-
Fototrend
Mate 20 pro témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
joey04
titán
válasz mjani1172 #234 üzenetére
Segítek: az az emberek baja, hogy úgy harangozták be, hogy ez aztán ütni fog mindent, ehhez képest még a 845-öt is alig-alig veri, a piac másik 7nm-es chipje meg simán veri.
Mellesleg ez nem (csak) úgy működik, hogy valamihez kevés. Ha rendelkezésre áll az erő, akkor ezt majd idővel kihasználják az alkalmazások. Plusz a tesztben is benne van, hogy egyes játékok már most sem futnak fullos grafikán. Lehet, neked nem fontos játék (megjegyzem nekem sem), de másnak fontos lehet, valamint nem csak a játékok használhatják ezt ki. Ott van az Emui desktop, ott szerintem ennek a duplája is használható lenne.
"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."
-
Krinyo
senior tag
válasz mjani1172 #2216 üzenetére
Ekkora blamát meg egy Huawei sem vállalhat be. Én várnék a cserével, mert ahogy olvasom, van akinek a harmadik cserekészülék is szar. A cégnek reagálnia kellene lassan a dologra, nem lapítani. Én kivárok mostmár, míg ki nem derül mire adnék ki egy zsák pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
xedamen
senior tag
válasz mjani1172 #2461 üzenetére
Persze, mert nem kell kivizsgálnia, nem kell egyeztetni a panel gyártójával, a gyártónak nem kell megvizsgálni az esetet, nem kell találni megoldást, nem kell tesztelni az új eljárással gyártott készüléket.
Nem, ezek közül egyet sem kell, hanem egyből ki kellene adnia a közleményt, hogy minenkinek cserélik. De hogy cserélje, hogyha nem tudja, hogy amit ad helyette az zöld lesz-e?!
Gondolkozzunk már mielőtt olyanokat írunk, hogy "lapít, mint szar a fűben". Nyilván nem 1 hét alatt zajlik le egy ilyen folyamat. És az, hogy fórumokon írogatnak az emberek az nem azt jelenti, hogy X számú bejelentés érkezett hivatalosan a Huawei-hez is... Oké, hogy mi is visszavisszük Telekomhoz, de ők sem jelentik a gyártónak. Visszaküldi a kis ügyfélszolgálatos a központi raktárnak, nem csatol képeket és továbbítja a gyártónak, csak minőség eltérési indokkal cseréli, majd a központi raktárról amíg esetleg visszakerül a Huawei-hez, az lehet több hét is.
Tényleg nem tudom mit várnak egyesek, varázspálca csiribú csiribá és nem zöld? Én örülnék a legjobban, ma cseréltetem másodjára, de attól még reálisan gondolkozom és felfogom, hogy vannak hibás termékek, nyilván ki lesz vizsgálva a dolog, valószínűleg azért ez nem 2 nap és majd lesz megoldás... Tudjuk, Samsung már ajándék mosógépet adott volna minden ilyen készüléktulajnak kárpótlásul, hagyjuk már. Esetleg annyival van könnyebb dolguk, hogy saját maguknak gyártják a kijelzőt, így az esetleges megállapodás, szerződés módosítás, kötbérezés és társai gyorsabban lezajlanak divíziók között, de ilyenekre is kell gondolni, legalábbis józan ésszel nem túl bonyolult felfogni a háttérfolyamatokat szerintem.
-
kali
legenda
válasz mjani1172 #2461 üzenetére
Korrekt módon cserélgetik, akár sokadszorra is, azt meg senki ne várja, hogy egy ilyen ügyben a hivatalos megjelenéstől számított egy héten belül érdemben lépjen a gyártó, felelőtlenség lenne a részéről, mert ahhoz még biztos nem rendelkezik kellő információval, hiszen a legtöbben a forgalmazóhoz viszik vissza a telefont és onnan még le kell futniuk a köröket a gyártó irányába.
Ráadásul itt és máshol is sok olyat olvasni, hogy panasz van a kijelzőre, de még vár, hogy miként alakul, addig nem lép, na ezek az esetek nem jutnak egyelőre a gyártó tudomására, így nem lendítik előre a dolgot.
Írásban kellene mindenkinek jelezni a gyártó(i képviselet) felé, annak nyoma van és marad, az a biztos.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz mjani1172 #2503 üzenetére
A hírekből tudni és a hivatalos úton, a forgalmazók által (akiket valóban megkeresték a felhasználók a problémával) eszközölt tényleges visszajelzések által informálódni, két különböző dolog.
Biztos vagyok abban, hogy nagyobb mintavételi arány és egyéb információk kellenek a probléma megfelelő kezeléséhez, amiket nem a médiából fog beszerezni a gyártó.
Nem véletlen, hogy egy másik nagy gyártónál nagyon sok időnek kellett eltelnie kellett ahhoz, miszerint hivatalosan elismerje egy adott típusú készülékénél a kijelző hibáját és lépjen az ügyben - bár szerintem a Huawei gyorsabban fogja attól csinálni, több változó miatt is. -
mati12
senior tag
válasz mjani1172 #2731 üzenetére
Nem fölösleges szálnak szántam. Arra akartam csak kilyukadni,hogy mekkora marketing fogás ez megint az Apple részéről. Valószínűleg ők is tisztában vannak a Mate 20 pro zöldüléses problémájával és azzal is,hogy a Huawei a mai napig hivatalosan nem lépett még semmit ezügyben. Erre ők betolják ezt a dumát az egy évvel ezelőtt megjelent készülékükre,holott a hiba nagy valószínűséggel nem tegnap jelentkezett náluk és gondolom nem is olyan mértékben mint a Huawei-nél. Erre jön még,hogy 3 évig kiterjed a csere... Mi ez ha nem egy óriási marketing fogás ami azt akarja sugalni,hogy vegyél Iphone-t és ha gond van a kijelzővel mi 3 évig ingyen cseréljük neked.
[ Szerkesztve ]
-
Pistakiss
őstag
válasz mjani1172 #7320 üzenetére
Háát!
Azt hiszem mellé fogtál, nem én hisztizek, mert engem nem bánt ez a jelenség, hanem az, aki ebből problémát csinál! Szerintem fogalomzavarban szenvedsz!"Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős
-
Kovaratis
őstag
válasz mjani1172 #8891 üzenetére
Valószínüleg megegyeznek, de az Ark nem két perce van hegesztve, készülnek rá jópár éve. Illetve az Android nem hogy jobb lenne, szerintem csak komplikáltabb, átláthatatlanabb, és kevésbé hatékony minden új főverzióval. Amúgy ahogy a Huaweit ismerem ha esetleg kijönnek az Arkos telefonok meg sem látjuk a különbséget. Az EMUI elfedi, szerintem erre hajtanak. Képzeld el hogy mekkora potenciál van az Arkban. Évek óta szoros a partnerség a Google-el, a kínaiak soha nem voltak restek lenyúlni a jó dolgokat, lásd a MIUI első pár évét....
-
Jack Oneill
veterán
válasz mjani1172 #8891 üzenetére
En is azt remelem, hogy megegyeznek, viszont egy uj rendszer, amit az a gyarto keszit, akinek baromi jo telefonjai vannak es meg tudta mutatni a vilagnak, milyen a nagy akksi, milyen a jo foto, stb, annak igen csak kivancsi vagyok a rendszerere. Nem tudhatod, mekkora konkurencia lehet kesobb. Szerintem a kovetkezo 3 honapban rengeteg meglepetes lesz meg.
-
-
KKrisz751
aktív tag
-
Fifi
őstag
válasz mjani1172 #11683 üzenetére
Én ezt a kártyát használom és vettem hozzá egy ilyen olvasót is, de az olvasó egyetlen egyszer volt alkalmazva.
-
Szpisti
addikt
válasz mjani1172 #11778 üzenetére
A telefon teljes kijelzőjét küldi a tévére, ami pedig ellenben a Mate 9-el, nem 16:9-es, hanem 19.5:9-es, így ahhoz, hogy teljes szélességében a tv képernyőjén legyen, alul-felül fekete sáv marad. Ha teljes képernyőn akarod a képeket nézni, akkor másold ki egy adathordozóra és azt dugd a tévébe. De azt én sem értem, hogy miért hagyták ki a 16:9-es lehetőséget a fotó appból...
-
Szpisti
addikt
válasz mjani1172 #11798 üzenetére
Pontosan tudom mire gondoltál, és le is írtam, hogy miért van ez így.
De képpel is megpróbálom megmutatni miért van alul felül fekete sáv:
Ha teljes képernyős lenne, akkor vagy megnyújtaná a képet, vagy a két szélét vágná le. Nyílván a 16:9-es képeknél nem lenne lényeg, hiszen ott úgyis fekete lenne a kijelző, de ez képernyő-tükrözés, így ezt tudja csinálni. -
-
KisBundi
őstag
válasz mjani1172 #11818 üzenetére
A tesztben idézem ez áll:
""A Bluetooth 5.0-s (A2DP, LE, SBC, AAC, aptX, aptX HD, LDAC, HWA Audio), az USB pedig 3.1-es (Type-C, MTP, OTG, DisplayPort) – a gyári kábellel és egy Anker 3.1 Gen 2 Type-C összekötővel is csak USB 2.0 adatsebességeket értem el, különféle eszközökre csatlakozva." -
fehér_ember
addikt
válasz mjani1172 #11798 üzenetére
Még nem akarom elkiabálni de nagyon úgy látszik megoldódott a vesszőfutásom az ujjlenyomat olvasóval.
Ezidáig mindig csak 1 ujjlenyomatomat tároltam és katasztrofális volt a felismerés, pedig milliószor újrarögzítettem már.
Viszont csak mostanság jutott eszembe hogy amikor nem olvas, nem fogom törölni az előző mintát hanem újra rögzítem ugyanazt az ujjamat, ilyen esetekben mindig még pluszba hozzáadva.
Felettébb érdekes és igen fura, hogy így, hogy már nem csak 1 minta van tárolva (pedig még csak 2-szer van rögzítve ugyanaz); már egész jól működik.
(És igen, tudom hogy másoknál már 1 ujj mintával is 100%-os; de nálam, az én ujjaimmal nagyon nem volt az, rengetegszer kellett a hosszú jelszavamat bepötyögnöm).[ Szerkesztve ]
-
fehér_ember
addikt
válasz mjani1172 #11888 üzenetére
Nekem most általában második villantásra oldaj fel, de az sem érdekelne ha csak harmadikra; csak ne kelljen jelszót pötyögni.
A legtöbbeknek persze nincs ezzel a fajta olvasóval sem gondjuk. Mindenesetre vagyunk egy maroknyian, akiknek nehezebb dolguk van[ Szerkesztve ]
-
-
NY_A
őstag
válasz mjani1172 #11953 üzenetére
Szerintem csak a villanykapcsoló.
Én mindig automatán fotózok éjszaka is. Ha esti módot állítok álltalában nem kapok jobb eredményt holott az exponálási idő megnő. Pro módban lehet jó eredményeket elérni de az meg macerásabb.
Ezektől eltekintve szerinten jó esti fotókat készít. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- OLED TV topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Főzőcskés topic
- Battlefield 2042
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hobby rádiós topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...