Új hozzászólás Aktív témák
-
#50192640
törölt tag
Előre mondom, hogy nem a zsebedben akarok turkálni, meg irigykedni
Le vagyok nyűgözve a részletekre fordított figyelmedtől meg az alaposságtól, de ez az írás nekem a science fiction kategória, a tárgyát és az értékét tekintve is. Kb annyi a kapcsolata az én valóságommal, hogy ennek az autónak is négy kereke van, a többi, including a rendszám milyen alakú legyen meg milyen egyéni rendszám legyen az olyan szintű disconnect, mint az Amerikába jöttem c filmben Semmi és a postásnőEttől függetlenül élvezd, csak törd meg a sztereotípiákat is pls
-
#50192640
törölt tag
nyilván láttam ezres Suzukist is extrasuttyónak lenni, de lássuk be, nem ők vannak többségben
akinek nem inge, ne vegye magára, de az ilyen M Richárdokra gondolok, innen vagy onnan jól eleresztett, a kispolgárok felett álló (nak gondolt maga által) sikeres, önmegvalósító, ezt konstans gyorshajtással és mások seggében villogással kifejező fajtára,
ezek mégis inkább gyakran bmw-s, mercis, audis, sportverziós gti-sofőrök.a végére ledobom az atomot: szerintem már rég öncélú trollkodás az, amit az autógyártók művelnek. hogy lehet road legal egy 510 (!) lóerős autó? kinek, minek? hol megyen annyit vele, németbe' csak nem jár mindennap? persze, hogy nem kell ezerrel menni vele, de könyörgöm, amikor a szar 1.6-os dízel dsg octaviámmal is úgy hajtok gyorsan, hogy nem veszem észre, akkor minek az ilyen tudású autó, ha nem folyamatos kísértésnek?
-
#50192640
törölt tag
válasz freeknight #42 üzenetére
nyilván nem népszerű, de hát a lóerő meg a gyorsulás a menő. nem a nyugi
-
#50192640
törölt tag
Igazából most esett le, h cégautó lesz. Namármost egy ilyen ultrazold aszfaltrombolo milyen cég profiljába illik bele?
-
#50192640
törölt tag
válasz Anaren91 #146 üzenetére
Szerintem egyszerű a dolog: ha aszketikus minimalista hozzáállással nézzük a dolgot, az autótulajok nagy része péniszhosszabbítónak veszi az autóját, még ha meg is okolja bármivel, pl legyen benne tartalék (nem b@zmeg, mindenkitől el kell venni a jogsit, aki nem képes azt a kibeba kreszt betartani és akkor nem lesz sumájerkedés, meg előbb-utóbb be kéne vezetni a rendes alkalmasságit és akkor nem lenne az a sok teszetosza idióta se - de ez off-off).
Azt kell látni, hogy se a te bmw-d, de ez az alfa, se a nagyköbcentis vényóc nem indokolható semmi mással, minthogy merkell, meg megtehetem. Ez a fogyasztói társadalomban nyilván így van, de ettől még, ha valaki hónapokon át roppant granularitással írja le, hogy éppen milyen céges adóoptimalizálással vagy kattogással próbálja megrendelni a kocsiját, legyen felkészülve arra is, hogy a posztjaira nem csak ömlengést fog kapni reakciónak.Magam nevében beszélek, de egyrészt akkor, amikor az csinálja meg a business case-t, hogy az utolsó forintot is a céges lízing meg visszatérítés kérdéskörből sajtolja ki, az nekem inkább ügyeskedés, mint megtehetés. Illetve el tudom képzelni, hogy egy ilyen nyilvánvalóan öncélú, minden normális felhasználásra indokolhatatlan sportkocsi mint céges autó pár emberben szemöldökfelvonást eredményezett, amivel megint csak nem kell törődni, de ez is egy vélemény.
Ugyanilyen vélemény, hogy szép autó, persze, de ezzel kb a Berki Krisztiánt tudom elképzelni céges relációban, aztán arra meg hasonlítson a rosseb