meg szuloknek) az elso modernebb kocsi egy asszem 1.3-as benzines bekalampas corolla volt. Imadtuk, vilagbol kiment, es amig nalunk volt (valahol 5-8 ev kozotti ido) konkretan nem volt semmi baja, egyszer sem.
Az utodja egy full extras 2.0hdi 307 volt, az mar az en mercemmel ki volt tomve minden szarral, kiveve a valtot, az maradt manualis (tempomat, digit klima, automata ablaktorlo meg tompitott meg mittudomen). Ez egy erdekes auto volt, mert ~8 ev es 180.000km-en at semmi baja nem volt, ami nem a mi hibank volt, pedig kapott szegeny rendesen, En is akkor voltam friss jogsis, ennek megfeleloen elkovettem minden letezo hibat is, de gyakorlatilag annyi baja lett, hogy a kuplungot 1 ev alatt kinyirtam (igaz, akkor mar 3-4 eves volt amugyis).A kovetkezo, mar sajat, egy B vectra volt, hasznaltan, olcson, olyan is volt, de szerettuk, kb 1 evig az uton tartott, ami boven tobb volt, mint amit realisan el lehetett tole varni.
Ezutan lett egy lexus is200, na azt nagyon imadtuk. Kuszob rohadt, mint midnegyik is200-ban, azt meg kellett csinaltatni, de ezt kiveve egy zsenialis auto. Nem gyors, de hihetetlen jo vezetni, kenyelmes, el is fertunk benne (nem vagyunk magasak), nagyon megbizhato is.
Annak az utodja lett az is250, es az van most is. Azt is imadjuk, bar nagyon mas, mint az is200.
Ez viszont most szerintem egy darabig marad is, mert nekunk tokeletes, kenyelmes, boven eleg eros, megbizhato es szerintem jol is nez ki, plusz az egyetlen igazi hatranya (magas fogyasztas) se nagyon erdekel, mert nincs napi szinten hasznalva. Jo oreg v6 szivobenya, manualis valto, rozsda sehol, nem szamitok sok bajra."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
-
-
-
-
nekem pl. van egy ráncfelvarrás előtti, vagyis c1-es vectrám. ez neked mit mond el?
a toyota termékcsalád nem tartozott az érdeklődésem középpontjába, úgyhogy nekem semmit nem mond az is200... ráadásul két éve végigjártam az itteni szalonokat, a toyotát is, és durván csalódtam bennük + felhergeltek.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
IO.sys
őstag
凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
-
válasz bambano #4871 üzenetére
Az kevésbé fogalom, mint a B Vectra Hogy mindent elmond, az a Lexusra vonatkozott :
IS200-ból volt egyféle motor kétféle kasztnival (szedán-kombi), 250-ből volt egyféle motor egyféle kasztnival (ebből mondjuk van AWD is).
A B Vectra mondjuk annyiban "mindent elmond", hogyha nem a gyéri tuningkivitel, akkor egy nem az a hűha benzines vagy dízel.Mutogatni való hater díszpinty
-
-
tehát a huszonéves f astrából a vectra b 2.5V6 az nem hűhának látszik... ezt is megértük...
szerk: is200-ból volt kétliteres sor6, háromliteres sor6 és 2.5-ös motor is. ezt megszámolva nem egyfélének tűnik.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
akkor fussunk neki mégegyszer, mert nem ment át.
a gyár által eredetileg európába szánt is200-asok azok kétliteresek, mégegyszer: kétliteresek, és sorhatosak. a gyár által eredetileg az usákoknak szánt is200-asok háromliteres sorhatosak. mégegyszer: háromliteresek. számolásod háromig tartson, a négyet szádra ne vedd. és volt kis mennyiségben 2.5-ös is. és mivel nem leltározom, hogy opr merre lakik, meg azt sem, hogy márkakereskedésből vagy szürkeimportból vesz autót, így jogos a kérdés, hogy milyen motor volt abban az is200-ban, amit "egyfajta" motorral gyártottak három lökettérfogattal."De ezt írtam korábban is, hogy ami nem a gyári durva kivitel": nem, nem ezt írtad. azt írtad, hogy "hogyha nem a gyéri tuningkivitel". a tuningot az opc részleg csinálta, a 2.5v6 vectra meg az mv6-os omega nem opc, hanem alap gyári termék volt.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz bambano #4880 üzenetére
"nem, nem ezt írtad. azt írtad, hogy "hogyha nem a gyéri tuningkivitel""
Értsd rá. A 2.5V6 azért nem hétköznapi. A hétköznapi az 1.6 volt.IS200 3 liter sorhattal, az nem az IS300?
Mondjuk annyiban jogos, hogy nem írta, mikori IS200-a van. Most látom, hogy a Lexus adott ki ilyen néven 2010 után is autót
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
sbernie
újonc
válasz bambano #4880 üzenetére
Az első generációs IS-ből volt 200-as 1998ccm-es hathengers motorral és 300-as a legendás szívó Supra 2JZ motorral 3 literes lökettérfogattal. A 200-asokat árulták gyári "TTE" kompresszor-kittel, amivel kb. 200 lóerő fölé nőtt a teljesítmény. A következő generációból volt a legkisebb benzines 2,5-ös V6-os motorral, ebből amerikai piacra 350-es ment (meglepő módon 3,5 literes V6-ossal) és készítettek belőle F-verziót 5.0l V8 (ISF). A 2genből volt a szerencsétlen 2,2-es dízel 220d néven és ennek a lebutított verziója kevesebb lőerővel 200d-ként. A 3. genből volt még 2.5 V6, 2,5 hibrid (300h) és 2.0 turbó verzió. Csak a pontosság kedvéért...
-
sbernie
újonc
válasz hobizoli #4884 üzenetére
A fórum keretei kicsit szűkek lennének ennek a témának a kifejtéséhez, de ajánlom figyelmebde a google keresőjét és a 2JZ-GTE betű-számkombinációra adott találatok végigböngészését. A Lexus sosem adott köbcentiből kihozott maximális lóerőkről volt híres, hanem a szinte elpusztathatatlanul masszív és durván tuningolható motorokról, a finom járáskultúra és halk működés mellett (többek között). Az LS400-ban debütáló 1UZ motor a világ egyik legtartósabb konstrukciója, a 2JZ meg talán a Skyline motorja mellett a legjobban tuningolható blokk. Gyári belsővel elbír a tevezett lőerő duplájával (3-400 ló simán), kovácsolt motorbelsővel nem ritkák az 1200 lóerőre húzott példányok. Az 1UZ - 3UZ motorokból rengeteg futotta le a maga 1millió mérföldjét komolyabb probléma nélkül, erről is számtalan videó van a neten ahogy a durván gyorsuló 1000+ lórős Supra MKIV-esekről is.
-
Dr.NX
addikt
Nem akartok átmenni valami autós topikba a traktorokkal meg Opelekkel?
Elfogadom a sütiket.
-
opr
veterán
válasz bambano #4878 üzenetére
is200 az minden esetben 2000-es sor6 benzin, manualis valto, 155le.
is300 az (europaban) minden esetben 3000-es sor6, benzin, automata valto, 215le.
Ezen felul van meg az altezza, de azt europaban nem forgalmaztak, az gyak egy is200, csak eppen egy zsenialisan porgos 4 hengeres motorral, picit mas futomuvel, 210le.is250 az minden esetben 2500-as v6 benzin, 205le. Az enyem konkretan manualis.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
hobizoli
nagyúr
válasz sbernie #4885 üzenetére
tudom mirol van szo, de se a szivo se a Twinturbo nem volt egy kiemelkedo teljesitmeny szintu motor igazabol
a 3 literes 6hengeres 24v BMW, Merci, Alfa Romeo is 220loero korul volt akkoriban, mint amit a szivo 2JZ-GE is tudott, szoval ott sem latom mitol kene annyira seggre esni... sot, a E36 "kis" M3 286lo volt
turbosban meg a GTE 92lo per liter aranyat kb egy tucat akkori turbomotor megugrotta EU piacon szeria utcai autokban, EU-ban 100lo per liter felett is voltak akkor mar motorok, pl a Escort RS Cosworth YBT 225lo 2literbol, vagy a Delta Integrale 16 Evo2 215lo szinten 2 literbol, GM Opel C20LET 2.0 16v 204lo, ami megint 100lo/ liter felett van, es ezek nem 1500kg-s autot kellett vigyenek akkor raadasul, vagy Audi S2 2.2 230lo, RS2 2.2-bol 315lo, Lotus Omega 3.6 24v 377lo is vhogy csak megugrotta a 100lo/literes szintet
vagy mondjuk japoknak a N14 Nissan Sunny GTI-R SR20DET 4henger 16v 230lo, vagy szivo 3liter 6 henger 24v Honda NSX 280lo... szoval, hol a hajo?
ez a 2JZ-GTE max annyival lesz erosebb azoknak vegig linealisan, amivel nagyobb ccm is naluk
ennyi erovel egy 6literes V8 vmi megjobb tunner alap lenne, mert alapbol is van annyi, mint egy mar kozepesen megtunnerolt 2JZ-GTE, kicsit megfujva meg annyi, amiert a fel utca arat betoltad egy 2JZ-GTE-be
max itt EU-ban az adoszabalyok a fobb piacok adozasi szokasai miatt megalltak 2liternel es 4 hengernel turbosbol tobbnyire, mivel kisebb volt az ado ra, mint egy 3literesre, a kivant teljesitmeny meg megvolt ugyis, max kicsit jobban megfujtak hozza a motort
de az arany meg volt akkoris, 1-1 hengerre vetitve vagy literben szamolva ugyanazt tudtak azok is siman, mint a tuningisten GTE is, es van belole 4WD is akar, amivel az el is tudnak indulni allobol is
aztan akarmennyire is tunneralap motor, vmiert 450loero korul a 2JZ-GTE-ben is kikukazhatod a szeria motorbelsot mar, az a 2literes motoroknal 300 loerot jelent pl
azt szerinted mi nem tudta akkor azokbol is?
2 literbol a 350-360lo csuklobol kijon Fiat TC blokk-bol meg a Cossie YBT-bol is, az olyan literteljesitmenyt jelent, mintha a 2JZ-GTE szeria motort 550-600lora huznad a gyari hajtokarral meg dugoval
na?
csak azokbol ma is kapok 2-300k-ert egy donor motort (a TC-t meg akar ennek a feleert is), a 2JZ-GTE meg kapugaranciaval 1.5misi, ami meg siman lehet szar is annyiert, meg mennyi is hozza egy manual Getrag 6-s valto is...? az is annyi
koszonhetoen pl a F&F franchise-nak i
igen, mindent lehet "okositani", kicserelheted a motor belet 4-5 ezer EUR-ert berendelve a cuccokat hozza -szamold mar ki az mennyibe kerul...-, meg ratapszolsz par milliot erre-arra is... csak hat igy kb barmi mast is lehet okositani, ami utcai viszonylatban is meg hasznalhato marad
persze, az tok jol nez ki, hogy fekpadon merve 7-800loero egy haz arat rakoltve, aztan utcan meg ~200km/h-g egy nagy gazra le sem tapad a hatulja, es egy vezethetetlen szar lesz belole
az mar messze az a szint, ahol reeeeg 4WD kene ala... csak az meg nukutöbb drón kell ;P
-
opr
veterán
"Mondjuk annyiban jogos, hogy nem írta, mikori IS200-a van. Most látom, hogy a Lexus adott ki ilyen néven 2010 után is autót"
Ezt irtam:
"Kuszob rohadt, mint mindegyik is200-ban"
Lexusok ~2005 ota nem rohadnak, semennyire, ha elotte nem voltak osszetorve vagy valami. Sajnos az az elottiek kozul meg kb csak az nem rohad, amelyiket nem hasznaltak.
Amit tenyleg nem irtam le, hogy is200-bol sedan volt, de annyira ritka volt a kombi (es undoritoan nezett ki), hogy el is felejtettem, hogy letezett.Amugy az is200 is250 pont egy nagyon erdekes dolog, mert tokeletesen meg tudja mutatni, hogy nem az eron mulik, hogy egy autot mennyire jo erzes vezetni. Az is200 minden, csak nem eros/gyors, megis akkora elmeny vezetni, hogy az hihetetlen. Hozza kepest az is250 teljesen doglott, hiaba erosebb es rugalmasabb, autokent megis ezerszer jobb.
bambano: c1 vectra egy teljesen mas kerdeskor, mert sokkal tobb fajta kombinacioja volt, de ha leirod a motor/valto/kasztni kombinaciot, akkor mar viszont mindent elmondtal, ismerem a tipust.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Gabibácsi
tag
énszótam
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Dell notebook topic
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Politika
- Sorozatok
- Autós topik
- További aktív témák...
- -61% Samsung Galaxy Book2 Pro 13:i5 1240P,8GB,256GB,13.3" AMOLED,400nit 100%sRGB,WiFi 6E,csupán 870g
- Amazfit GTS 2 új! (nem a mini)
- -62% HP EliteBook 845 G7 (840 G7):Ryzen 5 4650U,16GB,512GB SSD,vilI.MAGYAR bill.,Bang&Ol.,Win11ProHU
- Több db HP Thunderbolt dock 230W G2 230W -os töltővel MONITORCENTER
- Philips Evnia 42M2N8900 Gamer Oled Monitor!42"/4k/138hz/0,1ms/Freesync-Gsync/HDMI 2.1/TypeC/Ambiglow