Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Silverboy

    aktív tag

    válasz hcl #18882 üzenetére

    Most nem a THM, Konstrukcióról beszélek, a Bank nem szeretettszolgálat, buktatók, és egyéb dolgokról. Tudatos Hitelfelvételről, miket kell számba venni... azon kívül, hogy X összeg kell... :( és igen... oké túl van a 60-on, de akkor is...

    Viszont kva elkeserítő, hogy saját korosztályomba sem tudnak semmit kvázi róla, és veszik fel a 15-20-30 milliókat lakásra is simán... + CSOK és egyéb... komolyan, azt fogom csinálni pár év múlva, hogy a bank/végrehajtó fillérekért meghirdetett (elvett ingatlanokat) fogok szemezni...

    [ Szerkesztve ]

    „Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”

  • frescho

    addikt

    válasz hcl #18882 üzenetére

    Aztán amikor megjött az első olajválság, akkor elkezdtek hatékonyabb autókat építeni a gyártók. Európában ez sokkal jobban sikerült a magas adók nyomása miatt.

    https://frescho.hu

  • KROK640

    veterán

    válasz hcl #18882 üzenetére

    Na, vártam már, hogy jöjjön a "de bezzeg kanyarodni nem tud!" dolgot.
    Tény, hogy ezeket hosszú egyenes utakra tervezték.
    De ennek ellenére, mégis Európa számos helyén is előfordultak a maguk idejében, a Francia Riviéra (ami épp a kanyargós keskeny útjairól ismert) tele volt régi amerikai autóval még az ottjártamkor is (1992), de elég megnézni louis de funes filmjeit, és a háttérben az autókat, Franciaország tele volt amerikai autókkal, az 50-60-70-es években, ami nyilván nem így lett volna, ha nem tudnak kanyarodni. De nem csak ott, elég ha megnézed az Olsen banda filmeket, ugyanebben az időszakban Dánia autóparkjának kb 1/3-a Amerikai volt. Mást mondok a Svédeknél és a Norvégoknál hatalmas amerikai autó kultúra van (és Japánban is) egyik hely sem a hosszú kanyarmentes egyenes útjairól híres!
    Kanyarodtam már amerikai autóval és azt kell mondjam, nem éreztem különösen nehéznek, inkább csak másabb, de egy átlagos szélességhű Budapesti utcán simán el lehetne vele élni, mondom mindezt úgy, hogy akkor volt 5 perc (se!) gyakorlatom az autóval.

    A háromszoros fogyasztás megint egy ferdítés, mezt a legtóbb '50-es évek beli gép elment 14-19 liter átlag fogyasztással, a 60-as évekre némileg romlott a helyzet mivel a sport kocsik (Mustang, C3 Corvette, Oldsmobile Torronado) bizony már felette voltak a 20 liternek, volt amelyik akár a 25 litert is elérte. De ha megnézed, egy korabeli vagy későbbi Volga (M24, vagy épp az elődje; bár az M24-esek megint állatira bejönnek! <3 ) is 14-15 liert hoz vegyesben, aminek az imént felsorolt adatok messze nem a háromszorosai...
    Ténynek, tény, hogy fogyasztanak rendesen, ma napira járni egy ilyennel cink lenne, de a maguk korában nem véletlenül volt, hogy MO-n pl csak hírességek és pártfunkcionáriusok jutottak hozzá, azok viszont szerettek amerikakival járni... nem véletlen.

    Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...

Új hozzászólás Aktív témák