Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz Lenry #4860 üzenetére

    Nekunk (akkor meg szuloknek) az elso modernebb kocsi egy asszem 1.3-as benzines bekalampas corolla volt. Imadtuk, vilagbol kiment, es amig nalunk volt (valahol 5-8 ev kozotti ido) konkretan nem volt semmi baja, egyszer sem.
    Az utodja egy full extras 2.0hdi 307 volt, az mar az en mercemmel ki volt tomve minden szarral, kiveve a valtot, az maradt manualis (tempomat, digit klima, automata ablaktorlo meg tompitott meg mittudomen). Ez egy erdekes auto volt, mert ~8 ev es 180.000km-en at semmi baja nem volt, ami nem a mi hibank volt, pedig kapott szegeny rendesen, En is akkor voltam friss jogsis, ennek megfeleloen elkovettem minden letezo hibat is, de gyakorlatilag annyi baja lett, hogy a kuplungot 1 ev alatt kinyirtam (igaz, akkor mar 3-4 eves volt amugyis).

    A kovetkezo, mar sajat, egy B vectra volt, hasznaltan, olcson, olyan is volt, de szerettuk, kb 1 evig az uton tartott, ami boven tobb volt, mint amit realisan el lehetett tole varni.
    Ezutan lett egy lexus is200, na azt nagyon imadtuk. Kuszob rohadt, mint midnegyik is200-ban, azt meg kellett csinaltatni, de ezt kiveve egy zsenialis auto. Nem gyors, de hihetetlen jo vezetni, kenyelmes, el is fertunk benne (nem vagyunk magasak), nagyon megbizhato is.
    Annak az utodja lett az is250, es az van most is. Azt is imadjuk, bar nagyon mas, mint az is200.
    Ez viszont most szerintem egy darabig marad is, mert nekunk tokeletes, kenyelmes, boven eleg eros, megbizhato es szerintem jol is nez ki, plusz az egyetlen igazi hatranya (magas fogyasztas) se nagyon erdekel, mert nincs napi szinten hasznalva. Jo oreg v6 szivobenya, manualis valto, rozsda sehol, nem szamitok sok bajra. :DDD

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák