Új hozzászólás Aktív témák

  • Winner_hun

    titán

    válasz viktorhu #13200 üzenetére

    Ha ilyennel találkozol akkor jelents egy térképhibát vagy írd meg ide és javítjuk.

    ► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

  • Dr.NX

    addikt

    Sziasztok!
    Próbáltam rákeresni, de nem igazán találtam választ arra, hogy hogyan lehet beállítani, hogy NE halkuljon le a zene Spotify-on, amikor a Waze bemond valamit. A zene BT-on megy a Ford Focus audiora, de a Waze hangját forszírozottan a telefonra küldöm.
    Ha kikapcsolom a Waze hangutasításait vagy Alerts only-ra teszem, akkor nem halkul el a zene.
    Android 9 van a telefonon, próbáltam a Waze-nél kikapcsolni az értesítéseket.
    Köszi előre is!

    Elfogadom a sütiket.

  • Szili17

    tag

    válasz viktorhu #13200 üzenetére

    Azért mondtam, hogy jól állunk és nem, hogy "mindenhol így van". :)

    Ha jelzed és tudjuk, akkor korrigáljuk. :) Nyilván nem a kis település az etalon, hanem a sűrűbben használtak.

    Én erre gondolok mindig, amikor valaki azt mondja, hogy "bezzeg az iGO mennyivel jobb, mert nem újratervez, hanem közli hogy fordulj vissza ahol tudsz". Hát ez marha sokat segít tényleg, mert nem tudom hol tudok. Ráadásul ezt meg tudom tenni egyedül is mikor csippan, hogy újratervez. Sőt azt is látom, hogy mennyivel több idő nem visszafordulni ahol tudok... Én utáltam ezt az iGO-ban is, amikor többsávos záróvonalas úton "fordulj vissza ahol tudsz". Ahha és hol tudok azt mondjad meg. :D

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • simico

    tag

    válasz Szili17 #13195 üzenetére

    Veresen tényleg nagyon erőlteti az Andrássy úti lámpás kereszteződés helyett a Petőfiről balra kanyarodást a Fő utcára és tényleg rohadtul nem lehet rendesen balra látni. Én 90%-ban inkább elkerülöm az egész Fő utcát a Ráday - Eötvös utcán keresztül. Egyébként a szerdai és szombati piacnappal sincs tisztában a Waze, simán vinne akkor is a Fő utca piaccal súlyosbított részén... Pedig a historikus adatokból láthatná, hogy abban az időszakban a járókeretes néniknek is nagyobb az átlagsebessége. Amikor meg abszolút nincs forgalom, akkor inkább az Andrássy - Fő utca lámpás kereszteződésen megyek a Petőfi helyett.

    Ha már szóba került körforgalom és visszafordulás. Pár hete a Kistarcsai kórházból hazafele menet sikerült elbénázni a körforgalmat és az M31 felhajtó helyett továbbmenni a 3-as úton. Waze vissza akart helyben fordítani a 3-as úton kb itt, amit én nem tartottam jó ötletnek. Pláne, hogy ott volt nem messze az ipari park körforgalma, ott visszafordíthatott volna. Szerintem nem szerencsés egyszámjegyű főútvonalon helyben visszafordítani az embert.

  • Szili17

    tag

    válasz simico #13204 üzenetére

    Hát azért a Rádayról az Eötvösre kikanyarodni se a legjobb. Persze nagyságrendekkel egyszerűbb még így is.

    A hármason, ahol mutattad nincs engedélyezve sehol a visszafordulás. Meg úgy általában nincs sehol, kivétel az értelmes és indokolt eseteket, amibe nem tartozik bele a "de én itt szoktam" és társai.
    Szóval minden tisztelettel, de amit írsz az nem lehetséges (normál esetben, de nem hiszem hogy a routing ilyen hülye lenne). Inkább arra gondolnék, hogy az M31 felüljáró előtti kis nyúlfarokba navigált be és hozott ki balra.

    Tudom, hogy kicsit hazabeszélek, de nekem is volt már ilyen érzésem, hogy "mi ez hülye nem is lehet arra menni" és aztán leesett, hogy a pillanatnyi izgalom közepette nem sikerül jól olvasni a lila vonalat hogy honnan hova megy, csak hogy kábé azt akarja hogy itt forduljak meg/be pedig nem is lehet. De nem ezt akarta.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • cdfrank

    csendes tag

    Sziasztok! Tegnap reggel kb 6.10-es indulással Veresegyház-Budaörsi virágpiac viszonylatban, Csomád, Fót, M3 Bevezető, Andrássy, Erzsébet híd, stb. útvonalon 7.23-as ÉVI-vel indultam. Mellétettem a Google Maps-t is, ami eleve 7.14-es érkezéssel számolt Csomád, Fót, M0, Külső váci, Bajcsy, Erzsébet híd, stb. útvonalon. Erre mentem és láss csodát, a Waze is "hozzáigazította" az ÉVI-t a 7.14-es érkezéshez, ami a valóságnak is megfelelt. Az ÉVI csökkenés saját elképzelés szerinti útvonal választással, az elmúlt időszakban, többször is előfordult, de most először csináltam ilyen összehasonlítást. Lassan elkezdek hinni az összeesküvésben, hogy nem vagyok kiválasztott, és direkt akar "rossz" útvonalra vinni, hogy friss adatokat kapjon...de miért pont én? :-) Másnak hasonló tapasztalat? Megoldás? Köszi előre is. (rákerestem a "csökken" kifejezésre a hozzászólás előtt és látom, hogy az ÉVI csökkenés évente visszatérő, ha nem állandó téma...)

  • Szili17

    tag

    válasz cdfrank #13206 üzenetére

    Szia!

    Hadd kérdezzem meg gyorsan, hogy miért Fót felé mész Veresről és miért nem az M3-M0-Váci útvonalon? Reggel nem rossz? Mert délután a fordított irány az elég kellemetlen. Illetve visszavonom én látok reggel a felüljárón állni autókat, szóval gondolom reggel is ugyanúgy halál mint hazafelé.
    Van Pest megyei matricád? (Remélem, ha Fóttól elmentél a 2/a-ig.) Be van ez állítva a Waze-ben?
    Csak azért kérdezem, mert én a nyáriszünet óta M3-M0-Váci út útvonalon jövök (az M3 az M0-tól befelé ugyanúgy be van állva most is meg tanítási időben is) és ugyan nem használom a Google Mapset (navira) mert zavar, nem tudom mi hol van, stb. és ugyanolyan vagy még szarabb útvonalakat ad. Áprilisban szórakoztam ezzel, hogy bekapcsoltam mindkettőt és nekem meg az volt a tapasztalatom, hogy a Maps ad bullshit útvonalakat és érkezési időket.

    Mondjuk, hogy ez ilyen urban legend, nem tudod rábizonyítani. Én azt tudom, hogy ha reggel elindítom a Waze-t és azt mondja hogy beérek 7:45-re, akkor az esetek 90%-ában 7:40 és 7:50 között meg is érkezem és nem trükközök meg tervezgetek kézzel újra percenként, csak kinézem az utat és megyek. (Leszámítva 1-1 helyet amerre ha vinni akar akkor nem arra megyek, mert utálom. Nem ETA racionalitásból, hanem nem szeretek arra menni autóval és pont. :D )

    [ Szerkesztve ]

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • simico

    tag

    válasz Szili17 #13205 üzenetére

    Lehet, hogy csak én nézek el valamit, de pont az M31 alatt van egy picinyke szegmense a 3-as útnak, éppcsak akkora mint az M31 szélessége, amin én nem látom a visszafordulás tiltását. Ránéznél, hogy tényleg nincs rajta visszafordulás tiltva vagy csak én vagyok vak? Előtte, utána a többi (hosszabb) szegmensen látom a tiltást.

    Ha már szóba került Fót. Ott meg a Dózsa György - Kossuth Lajos lámpás kereszteződésben balra fordulás akarja mindig levágni a Deák Ferenc(?) - Petőfi Sándor utcán át, de a tököm fog ott a kanyarban egy órát várni, hogy kiengedjenek a sűrű forgalomban... Egyébként itt még azt a poént is el szokta játszani a Waze, hogy inkább jobbra az M2-re akar vinni, bele a sokkal nagyobb dugóba az M2 előtt. Egyébként Fóttól Budapest felé reggel is ugyanolyan dugó van, mint délután ellenkező irányba. Csak akkor megyek arra, ha valami nagy gikszer van az M3-on. Egyébként mintha a Vácin se nagyon csökkent volna eddig a forgalom az iskolaszünetben, úgyhogy én többnyire inkább maradok az M3 bevezetőn, kb. ugyanannyi idő alatt érek a Dagályhoz mint a Vácin (+- 2-3 perc szokott lenni a különbség).

    Útvonaltervezés.
    Péntek délután a WestEndtől a Kopaszi gáthoz mentem, még indulás előtt néhány percenként kértem tervet és minden alkalommal más útvonalat javasolt: elsőre Nagykörút, másodjára Budai rakpart, harmadjára Pesti rakpart, negyedjére szintén Pesti rakpart de a Szabadság tér körül bolyongva, ötödjére induláskor megint Nagykörút de csak az Oktogontól (odáig kis utcákon rallizás). Viszont rögtön a parkoló kijáratánál újratervezett és Pesti rakpart nyert Victor Hugo - Pozsonyi úton át :) Gondolom kb. azonos menetidők jöttek ki mindegyik útvonalra, nagyjából tökmindegy volt merre megyünk.

    Más.
    Valamelyik Waze frissítés óta szép fekete képernyő lesz a térkép helyén, ha navigálás közben lefut a profilváltó programom :(

    [ Szerkesztve ]

  • cdfrank

    csendes tag

    válasz Szili17 #13207 üzenetére

    Szia! Mert Veres ezen végén lakom és amennyit nyernék az M3, M0 útvonallal, annyit bukok a Veresen meg Szadán átautózással, illetve Fótnál el tudom dönteni, hogy Dunakeszi felé megyek (az alsó vagy a felső úton) vagy tovább megyek az M0-felé, ez kapásból 3 lehetőség és még ott van az, hogy Mogyoród felé "visszamegyek" az M3-ra, erre is volt már példa...Sem az iskolaidőben nem volt rossz sem most, feltéve, hogy 6.10-ig el tudok indulni...utána az iskolaidőben 10 percenként 10+10 percet bukok az ÉVI-n...:-)

    Én sem tervezek újra csak rutinból máshol megyek, pl Megyeri hídon át és be a Szentendrein és végig a Duna mellett az Árpád fejedelem, Fő utca és tovább az Erzsébet hídig, vagy az alagúton át a MOL kútig ott meg a Hegyalja felé balra...Mondom, ha 6.10-ig el tudok indulni, szinte mindenfelé jó, de a korábban leírt időbecslés és tényleges érkezés közötti több mint 10 perces eltérés egy alig 1 órás út esetében több mint elgondolkodtató...

    Ha nem a szokott ingázási útvonalon megyek, ahol kb. ismerem a részidőket, miért bízzak meg a Waze által ajánlott útban? Honnan tudjam, hogy éppen téved vagy igaza van? Lassan olyan lesz, mint az időjárás előrejelzésben a vagy esni fog vagy nem, de ez biztos...:-)

    UI: Járom az országot, éves matricám van...:-) és be is van állítva...:-)

    [ Szerkesztve ]

  • Szili17

    tag

    válasz simico #13208 üzenetére

    Igen, valamiért nem jelenik meg, ha nem zoomolsz bele eléggé. Gondolom túl rövid a szegmens és nem tudná kirajzolni, de ott is tiltva van. :) Mondom, szinte mindenhol tiltva van. 1 kezemen meg tudom számolni hogy hány helyen engedélyeztem eddig. :)

    Engem szerencsére ritkán küld arra, de tudom. Ott szoktam nézni aki mögöttem türelmetlenkedik és majd jól levágja és megelőz arra (gondolom ott száguldozik a kis utcákban), majd találkozunk a becsatlakozásnál. :D
    De a vissza irányban is volt olyan aki tolt a 40-es szakaszon, hogy mi az hogy csak 45-tel megyek, hogy képzelem, majd ő megmutatja (kis mamika) aztán majdnem nekem jött a Dózsa Györgyön, mert nyilván nem engedem ki, hiába ért előbb oda. Hasadjál kettőbe. ;]

    Szerintem a Váci tök jól járható, én ahogy írtam arra mentem most is. Szerintem se csökkent, de korábban se volt olyan húha arra (szerencsére). Egyszer úgy kipróbálnám tényleg hogy a valóságban mit számít. Volt is szó ilyenről már, hogy a hecc kedvéért leteszteljük meg csinálunk belőle videót is hogy ki merre megy, hogy alakul az idő, csak még nem került rá sor. Az idő ugye... :(

    Igen, ha mondjuk nem vezetsz és az utasülésen folyton újratervezgetsz akkor lehet ilyen, hogy billeg az útvonalterv hogy mit ajánl éppen aktuálisan. Ez is egy másik ilyen sarkalatos pont, hogy amikor van egy tervezett utad, arról nem fog letéríteni azért, mert éppen aktuálisan a másik 2 perccel gyorsabb (amit tud, hisz a háttérben újratervezget és nézi hogy van-e jobb alternatíva). De ha te kézzel tervezel akkor vált. Ez is "hát ez milyen hülyeség" nem, nem az. Én nem akarom azt hallgatni hogy folyton csipog és menj egyenesen, ne térj inkább le, mégis egyenes, mégis térj le. Hülyeség. Nincs is gyakorlati haszna, majd ha szignifikáns az eltérés akkor változtat. És meg is teszi velem is volt már többször ilyen.

    A BSOD-hez nincs nagyon hozzáfűzni valóm. Milyen profilt vált? Lehet simán hogy nem szereti a Waze, a fene tudja hogy mit módosítanak a háttérben a profil kezelésben. Ha a Waze alatt is vált a profil akkor nem csodálom hogy fájdalmas neki. Ha más profil akkor nem tudom. Lehet hogy pakol valami a %current_user% mappába és szintén fáj neki hogy ha változik. Vagy passz hogy milyen profil. De egyik általam felvázolt eset sem hangzik rendeltetésszerű működésnek. :U

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    tag

    válasz cdfrank #13209 üzenetére

    Szia!
    Ahha oké, az jogos. Nem néztem meg pontosan mennyi a különbség időben, de szerintem nem a Veres és Fót közötti szakasz a szívás a 2102-esen, hanem a Fót és Budapest közötti. De persze arra mész amerre akarsz, csak furcsállom hogy a Waze téged arra visz, engem nagyon nem szeret. Egyszer kipróbáltam és direkt beleálltam, de rém hosszú volt arra az út. Azóta nem is próbálkozom azzal, M3+M0.

    Oké, tisztázzuk a hogy bízzak definícióját. Én az előbb írtam le. Én úgy bízom benne, hogy ha azt mondja odaérek X időre és ennél nem lesz több 10 perccel, akkor én a saját szempontrendszerem szerint nyertem.
    Ha odaérek 10 perccel előbb, akkor ügyes voltam. Van olyan ahol lassabb vagyok, van ahol meg gyorsabb mint amit ő számol. Én úgy vagyok vele, hogy nyugisan odaérek ahová szeretnék és nagyjából akkorra amikorra szeretnék (szerencsére nem csapják szét baltával a hátam, ha 10 percet késem, annyit (és még többet is) késik a vonat a Veresi vonalon..., így nyertem.

    Ne haragudj ha támadva érzed magad, de ezt az "egyik annyit mondott meg arra gyorsabb meg 5 percet nyertem mekkora király vagyok" dolgokat én nem tudom értékelni. Megmondom miért. Az esetek felében én is tudok jobb érkezési időt amikor haladósabb a város és hú 4 perccel előbb ideértem mint írta. Aztán utána a következő lámpánál inkább szabályos vagyok mint erőszakos és +2 perc. Na akkor mennyire vagyok király?
    Meg azt se osztja meg senki, amikor annyira ügyes volt, hogy fél órát szopatott magán. Én ezt is eljátszottam. A Waze tervezett egy útvonalat, már többször akart arra vinni, de én okos vagyok, majd én tudom, én erre megyek, erre szoktam. 30 perc térden csúszva a Szent István körúton. Ahha, baleset volt, amit a Waze már látott korábban, de én okos vagyok, majd én nyerek 3 percet, mert erre mindig gyorsabb. Hát nagyon gyors volt. Akkor most hány hétig kell nekem okosnak lenni, hogy "visszaszerezzem" az ott elvesztegetett időt? Hát végtelen, mert azt már buktam, kicsit tudok csipegetni és izgulhatok hogy ménemmegymár mindenki hülye és rohadjon meg.
    Sidetrack, a múltkor volt szerencsém hallgatni a mögöttem álló (jobb oldali behajtott visszapillantótükrös csávót) amint ordibál hogy mindenki ba..... meg, hogy nem mennek (amikor pirosan villogott a vasúti átjáró, de a sorompó még nem csukódott vissza). Én nem akarok ilyen lenni.

    [ Szerkesztve ]

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • cdfrank

    csendes tag

    válasz Szili17 #13211 üzenetére

    Szia! Itt nem a királyságról van szó, hanem van a valóság és ehhez két becslés és útvonal...az egyik egyezett a valósággal, a másik pedig sem a megfelelő útvonalat, sem az érkezési időt nem találta el. Erre utalt a bejegyzésem. Tények és a hozzájuk kapcsolódó tapasztalat...

  • fatal`

    titán

    válasz cdfrank #13206 üzenetére

    Az elmúlt 3 napban Szigethalom - Budapest 11. ker útvonalon az M0-6-os út fele (kerülővel a lezárt lehajtó miatt) ugyanezt csinálja. Több, mint 1 órát ír, miközben a Maps 40 percet, majd menetközben a Waze is hozzáigazítja (2x10 perces blokkokban). Hazafele nagyjából egyforma időt mutatnak, néhány perc különbséggel, minden útvonalon.

    Nem lenne ezzel baj, de Csepel fele akar vinni, amerre szerinte 8-9 perccel rövidebb, azonban arrafele pontosan becsül így a valóságban hosszabb.

    [ Szerkesztve ]

  • tyielow

    aktív tag

    JAVÍTÁST KÉREK!

    Kicsit megtréfált, nem csak engem:

    Erre akart rávezetni a Béke utcára. Elsőre fura volt, mert eddig ez a szakasz egyirányú volt, de ahogy elnézem a stadionépítés miatt variáltak. Na mindegy, akkor go balra el. Ja, mégse:

    köszi :R

    YouTube: toty1ka

  • Donki Hóte

    veterán

    válasz tyielow #13214 üzenetére

    Nahát...

    3 sarokra lakom onnan, de még nem vettem észre, hogy a Fáy utca kétirányú lenne :U

    1 hete legalábbis még egyirányú volt.

    Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

  • Szili17

    tag

    válasz tyielow #13214 üzenetére

    Köszi, hogy szóltál! Javítva! :R

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • dionaea

    őstag

    válasz Szili17 #13192 üzenetére

    Tehát mivel nam akarok vittatkoni leírom az álláspontomat.

    "Sztem ha jelent vki kátyút addig kellene maradnia amíg nem csináljak meg"
    Hűha, az örökkévalóságig? Kicsit túlzónak érzem."

    A nagyon fontos üzemanyag árak is ott vannak. foglalják a helyet a szerveren Ami egy eléggé lényegtelen dolog egy navigációnál! A kátyú azért elég fontos dolog de lehet csak én gondolom így. Ok ne a Király utcai kátyúra gondoljunk ahol megy az ember 40 el, hanem mondjuk városon kívűl ahol 90-100 között!! Tegyük fel télen sötétben!

    " Jó lenne az neked, hogy több száz kátyú jelentés ami ott van "

    Hát nekem jobb lenne egy figyelmeztető városon kívűl, inkább ez mint elütött állat az úton, ha kellene választani.
    " Akkor 1 óra? 5? 2 nap? 1 hét? Egyik sem jó, mert a kátyú tovább ott van. 1 hónap? Annál is. Akkor mi? "Majd amikor leszedik?"

    Hát szerintem, de nagyon nem gondolkodtam rajta, de mi lenne ha pl aki elég pontott gyűjtött Wazeban mondjuk minimum király vagy tegyük fell 100.000 vagy fölötte akár 200.000 vezetett km a wazeban, jelent egy kátyút az maradjon ott addig amíg mondjuk 3 ember aki csak pl 50.000 km t vezett nem jelenti, hogy nincs ott. Például hasonló. Tehát ne mindenki jelentése maradjon ott, de aki sokat megy az nem fog bohóckodni a false jelentésekkel. Ennyi bizalmat meg kaphatnának. Lehet hülye ötlet, de ötlet.

    "
    De mi ez "a dugóban való figyelmeztetés, hogy dugó lesz meg ilyen lett"? Még mindig nem világos, hogy pontosan mire gondolsz / mit szeretnél ezzel. Persze legyinthetünk is, hogy én hülye vagyok, úgyis így marad, te meg azt csinálsz amit akarsz. Mert valószínű, hogy változni nem fog, bármi is az amit szerinted ebben lehetne jobban csinálni, csak kíváncsi vagyok."

    pl elindulok 50 km távolságba navigációval, tehát nem csak fut a Waze. Beérek a bevezető szakaszhoz, látom a navin minden ok, megyek tovább egyszer csak sok féklámpa meg álló autó a waze szerint minden ok, lelassítok és hopp minden pirosba vált, hogy dugó van. Ok lehet igazad van nem fog változni az érkezési idő, de jelezhette volna mert mondjuk a "kocsiba be ablakot le" dalszöveg dugóban nem annyira jó :D.

    És azért előfordul az is nem egyszer, hogy miután megállok 2 percell írja ki, hogy xy percel nő a menet idő. Erre korábban azt kaptam, hogy a server terhelése miatt vannak ilyen bugok. igaz ezt még beta tesztelő koromban 3 éve egy kinti fórumról.

    De tényleg nem akarom offolni a fórumot lényegtelen kátyúval, meg hasonlóval. :D :D Van kormány a kocsiban persze kitudnám kerülni, ha nem lennék kancsal

  • simico

    tag

    válasz Szili17 #13210 üzenetére

    A hangerőket (csengetés, riasztás, multimédia) és a wifit, bt-t állítja át a profilváltó. Szerintem az a Waze baja, hogy egy pillanatra előtérbe kerül (felvillan) a profilváltó, aztán rögtön háttérbe is megy - valószínűleg ez a baja, hogy egy pillanatra elé kerül valami, ellopja tőle a képernyőt. Valamelyik egy-kettővel ezelőtti Waze frissítésig nem volt ezzel gond. Nem nagy probléma, csak akkor szól közbe a profilváltó ha valamiért szokatlanul későn még úton vagyok, pedig már rég otthon kéne lennem.

    Kátyú, elütött állat témához.
    Szigorúan a saját egyéni véleményem (ami persze senki se érdekel :) ), hogy mindenféle fiszem-f.szom apró kátyúkat teljesen felesleges és értelmetlen jelenteni, mert lassan alig van már olyan út ami ne lenne tele velük. A durva, nagy kátyúkat van csak szerintem értelme jelenteni, amik tényleg veszélyesek. Például a felüljáró tetején a dilatációs hézagnál levő 5+ cm mély, lavór méretű kráter pont a keréknyomban, ez az amit jelenteni kell, hogy ne hagyja ott az ember a kereket.
    Elütött állat dettó. Egy kilapított (szerencsétlen) macska, béka, cserebogár semmi veszélyt nem jelent. Elütött állat figyelmeztetésnél én mindig vaddisznót, őzet, tehenet vízionálok a kanyarban és fékkészenlétben haladok, mert azokba tényleg nem lenne jó belemenni... de egy tenyérnyi paca az út közepén, az teljesen felesleges jelentés.

    [ Szerkesztve ]

  • Donki Hóte

    veterán

    válasz dionaea #13217 üzenetére

    Kátyúra való figyelmeztetés a jelenlegi formájában eléggé felesleges dolog a waze-ban. Megyek egy 5 sávos úton és befigyel a figyelmeztetés, de az persze nincs odaírva, hogy melyik sávban van az esetleges kátyú. Szóval az 5 sávból 4 sávban haladók feleslegesen lassítanak, mert nekik nincs kátyú. Utána pedig nyugodtan rányomnak, hogy nincs ott kátyú, mert az ő szempontjukból tényleg nem volt kátyú.

    Szóval nyugodtan meg lehet szüntetni a "kátyú-jelentősdit", mert tök felesleges.

    Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

  • Rick4

    félisten

    válasz Szili17 #13211 üzenetére

    Szia! Jelentettem hibát a programon belül, írtál is a waze-n belül, de a link most nem a belső üzenőfelületre dob, hanem máshova, ahonnan nem jutok el ugyanoda, ergo válaszolni se tudok. Már most másodszor fordul elő, hogy nem tudunk tovább lépni, nem tudom mi a megoldás. Az egyik a 7. ker Damjanich u, ahol jobbra kanyarodás tiltás tábla kint van, de vinne a program jobbra, a másik a Köér utca, ahol a nagy keresztforgalomra hivatkozással jobbrakanyar- megfordulást javasol a rendszer egy sima keresztülhajtás helyett. Mindezt 5-6 másodperces várakozás, és szinte nulla keresztforgalom esetén is.

    49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025

  • Rick4

    félisten

    válasz Donki Hóte #13219 üzenetére

    Amíg kereszteződésnél nem működik a sávinfó, addig sajnos itt se lehet ezzel mit kezdeni.

    49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025

  • viktorhu

    veterán

    válasz Donki Hóte #13219 üzenetére

    Mire a figyelmeztetés után odaérek a kátyú helyszínére, addigra 100 másik kátyú mellett elhaladtam, olyan ütemben romlanak le az utak. Amíg ezt sokan pontgyűjtési lehetőségnek tekintik, szerintem sincs sok értelme a funkciónak.

  • Rick4

    félisten

    válasz dionaea #13217 üzenetére

    Erre a teóriára már én is utaltam, de még mindig minden a régiben van. 10-20m-enként lehet bármi, nincs összegzés, pl egy életszerű felfogásban a következő 200m-re eső kátyúk száma túllépi az 5-öt, akkor azon a 200m-en elég egy kátyús úttest, csökkentsd a sebességet jelölés, nem kell minden kátyút külön jelölni.

    A dugó jelzés érdekes, ha ugyanarra is visz, sokszor nem változik az évi, csak amikor már én is állok a dugóban. Előre nem tudta a rendszer kiszámolni? Oké, mit is kezdek az évi változással, semmit, üljek ott. Ez is benne van.

    49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025

  • Szili17

    tag

    válasz Rick4 #13220 üzenetére

    Szia!
    A Bp VII. Damjanich-on most nem is találok olyan jelentést amihez én hozzászóltam volna. :U
    A Kőér utcain amihez írtam ott valaki válaszolt, ott nem a forgalom miatt van, hanem mert amikor van forgalom akkor elég nehéz ott egyenesen átmenni a Gyömrőit keresztezve, ezért meg van jelölve mint "difficult turn" csak ezt ugye fordítsd le értelmesen. Vagyis olyan kereszteződés, ahol nem triviális kikanyarodni, legyen az a forgalom vagy a terepviszonyok miatt. Ilyennel van megjelölve. Nyilván éjjel 2-kor nem nehéz, de ki az aki megmondja az időszakot hogy mikor igen és mikor nem?

    A dugóra meg ÉVIre meg annyi, hogy valamit kalkulál, nem tudom hogyan. De olyan is van ahol meg 2 sáv van és én hamarabb átjutok a dugón mint amit becsül. Néha túlbecsüli, néha alul.

    Ha már belejöttem ezt is leírom, mert a sok panasz közt mindig elfelejtem és egyedül érzem vele magam. Ez is olyan, mint amivel a cdfrank és dionaea kollégákkal diskuráltunk, hogy minden szar mindig hülye mindig nem arra visz nem azt mutatja nem jó(l ). De amikor jó, vagy ügyesebb vagy jobb, arról senki nem ír. És akkor jönnek emberek "én rákerestem, ez már régen is szar volt". Igen régen is panaszkodtak rá, mert akkor ül le az átlagember és veszi a fáradtságot karakterekké formálni a gondolatait, amikor problémája van.
    Volt egy jelentés a Gyömrői reptérhez közeli szakaszán, hogy már többször is jobbra akarta vinni a Waze és megfordítani pedig itt lehet balra is menni. Yess, csak itt balra nem lehet felmenni a "belső gyorsforgalmi" szakaszra. Jött is rá válasz, igen, én is rájöttem, mert a Gyömrői be volt állva mint a beton. De ezt senki nem írja meg! (Kivéve néha én, meg időnként 1-2 ember válaszolva a Waze-beli jelentésekre, akiket innen nagy szeretettel üdvözlök). Erre céloztam korábban is, csak nem jött át az üzenet, hogy nem a királyságról szól. Akkor miről? Én jobban, tudom én nem arra mentem és mennyivel jobb lett. Akkor ne arra menj, akkor ne használd. Érdekes hogy én ugyanonnan megyek és engem "a jó" úton visz, ugyanaz a routing server...

    A kátyú jelentések dettó. Nem a tárkapacitásával van a bajom, hanem hogy kitakarja a térképet ha minden kis utolsó huncut jelentés ott van. Látott már mindenki sebességmérés erdőt. A benzinárak nem takarják ki a térképet, nem tudnak párhuzamosan 8 benzinárat jelenteni 1 kútra az emberek, ez egy roppant buta példa.
    A lejárati idő szintén, nem egyéni. Minden jelentés ugyanaddig él, "ugyanúgy" viselkedik. Ahogy nem tudjuk megkülönböztetni a sebességméréses autót a matricaellenőrzőstől úgy az említésre méltó kátyút sem tudjuk a kis repedéstől, meg az elütött állatot sem, amelyik elég nagy ahhoz hogy mondjuk megdobja az autót és tényleg veszélyt jelent attól aki 3 mm magas lapos kis paca. Ahogy autópályán guruló útellenőrzést is bejelöljük útpadkán álló autónak.

    És sajnos attól mert valakinek sok pontja van, még nem lesz okos. Nem attól lesz okos. Ez nem mérce, ahogy valójában az sem ha sokat nincsottozzák a jelentéseid. Mondjuk hogy nem jelentesz minden szart orrba szájba, de peched van és mire jelentesz valamit 5 perccel később elmegy, megoldódik. Akkor ezek szerinte te egy megbízhatatlan user leszel, pedig a valóság más. Akkor?
    Erre is céloztam a megfelelő időtartammal, de nem tudsz te sem mondani. Nem azért mert csak én vagyok okos, mindenki más helikopter, hanem mert nincs rá egyértelműen jó válasz. Ezért nincs kitüntetve semmilyen jelentés, mindenki kék (mindenki egyforma).
    Ráadásul ezt nem is igazából a mi döntésünk, ahogy az sem hogy mi hogy néz ki az appban, mit hogy jelenít meg stb. Nem a Waze vagyunk. :)

    [ Szerkesztve ]

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • viktorhu

    veterán

    válasz Szili17 #13225 üzenetére

    A több sávos utak ÉVI problémáját egyik navi sem tudja kezelni, mert nem is lehet.

    Pl. most a Petőfi híd Budáról Pestre: a belső sáv megy tovább a körútra, a külső le jobbra (rakpart, Soroksár stb.). A körút így elvesztette a fél kapacitását, az a sáv hamar bedugul, míg a jobb sáv szabad. A navik ilyenkor nem tudnak mit csinálni, úgy tűnik, hogy valahogy átlagolnak. (Ezzel hosszú távon akár lehetne is kezdeni valamit: figyelhetné a tervezett utak alapján, hogy jellemzően melyik irányba tovább menők állnak, és melyik irányba menők haladnak, ha durva különbségek vannak.)

    A másik ÉVI szabály, amit megfigyeltem, hogy vannak bizonyos kiszámíthatatlan átkelések, amikkel mint kockázati tényezővel számol. Ilyen pl. egy nem túl extrém vasúti átkelő (van nagy forgalma de nem alakít ki gigadugókat): ha rosszkor érsz oda, percekig állni fogsz, egyébként meg simán áthaladsz - ezzel sem lehet mit kezdeni, itt rászámol egy-két percet az átkelésre, aztán ha megállás nélkül átmész, akkor leveszi a pluszpercet abban a pillanatban, ahogy elhagytad a vasúti átjárót, ha meg pont jön a vonat, akkor meg vársz, és hozzáadódnak a percek. Az ilyen kockázatokon nyert / vesztett idők optimális esetben az út során nagyjából kiegyenlítik egymást, így közel lehet egymáshoz az ÉVI és a valós érkezés.

    A fenti két példa kombinációja viszont kegyetlen. Ilyen a Vaspálya - Gyömrői - Kőér utcai vasúti átjáró. Dugókat tud csinálni a vonat, de mivel az oda vezető Gyömrői / Vaspálya 2x2 sávos, az egyenesen továbbhaladók elhúznak a "vonatra várók" mellett, így a navik nem észlelik a helyzet súlyosságát, és simán odaküldik vasútiátjárni (vonatra várni) az autókat, ahol így össze lehet hozni 20 perc késést az ÉVI-hez képest (itt lenne hasznos figyelni, hogy ki az, aki áll, és ki az, aki halad, és akkor lehetne látni, hogy jé, a vonatozók mind állnak, akkor hanyagolni kéne most az átkelőt).

  • Donki Hóte

    veterán

    válasz Szili17 #13225 üzenetére

    hogy minden szar mindig hülye mindig nem arra visz nem azt mutatja nem jó(l ). De amikor jó, vagy ügyesebb vagy jobb, arról senki nem ír.

    Csak Budapesten vagy 5 - 6 ezer autós közlekedik a waze-val nap-mint-nap.

    Az teljesen természetes, hogy ebből a mennyiségből mindig van 2-3 savanyújóska, akik mindenre panaszkodnak.

    Nem érdektelen a véleményük, de a helyén kell kezelni a dolgokat :K

    Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

  • viktorhu

    veterán

    válasz Szili17 #13203 üzenetére

    Egyetértek, nagyon jól áll a Waze Magyarországon. És az, hogy a kevésbé lefedett településeken még mindig használhatom a házszámhoz a Google keresőjét a Waze-en belül, tökéletes kombinált lefedettséget ad.

    A statikus navigációk visszafordulási mániájáról meg...

    Először is, ahogy Te is írod, megfordulni magamtól is tudok, jobb a waze, amelyik tudomásul veszi, hogy másfelé mentem, és kiszámolja újra, hogy így mi a legjobb.

    Másodszor meg lehet, hogy nem viccből nem arra mentem. Egyszer késő este Szlovákiából hazafelé télen elég kellemetlen sztori volt a statikus navi önfejűsége. Nagy havazás miatt lezárták a hegyeken keresztüli utat, amerre odafelé mentem. Persze visszafelé is arra vitt a navi, mert ugye annak nincs útlezárás-jelentési lehetősége.

    Na akkor most merre? Próbáltam a navin a térképet tekergetni, de nem volt egyszerű kitérő, szóval kellett volna a navi segítsége. De a navi minden áron vissza akart vinni. Elindultam valamerre, amerre gondoltam, és még 10 km-ről is vissza akart fordítani a lezárt útra, nem segített a kis településeken keresztüli kanyargásomban. Ráadásul az, hogy eleve feleslegesen odavitt, elég nagy kerülőt is jelentett. Közben esett a hó, sötét volt, vártak otthon stb. Nyilván hazataláltam, de ehhez képest óriási élmény, amikor a Waze-nek simán megmondhatom, hogy ez az út zárva, és azonnal kapok másikat.

  • Rick4

    félisten

    válasz Szili17 #13225 üzenetére

    Értem az egyik részét is, a másikat is. A Kőér utca nem különb, mint bármelyik másik kereszteződés, ahol szintén nagy a forgalom, vagy lámpa, vagy körforgalom kellene, de a programban az volt a furcsa, hogy feleslegesen, kis forgalom esetén is el akart téríteni. Van az úgy, hogy egy csomópontot lehet telítettnek minősíteni, és onnantól kerülendő, de hogy kanyarodjak jobbra, majd forduljak meg, az tényleg nonszensz a várakozós áthajtáshoz képest, szerintem a sofőrök többsége ha tehetné, inkább választaná az áthajtást, mint keringőzzön.

    Na mindegy, ez programozás kérdése, ráadásul az opció, mint bonyolult kereszteződések elkerülése is megtévesztő, mert amíg a Westend előtti nem bonyolult (holott pirosnál 5-6 sávban állnak az autók, akik utána 8 sávban 4 felé tudnak tovább haladni) addig ez a két keresztbe futó sávval már az? :D Szóval vannak problémák, persze, mint mindenhol máshol.

    De se telefon, se tévé, se autó topicjában nem látsz olyat, hogy az elégedett felhasználó posztolja az elégedettségét, az ilyen topicok azért vannak, hogy a problémákra találjunk megoldást. És ez így van jól. Az emberek nem szívesen osztják meg a problémáikat a családtagjaikkal, ellenben az örömöt velük szokták megélni.

    El kell fogadni, hogy az emberi elme már csak ilyen. A Damjanich lehet nem te voltál, de jönni értesítés attól még jött, válaszolni gépről nem tudtam, most se tudok. Bárhova jutok, bárhova lépek be, oda nem találok el, ahol válaszolni tudnék a feltett kérdésre.

    49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025

  • canniball

    nagyúr

    Az M2-n Dunakeszinél visszarakták a fix traffit (és persze a forgalmat is visszaterelték a régi sávokra). Hazafelé jövet nyomtam egy értesítést, de gondolom mindkét irányba mér (hiszen a forgalom is mindkét irányba halad), valaki legyen szíves tegye fel a térképre oda-vissza mérőként! Köszi!

    [ Szerkesztve ]

    https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

  • Szili17

    tag

    válasz viktorhu #13226 üzenetére

    Erre, hogy figyeli hogy merre mész adott szegmensről régen hallottam ilyen mondákat, de ezt tapasztalni nem tapasztaltam és mérni meg nem nagyon lehet. Én úgy kezelem hogy nincs ilyen, annak ellenére, hogy "egyszer valamikor elvileg volt". Persze tök jó lenne, ugyanakkor kérdés hogy mennyire bonyolítaná meg ez a folyamatokat, nem lenne jó ha ennél is jobban térdre rogyna az útvonaltervező logika. :U

    (#13227) Donki Hóte:
    Persze, csak ilyenkor gondban vagyok, mert van olyan amire nem lehet mit mondani igazából mert vagy nem tudjuk vagy nincs rá behatásunk vagy egyszerűen csak nem érjük/érem fel ésszel. De ha nincs reakció akkor meg az a baj.
    Van az amikor "ez így nem jó". És akkor oké, tegyük fel hogy van esélyünk változtatni rajta és egy meetupon mondjuk fel is vetődik és még ellene sincsenek és megkapom az arcomba én is a kérdést, hogy "és akkor hogy legyen helyette?" Hátttőőő azt nem tudom, de ez így szar! Csináld meg! (nem működik, igaz?). Jó következő: "Miért előnyös ez? Mivel tudod indokolni, hogy emiatt úgy globálisan mindenkinek jobb lesz, hogy megéri belefeccölni a tervezési, fejlesztési stb. erőforrásokat?" Hátttőőőő mer én azt mondtam, mert mindig minden nap nekem jelenteni kell. Ez a nobody cares kategória, érzi más is? És ugyanúgy felmerülnek a kérdések amiket én is feltettem hogy oké mi van akkor ha ez meg az meg amaz. Én sem kaptam rá választ csak valami erreleváns kommentet a benzinárak tárolásáról.
    Nem tudok mást mondani én sem. Lehet a rövid verziót is erőltetni, hogy "ezvanéskész, nem mi döntjük el írjál a uservoice-ra", nekem is egyszerűbb az életem, de hát nem visz előre senkit. Így annyit remélek elérni, hogy vagy kisül valami jó a beszélgetésből vagy ha nem akkor legalább a panaszos fél kicsit "megnyugszik" és hátha nem fogja a jövőben (annyira) zavarni a probléma és akkor mindenki boldogabb. De én vagyok a hülye hogy azt hiszem ezt el lehet érni. :D

    (#13229) Rick4:
    Hát nézőpont kérdése, van 1-2 helyen ilyen beállítva, de ott a lehetőség hogy kikapcsold és nem telítettnek minősíti, hanem szimplán hozzácsap ahhoz az áthaladási irányhoz egy kis időt. Nagyjából azt éri el, hogy ott ha te bekapcsoltad hogy kerülje akkor rászámol pár percet (mintha ott várakoznod kéne, mert valószínűleg kell is) és keres másik útvonalat, ha van hasonló jó. Aki meg nem kapcsolta be, neki nem számol rá várakozást. Nyilván te is láttál már olyan embert aki a jól belátható, tök üres körforgalom előtt is lefékez és megáll körülnézni hogy jön-e valaki. Elég bosszantó, na ő szerinted hogyan megy át itt reggel?
    Az elnevezés bevallottan nem a legjobb, de ha van jobb ötleted ami ki is fér abba a sorba akkor szeretettel meghallgatom. Nem vagyok én sem mindenttudó, beismerem hogy rengeteg minden nem vagy nem jól tudok.
    A sok sávos úton majd segíteni fog a sávasszisztens, csak várjuk ki kérlek. Addig felesleges ezen rugózni. Azon is hogy "mikóleszmá" meg azon is, hogy "inkább az kéne hogy".

    Danjanichot megnézem akkor mire gondolhattál. A Damjanich → Rottenbilleren tuti nem, mert egyirányú az út, a Dob utcára szintén nem. Nem tudom melyikre gondoltál, de szerintem rendben van ott a dolog. Onnan indultál? Nem lehet hogy a Dózsa György felé akart indítani vagy hasonló? Mert a tervezett út is csak a Hutyra Ferenctől látszik (persze azóta le is zárták a jelentést).

    (#13230) canniball:
    Úgy nézem, hogy már 2-án vissza lett állítva csak térképfrissítés kell. :D De köszi! Épp megint küzd a frissítést végző rutin, 30-i módosítások vannak kint jelenleg. :((

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • canniball

    nagyúr

    válasz Szili17 #13231 üzenetére

    Na az "remek"! Tegnap én futottam bele autóval, tegnapelőtt meg ismerősöm a motorommal (de azt mondta akkor még nem volt kínt a tábla). Ki a felelős a frissítésekért, kinek küldhetem a csekkeket? ;]

    [ Szerkesztve ]

    https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

  • oszy

    veterán

    válasz dionaea #13217 üzenetére

    Nekem többet ér ha az üzemanyagárak vannak benne, mint a kátyúk. Nem hinném, hogy valóban hasznos lehet egy ilyen.

    Szinte ÚJ Seagway Ninebot F2 PLUS eladó ! !

  • Rick4

    félisten

    válasz Szili17 #13231 üzenetére

    Nem érzem, hogy rugóztam volna a sávasszisztensen, én jellemzően elégedett vagyok azzal a plusszal amit kapok, nem vagyok elveszett ember, aki mindig mindent a navigációra hagyatkozva csinál (100 megy 100 meg nem említett eset mellett pl egy múltkori esti vésztői esetet is, amikor az utasítás ellenére a nagy, széles főutcán mentem végig, mert nem éreztem szükségét a 2m széles, betonlapokból összerakott úton való autózásnak, stb stb tb. csak sikerült egy nagyon friss, és igazán életszerű példát mondanom amivel ezt a kereszteződést szembeállítva tényleg érthetetlen, hogy ha az egyik nem szerepel, mint bonyolult kereszteződés, akkor a másik miért...

    Mivel most bebizonyosodott, hogy NEKEM erre a funkcióra így ebben a formában nincs szükségem, kikapcsolom, és értelemszerűen ennyi, nem rinyálok miatta.

    Damjanich 7 elől indultam, az egy tömblakás, a Gyömrői úti mcdonalds volt a cél, tehát nem is arra kellett volna vigyen, de mégis próbálkozott, és jobbra akart elvinni a Rottenbilleren, ott viszont kint van a behajtani tilos, és a jobbra kanyarodni tilos tábla is, mindkét sáv balra kanyarodik. Járok arra sűrűn, tisztában vagyok a környékkel is. Ne kérdezd meg, miért, én sem értem. De mint mondtam, ezek apróságok, ettől még percre pontosan odaértem a következő címre. :D

    49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025

  • eisento

    addikt

    Sziasztok, ma mentem szolnokrol szekesfehervarra es furcsa dolgot tapasztaltam m0-anal miert tervez egy ilyet mint a kepen? Dugo nem volt se torlodas lehetett haladni...

    Motorola Edge 40 | PSN ID: HUN_Ejzi

  • viktorhu

    veterán

    válasz eisento #13235 üzenetére

    Amikor Szolnokról elindultál, még lehet, hogy dugó volt.

    Sajnos ez ilyen, megtartja a felesleges kerülőket akkor is, ha szükségtelenné válnak menet közben, kivéve, ha több mint 5 perc veszteséget okozna.

    Az oké, hogy 1-2 perc nyereségért nem tervezi újra az utat, de a kizárólag bonyolítást jelentő felesleges kitérőket jó lenne, ha leszedné ilyenkor. Ugyanígy ha Budapesten bevezet valami jobbkezes kacskaringóba, majd visszavisz ugyanarra a főútra, ahonnan levitt, akkor azt akkor is megtartja, ha közben a főúton megszűnt a dugó.

    Ennek egy ellenszere van, a kényelmetlen túlbonyolítások megközelítése előtt újra kell terveztetni, hogy még mindig arra vinne-e, vagy már mehetek egyenesen is.

  • Faby

    senior tag

    válasz eisento #13235 üzenetére

    Ezt velem is meg akarta csináltatni múlt szombaton, szintén Szolnokról jövet, Siófok felé.
    Szintén nem volt dugó, de még csak torlódás, lassulás sem. Itt legalábbis, mert később vastagon belassult, a tereléseknél.

    De korábban akart az M3-ason egy pihenőn keresztül vezetni, amikor teljesen üres volt maga az autópálya. [Korábbi példa]

    A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!

  • Szili17

    tag

    válasz Rick4 #13234 üzenetére

    Ne haragudj, igazad van de nem neked címezve szántam, a sávasszisztenses rugózás részét. Csak leírtam hogy azt majd megoldja ez a feature és eszembe jutott hogy megint elindítom vele a mikó lesz, ezt mondtátok fél éve is lavinát, így hozzátettem gyorsan hogy ha lesz akkor tudni fogtok róla és nem rajtunk múlik a dolog. Ellenben habár még nincs nyoma sehol, de az az álláspont hogy lesz.

    Sejtettem hogy ismered a környéket és felismered az utcákat is. Csak annyit jegyeztem meg, hogy nincs tervezett út. Amit te mondasz az "lehetetlen" - jelentése: nem csinálhat ilyet a Waze, nagyon meg lennék lepve ha úgy lenne ahogy írod. Ne haragudj meg, nem kívánlak hazugnak titulálni, csak a tapasztalat nyomán mondom. És ilyenkor mindig hozzáteszem, hogy ha van rá időd (mielőtt mondjuk elindulsz) nyomj egy képernyőképet. Akkor azon el lehet indulni hogy ahha, tényleg szar. (A jelentés is jó dolog és tök ügyes vagy! Csak adatvédelmi okoból (vagy whatever) sosem látszik jelentéskor a kiindulás körüli, illetve a célpont körüli navigációs és tervezett nyomvonal. Egyszóval ez itt sajna nem segít.) A térkép is jól van. Ezért tippeltem volna arra, hogy a másik irányba indított (mert nem arra kezd navigálni amerre rövidebb, hanem amerre tippeli hogy adott úton állsz. Pontosabban feltesz az egyik irányba és uzsgyi). Ilyenkor akármi is lehet, elkezd szövegelni hogy fordul jobbra, de közben te mész, mire ránézel hogy "mivan? hülyevagy?" Addigra újratervez stb. Nem voltam ott, nem akarok tovább cizellálni, de nincs mit javítani a térképen és olyat hogy egyirányú utcába szemből bevitt volna emberemlékezet óta nem láttam (én még soha) viszont veled ellentétben magukból kikelten felháborodott embereket már igen. Aztán a végén kiderült hogy nem jól emlékeztek nem az és/vagy nem úgy volt.

    Ellenben ha van jobb ötleted az elnevezésére a Kőér utcánál tapasztalt funkciónak még mindig érdekel. Nem cikizésből, tényleg, mert nekem nincs jobb ötletem és én is tudom hogy ez így nem a legjobb.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    tag

    válasz viktorhu #13236 üzenetére

    Az van, hogy ilyet eleve nem szabadna csinálnia, hogy autópályára levisz majd "rögtön" vissza. Időnként úgy tapasztalom hogy elszaporodnak (vagy mindig van csak nem mindig panaszolja mindenki?), de hogy ezzel mit tudnak kezdeni vagy milyen infót kéne átadni hogy javítani lehessen. Passz. :( Jogos a sérelem, de sajna nem tudok rá semmi biztatót mondani. :(

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • viktorhu

    veterán

    válasz Szili17 #13239 üzenetére

    Engem mentett így meg párszor helyi dugótól, szóval nem alapból ördögtől való ez. Csak ugye fél (vagy éppen másfél) órával korábban terveztél, és akkor még lehet, hogy más volt a helyzet. Szerk: mármint hogy akkor még dugó volt, most már nincs, de ugye azért a két percért nem fogja áttervezni.

    [ Szerkesztve ]

  • Rick4

    félisten

    válasz Szili17 #13238 üzenetére

    Értem amit írsz, számomra is hihetetlen, nyilván bizonyítani már nem tudom, de az asszony is mellettem ült, ketten láttuk, és nem viccelnék ilyesmivel sosem, tényleg jobbra akart elvinni, ezen döbbentünk meg, mivel ott a jobbra kanyar tábla, az úton mindkét sávban a felfestés, hogy balra kanyarodj, és a jobbról jövő Rottenbillernél a behajtani tilos tábla is kint van. Egyrészt kb 50m-re voltam a lámpától a lámpák zöldek voltak, tehát a haladással foglalkoztam, nem maradt idő a printscreenre, elvileg benne lehetett volna, hogy a másik oldalon, a másik menetiránynak előre állok, és az interspar mellett akar elvinni a Bethlen Gábor utcán, de az annyival messzebb van hogy nem 50-70m-ről számol vissza, szerintem hamarabb rájött volna, hogy nem arra megyünk. Benne van ez is, de nyilván két pillanatom volt konstatálni, hogy mi történik. Elég sajnálatos, hogy ilyen szinten a megtervezett utak nem visszakereshetők, én se látom csak azt, merre jártam, de megvan a dátum, június 25.-én 14:49-kor indultam. Sajnos azóta már mentem annyi címre, hogy az az 1 hetes cím rég odavan....

    49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025

  • eisento

    addikt

    válasz viktorhu #13236 üzenetére

    Azert mire szolnokrol elertem csak frissitette a forgalmi infokat nem? Vagy orankent frissit?

    Motorola Edge 40 | PSN ID: HUN_Ejzi

  • szanozs

    aktív tag

    válasz zeon.hu #13189 üzenetére

    És ha beírtam és nem szeretném látni akkor, hogy tudom eltüntetni a koordinátát újratelepítés nélkül?

  • Faterkam

    addikt

    válasz szanozs #13245 üzenetére

    ##@coord :)

    Más!
    A Herceghalom utáni 1-es 102-es kereszteződésében, szinte kész a kőrforgalom, most jöttem át rajta, de a Waze-ben még nincs benne! Nem látja!

    [ Szerkesztve ]

    "Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 14 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

  • Winner_hun

    titán

    válasz Faterkam #13246 üzenetére

    3-án berajzoltam, jelenleg várunk a térképfrissítésre. Jelenleg június 30-ai állapot fut a kliensben.

    ► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

  • Faterkam

    addikt

    válasz Winner_hun #13247 üzenetére

    :R

    "Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 14 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

  • viktorhu

    veterán

    válasz eisento #13242 üzenetére

    Frissíti 5 percenként. Rájön, hogy már nincs dugó. Ha megváltoztatná a tervet, hogy ne vezessen le az autópályáról, akkor kevesebb mint 5 perc lenne a nyereség. Ezért nem változtatja meg a tervet. Szerintem ez hiba, mások szerint előny. Az ilyen felesleges kitérőket megszüntethetné, ha már nincs rájuk szükség.

  • Siriusb

    veterán

    válasz eisento #13235 üzenetére

    Ugyanitt ezt a kerülőt velem is eljátszotta egyszer, hallgattam rá, mert eléggé zsúfolt volt odáig is az út. Aztán kiválóan meg lehetett figyelni, hogy amíg itt a lehajtón beállt a forgalom, addig az autópályán folyamatosan haladtak. Nem kicsit volt idegesítő. :(

Új hozzászólás Aktív témák